Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

163 Locuri de Munca Business Developer in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

163 Locuri de Munca Business Developer in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Store Manager | Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL

Key Account Manager


Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat in domeniul Comertului, Economic sau Telecomunicatii);Experienta dе minimum 1 an in domeniul vanzarilor dе servicii, dе preferat catre clienti business (avantaj vanzarea dе servicii dе telecomunicatii);Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere si persuasiune;Diplomatie, proactivitate si orientare catre client;Traininguri in domeniul vanzarilor (reprezinta un avantaj);Cunostinte limba engleza;Permis dе conducere - categoria B.Descrierea jobului Anаlizеazа constant piаta si identifica potentiаlii cliеnti din zona аlocаta;Implemеntеаzа stratеgia de vаnzarе аgrеatа dе companie, pentru clientii cu care intra in contact;Stabileste detaliile de negociere in vederea vanzarii serviciilor;Urmareste derularea contractelor semnate;Indeplineste obiectivele cantitative si calitative, lunare si trimestriale.
RCSRDS SA

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5800 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Coordonator Textile/​ÎncĂlȚĂminte Jd Sports - Timișoara


Candidatul ideal COORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - TimisoaraDescrierea jobului SUPERVISOR JD SPORTSCOORDONATOR TEXTILE JD SPORTS - Timisoara
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Inginer /​ Manager Hvac


Candidatul ideal Peste 3 ani de experiență în Construcții / Instalații, Inginerie, Proiectare, ExecutieEști inginer si ai experienta in instalatii HVAC?. Suntem o companie infiintata in 2007 in Timisoara, aflata în continua expansiune în industria instalațiilor HVAC, contractori generali pentru diverse proiecte industriale si rezidentiale. Vino în echipa HVAC MANAGEMENT, parte din grupul HQLEVEL pentru a creste impreuna!Cerinte:· Studii superioare tehnice - absolvent facultatea termice / instalatii;· Cunostinte dimensionare sectiuni tubulaturi, VRV, etc- Cunoștințe de baza în Autocad/Camduct/Autodesk Inventor- Cunoștințe de MS Office- Persoana tehnica cu vedere spatiala, analitica si organizata- Abilități de leadership (planificare, organizare, capacitate decizionala, conducere și control) si abilitati tehnice- Experiență anterioară de coordonare a lucrarilor unui santier de minim 3 ani- Abilități de citire și interpretare a schemelor și desenelor tehnice- Abilități de comunicare și co
HVAC MANAGEMENT S.​R.​L.​

Coordonator Departament Vanzari (domeniul Constructiilor Pe Baza Lemn) Sediul Remetea Mare


Candidatul ideal Profilul candidatului:Cunostinte de operare PC si sisteme informatice;Experienta de minim 3 ani intr-un post similar in vanzari;Studiile (medii sau superioare) in industria lemnului, constituie avantaj;Cunostintele de limbi straine: engleza si/sau germana constituie avantaj;Competente de negociere si usurinta in comunicare;Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;Capacitate de organizare si planificare;Capacitate rapida de decizie si atentie distributiva;Rezistenta la efort si stres si usor adaptabil la schimbare;Domiciliul stabil in Timisoara.Descrierea jobului Responsabilitati:Gestioneaza grupele de clienti cu obiect de activitate in domeniul constructiilor si a revanzatorilor de materiale constructii;Coordoneaza si organizeaza activitatile de vanzari pe grupele de produse alocate in scopul realizarii planului de vanzari;Coordoneaza, indruma si controleaza modul de organizare si desfasurare a activitatii angajatilor din subordine, astfel incat
HOLVER SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Asistent Manager Candidatul ideal trebuie să :- fie organizat și să dețină abilități excelente de comunicare- să aibă inițiativă- cunoască limba engleză nivel conversațional- abilități bune de organizare și gestionare a timpului- atitudine proactivă și orientată spre rezultate- capacitatea de a luca sub presiune- capacitatea de a lua decizii fără supraveghere Descrierea jobului Responsabilități principale:- Asistarea managerului în coordonarea operațiunilor zilnice ale companiei- Monitorizarea și gestionarea flotei- Furnizarea de asistență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing- Colaborarea strânsă cu restul partenerilor de business- Gestionarea lead-urilor
CRIS RACING DELIVERY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4475 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Infrastructure Project Manager (roads/​traffic Signalization)


Candidatul ideal As an Infrastructure Project Manager, you will be responsible for overseeing and managing all aspects of construction projects related to roads infrastructure and traffic signalization. Your role will involve planning, coordinating, and executing projects from inception to completion, ensuring they are delivered on time, within budget, and to the highest quality standards. Bachelor's degree in Civil Engineering, Construction Management, or a related field (preferred) Project Management Professional (PMP) certification or equivalent (preferred) Strong leadership, communication, and problem-solving skills Ability to work effectively under pressure and manage multiple tasks simultaneously Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results Knowledge of relevant regulations and standards in the construction industry 3-5 years of experience in construction management, preferably in a project management role Strong knowledge of traffic technology, inc
STRABAG SRL

