Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari- Activitate Teren - Vodafone


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de Magazine la Nivel Național.Rol: Viitorul coleg va contribui la îndeplinirea obiectivelor de vânzări în zona alocată, prin promovarea produselor prepaid Vodafone, întreținerea relațiilor cu partenerii distribuitori și menținerea standardelor de mercantizare.Recrutăm pentru că evoluăm!Te invităm să te alături echipei Vodafone România, dacă: Ai minimum 1 an experiență în vânzări și/sau merchandising FMCG; Deții permis auto - categoria B; Ai disponibilitate de a efectua activități de teren; Ai abilități de comunicare și relaționare; Ai abilități de vânzare, negociere, putere de convingere, inventivitate; Ai auto-motivare, independență și abilitatea de a atinge obiectivele fără supraveghere îndeaproape; Ai abilități de organizare, planificare, rezolvare a problemelor și ești atent la detalii.Cum îți desf
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consilier Vanzari Zoomania Cluj-napoca


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, daca este necesar.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе, vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță.Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Pachet salarial fix + bonuri de masa + bonusuri
SC VABRO RETAIL SRL

Agent Vanzari In Domeniul Cofetarie,​ Horeca,​ Patiserie


Candidatul ideal - experienta in vanzari ingrediente pentru cofetarii patiserii, HoReCa, constituie avantaj- abilitati bune de comunicare si negociere- capacitate de auto-organizare- persoana activa si responsabila- orientat catre client, rezultat- permis de conducereDescrierea jobului - mentinerea relatiilor cu clientii existenti;- contactarea potentialilor clienti si inceperea colaborarii cu ei- promovarea produselor firmei- realizarea targetului de vanzari lunar si a targetului de incasari
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Internship Buyer


Descrierea jobului Emerson is happy to announce that we have an opened role for an internship position as Buyer, in which you would learn how to use the Material Requirements Planning (MRP) system to buy materials from agreed list of suppliers, considering Supply Chain targets (price, quality, inventory) and KPI´s! The intern will be also handling material availability, resolving challenges as they arise and proposing solutions for eliminating the root cause of problems in the Supply Chain.In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Releasing purchase orders based on system (MRP) messages and on requisitions (back to back orders);* Releasing purchase order based on project orders release process and checking daily of open PO report to identify overdue deliveries and missing order acknowledgements;* Checking content of order acknowledgments and taking appropriate actions to resolve materials issues (price, quantity, specification and delivery dates), updating promised date based on or
EMERSON SRL

Agent Vanzari Cluj/​alba/​bihor


Candidatul ideal Experienta in vanzari Disponibilitate la deplasari Studii medii/superioare Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere Cunostinte operare PC, Pachetul OfficeDescrierea jobului Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comercialePreluare Comenzi , incasare solduri Vizite clienti Prezinta si promoveaza produsele Urmareste realizarea targetului de vanzari Intocmeste rapoarte de vanzari Mercantizarea punctelor de vanzareBeneficii:.Masina de servici, telefon Contract perioada nedeterminata Training tehnic si comercial specializat Standard de lucru modern Venituri financiare motivante+bonus in functie de performante
MAI BIOPLANT SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Esti comunicativ si ai putere de convingere Ai experienta in vanzari (constituie un avantaj, dar nu este un criteriu obligatoriu) Iti place sa lucrezi cu oamenii, dar te pricepi si la rapoartele de la birou Esti organizat, ambitios si perseverentDescrierea jobului Responsabilitatea ta principala va fi aceea de a promova produsele noastre (spuma poliuretanica si alti poliuretani din domeniul constructiilor), prin relationarea stransa cu clientii nostri Vei prospecta piata si vei cauta potentiali clienti Vei tine legatura cu furnizorii nostri, vei plasa comenzi si te vei ocupa de mentinerea unui stoc corect Vei intocmi facturile si livrarile pentru clientii taiCerinte: Studii medii/superioare Deprinderi de utilizare pachet MS Office (Word, Excel) Permis de conducere categoria BBeneficii: Salariu + bonusuri Telefon, laptop
PERFORM PREST HCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 196 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consilier Vanzari Cluj


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru co
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Consilier Vanzari Hornbach (cluj-napoca)


Candidatul ideal LUCRATOR COMERCIAL- Calificările dumneavoastră:- O bază solidă! Fie că sunteți la început de carieră, fie că aveți deja experiență profesională în vânzare sau în consiliere, putem crea împreună o bază solidă.- Pasiunea vă motivează acțiunile! Proiectul dumneavoastră personal este consilierea clienților noștri. Convingeți prin deschidere și firea dumneavoastră comunicativă și nu faceți diferențe între client profi sau meșter pasionat. Cu o porție sănătoasă de pasiune și implicare știți să comunicați în mod corespunzător cu toți clienții.- Sfaturi & indicii din partea profesionistului ce fac diferența! Cunoștințele dumneavoastră de specialitate fac din proiectele clienților opere de artă. Utilizați instrumentele de vânzare puse la dispoziție în mod profesional și individual, în funcție de situația clientului.Descrierea jobului Sarcinile dumneavoastră:- Consiliere, entuziasmare, vânzare! Vă desfășurați activitatea sub acest motto și facilitați clienților noștri o experien
HORNBACH CENTRALA SRL

