Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

828 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

828 Locuri de Munca Asistent in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3753 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Piese De Schimb


Candidatul ideal -Inginer /Subinginer Tehnician - de preferat-Experienta 1-5 ani in domeniu-Cunostinte PC-Engleza-Bine organizatDescrierea jobului 1. Administrare comenzi furnizori piese de schimb2. Administrare comenzi clienti piese de schimb3. Administrare documentatie tehnica piese schimb (scheme, coduri)Transport asigurat de la si catre firmaTichete de masa
AGENT TRADE SRL

Asistent Vanzari Tommy Hilfiger Baneasa


Candidatul ideal Cautam persoane cu abilitati de comunicare dezvoltate, spirit de echipa si perseverenta, care sa se alature echipei noastre.Descrierea jobului TRASATURI SPECIFICE: sa devina expert pe produsele din aria sa de raspundere; sa respecte cu strictete orarul (tura) / sa fie punctual; sa mentina o infatisare curata si placuta - atat pentru barbati cat si pentru femei; uniforma, indicata de companie, este obligatorie; sa aiba un nivel ridicat al serviciului fata de clienti manifestat prin bunavointa si politete; responsabil cu inlocuirea articolelor vandute; sa se asigure ca instructiunile privind marfurile sunt urmate si ca prezentarea vizuala a bunurilor din magazin reflecta brand-ul; sa aranjeze produsele pe rafturi pe sub colectii si pe grupuri de culori- sa impacheteze produsele in dimensiunile A4, pentru o mai buna prezentare; sa puna sistemul de alarma; sa marcheze eticheta cu pret; sa mentina nivelul stocului pentru toate produsele si sa tina inventarul; sa lucreze imp
SARKKROM TRADING SRL

Asistent Medical Laborator


Descrierea jobului La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Laborator, vei face echipa buna cu tehnologia de ultima generatie, iar prin grija si dedicare, vei reusi sa le oferi pacientilor rezultate prompte si increderea de care au nevoie. Astfel, alaturi de noua echipa, vei folosi toate resursele necesare, intr-un cadru multidisciplinar, pentru prelucrarea corecta a probelor, contribuind la realizarea medicinei extraordinare.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:• Vei prelua probele specifice din departamentul din care faci parte;• Vei scana probele, atunci cand este necesar;• Vei raspunde de buna utilizare si gestionare a reactivilor si consumabilelor din dotarea laboratorului;• Vei sesiza si informa seful de laborator sau coordonatorul de departament cu privire la aparitia oricarei neconformitati;• Vei raspunde de pastrarea in conditii optime de functionare a echipamentelor pe care le utilizezi.Ce ne dorim de la tine:• Sa detii diploma de bacalaureat;• Sa detii Certificat de me
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Colosseum Chitila


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici.Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masuraIesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinareUn program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars LarsenTichete de masa, tichet
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent De Vanzari Valea Oltului Bucuresti


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Asistent Manager | Societate De Expertiza Contabila


Candidatul ideal ASISTENT MANAGER | Societate de Expertiza ContabilaCandidatul IdealObligatoriu Fluență în română și englezăExperiență cu instrumente de lucru colaborativExperiență cu clienți internaționaliDouă referințe pozitive de la angajatorii anterioriAvantajExperiență într-o firmă de contabilitate / auditEducație / certificare în domeniul contabil - contabilitateDescrierea jobuluiDescriereAsistență pentru echipa de managementBeneficiiLocație: zona Piața Victoriei, BucureștiDupă un an: posibilitatea de promovare către Departamentul Contabilitate. Costurile examenelor ACCA acoperite integralASSISTANT MANAGER | ACCOUNTING FIRMIDEAL CANDIDATE• Experience in a similar role• Positive attitude• Positive references• Resistance under pressure• English fluentJOB DESCRIPTIONOffering assistance for:• Client management and protocol• Document management• Asset managementBENEFITSINITIAL NET SALARY• RON 2600 + meal vouchers (RON 600)AFTER 3 MONTHS• 5% salary increaseAFTER 6 MONTHS• depending on
GROUP EXPERT CONSULTING 2000 SRL

