Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3253 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3253 Locuri de Munca in Cluj - Joburi in Cluj

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Cluj si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Telesales


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experiență anterioară în vânzări sau telesales, ar reprezenta un avantaj experiența în industria materialelor de construcții sau a produselor din piatră, cu 5-7 ani de experiență.• Abilități excelente de comunicare și negociere, cu accent pe construirea și menținerea relațiilor cu clienții.• Capacitatea de a lucra independent și de a-și gestiona eficient timpul.• Orientare către atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări.• Experiență în utilizarea CRM-ului și a Excelului pentru analiza și interpretarea datelor.• Experiență în gestionarea echipei de vânzări și în evaluarea datelor de analiză și de sondare a clienților.• Experiență în interacțiunea simultană cu echipe și clienții.• Limba maghiară constituie un avantaj.Descrierea jobului În acest moment suntem în căutarea unui Manager Telesales specializat în promovarea produselor din piatră (și materie primă – piatră) în cadrul unei companii în creștere constantă și cu o reputație solidă pe p
SKILLD BY EJOBS

Agent Vanzari Cluj


Candidatul ideal Dona. Logistica isi mareste echipa!Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Daca raspunsul este "DA", nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere; abilitati de organizare și planificare/ prioritizare; adaptabilitate/flexibilitate; gandire analitica; orientare catre rezultate si solutii; studii superioare finalizate; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: vei avea ocazia sa prezinti si sa vinzi produsele noastre clientilor din regiunea alocata; vei interactiona cu cei mai buni in dom
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Economist Consultant Winmentor


Candidatul ideal Economist consultant WinMENTOR studii superioare finalizate (economice, informatica economica); cunostinte economice: contabilitate, salarizare constituie avantaj: cunostinte programe de contabilitate & salarizare; programe de tip ERP; cunostinte IT soft & hard (sisteme de operare, retele, etc) abilitati de comunicare si de lucru in echipa; atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor; persoana proactiva, organizata si orientata catre rezultate; capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Descrierea jobului Beneficii: salariu de baza competitiv in functie de experienta si expertiza; hibrid - se poate munci de acasa o zi pe saptamana; beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, prime de vacanta, team building activities) alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile CO) programe de training specifice sansa de a dezvolta proiecte unicat pentru companii de notorietate si de a
FISC CONSULTING SRL

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀* Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred.* 2-3 years of general accounting or accounts payable experience.* Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle.* Strong Excel skills and attention to detail.* Previous experience in an international and culturally diverse organization.* Demonstrated integrity and ethical behavior.* Advanced/native level English proficiency.* Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului We are looking for a new Accounting Specialist to join our team in Cluj-Napoca, on-site at our central office!As Accounting Specialist in our Financial Shared Service, you will be delivering first class accounting services to our internal clients, and you will work in a dynamic team with high focus on personal development with challenging, varied tasks and responsibility from the outset.What kind of work will you be doing? 📊* Prepare monthly schedu
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate la o facultate cu profil economic- Cunostinte foarte bune de Excel (formule, functii, tabele pivot)- Cunostinte avansate de limba engleza sau limba rusa (limba rusa reprezinta un avantaj)- Experienta intr-o poziție similara minim 1 ani reprezinta un avantaj- Spirit analitic, atentie la detalii- Gandire logica, matematica- Capacitate de a rezolva rapid si eficient problemeleDescrierea jobului Intocmire facturi proforme si facturiGestionarea incasarilor, reconcilieri sumeGestionarea facturilor primiteUrmarirea platilorIntocmirea documentelor pentru delegatiiVerificarea documentelor primare aferente achizitiilor de bunuri si servicii de la furnizori si a deconturilorIntocmire de rapoarteGestiunea concediilorPalti furnizori si salariiAlte activitati administrative
MASATTO DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 433 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Data Analyst


Candidatul ideal Your role Our Technology Center in Cluj-Napoca is growing rapidly. We are looking for a Data Analyst to join our Data Intelligence Team. Your mission is to participate in the data product teamwork, use and interpret data to derive useful business observations and insights and meet the business needs of different Generix customers and products. Descrierea jobului Key tasks Extract the data necessary for the analysis (API, database, data lake, etc) Define management rules for cleaning the data used (formatting, deletion of duplicates, etc) Control data quality throughout its processing Data analysis and mining Highlight correlations, define outliers Create dashboards or industrialized reporting tools Perform statistical tests on the data Determine or construct important variables to introduce into statistical models. Participate in workshops to express and gather internal and external business needs Understand business issues precisely and translate them to KPI’s and ana
GENERIX SOFT GROUP ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1592 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Tehnician Diagnoza - Autoklass Cluj


