Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

125 Locuri de Munca Asistent in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

125 Locuri de Munca Asistent in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistenta Medicala Stomatologie


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru a oferii pacientilo
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Lee Cooper Angajeaza Asistent Vanzari


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal _absolvent studii superioare: studii economice, socio-umane, sau administrarea afacerilor_capacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si management_organizare si prioritizare a activitatilor zilnice_abilitati de comunicare scrisa si verbala, redactare e-mailuri_fluenta in vorbirea limbii engleze - relatia cu furnizorii straini_organizarea partii administrative a companiei_colectare, gestionare si organizare acte angajati noiDescrierea jobului Responsabilitati:_colectarea informațiilor despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajat_asigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele redactate_pregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calcul_cunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special Excel_contactarea, gestionarea și actualizarea datelor clientilor potentiali_primirea si furnizarea de informații și asistență ge
CUBE 02 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3910 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical /​ Infirmier /​ Ingrijitor Persoane Varstnice In Irlanda


Candidatul ideal Engleza: nivel conversationalExperienta ingrijire batrani/ persoane varstniceResponsabilActivitatea are loc in IrlandaDescrierea jobului Căutăm îngrijitori / infirmieri / asistenti medicali / kinetoterapeuti / fizioterapeuti pentru a oferi îngrijiri de înaltă calitate clienților noștri în propriile case din Irlanda.Cazare si masa asigurate de clienti.Îngrijitorii locuitori vor lucra 6 zile/săptămână, 7 ore pe zi. 1 zi libera saptamanalCerințe:- Nivel bun de engleză-Experienta (de preferat)Beneficii: Salariu atractiv: Salariu net aprox.2400- 2600 €/luna Contract de munca inainte de plecare Zboruri/transport: rezervate de companie. Costuri acoperite de companie Cazare si mancare oferite de clienti Costurile suplimentare vor fi acoperite de companieContact: 00353892489682 sau 0040732246962 si/ sau [email protected]
MADEL RECRUITMENT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Back Office


Candidatul ideal Dacă ești acea persoană despre care prietenii spun că tu ești “omul bun la organizare și atent la detalii, citești anunțul potrivit. Probabil ești o persoană pasionată de domeniul vanzarilor, care iubește să învețe continuu și care abia așteaptă să bifeze lista de rezultate. Și e foarte bine, așa suntem și noi. Dar ca să nu-ți pierzi timpul citind un anunț care nu are nicio treabă cu ceea ce îți dorești tu pentru viitorul tău, îți spunem sincer și specific, care ar fi situația în care ar fi bine să nu aplici pentru acest job:Nu aplica dacă:● Nu ai lucrat cel puțin 1 an ca asistent manager, project manager sau în customer care/back office vanzari● Atunci când înveți un lucru nou, ai nevoie de ajutor constant din partea cuiva● Îți este dificil să îți adaptezi limbajul în funcție de persoana cu care discuți● Dacă ai putea, nu ai vorbi la telefon niciodată, preferi să comunici în scris● Nu iti place sa vorbesti la telefon si sa furnizezi rapid informatiile solicitate● Nu s
AXELEN IMPEX SRL

Asistent Medical Stomatologie


Candidatul ideal EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi(colegiu,malpraxis,avizari,etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara.Salar de la 2500 lei in mana.Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)Descrierea jobului EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi(colegiu,malpraxis,avizari,etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara.Salar de la 2500 lei in mana.Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal O nouă oportunitate de angajare la Mureș Senior Village!Suntem în căutarea unei persoane dedicate și pasionate care să se alăture echipei noastre pe postul de 𝗔𝗦𝗜𝗦𝗧𝗘𝗡𝗧 𝗠𝗘𝗗𝗜𝗖𝗔𝗟 𝗚𝗘𝗡𝗘𝗥𝗔𝗟𝗜𝗦𝗧.Dacă ești pregătit să asiguri servicii de îngrijire și asistență medicală de înaltă calitate într-o rezidență pentru seniori, aplică la acest job și haide să ne cunoaștem!Cerințe:- Absolvent studii de specialitate, cu diplomă, deținera avizului de liberă practică (ALP) valabil, prin vizarea anuală a acestuia de către O.A.M.M.R. ;- Punctualitate, seriozitate, capacitatea de a lucra in echipă;- Persoană harnică, ordonată și responsabilă;- Atitudine prietenoasă, optimistă, orientată spre clienți.Descrierea jobului Responsabilități:- Administrează medicamentele rezidenților conform prescripțiilor medicilor;- Administrează tratamentele rezidenților conform schemelor de tratament;- Acordă asistență medicilor cu ocazia consultațiilor medicale de specialitate;Se oferă:
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2754 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent Medical Radiolog /​ Generalist


