Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

215 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

215 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari Igiena Profesionala Si Consumabile


Candidatul ideal Valtec caută un/o coleg/ă dedicat/ă și activ/ă, cu experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile, care să dezvolte o bună înțelegere a produselor noastre pe piața de profil și să pună în practică abilitățile dobândite, cunoştinţele profesionale și politica noastră de distribuție.Dacă ai experiența în domeniile igienă profesională și consumabile ca Agent Vanzari și te consideri a fi o persoană cu abilități bune în domeniul vânzărilor, focus asupra afacerii, capabil/ă să construiești relații personale, să fii creativ/ă și persistent/ă în atingerea obiectivelor, atunci te aşteptăm în echipa Valtec.PROFILUL CANDIDATULUI Minim 3 ani experienţă de vânzări în domeniile igienă profesională și consumabile; Să aibă abilităţi dezvoltate de comunicare şi negociere, fiind o persoană orientată către rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă, capabilă să poată privi o situaţie atât de ansamblu, cât şi în detaliu; Să fie o persoană serioasă, motivată şi ambiţi
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Iași (Str. Anastasie Panu)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informații și s
ORANGE ROMANIA SA

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Reprezentant Vanzari /​ Sales Representative


Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Punctualitate, gestionare buna a timpului de lucru, capacitate de organizare si follow-up* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B;* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.* Cunostinte Office si computer general knowledge* Un candidat motivat, energic, cu abilitati de lucru intr-un mediu aflat in continua dezvoltareDescrierea jobului * Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu* Pre
ANKO IMPEX SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - bune abilitati de comunicare si negociere- convingator in relatia cu clientii- seriozitate, punctualitate, flexibilitate- experienta in vanzari: minim un an (experienta in domeniul alimentar/ lactatelor reprezinta un avantaj)- permis de conducere categoria B- minim studii liceale- prezenta dinamica, initiativaDescrierea jobului - promovarea produselor companiei in zona desemnata- dezvoltarea retelei de distributie si a portofoliului de clienti- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei- realizarea targetelor de vanzari si incasari- incasarea facturilor la termen- discutarea si prezentarea rapoartelor lunare privind indeplinirea obiectivelorOferim:- pachet salarial competitiv corelat cu rezultatul activitatii- masina de serviciu Volkswagen- telefon mobil, tableta si chitantier electronic- cursuri de perfectionare- posibilitatea dezvoltarii personale
PRIMALACT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2830 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier vanzari teren Door2Door


La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem.În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de vânzare și negociere pentru a se alătura departamentului DOOR TO DOOR, în calitate de CONSILIER VANZARI TEREN DOOR TO DOOR. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajați remarcabili. Totul începe cu tine.Ce vei face: Contactarea potențialilor clienți ai companiei (90% activitate pe teren) Raportarea zilnică a rezultatelor obținute Îndeplinirea targetului lunar de vânzări Identificarea de noi oportunități de vânzare Promovarea imaginii și prezentarea companiei în conformitate cu cerințele și standardele acesteia Întocmirea evidenței zilnice și raportarea către Manager
ENGIE

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Agent De Vânzări Cu Zâmbetul Pe Buze (brasov)


Candidatul ideal Oportunitate Unică pentru Tineri cu Spirit Antreprenorial! Ești tânăr, plin de energie și îți place să faci vânzări? Ai nevoie de un loc de muncă care să îți ofere libertate și să-ți hrănească pasiunea pentru interacțiunea cu oamenii? Ei bine, pregătește-te să te alături echipei noastre ca Agent de Vânzări cu Zâmbetul Pe Buze! Dacă ești la fel de confortabil pe șosea ca și într-o conversație interesantă, atunci ești candidatul perfect pentru noi! Și da, un permis de conducere categoria B este must-have!Descrierea jobului Ce așteptăm de la tine: Abilități excelente de comunicare și negociere (și, desigur, să știi să faci pe plac clienților chiar și atunci când îți vine să râzi) Atitudine pozitivă și dorință de a învăța mereu lucruri noi Disponibilitate de a merge acolo unde este nevoie, căci drumurile noastre sunt pline de aventuri!Dacă te simți atras de provocări și ești gata să faci parte dintr-o echipă care nu se teme să iasă din tipare, trimite-ne CV-ul tău și o scu
AMMA HCS CAPITAL INVEST S.​R.​L.​