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: studii medii tehnice de profil; experienta in service auto; spirit practic si initiativa; pronuntat simt al raspunderii; punctualitate; atentie la detalii; dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi.Descrierea jobului Rolul jobului: executa operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autovehiculelor in conformitate cu tehnologiile producatorilor si documentatia specifica de lucru.Beneficii: Pachet salarial atractiv Tichete de masaOportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz
AUTOKLASS CENTER SRL

Consilier Piese De Schimb - Autoklass Cluj


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Minim studii superioare tehnice;​ Calificare + experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani Cunostinte tehnice auto ; Cunostinte solide de operare PC; Cunostinte lb engleza Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Abilitati de comunicare si relationare.Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!Descrierea jobului Rolul jobului: Receptionarea pieselor si aranjarea marfii pe raft. Pregatirea marfurilor pentru expedierea catre client Identificarea pieselor si intocmirea ofertei de vanzare pieseBeneficii: Salariu atractiv ; Bonusuri in functie de rezultate ; Tichete de masaOportunitatea de a lucra la standarde de calitate inalte, intr-un mediu profesionist.
AUTOKLASS CENTER SRL

Casier Cluj Sigma


Candidatul ideal Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prietenoase Responsabilități: • servirea amabilă și rapidă a clienților • operarea caselor de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar • recepționarea livrărilor de marfă • expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei Cerințe: • studii medii (studiile comerciale sunt un avantaj) • amabilitate în relația cu clienții • punctualitate și dorința de a lucra în echipăDescrierea jobului Casier Cluj SigmaCe oferim: • pachet salarial atractiv • bonusuri motivante • bonuri de masă • discount de angajat de până la 25% la produsele PEPCO • program de lucru flexibil • dezvoltare profesională și oportunități de promovare • suport din partea unei echipe prieten
PEPCO RETAIL SRL

Barman,​ Ajutor Barman,​ Ajutor Ospatar,​ Ajutor Bucatar


Candidatul ideal Cerințe:-Posibilitatea de a efectua multitasking și de a prioritiza sarcinile în timpul orelor de vârf;-Abilitate de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și clienții;-Capacitatea de a respecta și de a menține standardele ridicate de igienă și de siguranță alimentară;-Capacitatea de a gestiona stocuri, de a pregatii necesarul;-Crearea atmosferei primitoare pentru clienți; comunicarea cu aceștia și servirea acestora cu promptitudine și amabilitate;-Pregătirea preparatelor în conformitate cu meniul stabilit;-Limba engleză nivel conversational prezintă un avantaj.Descrierea jobului Beneficii:-Asigurarea respectului, colegialității și profesionismului din partea echipei;-Posibilitatea de progres;-Siguranța unui venit stabil;-Mediu de lucru dinamic și distractiv;-Posibilitatea de a învăța și de a dezvolta abilitățile în gastronomie/ bărmănie;-O masă gratuită/ discount mancare.
ICONIC EVENTS S.​R.​L.​

Helpdesk Administrator In Cluj-napoca


Candidatul ideal Has a deep knowledge of: Windows XP Windows Vista Windows7 Virus Scanner software (Symantec Endpoint protection) Remote management (Installing, configuring software remotely) Windows Terminal server (Windows 2003, 2008)Has a basic knowledge of: VMware VSphere MS ISA server MS Ac ve Directory Cisco networkingDescrierea jobului Desktop Hardware/Software Support: Supports hardware and software plaforms Provides user management support Analyses and resolves hardware and software related problems Maintain workstation patching and ensure the required patching level Keeps close contact with Service Desk Center Manages the desk, sets up and patches PC’s and phones Provides people with PC’s set up according to company requirement and in the most efficient way Follows standards and procedures regarding use and maintenance of PC ’s including software and peripheral equipment Creates according to agreements between IT and Operations standard installations for specific groups of us
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Packaging Designer,​ Cljp


Descrierea jobului • You are part of the Physical Logistics Department - Packaging design team, which is responsible for all developedpackaging materials and packaging concepts used for raw materials and finished goods used in the logistic flow ofour products.• You design returnable and one-way packaging for the transport and handling of our products, raw materialcomponents or support with packaging design for our internal processes.• You coordinate and implement design optimization projects to achieve ratio potential projects, improve ergonomicsand product density for the existing packaging concepts.• You coordinate with internal and external suppliers (automotive suppliers and supplying Bosch plants) packagingconcepts implementation to assure a smooth ramp-up of new projects. You align the all new packaging developmentwith the internal departments of all related EMEA-plants as regards to the usage, ergonomics, logistics and technicalcharacteristics of the designed packaging.• With pr
ROBERT BOSCH SRL

