Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

136 Locuri de Munca Back Office in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

136 Locuri de Munca Back Office in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Cj


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Lee Cooper Angajeaza Asistent Manager In Cluj - Napoca


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar


Candidatul ideal Candidatul ideal are: experienţă pe un post cu atribuţii similare (min. 2 ani) responsabilitate, corectitudine abilitati de munca in echipa (va avea colaborare stransa cu colegii de la vanzari) atentie la detalii, capacitate de auto-organizare, implicare activa cunoştinţe operare PC (avantaj soft tip ERP) studii liceale orientare catre client disponibilitate la efort fizic Apreciem seriozitatea si implicarea, dorinta de a face lucrurile bine si dorinta de a invata repede.Descrierea jobului Obiectivul principal al activității este receptia si depozitarea marfii:-descarcarea ,receptia si depozitarea la raft a marfii-pregatirea si ambalarea comenzilor pentru clienti conform procedurilor-debitarea anumitor tipuri de materiale-încărcarea coletelor de marfă pentru livrare-evidenta asupra stocurilor-participarea la inventarierea stocului de marfă din depozit
VERLA SRL

Media netă estimată pe baza celor 369 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Asistent Relatii Cu Publicul – Cluj


Candidatul ideal Asistent relatii cu publicul - Iulius Mall ClujDescrierea jobului Asistent relatii cu publicul - Iulius Mall Cluj
ATTRIUS DEVELOPMENTS SRL

Asistent Medical Stomatologie - Cluj Napoca


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!Descrierea jobului CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Asistent/​ Referent Import - Cluj-napoca


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Asistent/ Referent ImportNe dorim sa :Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Vanzari Jysk Marasti Cluj-napoca


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Cerinte:- Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare;- Minim 2 ani experienta anterioara ca asistent medical generalist in clinica privata;- Experienta in injectarea de substanta de contrast constituie avantaj;- Atentie la detalii, bune abilitati de lucru in echipa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel, Internet).Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestioneaza eficient circuitul pacientilor;- Pregateste instrumentarul, aparatura necesara si asista medicul pe durata interventiilor si procedurilor medicale;- Pregateste cabinetele medicale cu tipizatele si consumabilele medicale necesare desfasurarii consultatiei.
AFFIDEA ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2629 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent Medical Generalist - Imagistica


Descrierea jobului Asistent Medical Generalist - ImagisticaDin rolul de Asistent Medical Imagistica vei contribui la colectarea informatiilor si imaginilor relevante pentru intocmirea raportului medical, necesar medicului de radiologie si imagistica medicala, in stabilirea unui disgnostic corect. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, cu empatie si rabdare, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Vei pregati pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Ii vei oferi pacientului informatiile necesare inaintea investigatiei si il pregati fizic prin abord venos, pozitionarea acestuia pe masa de examinare, pozitionarea antenelor in functie de investigatie, in conformitate cu protocolul intern;· Vei utiliza in bune conditii aparatura;· Vei acorda asistenta
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Experiență în domeniul administrativ - logistică;Studii medii sau superioare finalizate;Cunoștințe privind gestiunea stocurilor;Cunoștințe bune ale pachetului Microsoft Office;Poate constitui un avantaj cunoașterea unui program de gestiune (WMS) / contabilitate;Bune abilităţi de comunicare, organizare, coordonare;Persoană dinamică și responsabilă;Limba engleză – nivel mediu, poate constitui un avantaj;Deținător permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Ține evidența corectă a stocurilor din depozit;Organizează periodic, conform procedurilor interne, inventarul stocurilor in depozit;Elaborează la cerere rapoarte de activitate;Asigura recepția cantitativă și calitativă a produselor care intră în depozit;Colectează prompt și corect comenzile pentru livrare;Verifică din punct de vedere calitativ și cantitativ produsele care ies din depozit;Asigură repartizarea și ordonarea corectă a produselor din depozit, conform cu prevederile legale în domeniu și cu standardele
CATENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 458 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte elementare de contabilitate primara (TVA, inchidere luna etc)- Cunostinte operare PC- Experienta in munca minim 6 luni- Abilitati de efectuare a unor calcule matematice simpleDescrierea jobului - Operare in Priority: -Comenzi situatii de lucrari -NIR-uri -Bonuri de consum -Transferuri materiale- Evidenta documentelor- Preluarea, inregistrarea, distribuirea, evidenta si arhivarea corespondentei- Suport in intocmirea de documente oficiale- Intampinarea colaboratorilor/clientilor- Suport plasarea de comenzi- Suport in intocmirea contractelor- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare,​ Sighetu Marmatiei


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Asistent Comercial


Candidatul ideal Pentru sediul nostru din Juc-Herghelie dorim:- persoana organizata, atenta la detalii;- cunostiinte bune operare PC ( Pachet Office, Outlook, etc);- abilitati de comunicare: cu clientii, respectiv cu colegii de lucru;- spirit practic, capacitate de autoorganizare si gestionare a timpului de munca;- persoana disciplinata si onesta;- capacitate de munca in conditii de stres uneori- persoana care isi doreste o colaborare pe termen lung;Descrierea jobului - preluarea comenzilor de la agenti/platforma online si introducerea lor in sistem;- verificarea/urmarirea comenzilor si pregatirea lor pentru transport;- emiterea facturilor de marfa;- gestionarea documentelor fiscale;- furnizarea de informatii reprezentantilor de vanzari zonali: situatii comenzi, stocuri materii prime ,situatii livrari- asigura suport reprezentantilor de vanzari si ii ajuta in procesul de vanzareBeneficii:- pachet salarial motivant- posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-un mediu dinamic si intr-o
IMPRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 2975 RON/Luna

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru : Cluj-Napoca, Ploiesti, Popesti-Leordeni (S4)Adresa depozitelor: str. Frunzisului, nr. 88, Cluj-Napoca, jud. Cluj str. Marin Mehedinteanu, nr. 1G, Ploiesti, jud Prahova str. Pavel Ceamur 2b, (Popesti-Leordeni), Sector 4, Bucuresti📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru d
MATEROM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 136 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.