Candidatul ideal La DigiRay suntem o echipă pe cinste: muncim cu avânt, ne susținem unul pe altul ca să putem avea rezultate de calitate, suntem ambițioși, proactivi, știm să facem glume și să ne înveselim zilele, pentru că știm că o echipă de succes știe să îmbine munca cu voia bună pentru a oferi cea mai bună experiență pacienților care ne calcă pragul.Dacă te regăsești în descriere, ești dornic să îți dezvolți abilitățile profesionale și personale și vrei să contribui la construirea unei echipe pe cinste, cu toate provocările ei, așteptăm cu nerăbdare să ne cunoaștem.Cunoștințe și abilități necesare: Studii absolvite în domeniul de activitate (asistent radiolog/asistent medical general); Un an experiență de lucru într-un rol similar; Experiență de lucru cu clienți/pacienți reprezintă avantaj.Descrierea jobului Întâmpinarea pacienților în clinică; Completarea fișei pacientului în softul de gestiune a pacienților; Pregătirea pacientului pentru investigație oferindu-i informațiile nece
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport ClujDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent Vanzari Penti Cluj Iulius Mall


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent, proactiv;Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp.Disponibilitate de relocare magazin pentru anumite perioade de timp.Descrierea jobului - Asigura vanzarea serviciilor oferite de catre companie;- Cunoaste si ofera informatii despre caracteristicile pachetelor de servicii oferite;- Identifica nevoile clientilor si ofera consultanta;- Raspunde clientilor intr-o maniera prompta si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:-Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;-Zile de weekend lucrate platite;-Tichete de masa;-Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa
PENTI WORLD SRL

Adjunct Sef Centru


Descrierea jobului · Educaţia necesară: Studii superioare finalizate;· Constituie avantaj studiile superioare in domeniul electric.· Experiență în coordonare personal minim 2 ani.· Experienţă în activitățile de prestări servicii.· Cunoştinte de legislaţie: cu impact în domeniul de activitate.· Cunoștințe limbi străine: engleză—nivel conversație.· Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele:· Abilităţi deosebite de coordonare, lucru în echipă, comunicare;· Abilităţi de prioritizare a sarcinilor cu respectarea termenelor· Capacitate de planificare, control, organizare şi prioritizare a sarcinilor;· Abilități de lucru în mod structurat și strategic;· Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;· Nivel ridicat de cunoaștere a managementului schimbării;· Abilități de leader și relaționare interpersonală;· Angajament profesional la nivel ridicat;· Permis de conducere auto cat. B;- Mobilitate: deplasări, delegaţii.*Dacă doriți, vă rugă
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant offers administrative support to all functions of company personnel, under the guidance of the Local Director.In this role, you will focus your interpersonal skills to communicate with employees, visitors, suppliers, and clients to find advantageous solutions for their administrative dilemmas. Another pivotal goal for you will be to align all teams on procedures to the benefit of operational efficiency. Group: SFC Energy AGLocation: Cluj-Napoca, RomaniaEntity: SFC Clean Energy SRLWhat your background should look like? Finished Bachelor/Master’s degree; (+) 2 years prior experience in back-office/ secretary/ front desk/ assistant manager roles; Excellent communication skills coupled with excellent self-organization; A problem-solving attitude, with the capacity to manage time efficiently, and prioritize tasks to achieve goals; A strong attention to detail and accuracy in everyday work; Good skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint,
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Gestionar Cj