Asistent Project Manager It


Candidatul ideal Cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office)Gandire logica si orientarea catre rezolvare de problemeCuriozitate profesionala si dorinta de a invata lucruri noiOrientare catre rezultat si solutieAtentie distributivaViziune de ansamblu a procesuluiAutonomie in lucruBune abilitati de analiza si sintezaExperienta in Customer Suport pentru platforme IT constituie avantajBune abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba romanaLimba engleza nivel conversationalDescrierea jobului Responsabilitatile principale ale postului:Ofera suport pentru solutionarea cererilor referitoare la proceselor de lucru in aplicatiile utilizate de companieOfera suport pe zona de Project Management pentru implementarea de noi functionalitati in sisteme, cand este necesar, impreuna cu PMOAsigura suport in procesele de business și ghidarea membrilor echipei pentru rezolvarea problemelorDocumentarea pentru cererile catre furnizorii de solutiii informatice conform informatiilor primite de la
GOLDEN FISH SRL

Activitati De Secretariat Si Administratie/​ Asistent Manager


Candidatul ideal - Esti student/absolvent de studii superioare- Detii abilitati de comunicare si organizare, atentie distributiva si initiativa- Esti o fire sociabila si lucrezi usor cu oamenii- Ai o atitudine pro-activa – dorinta de a invata lucruri noi- In cazul in care detii cunostinte de contabilitate primara, acestea constituie un avantaj- Competente digitale obligatorii - operare PC (Pachetul Office) si utilizare a internetului – nivel avansatDescrierea jobului - Indexezi solicitarile angajatilor din companie si le transmiti departamentelor abilitate- Coordonezi si gestionezi procedurile PSI/SSM- Participi si interactionezi cu canditatii in procesul de recrutare si in pastrarea evidentei dosarelor fiecarui angajat- Intocmesti liste generale de necesar al companiei si gestionezi procesul de ofertare si achizitie- Participi si te implici in toate procesele de dezvoltare a departamentelor companiei conform indicatiilor primite- Participi in procesul formare al angajatilor din diferi
KOFF DISTRIBUTION SRL

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Administrativ


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza cu profesionalism, dedicare si pasiune, cu scopul de a asigura suportul managementului in activitatile cotidiene, prin gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei. Cerinte:• Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare• Cunostinte operare PC: pachetul MS Office, Outlook• Limba engleza - nivel conversational• Aptitudini de
Professional

Media netă estimată pe baza celor 927 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima.Sa-ti povestim pe scurt despre rol: Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale; Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului; Vei pregati cabinetele, instrumentarul, aparatura necesara si vei asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale (ginecologie, ORL, cardiologie etc); Vei stabili necesarul zilnic de consumabile medicale si vei gestiona stocurile.Ce ne dorim de la tine: Sa detii diploma de bacalaureat; Sa detii Certificat de membru si Asigurare MALPRAXIS valabile; Sa ai o experienta de minimum 6 luni pe un post similar; Sa detii cunostinte MS Offic
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Manager


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Experinta pe un post similar;Studii medii finalizate;Nivel avansat de limba engleza;Implicare si proactivitate;Capacitatea de planificare si organizarea activitatilor;Foarte buna comunicare verbala si scrisa.Cunoasterea Pachetului Microsoft Office. Responsabilitati Gestionarea agendei Directorului General;Preluarea si directionarea corespondentei (telefon, email, corespondenta fizica);Organizarea deplasarilor in interes de serviciu (inclusiv rezervarile pentru cazare/avion);Organizar
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 3807 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.​R.​L.​