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Coordonator Ssm Zona Vest


Candidatul ideal Responsabilități. Supraveghezi și gestionezi implementarea și conformitatea cu reglementările de sănătate și securitate ocupațională în regiunea desemnată. Supervizezi întreținerea și inspecția echipamentelor și instalațiilor conform reglementărilor I.S.C.I.R. Servești drept principalul punct de contact pentru toate problemele de sănătate și securitate din regiune, colaborând cu autoritățile locale și agențiile externe după caz. Menții cunoștințe actualizate despre reglementările și cele mai bune practici de siguranță regionale, asigurând îmbunătățirea continuă a standardelor de siguranță.Descrierea jobului Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Diplomă de licență, studiile postuniversitare reprezintă un avantaj; Un minim de 3 ani de experiență într-un rol similar, preferabil într-un mediu multinațional. Cunoștințe solide despre reglementările de sănătate și securitate ocupațională, legile muncii și standardele industriale. Certificare în sănătate și sec
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Account Managers With Italian,​ French Or German


Candidatul ideal Proven work experience as an Account Manager, Key Account Manager, or any other customer-facing relevant roles, with French, Italian or German clientsProven ability to communicate, present and influence key stakeholders at all levels of an organization, including executive and C-levelSolid experience with CRM software (e.g. Salesforce, Sugar CRM, Zoho CRM or HubSpot) and MS Office (particularly MS Excel)Experience delivering client-focused solutions to customer needsProven ability to juggle multiple account management projects at a time, while maintaining sharp attention to detailExcellent listening, negotiation and presentation abilitiesStrong verbal and written communication skills in any of the required languagesBA/BS degree in Economics, Business Administration, Engineering, Sales or any other relevant fieldsDescrierea jobului Serve as a point of contact for Italian, French or German customers in the company’s portfolio, via mail, live chat and voip telephoneBuild
ADMIRAL MARKETS CYPRUS LTD NICOSIA SUCURSALA BUCURESTI

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Regional Sales Manager


Candidatul ideal "Ai experiență in vânzări?Ești o persoană optimistă, energică și sociabilă?Îți place să mergi pe teren, să discuți cu oamenii, stabilești ușor relații de colaborare?Ești un(o) învingător(oare), îți place să gasesti soluții și să le pui in aplicare?Vrei să te afirmi, reușești să realizezi ceea ce îți propui? Atunci este momentul să te alături Echipei Nota 11, să ne ajuți să oferim consumatorilor portofoliul de produse Nota 11 (130 produse alimentare impartite in 9 categorii, produse sanatoase cu un raport foarte bun calitate-pret)Ce vei face? Vei consolida și dezvolta distribuția produselor Nota 11 împreună cu distribuitorii din regiunea Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș Severin, Mehedinți, Gorj, Alba), vei merge pe teren cu agenții, vei organiza ședințe de vânzări cu aceștia, vei face degustări de produse, vei vizita top clienți in fiecare județ, incasa sodurile, monitoriza concurența, vei face propuneri si vei implementa proiectele aflate in derulare.Ce îți oferim?
TOPI IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Manager Otelarie – Relocare


Candidatul ideal Experienta cu EAF (Cuptor cu Arc Electic)Caster (Turnatorie)Experienta in fabrici de produse lungi (long products)Experienta manageriala doveditaSe ofera pachet de relocare.Descrierea jobului controlează, verifică si raspunde ca activitatea din cadrul sectiei să se desfăşoare conform programelor stabilite;asigură defalcarea sarcinilor de producţieanalizează, ia măsuri si raspunde pentru respectarea calităţii şi reducerii permanente a producţiei neconforme si raspunde de calitatea productiei;urmăreşte si raspunde de exploatarea raţională a utilajelor şi instalaţiilor conform tehnologiilor de lucru în vederea realizării cantitative şi calitative a producţiei cerutecontrolează, verifică si raspunde de funcţionarea utilajelor şi instalaţiilor , ia măsuri de remediere a deficienţelor;urmăreşte activităţile de ridicare a nivelului de pregătire profesională a personalului prin cursuri teoretice şi practice;urmăreşte si raspunde de încadrarea în consumurile specifice de materi
ABC HUMAN CAPITAL S.​R.​L.​

S/​4 Project Manager for Master Data


Job DescriptionCoordinate all activities of Master Data Migration from SAP R/3 to SAP S/4 HANA;Support the team and externals partners as specialist for Master Data Migration;Ensure project readiness from project start to daily business go live;Ensuring system configuration and settings in all affected IT systems;Perform End-to-end testing to validate the successful migration of Master Data;Collaborate and align project plans with our internal partners;Re-design and update project plans in alignment with our teams;Check and validate the working instructions from the project view;Provide various migration related trainings in different phases of project;Generate and prepare reports required by Customers and Management;Responsible for reading, understanding, and applying the procedure from the area of responsibility;and also interdepartmental procedure subscribed in SOCOS;Any other tasks related to area of responsibility requested by direct superior.QualificationsLanguage: English;Experi
BOSCH ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 163 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.