Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

698 Locuri de Munca in Buzau - Joburi in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

698 Locuri de Munca in Buzau - Joburi in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil - Contabilitate Primara,​ Experienta 5 Ani


Candidatul ideal Studii superioare finalizate – profil contabilitate; Cunoștințe solide de contabilitate primară; Cunoștințe legislative în domeniul financiar-contabil și fiscal; Cunoștințe MS Office; Experiență cu programele de contabilitate: SAGA si SAVA; Cunostinte REVISAL; Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate; Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca; Atentie distributiva si punctualitate;Descrierea jobului Activitati ce tin de contabilitatea primara; Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special; Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate; Alte responsabilități contabile și financiare în funcție de nevoile companiei, prevăzute în fișa postului;Oferim bonusuri de performanta si masina de serviciu.
V H SECURITY S.​R.​L.​

(jr) Precision Farming Technician- Braila


Candidatul ideal Absolvent al unei facultati de profil tehnic reprezinta un avantaj: mecanica, electronica si electrotehnica, cadastru, geodezie. Bune cunostinte in domeniul electric si de comunicatii. Cunostinte bune despre Sistemele de Pozitionare Globala (GPS) si despre Sistemele Informatice Geografice (GIS) reprezinta avantaj. Cunostinte de electrica, electronica si sisteme hidraulice reprezinta avantaj. Cunostinte despre sistemele de autoghidare prin satelit pentru masini agricole constituie un avantaj. Abilitati avansate de operare a calculatorului, inclusiv abilitati de operare a programelor IT specifice pentru instalarea si diagnoza Sistemelor pentru Agricultura de Precizie (GPS). Abilitati bune de comunicare, precum si abilitatea de a efectua instruirea tehnica a celorlalti colegi. Persoana proactiva, orientata catre client si catre rezultate, capabila sa lucreze in echipa. Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu este obligatorie. Experienta anterioara in domeniul tehnologii
TITAN MACHINERY ROMANIA SRL

Inginer Calitate - Fabrica Makita Eu


Candidatul ideal Studii superioare tehnice, absolventi, Ingineria Calitatii, TCM, Masini Unelte, Mecanica, Roboti Industriali etc. Cunostinte solide de desen tehnic; Experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; Abilitati foarte bune de comunicare, orientare catre client; Cunoasterea limbii engleze, cel putin la nivel mediu; Experienta in activitatea de productie este un plus.Descrierea jobului Inginer Calitate Furnizori Mentinerea legaturii cu furnizorii alocati; Emiterea si urmarirea rapoartelor de actiuni corective; Stabilirea, actualizarea si imbunatatirea metodelor de control calitativ ale componentelor receptionate; Verificarea aplicarii corecte de catre personalul receptie calitate a standardelor de inspectie; Colaborarea cu departamentele implicate; Efectuarea anchetelor de calitate in cazul produselor neconforme.Inginer Calitate Produs Finit Gestioneaza eventualele probleme din liniile de productie privind identificarea, comunicarea si rezolvarea acestora; Coor
MAKITA EU SRL

Consultant Vanzari/​consilier Clienti– Enel


Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări, din Rețeaua de Magazine Enel, alături de care va promova serviciile și produsele ENEL, va răspunde solicitărilor clienților si va dezvolta baza de clienti, prin identificarea și vizitarea potențialilor clienti, persoane fizice și juridice, în teren. Program de lucru:LUNI – VINERI / Full Time -8h/zi ; 08:00 - 17:00 Salarizare și beneficii:Pachet salarial fix + bonus lunar + bonus trimestrial corelat cu performanța;Sistem de comisionare care îți permite să îți creșți venitul lunar si trimestrial;Tichete de masă;Abonament clinica medicala;Decont transport;Oferte speciale la abonamente si terminale;Laptop, Telefon, TabletăOutfit de lucru;Program de induction pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Te invităm să te alături echipei ENEL dacă:Ai minimum 1 an experiență în vânzări D2D/B2B, in industrii precum: Energetică, Telecom, Imobiliară;Ai studii medii absolvite cu diplo
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Reprezentat Vanzari Zonal - Materiale Electrice