Asistent Manager De Transport


Candidatul ideal limba engleza nivel mediu- avansat capacitate de a intelege si realiza toate sarcinile capacitatea de a lucra cu oamenii , rabdare , corectitudine , atentie sporita ,punctualitate , disciplina si seriozitate spirit de echipa si dorinta de a promova initiezi si dezvolti relatii interumane cu usurinta, comunici cu tact si diplomatie si iti place sa negociezi; utilizezi la un nivel mediu – avansat aplicatiile standard din MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook);Descrierea jobului pastrarea unei legaturi stranse cu clientii telefonic / prin mesaje / mail solutionarea amiabila a eventualelor problemele aparute cu clientii;
RALEX TRANSOIL SRL

Office Asistent Si Marketing


Candidatul ideal TINE LEGATURA CU SOFERII- Cunostinte bune operare PC ( Obligatoriu)- Cunoasterea documentelor specifice necesare intocmirii dosarului de transport;- Capacitatea de a intelege si realiza eficient sarcinile trasate- Cunoştinţe despre operaţiuni import/export şi vamale;- Cunoasterea pietei de carausi- Capacitatea de a lucra cu oamenii, solicitudine, rabdare, atentie, corectitudine,punctualitate, seriozitate, dsciplina etc- Spirit de echipa, dorinta de a promova interesele societatiDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.- Prospecteaza permanent piata transportur
PIANO LOG IMPEX SRL

Ospatar Asistent


Scurta descriere a companiei Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand. Cerinte Competente si Abilitati Necesare:Orientare catre client: Capacitatea de a satisface nevoile clientilor cu profesionalism si amabilitate.Comunicare eficace: Abilitatea de a comunica clar si eficient cu colegii si clientii.Rezistenta la stres: Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si adesea stresant.Flexibilitate: Disponibilitatea de a lucra in ture, inclusiv in weekenduri si sarbatori.Atentie la Detalii: Acuratete in urmarirea standardelor de serviciu si in mentinerea calitatii serviciului. Responsabilitati Responsabilitati Principale:Servirea clientilor: Asista chelnerul principal in servirea clientilor, asigurandu-se ca toate cerintele acestora sunt indeplinite conform standardelor stabilite.Pregatirea mesei: Ajuta la aranjarea meselor, in
HRS Romania

Inginer Birou Asistenta Tehnica


Candidatul ideal Inginer Birou Asistenta TehnicaCautam noi colegi pentru proiecte de talie nationala si internationala.Pentru a ne trimite CV-ul tau, poti folosi si formularul de pe site-ul nostru www.leviatan.ro/companie sau ne poti scrie pe [email protected] asteptam in Echipa Leviatan!- Experiență in verificarea conformitatii in santier a lucrarilor executate in conformitate cu cerintele din proiect pe specialitati: arhitectura, structura si instalatii;- Cunoasterea si intelegerea cerintelor tehnice si normelor de proiectare pe specialitati in conformitate cu normativele si reglementarile in vigoare;- Intelegerea practica a etapelor tehnologiei de implementare si cunoasterea elementelor cheie ce trebuiesc verificate pentru asigurarea calitatii lucrarilor;- Cunoasterea documentelor necesare pentru asigurarea calitatii si trasabilitatii lucrarilor si materialelor puse in opera;- Capacitate de sinteza si de decelare a aspectelor cheie in procesul de executie a proiectelor;- Cunoas
LEVIATAN DESIGN SRL

Asistent Medical Radiologie - Rmn


Candidatul ideal - Studii de specialitate: absolvent al Scoalii Sanitare Postliceale;- Autorizatie libera practica si asigurare malpraxis – documente valabile;- Experienta minim 1 an in specialitate;- Limba engleza - nivel mediu;- Cunostinte MS Office - nivel mediu;- Persoana pozitiva cu excelente abilitati de comunicare si empatie, orientata spre nevoile pacientului, responsabila, organizata.Descrierea jobului - Asistent medical - RMN
SANADOR SRL

Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala


Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 828 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.