Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

688 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

688 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Daca esti o persoana orientata catre detalii, cu bune abilitati de negociere si interes catre domeniul achizitiilor, te asteptam in echipa noastra.Profilul tau:Absolvent de studii superioare;Minimum 2 ani experienta pe un post similar;Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel) la nivel mediu;Aptitudini de planificare, organizare;Bune abilitati de comunicare;Atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapida;Experienta in utilizarea unui soft de gestiune si utilizarea bazelor de date cu un numar mare de produse;Cunoasterea limbii engleze – B2.Descrierea jobului Intocmeste comparatii de pret si produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale si oferte ale altor furnizori si propune colaborarea cea mai avantajoasa pentru companie;Identifica noi furnizori si oferte;Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea principalilor competitori;Intocmeste rapoarte cu privire la preturile negociate, comenzile/ frecventa acestora/ cant
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Bucuresti


Candidatul ideal Pentru a putea evolua profesional cât mai rapid sunt bine-venite: cunoștințe de Excel, calcul tehnic si calcul financiar permis categoria B înclinația naturală de a relaționa cu alte persoane abilități de a măsura spațiile de montaj responsabilitate, atenție la detalii, răbdare și amabilitateDescrierea jobului Prin contribuția ta în echipa noastră de vânzări vei ajuta utilizatorii finali din zona Bucureștiului să aleagă cele mai potrivite soluții tehnice și comerciale pentru sistemele de închideri pentru construcții.Printre cele mai importante activități pe care le vei face în desfășurarea unei zile de lucru sunt: comunicarea cu clienții care solicită soluțiile noastre pentru întocmirea unei oferte tehnico-comerciale deplasări în șantierele clienților pentru măsurarea spațiilor de instalare întocmirea documentelor contractuale și a fișelor de comenzi comunicarea cu colegii din departamentul tehnic privind devizul de instalare urmărirea încasărilor și a celorlalte acte
MCA SELL S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta in industria farmaceutica - constituie un avantaj;- Experienta in vanzari – obligatoriu (3-5 ani);- Cunostinte Microsoft Excel: obligatorie;- Comunicare, negociere si intelegere a nevoilor clientilor;- Orientare catre client/rezultate;- Abilitati de planificare si organizare;- Persoana orientata spre obiective;- Categoria B permis de conducere.Descrierea jobului Raportand managerului de vanzari zonal, reprezentantul de vanzari va acționa ca membru integral al echipei de vanzari, asigurand atingerea obiectivelor companiei. Promovarea produselor si imaginii companiei in Bucuresti, Calarasi, Teleorman. Asigurarea unei prezente constante a produselor pentru toti clientii din zona sa si are ca scop evitarea situatiilor de ‘’Stoc epuizat’’.Responsabilitățile rolului includ:- Coordoneaza activitatile de vanzari si promovare in farmaciile din zona alocata in vederea realizarii planurilor in conformitate cu politica companiei;- Viziteaza conform
PERRIGO ROMÂNIA S.​R.​L.​

Agent De Vanzari B2b Bucuresti


Candidatul ideal Despre RolAcesta este un rol full-time pentru un Agent Vanzari B2B în cadrul echipei noastre din București.In acest rol vei fi responsabil de sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv de prospectarea potențialilor clienți prin telefon cât și prin vizite fizice, construirea și menținerea relațiilor cu clienții și încheierea contractelor de vânzare.Descrierea jobului Calificări și Competențe Necesare Abilități solide de vânzare și negociere Experiență în vânzări B2B Abilitatea de a prospecta și de a genera lead-uri Abilități excelente de comunicare și relaționare Auto-motivat și orientat către obiective Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe
GOBAV DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Analist Vanzari /​ Sales Analyst


Candidatul ideal EXPERIENTA, ABILITATI, CUNOSTINTE - Atitudine pozitiva- Orientare catre client- Lucru in echipa- Creativitate și inovație- Orientare spre acțiune și rezultate- Proactivitate și inițiativă- Rezistență la stres- Integritate si etica profesionala- Abilitati analitice- Atentie la detalii- Gestionarea timpului si a prioritatilor- Abilitatea de a înțelege procesele de lucru în logisticăExperiență necesară - Cunoaștere bună a limbii engleze scris și vorbit- Abilitatea de a gestiona volume mari de intrări de date cu precizie ridicatăAbilități tehnice/funcționale necesare- Bune abilități numerice și analitice;- Capabil să ajute, să predea sau să explice lucruri altora;- Studii financiare sau contabile ar constitui un avantaj;- Bune cunoștințe de Microsoft Office (în special Excel);Educație / Calificări / Certificari necesare Studii tehnice universitare - de preferatDescrierea jobului Îmbunătățirea eficienței prin colectarea datelor din diverse surse și centralizarea acestora Cr
DELAMODE ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Mobilier De Bucatarie


