Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Back Office in Codlea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Back Office in Codlea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Codlea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office Moderator - Olandeza Cu Engleza


Candidatul ideal ​• Cunostinte de Limba Olandeza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekendDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala privata si preturi r
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator- French With English- Brasov


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba Franceza- nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu/avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri d
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Italiana Cu Engleza


Candidatul ideal Candidatul Ideal• Cunostinte de Limba Italiana - nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza- nivel mediu• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantaj​• Disponibilitate pentru lucru in ture si in weekend* Activitatea se desfasoara la sediul nostru din BrasovDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comnunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• B
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Back Office Moderator - Spaniola Cu Engleza - Brasov


Candidatul ideal Back Office Moderator - Spaniola cu Engleza - Brasov• Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorOferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimentare bazate pe performanta• Bonusuri de recomandare• Asigurare medicala pr
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Gestionar Santier


Candidatul ideal Cerinte : Peste 3 ani de experiență în gestiune de depozite de materiale de constructii sau similar Familiarizat cu un soft de gestiune Studii : Absolvent de liceu/studii superioare economice sau constructiiExperienta : Activitate de gestiune minim 3 ani incluzand receptii, consumuri si inventare Experienta/cunostinte in domeniul materialelor de constructii Stie sa lucreze in sisteme informatice de gestiune Sistem : Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook); Cunostinte de operare in sistem integrat ERPDescrierea jobului Atributii specifice postului: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa de la punctul de lucru Opereaza in sistemul de gestiune miscarile de marfa: note de intrare receptie, procese verbale de neconformitate, note de receptie si constatare de diferente, bonuri de consum; bonuri de transfer Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; Urmareste miscarea stocurilor de marfa, a obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si a scu
EREN CONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 48 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Gestionar Magazin Metalochimice


Angajez gestionar magazin metalochimice in Brasov , pe strada Harmanului . magazin cu un singur angajat .
Taiss srl
Vezi alte joburi relevante

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Gestionar - Autorizatie ISCIR


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Workforce recrutează gestionar cu autorizatie ISCIR pentru o companie din Prejmer. Programul este în 3 schimburi. Cerinte:Responsabilitatea munciiStudii medii finalizateExperienta operarea stivuitorului sau / si a transpaletilor electriciExperienta gestionarea stocurilor Responsabilitati:Utilizare stivuitorManipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produseGestionarea stocului si furnizarea materialelor catre productie Beneficii:Salariul motivantBonuri de masa 35 lei / ziPrima de Craciun / PasteAbonament medical MedlifeAbonament stomatologic cu discount Program de recomandare internaTransport asigurat: Brasov, Sanpetru, Bod, Harman, Sfantu Gheorghe, Chichis, Bacel, Lunca Calnicului, Prejmer, Teliu, Sacele, Tarlungeni, Carpinis, Dobarlau, Marcus, Cimernic, Barcani, Floroaia Mare, Intorsura Buzaului, Bradet, Buzaiel, Acris.
G & C TEMP SRL

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Gestionar


Candidatul ideal - Inteligenta- Integritate fizica- Atentie concentrata si distributiva- Initiativa- Memorie vizuala- Spirit organizatoric- Capacitate de a lucra cu oamenii- Rezistenta mare la stres- Punctualitate- Fara antecedente penale.Descrierea jobului Responsabilitati-Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa-Pastreaza documentele justificative legate de stocuri-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.-Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic-Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei-Respecta legislatia de gestiune a stocurilor-Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei-Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie-Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor-Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata-Preda marfa catre client conform documentelor e
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.Minim un an vechime in munca.Descrierea jobului Activitati specifice:Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelorSe ocupa de partea de protocolRaspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.Activitati de secretariat:Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)Intocmeste si redacteaza adrese si alte
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 3902 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Asistent Medical Spital


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima. Regina Maria isi mareste echipa si este in cautare de asistenti medicali pentru urmatoarele sectii:AmbulatoriuChirurgie CardiovascularaPediatrieTerapie Intensiva NeonatalaMedicala/Cardiologie Chirurgie generalaNeonatologieFertilizare in VitroGastroenterologieAnestezieTerapie IntensivaObstetrica GinecologieBloc OperatorCamera de Garda Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului;Vei prelua si identifica pacientul pe sectie si ii vei asigura acomodarea în rezerva;Vei completa corect si complet pl
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Gestionar Depozit - Sacele


Candidatul ideal · Studiile medii/superioare economice - prezintă avantaj;· Cunoștințe de operare calculator – nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/ facturare - SAP - prezintă avantaj);· Cunoștințe legate de activitatea de gestiune și contabilitate primară;· Experiență relevantă în domeniu (logistică, gestiune, distribuție, facturare) – prezintă avantaj;· Bune abilități numerice, de organizare, planificare și comunicare;· Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului;· Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi);· Corectitudine și seriozitate;· Disponibil de a efectua muncă fizică normală.Descrierea jobului Responsabilități: Recepționarea și eliberarea materialelor din gestiune; Evidența computerizată a materialelor din gestiune și a miscării acestora; Depozitarea și pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Aplicarea procedurilor interne de gestiune; Pastrarea evidenței la zi a stocurilor de materiale ex
URSUS BREWERIES SA

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Asistent(ă) Marketing Si Vânzări


Descrierea jobului Pentru fabrica noastră din Brasov Coresi, specializată în fabricarea sistemelor de șenile pentru vehiculele 4x4, recrutăm un Asistent(ă) Vânzări și Marketing pentru a susține activitățile noastre comerciale și de marketing. Dacă sunteți dinamic(ă), creativ(ă) și motivat(ă), cu abilități în CRM și expertiză în SEO, vă invităm să ne contactați. Trimiteți CV-ul dumneavoastră acum la adresa [email protected] și profitați de oportunitatea de a face parte dintr-o experiență profesională îmbogățitoare alături de echipa noastră!
ACF INDUSTRIE SRL

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orientat(a) catre client; Sa fi punctual(a); Sa ai abilităţi de comunicare, inițiaţivă, flexibilitate, implicare si spirit de echipaDescrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de spec
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Coordonator Vanzari Autovehicule Rulate - Brasov


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Studii universitare/postuniversitare;• 3-5 ani experienta in managementul vanzarilor - experienta in piata de autovehicule rulate constituie un avantaj;• Cunostinte foarte bune de limba engleza;• Gandire strategica, capacitati dovedite de analiza si sinteza;• Excelente abilitati de comunicare;• Organizare, responsabilitate, implicare. Descrierea jobului Rolul job-ului:• Organizeaza si coordoneaza activitatea de vanzare a autovehiculelor second-hand;• Creeaza si implementeaza strategia de vanzare;• Intocmeste si gestioneaza bugetul anual de venituri si cheltuieli al departamentului;• Stabileste si urmareste realizarea politicii de stoc, a structurii si nivelului acestuia.Beneficii:• Pachet salarial motivant;• Oportunitatea dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie aflata in dezvoltare;• Participarea la diverse programe de dezvoltare profesionala;• Expunerea la un mediu organizational profesional.
Confidenţial
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.