Candidatul ideal Zona alocată conţine judeţele: Iasi, Suceava, Neamt, Botosani, Bacau, Galati studii superioare resedinta intr-unul din judetele: Buzau, Galati, Braila experiență în vânzări (experiența în domeniul materialelor electrice constituie un avantaj) disponibilitate de deplasare permis de conducere categoria B abilități de vânzări și negociere persoană dinamică, orientată către rezultate; operare PC: MS Office, Word, ExcelDescrierea jobului Descrierea jobului: vânzarea produselor din portofoliul firmei către clienți (magazine și depozite specializate de materiale electrice) în conformitate cu standardele si politicile companiei identificarea și atragerea de noi potențiali clienți realizarea targetului de vânzări alocat ofertarea, contractarea și menținerea relațiilor cu clienții culegerea de informații relevante despre piață și concurență Benficii salariu atractiv + bonus din vânzări mașină de serviciu, telefon și laptop.
GLOBAL ELECTRIC LIGHTING SRL

Agent De Vanzari Echipamente Si Consumabile Dentare


Candidatul ideal Cautam Reprezentant Vanzari echipamente si consumabile dentare cu experienta in domeniu, care sa ne ajute sa dezvoltam business-ul in zona alocataDescrierea jobului Principalele responsabilitati ale noului coleg vor fi:Realizarea targetului de vanzari si a indicatorilor de performanta calitativi si cantitativi alocatiPlanificarea si organizarea propriei activitati cu scopul de a indeplini obiectivele stabiliteDezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti si monitorizarea acestoraPreluarea comenzilor si incasarea contravalorii produselor si serviciilor vanduteDezvoltarea afacerii in concordanta cu strategia de dezvoltare a companieiUrmarirea, cresterea productivitatii pe zona si consilierea continua a clientilorCentralizarea, analizarea si raportarea rezultatelorStabilirea unor relatii bune cu clientiiImplementarea politicilor comercialePrintre instrumentele de lucru se regasesc masina de serviciu, tableta, telefon.
MEDIDENT EXIM SRL

Reprezentant Tehnic&vanzari Cu Atributii De Gestiune&livrare


Candidatul ideal - Studii finalizate, de preferință în domeniul tehnic;- Persoană cu experiență în vânzarea produselor/serviciilor de natură tehnică (echipamente, produse industriale);- Persoană dinamică, ambițioasă, pragmatică, orientată pe rezultate, dar și către oameni;- Experiență de minim 2 ani pe poziții de management în vânzări;- Cunoștințe de operare PC: Word, Excel- Permis conducere categoria B.Descrierea jobului - Contribuie la elaborarea, împreună cu managementul firmei, a strategiei pentru dezvoltarea vânzărilor zonale- Realizarea obiectivelor de vânzări pe clienții din zona alocată;- Identificarea de noi clienți la nivel zonal și negocierea condițiilor de colaborare cu aceștia, cu scopul dezvoltării unor parteneriat durabile;- Identificarea oportunităților de extindere a business-ului atât pe partea de echipamente, cât și pe partea de consumabile;- Vizitarea în mod regulat a clienților din zona alocată;- Gestionarea stocului de marfă din depozitul din zona alocată;- Dezvol
TEM LEX CONSULTING S.​R.​L.​

Agent Vanzari Produse Financiare


Candidatul ideal Agent Vanzari / Reprezentant Vanzari linii de creditPentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceStudii medii cu diplomă de bacalaureatExperienta in vanzari directe prezintă avantajOrientare catre atingerea obiectivelorPersoana organizată și proactivăCapacitatea de prioritizare a sarcinilor și gestionarea corectă a situațiilor nou apăruteDisponibilitate pentru deplasări pe terenAbilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiarePermis de conducere - categoria BAutoturism propriu pe care este dispus sa il foloseasca in interes de serviciu, pentru care primeste lunar chirie auto.Descrierea jobului • Dezvolta portofoliul de clienti (persoane juridice) in zona alocata prin promovarea produselor financiare;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Realizeaza obiectivele de vanza
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Inginer Decontare