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra pentru a lucra alaturi de colegi pasionati de design, mobilier si vanzari! Esti o persoana optimista, organizata, avand experienta in vanzari de minim 2 ani (experienta in vanzarea de mobilier/electrocasnice constituie un avantaj); Lucrezi bine in echipa dar si individual;Cerinte: Studii medii finalizate ( studiile superioare reprezinta un avantaj) Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu; Cunostinte PC – Word si Power Point - nivel mediu;Descrierea jobului Consilierea clientilor si prezentarea produselor in showroom; Realizarea si prezentarea ofertelor in functie de solicitarile individuale ale clientilor; Urmarirea comenzilor in productie si montajele la clienti;Beneficii: Primesti un salariu atractiv in functie de experienta profesionala; Castigi comision din vanzari, bonuri de masa, deplasari internationale la targuri de profil, prima de vacanta si bonus de sarbatori. Vei beneficia de training specializat in showroom si la parteneri
KITCHEN TOTAL SOLUTION S.​R.​L.​

Reprezentant /​ Agent Vanzari


Candidatul ideal Pentru echipa noatră, candidatul ideal este o persoană sociabilă, pozitivă, energică dar în acelși timp serioasă și dornică de a avansa în carieră.Indiferent de experiența anterioară, vei dispune de training de specializare la început, iar ulterior vei avea parte de ședințe de perfecționare cu întreaga echipă pentru a crește constant. Nu este necesară experiența in domeniu.Cerințe obligatorii:Permis de conducere cat.BMasina personalaDescrierea jobului Responsabilitățile jobului:Prezența zilnică la ședințele de perfecționare.📝Prezentarea și promovarea produselor companiei;📣Negocierea termenelor de vânzare, livrare și plată;💼Menținerea relațiilor cu clienții.📱Beneficii:Pachet salarial motivant, raportat la performanțele realizate;💰Șansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii, următorul post este de Team Leader, iar apoi Sales Manager.🚀Program flexibil, în dependență de organizarea proprie;⌛Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate ș
PRODIL S.​R.​L.​

Agent Vanzari De Tip Call Center


Candidatul ideal Persoane cu sau fara experienta in vanzari, dar cu abilitati de vanzare si dorinta de a invata si de a se dezvolta in domeniu; Persoane care cauta un program flexibil si o oportunitate de a castiga bani prin comisioane atractive; Abilitati excelente de comunicare si negociere; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si dorinta de a le oferi acestora servicii de calitate; Flexibilitate si capacitate de adaptare la schimbari; Disponibilitate de a lucra full-time;Descrierea jobului Responsabilitati: Identificarea si urmarirea potentialilor clienti prin intermediul apelurilor telefonice; Prezentarea serviciilor noastre si oferirea de solutii personalizate; Construirea si intretinerea relatiilor cu clientii existenti si potentiali; Urmarirea si mentinerea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor; Participarea la training-uri si sesiuni de formare pentru dezvoltarea abilitatilor de vanzare.Beneficii: Comisioane atractive ( se castiga intre 1000 lei si 2
RAZVAN CONCEPT S.​R.​L.​

Consilier Vanzari Raion Materiale De Construcții Pallady


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ți-ar plăcea să ai grijă ca toți clienții să aibă parte de cea mai plăcută experiență în magazinul nostru?🗸 Ai spune despre tine că ești omul potrivit să te ocupi cu atenție de manipularea, depozitarea și aranjarea lucrurilor pe rafturi?🗸 În plus, ești o persoană care pune mare preț pe ordine și curățenie?Dacă te regăsești, înseamnă că ai ajuns unde trebuie. Căutăm un coleg fain ca tine care să întregească super echipa noastră. Vei descoperi că, alături de noi, a deveni un excelent consilier de vânzări este un proces plăcut și plin de satisfacții.Te vei simți în mijlocul unei familii unite, în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt mereu prezente.Cum ești: Curios – mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele, cu noile tehnologii și metode de vanzare; Bun comunicator – te faci ușor înțeles de oameni întrucât știi să fii clar în exprimare, concis și amabil;
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Consilier Vanzari Energie Si Servicii - Mall Baneasa


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; Minimum 1 an experiență într-o poziție similară; Abilități de comunicare și prezentare; Capacitatea de a asculta și de a rezolva problemele clienților; Autonomie, inițiativă și implicare; Cunoștinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU și CRM). Beneficii Asigurare medicală privată pentru tine și familie; Acces la un program de dezvoltare personală și profesională; Tichete de masă; Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților. Descrierea jobului La ENGIE Romania, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Agent Vanzari Divizia Mars/​ Wrigley - B


