Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

114 Locuri de Munca Asistent in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

114 Locuri de Munca Asistent in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Medical Generalist - Imagistica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Asistent Medical Generalist - ImagisticaDin rolul de Asistent Medical Imagistica vei contribui la colectarea informatiilor si imaginilor relevante pentru intocmirea raportului medical, necesar medicului de radiologie si imagistica medica
Regina Maria

Asistent Medical Medicina Muncii


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte Asistent Medical Medicina Muncii Din rolul de Asistent Medical Medicina Muncii vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Astfel, pr
Regina Maria

Asistent Vanzari Bucuresti,​timisoara,​constanta,​brasov,​oradea


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Medical Spital


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Medical Generalist - Policlinica 2


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Vanzari /​ Identificare Piese Auto - Sibiu și Timis


Candidatul ideal Acest anunț se referă la postul de Asistent vanzari / identificare piese camioane, două poziții disponibile, pentru birourile noastre comerciale din Sibiu și Timișoara:Cerinte: Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei. Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacție a cliențil
MEC - DIESEL SEE SRL

Asistent Recrutare/​ Hr Recruiter Limba Maghiara


Candidatul ideal Suntem o companie dinamică, multinațională, în plină ascensiune, dornică să-și mărească echipa.Ne ocupăm de recrutarea candidaților pentru locuri de muncă în Europa!Pentru a completa echipele noastre din Romania cautamConsultant recrutare (m/f) pentru proiecte internationale*limba maghiara este obligatorieCe așteptări avem de la tine?- cunoștințe de limba maghiara materna- organizare si perseverenta- studii superioare (în curs sau finalizate) - de preferat în domeniul resurse umane, psihologie sau marketing- experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj- cunoașterea pachetului MS Office- persoană dinamică, cu aspirații, dornică să învețe și să progreseze- spirit entuziast, motivat- capacitate de lucru în echipăDescrierea jobului Ce presupune postul de Asistent Recrutare în cadrul companiei noastre?- contactarea candidaților care aplică la joburile Silverhand- screening aplicanți, verificarea și intervievarea telefonică a candidaților- mentinerea relatiei co
SILVERHAND.​RO SRL

Asistent Vanzari Next Iulius Mall (full Time/​part Time)


Candidatul ideal Sales Assistant Next Iulius Mall (full time/part time)Daca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Sales Assistant Next Iulius Mall (full time/part time)Avantajele tale:Salariu motivantContract de munca pe perioada nedeterminataDecontarea transportAsigurare medicala la o clinica privataPremii lunare si anuale in functie de performantaTeambuilding-uriResponsabilitati:Consiliere clientiActivitati specific magazinului: aranjarea produselor, procesare marfaServiciu la casa de marcat
NEXT ROMANIA

Asistent Vanzari Timisoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Naturlich


Candidatul ideal Hallo!Iti doresti o noua oportunitate? Naturlich! angajeaza asistenti vanzare mobila si decoratiuni. Cautam persoane deschise, volubile, descurcarete, carora le place frumosul si sunt dispuse sa invete. Recompensele nu vor intarzia sa apara.Vei avea un avantaj daca ai experienta in vanzari si/sau in emitere facturi.Descrierea jobului Ce ai de facut? Stabilesti cu clientii nevoile si propui solutiile potrivite de mobilare, preiei si inregistrezi comenzile, finalizezi vanzarea, emiti factura, incasezi. Dupa un scurt training, vei vedea cat este de simplu!Vei beneficia de un pachet salarial atragator.Pentru mai multe detalii, te asteptam in magazin.
2B GROUP

Asistent Farmacist Timișoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- să aibă inițiativă- cunoască limba engleză nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- capacitatea de a luca sub presiune- capacitatea de a lua decizii fără supraveghere Descrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea flotei- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu restul partenerilor de business- Gestionarea lead-urilor
CRIS RACING DELIVERY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Timișoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Juridic Asistent/​debt Collection


Candidatul ideal Cel puțin 2 ani de experiență în lucru în colectarea datoriilor, ideal în sectorul financiar sau bancar. Experiența anterioară în domeniul agribusiness-ului sau cunoștințele bune despre fermieri vor constitui un avantaj. Persoană proactivă, foarte organizată, capabilă să acorde atenție detaliilor. Nivel intermediar sau avansat de limba engleză. Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Contactarea clienților și debitorilor existenți pentru a facilita plățile sau a negocia termenele și planurile de rambursare. Asistarea echipei juridice prin redactarea acordurilor de împrumut și ipoteca, programarea întâlnirilor cu notarii, etc. Pregătirea calculelor inițiale pentru împrumuturile restante (penalități, dobânzi neplătite, etc.) și transmiterea lor catre Head of legal pentru verificare. Colectarea documentelor de la clienți și organizarea corespondenței și documentației. Oferirea de suport administrativ departamentelor interne (vânzări/juridic/resurse umane). Com
LANDE PLATFORM RUM S.​R.​L.​

Asistent Farmacist Timisoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 114 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.