Sales Assistant Brasov/​bucharest/​suceava


Candidatul ideal Caută un specialist în vânzarea cu amănuntul pentru parcul comercial Bucureşti, Braşov, Suceava Descrierea postului:Realizarea obiectivelor stabilite de secţia vânzări, răspunderea directă pentru vânzări, plăţile încasate, marfa din stoc, facilităţile de producţie şi articolele din inventar. Descrierea jobului Aptitudinile candidatului:Absolvent liceuLimba engleză fluentExperienţă anterioară pe post similarCapacitatea de instruire rapidăRăspuns în funcţie de nevoile clientuluiConfidenţialitateAbilităţi de comunicareSpirit de concurenţăSprit de echipă Societatea oferă:Evoluţie şi carierăSalariu + prime de vânzareCupoane de masăReduceri pentru angajaţiEchipament AdidasPregătire profesionalăAsigurare medicalăProgram flexibil 8ore +6 ore+4 oreCandidaţii interesaţi pot expedia curriculum vitae la adresa electronică: [email protected]@[email protected]@[email protected]
ROPEROS SRL

Reprezentant tehnic de vanzari-Bucuresti


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte solide de oper
ABC HUMAN CAPITAL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Agent vanzari / Reprezentant vanzari / consilier vanzari / Consultant vanzariDetii permis de conducere categoria B, masina personala reprezinta un avantaj !!Ești dornic dе afirmare;Ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi;Ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri;Te consideri sociabil;Iți doresti un program flexibil;Vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări.Iți place munca dе terenCu alte cuvinte, daca esti pasionat de ceea ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari!Descrierea jobului Oferim:-un pachet salarial motivant cuprins intre 3000-8000 de lei compus din salariu fix + comision lunar din vanzari + bonus de performanta-training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut;-posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.-Loc de munca stabil-Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, dinamica si competitiva-Decontare transport-Team-b
A.​S.​VACUUM SISTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2626 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Disponibilitate de muncă pe teren și pentru program prelungit; Cunoașterea tehnicilor și instrumentelor aplicabile în toți pașii vânzării, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi).Permis de conducere categoria B;Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrati independent, dar intr-un mediu de echipa, colaborand cu colegii pentru a impartasi experiente si bune practici; Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, negociere, influență, tratare obiecții; Personalitate proactiva cu gandire pozitiva; Utilizare consecventa si eficienta a intrumentelor de tip CRM.Descrierea jobului Locaţia: Departament vânzări B2B – zona alocata: Bras
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2711 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Tehnic - Comercial - Agent Vanzari


Candidatul ideal Studi medii/superioare, preferabil domeniul tehnic Cunostinte de utilizare PC, Microsoft Office, Outlook Reprezinta un avantaj experienta in vanzari Tamplarie - PVC Reprezinta un avantaj cunoasterea limbilor staine Germana, Italiana, Engleza - nivel mediu. Capacitate de sinteza, analiza si asimilare rapida Cunoasterea mediului de afaceri si portofoliul de clienti poate constitui un avantaj major Abilitati de comunicare, atat scris cat si verbal Permis de conducere cat BDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate si identificarea potentialilor clienti Identificarea corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optime Intocmirea ofertei pentru produsele si solutiile/serviciile propuse clientilor Negocierea si incheierea contractelor cu clientii Pregatirea ,transmiterea,negocierea si finalizarea ofertelor catre clienti Vizitarea clientilor periodic Realizarea targhetului de vanzari pe zona alocata Recuperarea debitelor si urmarirea incadrarii in limitele de creditare
B.​F.​R.​-TOUR SRL

Director Vanzari Export


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 215 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.