Candidatul ideal Cerinte:- studii medii (studii superioare reprezinta un avantaj);- orientare spre performanta;- abilitati de vanzare in conditii de concurenta pe piata;- disponibilitate la program prelungit;- experienta in vanzari min.1 an;- permis de conducere categ. B - minim 1 an;- abilitati de comunicare si negociere;- spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:- gestioneaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate alocata in vederea realizarii obiectivelor de vanzari;- aprovizioneaza toti clientii din zona de distributie.Oferta (bonusuri, beneficii)- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de distributie la nivel national;- salariu motivant + comision la vanzari- abonament medical clinica privata, beneficii sociale, zile de concediu suplimentar in functie de vechimea in munca.
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Agent De Vanzari B2b


Candidatul ideal Despre RolAcesta este un rol full-time pentru un Agent Vanzari B2B în cadrul echipei noastre din București.In acest rol vei fi responsabil de sarcinile zilnice de vânzări, inclusiv de prospectarea potențialilor clienți prin telefon cât și prin vizite fizice, construirea și menținerea relațiilor cu clienții și încheierea contractelor de vânzare.Descrierea jobului Calificări și Competențe Necesare Abilități solide de vânzare și negociere Experiență în vânzări B2B Abilitatea de a prospecta și de a genera lead-uri Abilități excelente de comunicare și relaționare Auto-motivat și orientat către obiective Abilitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe
GOBAV DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari /​vânzătoare/​vânzător/​lucrător Comercial


Candidatul ideal Cautam persoane serioase, capabile sa invete lucruri noi, dornice sa faca parte dintr-o echipa.Ce alte calitati:- Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii.- Sa fii dispus/a sa inveti. Memorie buna.- Sa fii o persoana organizata.- Sa fii atenta la detalii.- Sa fii harnic/a. Sa iti placa munca.- Sa fii descurcareata. Daca ai o situatie de rezolvat sa nu te opresti pana nu gasesti solutia.- Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil.- Cunostinte minime casa marcat, pos, rapoarte zilnice si lunare, inventare etc.- Sa fii dispus/a sa lucrezi peste program daca este nevoie. Bineinteles, vei fi recompensat/aDescrierea jobului Vanzare de produse din cristale:- invatarea produselor (se ofera instruire la locul de munca)- consilierea clientilor si vanzarea produselor- etichetarea, aranjarea produselor la raft- ambalarea produselor- efectuarea cu usurinta de calcule matematice- fiecare face curat si mentine curat locul de munca- pe viitor se invata
CRISTALE MINERALE ROCI SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice; Flexibilitate si adaptabilitate; Abilitati foarte bune de relationare; Atitudine pozitiva si proactiva; Orientare catre client si identificarea solutiilor; Abilitati avansate de utilizare a suitei Microsoft Office (Word si Excel) Cunostinte programe gestiune stocuri Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze Studii superioare finalizate Experienta anterioara constituie avantaj.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza la telefon produsele; efectueaza oferte de vanzare catre clientii potentiali si cei existenti. Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea lor, dupa verificarea stocurilor; intocmirea facturilor catre clienti. Actualizarea bazelor de date ale clientilor (persoane de contact, adrese de livrare, conditii comerciale ). Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si procesarea in conformitate cu instructiunile de lucru. Revenirea catre clienti
RTC PROFFICE EXPERIENCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 856 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Merchandiser - Zona Pantelimon


Candidatul ideal Profilul candidatului: Minim diplomă absolvire învăţământ mediu; Foarte bune abilități de comunicare; Spirit de iniţiativă şi de echipă; Abil în atingerea obiectivelor propuse; Loialitate, integritate, respectarea confidenţialității.Descrierea jobului Scopul postului:Raportează către Reprezentant vânzări/Area Sales Manager și contribuie la o bună prezență a produselor HEIDI la raft în magazinele clienților alocați, de tip supermarket & hypermarket, din zona Pantelimon: Carrefour Mega Mall, Carrefour Pantelimon, Kaufland Electroaparataj, Kaufland Basarabia, Auchan Pallady, Selgros Pantelimon.Responsabilitățile postului: Respecarea programului de lucru aprobat de Area Sales Manager. Mercantizarea se face prin îmbunătăţirea poziţionării şi expunerii în baza standardului de mercantizare intern. Asigurarea rotaţiei produselor conform principiului FIFO şi anunţarea,în scris, a Reprezentantui de vânzări/ Area Sales Manager depre produsele care urmează să expire în 90 zile. Ve
HEIDI CHOCOLAT SA