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal Dorim sa cunoastem persoane :Care detin cunostinte privind gestiunea stocurilor;Care detin cunostinte bune de operare PC -MS Office;Cu experienta de minim 1 an in domeniu;Au experienta in coodonarea unei echipe;Organizate si responsabile;Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica;Cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Care rezista in conditii de stres;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:*sa asiguri gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire;*sa urmaresti livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime*sa mentii evidenta materiilor prime pentru productie;*sa planifici, organizezi si coordonezi activitatea depozitului;*sa raspunzi de efectuarea corecta si la timp a receptiilor de marfa;*sa raspunzi de buna desfasurarea a procesului de inventariere;*sa coordonezi activitatea personalului din depozit.Ce iti oferim:*Training de specialitate*Decontare abonament transport*Bonuri de masa in valoare de 40 lei p
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Sales /​ Back Office - Jucu


Candidatul ideal Sales SupportOur client is an international manufacturing company for furniture fittings, with offices in Denmark, Lithuania, Romania, and China. Its office in Romania has been established since 2014.In this role, you will closely collaborate with the Site Manager to ensure smooth day-to-day operations in sales, logistics, and customer service. The position involves intense communication with stakeholders across Europe, predominantly in English. The future Sales Operations Specialist will play a fundamental role in achieving our client's customer acquisition and revenue growth objectives.We invite you to apply to this position ONLY if you: Have a minimum of 3 years of practical experience; Are a highly structured, detail-oriented team player with a "can-do" attitude; Are proficient in MS Office, especially Excel and PowerPoint; Are fluent in English (verbal and written); Speaking or willing to learn Italian; Are willing to travel up to 20-30 days per year; Can come
CULDA TRAINING AND COACHING S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Necesar:- seriozitate, punctualitate, organizare, onestitate, corectitudine, amabilitateDescrierea jobului Responsabilitati:* Descarcarea marfi livrata in depozit de catre soferi.* Verificarea marfii primite din punct de vedere calitativ si cantitativ.* Receptionarea produselor in baza documentelor de livrare.* Utilizarea eficienta a spatiul de depozitare a marturilor.* Aranjarea marfii conform specificatiilor logistice.* Ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii.* Incarcarea marfii in masina si livrarea acestora catre curier.* Participarea la activitatea de inventar derulata de companie.Beneficii:* Salariu atractiv, cu posibilitate de crestere in functie de performanta.* Flexibilitatea programului, astfel incat sa se efectueze 8 ore de munca pe zi.* Loc de munca fara stres.
TAPET SI DRAPAJE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 478 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Office Assistant - Full Time


Candidatul ideal Dacă ai o atitudine și un vibe pozitive, ești o persoană foarte ogranizată, te așteptăm în echipa noastră;Este obligatoriu să stăpânești limba engleză la nivel mediu;Jobul necesită abilități bune de lucru pe calculator (Word, Excel și programe de facturare);Capacitatea ta de multitasking va fi de mare ajutor;E nevoie să fii disponibil(ă) să lucrezi în echipă și să îți ajuti colegii, să te descurci în situații uneori complexe și să găsești soluții;Întrucât suntem o companie într-o continuă dezvoltare, e necesar să fii dispus(ă) să înveți permanent lucruri noi și să le aplici în activitatea de zi cu zi.Descrierea jobului Responsabilități:Să răspundă la e-mail-uri, telefoane și să țină legătura cu furnizorii și clienții;Să întocmească facturile de vânzare pentru clienți;Să asigure întocmirea, fluxul și păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrărilor contabile;Să răspundă de întocmirea registrelor contabile zilnice (registrul de casă, etc.);Să opereze ziln
CC FINANCIAL SERVICES SRL

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Logistics Operations Sr.​ Analyst (back Office)


Candidatul ideal Location: Cluj-NapocaContract type: 1 year contractDepartment: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a detail oriented person, curious and eager to gain experience in procurement? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you are well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday, and Metallurgist Day P
SILCOTUB S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 125 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.