Candidatul ideal Studii superioare tehnice profil construcții - instalații/similar;Experiență în decontare proiecte publice;Capacitate de analiză, evaluare și sinteză, rigurozitate și atenție pentru detalii;Cunoștințe de utilizare programe de devize (Windev/Intersoft/altele), Microsoft Office, AutoCad (la nivel de citit și măsurători);Persoană dinamică, flexibilă, activă, responsabilă, organizată, orientată către obținerea de rezultate;Capacitate de prioritizare și de lucru atât în echipă, cât și independent.Descrierea jobului Întocmește și actualizează pe parcursul executării contractului bugete, costuri, grafice de execuție, cash-flow pentru lucrările aflate în execuție;Menține actualizată situația livrărilor de materiale pe șantier și gestionează documentele aferente în conformitate cu procedurile interne;Realizează situații de lucrări lunare/bilunare;Realizează centralizatorul antemasuratorilor și întocmește un raport comparativ între cantitățile de lucrări măsurate și cantitățile
NESS PROIECT EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Asistent Medical Recoltare


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte La Regina Maria, in calitate de Asistent Medical Generalist, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Sa-ti povestim pe scurt desp
Regina Maria

Instalator Autorizat ANRE - ENGIE Servicii


La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facemENGIE Servicii companie din grupul ENGIE România, furnizează o gamă largă de operațiuni tehnice pentru instalațiile și centralele termice de interior, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei industriali.Căutăm candidați care îndeplinesc condițiile de mai jos, pentru angajare pe post de Instalator în localitățile: București, Constanța și Râmnicu Vâlcea.Ce vei face:Instalatorul ENGIE Servicii execută lucrările: montări, demontări de aparate de măsurare a cantităților de gaze; verificări, revizii tehnice la instalații de utilizare a gazelor naturale, la clienții casnici, noncasnici sau asociații proprietari, conform planificării și/sau la solicitarea clienților, în conformitate cu prevederile NTPEE_2008, în baza Ordinului de serviciu; consultare a proiectului tehnic al insta
ENGIE ROMANIA

Area Sales Manager


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani; - Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani; - Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD; - Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză; - Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată; - Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate. - Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp); Responsabilitati - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire; - Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 102 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Inginer Instalatii Gaze/​ Centrale Termice


La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. ENGIE Servicii companie din grupul ENGIE România, furnizează o gamă largă de operațiuni tehnice pentru instalațiile și centralele termice de interior, atât pentru clienții casnici, cât și pentru cei industriali. În prezent angajăm Ingineri în locațiile: București, Buzău, BrăilaDacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Vei executa lucrări privind verificările tehnice în utilizare la aparatele de încălzit alimentate cu combustibil gazos, cazane de apă caldă cu putere P < 400 kW și cazane de abur de joasă presiune cu debit Q ≤ 0,6 t/h și Pmax abur ≤ 0,5 bari; Vei întocmi documentația în
ENGIE ROMANIA

Consilier Vanzari Showroom


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană energică, pozitivă, sociabilă și cu dorința de perfecționare continuă.CerințeExperiența în domeniul vânzărilor și aptitudinile tehnice – reprezintă un avantajAbilități design interior - reprezintă un avantajPrezență agreabilă, excelente abilități dе comunicare, orientare către clientCapacitate dе organizare și planificare a activității, adaptabilitateOrientare spre rezultate, inițiativă, perseverențăCunostinte dе operare PC (MS Office, internet)Acumularea și gestionarea informațiilor multiple necesare desfășurării activității.Descrierea jobului Cunoаștеrеa dеtаliată а produselorGеstionаrеa întregului procеs în relаția cu cliеntul (prеzеntări, ofеrtare, comenzi, livrări)Oferirea de informații și facilitarea procesului de cumpărare de către clientAbordarea clienților într-un mod cât mai profesionist și consilierea acestora cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor.BeneficiiSalariu fix lunar și tichete de masăComision vânzări
CONSTAM AMBIENT SRL