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal la acest job este o persoana dinamica, optimista si motivata sa construiasca o cariera in domeniu.Angajatul trebuie sa dea dovada de initiativa, de asumare a responsabilitatii si putere de adaptare la situatii noi. Descrierea jobului Reprezentantul Medical va avea ca obiectiv, in stransa colaborare cu managementul companiei, cresterea cererii pentru produse in piata locala de implanturi, produse regenerative si echipamente destinate medicinei dentare.Reprezentantul Medical initiaza si mentine relatiile profesionale ale companiei cu medicii dentisti, participa la evenimente de promovare a produselor companiei, urmareste realizarea planului de vanzari, se ocupa de incasarea sumelor datorate de clientii din portofoliu.Reprezentantii medicali vor fi implicati in vanzari directe.Compania ofera un pachet salarial atragator, corespunzator calificarii si experientei fiecaruia, precum si instrumente de lucru adecvate (masina de companie, telefon mobil, laptop).
BIODENTIX PRO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2940 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Merchandiser Ika - Bucuresti


Candidatul ideal Cerințe:- Studii medii/superioare;- Experiență în domeniul vânzărilor - minim 1 an în FMCG;- Abilități foarte bune de comunicare și organizare;- Orientare spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilități:- Mercantizarea produselor în termenii contractuali stabiliți de către companie, în vederea realizării planului de vânzări;- Respectarea rutelor și frecvențelor de vizitare a clienților din universul de magazine acoperit;- Asigurarea implementării standardelor de mercantizare în clienții din zona deservită;- Stabilirea și întărirea relației comerciale cu clienții și reprezentanții acestora;- Implementarea plasărilor și promoțiilor.Oferim :- Tichete de masă;- Asigurare și servicii medicale complete;- Tichete cadou de Paști și de Crăciun;- Posibilitatea dezvoltării carierei în cadrul unei mari companii de producție și comercializare a produselor alimentare.
ALKA TRADING CO SRL

Agent De Vanzari -transport /​ Sales Agent B2b


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane care să se potrivească perfect cu echipa noastră și să aducă contribuții semnificative în domeniul transporturilor. Candidatul ideal este definit de următoarele calități: Abilități Sociale și Comunicative: Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de sociabil și să se simtă confortabil în interacțiunile cu oamenii. Capacitatea de a comunica eficient, de a asculta și de a stabili conexiuni cu clienții este esențială. Pasiune pentru Domeniul Transporturilor: Suntem în căutarea cuiva care să fie cu adevărat pasionat de industria transporturilor, care să înțeleagă nevoile clienților și să fie motivat să ofere soluții eficiente în acest domeniu. Abilități de Organizare: Candidatul ar trebui să fie bine organizat și să poată gestiona eficient timpul și resursele. Abilitatea de a menține evidența și de a respecta termenele este crucială. Abilitatea de a Iniția Vânzări: Acest rol implică eforturi semnificative de vânzare. Candidatul ar trebui să
CRYSTAL LOGISTICS SERVICES S.​R.​L.​

Analist Audit Intern - Achizitii (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate cu diplomă; Ai experiență de minim 1 an într-un rol similar; Cunoști limba engleză la nivel avansat. Cunoștințele de limbă germană reprezintă un avantaj; Contăm pe abilitățile tale de analiză, atenție la detalii, proactivitate, organizare și adaptare.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să adaptezi și să urmărești procedurile operaționale conform cerințelor legale și dispozițiilor interne, cu accent pe eficiență și rentabilitate; Colegii de echipă contează pe tine să participi la planificarea și desfășurarea anuală a auditului intern din cadrul departamentului de Achiziții Marfă; Coleg
LIDL DISCOUNT SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal În calitate de agent de vanzari obiectivul dvs. va fi să promovaţi produsele de tip dezinfectanți, produse de curățenie și produse de îngrijire personală în rândul clienților din cadrul zonei alocate.Locații şi detalii: Reprezentanța Bucuresti- zona alocată - Sector 4 si GiurgiuProgram de lucru: 8 ore, flexibil, de luni până vineri;Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale; Disponibilitate de muncă pe teren și pentru program prelungit; Cunoașterea tehnicilor și instrumentelor aplicabile în toți pașii vânzării, operare PC.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Muncă în echipă; Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor; Managementul eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Negociere, influență, tratare obiecții; Proactivitate, inovație.Descrierea jobului Principalele responsabilități: Realizarea lunară a obiectivelor primite
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2718 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.