Reprezentant Vanzari Horeca - Filiala Cluj


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare; Studii medii absolvite; Experienta intr-o pozitie similara in vanzari sau distributia de cafea, segmentul HoReCa si FMCG, reprezinta un avantaj; Experienta ca barman costituie avantaj; Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări în zona alocată.Descrierea jobului Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;• Promovarea companiei si produselor companiei potentialilor clienti, din segmentul HoReCa; Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia; Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor, incheierea contractelor si livrarea produselor (cafea) catre clienti; Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente; Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei; Indepli
LA FANTANA SRL

Agent De Vanzari - Cluj


Candidatul ideal Experiență în vânzări (2 ani), de preferat în domeniul vânzărilor din sectorul farmaceutic/FMCG; Studii în domeniul medicinei veterinare (medic veterinar) – reprezintă un avantaj; Permis categoria B, dе minim 2 ani - obligatoriu; Bune abilități de operare PC (Word, Excel); Persoană dinamică cu inițiativă și gândire flexibilă; Excelente abilități dе comunicare și negociere; Perseverență, orientare spre obiective, organizat; Dorinta de dezvoltare și acumulare de noi informatii; Atentie deosebita la detalii, responsabilitate, seriozitate; Integritate, implicare; Organizare si punctualitate.Descrierea jobului Promoveаză și vinde portofoliul dе produsе către cliеnții din zona alocаtă (Judetul Cluj)- farmacii, cаbinetе vеterinarе, Pet Shop; Gеstionеаză comenzile și se аsigură de transmiterea corectă a datelor către depozit; Incasează soldurile clientilor în termenul agreat; Contribuie la mărirea portofoliului prin identificarea de noi clienti pe piată; Realizează obiectivul
FARMAVET S.​A.​

Achizitor Junior


Candidatul ideal Esti la inceput de drum in domeniul achizitiilor si vrei sa te dezvolti ca sa devii un Specialist in Achizitii? Poti sa-ti dezvolti o cariera de succes in echipa noastra de achizitii, in cadrul unei companii dinamice, in dezvoltare.Pe cine cautam? Experienta de minimum 0.6 - 1 ani pe roluri de suport (asistent, customer service, achizitii etc,); Afinitate spre domeniul tehnic; Studii superioare finalizate (Inginerie sau inginerie economica;Business, Finante-banci); Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Word, Excel), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit); Atentie la detalii, organizat si structurat; Abilitati de comunicare foarte bune ( pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare); Flexibilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Introducerea produselor si pachetelor de produse la promotie in tool-ul de ofertare; Updatarea ofertelor in tool cu
UTILBEN SRL

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Retail Sales Assistant


Candidatul ideal Așteptăm de la candidați:• abilități de comunicare și orientare către client,• cultura personală,• angajament și atitudine pozitivă,• buna organizare a muncii proprii si capacitatea de a lucra in echipă,• disponibilitatea și promptitudinea implementării sarcinilor încredințate,• cunoștințele despre industria echipamentelor de fotbal sunt binevenite,• cunoașterea tehnicilor de vânzare este dezirabilă.Descrierea jobului Sarcinile persoanei angajate pe postul de Retail Sales Assistant vor include, printre altele:• implementarea planurilor de vânzări,• serviciu clienți• implementarea serviciilor post-vânzare,• construirea unei imagini pozitive a companiei și a unor bune relații cu clienții,• preluarea comenzilor în magazin și în depozit,• programul de lucru al angajatului: în funcție de programul lunarNoi oferim:• muncă într-un domeniu interesant, ce creează oportunități de dezvoltare profesională într-o companie dinamică,• atmosfera de lucru pozitivă într-o echipă tânără
R-GOL ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Cautam o persoana pentru departamentul de vanzari (B2B), studii superioare, prezentabil, cu abilitati in comunicare, cu initiativa, cu tangente catre domeniul tehnic, cunoscator al limbii engleze (obligatoriu), care sa poata utiliza computerul cu usurinta, disponibil la deplasari in toata tara pentru a dezvolta portofoliul de clienti.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:• mentinerea realatiei de colaborare cu clientii existenti• identificare oportunitati si dezvoltare proiecte noi• ofertare produse, servicii si solutii• suport pentru clienti in alegerea produselor/serviciilor• negociere• contractare• urmarire incasare facturi• comunicare cu furnizorii externi (in limba engleza) pentru obtinerea suportului necesar in dezvoltarea solutiilor/ofertarea echipamentelor• colaborarea cu departamentul tehnic si economic, precum si cu ceilalti membrii ai departamentului vanzari• realizare demonstratii cu echipamentele din portofoliu• pastrarea la zi a bazei de date interne de cli
DATA SPEED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3750 RON/Luna