Elecrician Automatist Fabrica


Candidatul ideal - Absolvent liceu/ scoala profesionala in domeniul electric;- Experienta minim 5 ani pe un post similar- de preferat mentenanta in fabrica/ automatizari/ electronica;- Cunostinte instalatii tehnice joasa tensiune;- Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;- Competente excelente de comunicare si rezolvare a problemelor;- Atentie la detalii, seriozitate.Descrierea jobului - Reparatii si intretinere electrica si automatizari;- Diagnosticheaza defectiunile, le raporteaza si propune solutii de rezolvare;- Raspunde de sculele, aparatele, utilajele, dispozitivele, uneltele pe care le are in primire;- Executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor electrice;- Respectarea cu strictete a normelor de siguranta si a regulilor de lucru in siguranta la locul de munca.Program de lucru: flux- 3 schimburi.Se ofera pachet salarial competitiv: salariul de baza porneste de la 6000 lei + tichete masa 44 lei/zi + transport decotat + sporuri + prime anuale .
FURNICA ZILIERA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal - Experienţă în vânzări FMCG, de preferat categorii de produse FOOD, de minim 5 ani;- Experiența în comerțul tradițional - lucrul cu distribuitorii zonali / comerț en-gross / rețele LKA, de minim 3 ani;- Cunoașterea rețelelor comerciale din zona de interes și a distribuitorilor de FOOD;- Atitudine proactivă, capacitate de analiză și de sinteză;- Capabil să construiască relații puternice cu clienții cheie din zona alocată;- Persoană motivată, organizată, atentă la detalii, orientată spre rezultate.- Disponibilitate de a face deplasări în zona alocată (peste 60% din timp);Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări în zona de acoperire;- Efectuează vizite periodice în locațiile de tip TT, LKA și IKA și verifică disponibilitatea produselor CIO și a plasărilor secundare;- Stabilește rutele pentru dezvoltarea optimă a zonei alocate;- Coordonează și monitorizează activitatea persoanelor din echipa sa;- Participă la activarea și negocierea contractelor cu clienții
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Area Sales Manager Sisteme Fotovoltaice


Candidatul ideal Daca esti o persoana cu foarte bune abilitati de vanzare si negociere, cu atitudine orientata catre client, cu abilitati de planificare, organizare, ascultare si intelegere, atent la detalii, cu atentie distributiva si disponibil de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari, atunci esti colegul pe care ni-l dorim in echipa, alaturi de noi.Poate constitui un avantaj pentru tine:- experienta in domeniul vanzarilor de produse pentru constructii, instalatii si/sau cunoasterea pietei in domeniul sistemelor fotovoltaice;- studii tehnice superioare de profil: electrica, electronica, electrotehnica, energetica, electro-energetica;- cunostintele de operare PC (MS Office, Internet).Descrierea jobului Responsabilitatile tale sunt: prezentarea, promovarea si vanzarea gamei de produse in conformitate cu politicile comerciale ale firmei; administrarea eficienta si dezvoltarea portofoliului actual de clienti din zona arondata; consilierea clientilor si ofer
PARTENER SRL

Inginer Constructii Canalizare,​ Apa Si Refulare


Candidatul ideal Cerințe:- Diplomă de licență în inginerie civilă sau o disciplină similară- Experiență relevantă în domeniul construcțiilor, canalizării, apei și refulării- Cunoștințe solide în planificare, proiectare și implementare de proiecte în domeniul infrastructurii- Abilități excelente de comunicare și management al echipei- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită- Certificări sau acreditări relevante reprezintă un avantajDescrierea jobului Responsabilități:- Planificarea, proiectarea și supervizarea lucrărilor de construcții în domeniul canalizării, apei și refulării conform normelor și reglementărilor în vigoare- Coordonarea echipei de lucru și asigurarea implementării corecte a proiectelor- Evaluarea și monitorizarea calității lucrărilor în conformitate cu standardele de siguranță și mediu- Comunicarea eficientă cu clienții, subcontractanții și alte părți implicate în proiectBeneficii:- Pachet salarial competitiv- Oportunități de dezvoltare pro
DRAGOS TRADING CONSTRUCT S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Buzau?

Salariul mediu net in Buzau este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Buzau?

In prezent avem disponibille 698 locuri de munca in Buzau.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.