Analist Risc Validare Si Risc De Model,​ Per.​ Nedeterminata


Candidatul ideal Povestile bune ne tin impreuna!De ce?Pentru ca #PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Vei avea sansa sa participi si sa iti aduci contributia in proiecte importante ale bancii, respectiv sa faci parte dintr-o echipa dornica de dezvoltare continua.Daca crezi ca te potrivesti in echipa noastra si vrei sa descoperi cine poti fi in povestea BT asteptam sa ne cunoastem!Descrierea jobului Pentru a te potrivi in echipa noastra, iti spunem ce e bine sa ai la baza formarii tale profesioanale: Studii superioare de preferinta in domeniul financiar, statistica/econometrie, matematica, data science; Cunostinte de analiza statistica si modelare date; Experienta in dezvoltarea/recalibrarea/monitorizarea modelelor de scoring de originare si comportamentale constituie un avantaj; Experienta in dezvoltarea / monitorizarea modelelor IFRS 9 (PD, LGD, EAD, FLI) constituie un avantaj; Cunostintele a cel putin u
BANCA TRANSILVANIA SA

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal -studii medii,superioare absolvite-foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;-persoana dinamica, responsabila, rezistenta la efort fizic;-abilitati de coordonare a echipei;Descrierea jobului - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;- asigura depozitarea corespunzatoare a marfurilor in depozit, verifica termenele de valabilitate ale produselor existente in stoc- pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pe baza documentelor;- participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in depozitul firmei;- participa la analiza stocurilor, intocmind necesarul de marfa pe care il transmite departamentului comercial;- participa la inventarul stocului de marfa;-organizarea depozitului si receptia produselor calitativ si cantitativ;-gestionarea stocurilor cat si a documentelor specifice;BENEFICII OFERITE:- Salariul fix + tichete de masa - bonus - Program de lucru luni-vineri in 2 schimburi in intervalul 7 la
NASTICOM IMPEX SRL

Lucrator Comercial - Parfumuri D&p


Candidatul ideal Lucrator comercial - Parfumuri D&P Iulius Mall Cluj asigurarea unor servicii de calitate comunicarea directa cu clientii asigurarea si mentinerea ordinii in magazin consilierea clientilor cu privire la produsele vandute persoana proactiva, orientata catre rezultate.Descrierea jobului raspunde de stocul pe care il preda in fiecare seara se asigură că raionul la care lucrează este mereu organizat se asigură că produsele sunt așezate în mod corespunzător, sunt în stare bună și în termenul de valabilitate este amabil/a, consiliază și îndrumă clienții în magazin 2% comision din vanzari dupa atingerea targetului impus
ALPHA PRIME CONCEPT S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Cluj Artema Shopping Center


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Barman /​ Barista /​ Casier /​ Plasator - Cinema City Iulius Mall Cluj


Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA S.​R.​L.​

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Financial Controller


Candidatul ideal We are looking for a new colleague to grow our Controlling team in Eckerle Cluj!If you are looking to improve your professional experience into a multinational environment, you are a proactive person and have strong accounting knowledge, high attention to details and analytical approach, then you might be the person we are looking for!The ideal candidate must be educated to Finance University level.Good knowledge of Romanian accounting is a must, previous experience of working in Controlling area (with ERP systems) is a plus.Excel knowledge, excellent spoken and written English language is a must.Descrierea jobului Your main tasks and responsibilities shall be:- Costs allocation analysis on cost center level/cost object;- Check and do proactive maintenance of the routings and work orders, by strong collaboration with the production department;- Active role in the factory stock counting management & elaborate the stock counting deviations report;- Various reports (stock
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2600 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Ești în căutarea unei oportunități profesionale, unde poți să te integrezi într-o echipă dinamică, tânără și profesionistă?Dacă răspunsul este afirmativ, te invităm să faci parte din echipa noastră!Căutăm persoane dinamice pentru poziția de operator Call Center. Nu cerem experiență anterioară, ci doar entuziasm, o atitudine pozitivă și abilități solide de comunicare și lucru în echipă!Descrierea jobului Ce căutăm: Persoană comunicativă, proactivă și dornică să învețe lucruri noi; Atitudine pozitivă și abilități excelente de comunicare și relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii; Capacitate de atenție și ascultare activă; Orientare către soluționarea problemelor clienților; Empatie; Cunoștințe minime de calculator.Ce oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată și condiții stabile de muncă; Salariu fix, plus bonusuri în funcție de performanțe, plus premii; Traininguri specializate; Program full-time (L-J- 09:00 - 17:00/ V- 09.00-16:00), și nu, NU este rem
ARO INTER CAPITAL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 281 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3253 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.