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Cerinţele pentru ocuparea acestei poziții: Studii medii/postliceale în domeniul farmaceutic; Experiența în domeniul vânzărilor din sectorul farmaceutic - reprezină un avantaj; Permis de conducere categoria B; Cunoașterea tehnicilor și instrumentelor aplicabile în toți pașii vânzării, operare PC, reguli privind disciplina de casă (încasare, depunere numerar, emitere chitanţe, facturi). Permis de conducere categoria B.Competenţele pe care am dori să le dețineți: Comunicare în mediul business; Lucrati independent, dar intr-un mediu de echipa, colaborand cu colegii pentru a impartasi experiente si bune practici; Abilitati puternice de organizare si management eficient al timpului/al agendei zilnice și al portofoliului de clienți; Orientare catre client si excelenta dovedita in relatiile cu clientii; Abilitati excelente de prezentare, negociere, influență, tratare obiecții; Personalitate proactiva cu gandire pozitiva.Descrierea jobului Agent de vanzari farmacii – Cluj-Napoc
FARMEC SA

Media netă estimată pe baza celor 2849 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Cluj


Candidatul ideal Ce asteptam de la tine? Sa vinzi produsele companiei in cel mai bun mod posibil. Cunostinte tehnice si/sau experienta pe o pozitie similara in domeniul automotive constituie avantaj Bune abilitati de comunicare, negociere si convingere. Orientare catre rezultate si rezolvarea solicitarilor din partea clientilor. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Ce vei face la noi? Te sprijinim cu un portofoliu de clienti pe zona alocata, tu trebuie sa construiesti o relatie de lunga durata si excelenta cu acestia. Vizitarea clientilor existenti in portofoliu si dezvoltarea relatiei comerciale cu acestia. Identificarea de noi clienti - service-uri auto / magazine de piese auto. Negocierea si semnarea de contracte cu clientii. Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata. Sa identifici nevoile clientilor, sa analizezi si sa rezolvi problemele clientilor, promovand produsele companiei si modul de livrarea a acestora.Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta +
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Senior Achizitii - Constructie Spatii Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat studii tehnice (ex. specializarea Constructii sau Instalatii) Experienta anterioara in achizitii tehnice - pentru constructii spatii industriale/civile: Contact cu furnizori din zona de constructii civile si constructii industriale: Panouri sandwich, beton-armat, constructii metalice; Tamplarie (PVC, aluminiu); Inchirieri de utilaje (macarale, stivuitoare, platforme de ridicare, manitou) Desen tehnic: intelegere cote, dimensiuni de gabarit, lanturi dimesionale; amplasament utilaje Specificatii tehnice: intelegere devize si oferte de la constructori Cunoastere legislatie si proceduri organizare licitatii publice - avantaj MS Office nivel bun; cunoastere buna Excel (ex. pivoti, import date vlookup) Experienta anterioara intr-un sistem ERP; SAP – avantaj Limba engleza avansat Expunere anterioara in management de proiect Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii Capacitatea de a lucra cu termene limita si
SANEX SA

Consultant Logistica Vanzari Masini Noi Skoda /​ Seat /​ Cupra


Candidatul ideal Consultant logistica vanzari masini noi SKODA / SEAT / CUPRACerinte:• Cunostinte foarte bune de MS Office: Excel, Word, Power Point• Rezistenta la lucrul sub presiune si incadrare in termene limita• Atentie distributiva, multitasking• Capacitate de planificare si auto-organizare• Abilitati de comunicare si invatare rapida• Atentie la detalii si acuratete in lucru cu date/raportariDescrierea jobului Responsabilitati:• Intocmirea si gestionare documente achizitii si livrare auto• Evidenta cheltuielilor pe fiecare masina in parte• Gestionare si intretinerea masini de stoc, drive test si showroom• Intocmirea si gestionarea daunelor de transport• Realizarea platilor necesare achizitie masini• Arhivare documenteBeneficii:• Oportunitatea de a lucra alaturi de un colectiv tanar• Bonusuri in functie de realizari• Pachet de beneficii ce include si acces la servicii medicale• Premii de sarbatori• Training de specializare• Evenimente interne
COMPEXIT TRADING SRL

Specialist Vânzări și Relații Cu Clienții - Fps


Candidatul ideal Locație job: Cluj Napoca, RomâniaCerințe: Experiență anterioară în vânzări sau servicii clienți. Abilități dezvoltate de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și rapid. Orientat către clienți și atenție la detalii. Abilitatea de a gestiona eficient timpul și prioritățile. Cunoștințe de bază de operare a computerului și a programelor Microsoft Office. Cunoștințe de bază despre domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Preluarea solicitărilor clienților prin e-mail și telefon. Ofertarea rapidă și eficientă a produselor noastre. Furnizarea de consultanță telefonică pentru clienți. Introducerea tuturor informațiilor relevante în sistemul nostru CRM. Respectarea procesului de vânzare și urmărirea acestuia până la finalizarea facturării si încasării. Prospectarea și atragerea clienților din domeniul construcțiilor pentru plasele schelă și plasele de siguranță.Beneficiile postului sunt: Contract de
FABRICA DE PLASE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 268 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.