Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

233 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

233 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Eşti o persoană ambițioasă, orientată către rezultate;Eşti o persoană pozitivă și entuziastă;Ai bune abilităţi de comunicare şi gestionare a relaţiilor cu clienţii;Ai bune abilităţi de planificare și organizare a activităţilor proprii;Ai disponibilitate de a avea deplasări în zona alocată;Deţii permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Recrutam trei Reprezentanti Vanzari B2B pentru filialele din Timisoara, Cluj si Constanta.Gestionarea portofoliului de clienti atribuit pe zona alocata (mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu acestia);Atragerea de noi clienti - producătorii de mobilier in serie sau la comandă;Să preiei comenzile de produse, să oferi recomandări și consiliere clienților in alegerea lor;Să contribui alături de noi la fidelizarea clientilor alocati;Să asiguri monitorizarea si gestionarea creanțelor.Beneficiile tale:VEI AVEA UN PACHET SALARIAL DE VENITURI SI BENEFICII:Salariu de bază + Tichete de masă + Comision din vânzări + Prime de sărbători;Maș
OFERTE SPECIALE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ti se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Descrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele Bigotti;Sansa de a lucra alaturi d
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 600 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Reprezentant Vanzari Iqos


Candidatul ideal Ești energic și în căutarea unei cariere care să te stimuleze?Alătură-te forței noastre de vânzări IQOS și dă startul unei călătorii pline de success in orasul tau!Astăzi, echipa noastră vibrantă își face apariția în orașul tău!Dacă ești pasionat, comunicativ și gata să înveți povestea fascinantă din spatele IQOS, te vrem în echipă.Descrierea jobului Cu noi, ai șansa să câștigi între 3000 și 5000 de lei lunar și să te bucuri de o evoluție rapidă în cadrul companiei.Oferim un mediu de lucru pozitiv și suportiv, unde entuziasmul și munca în echipă sunt la ele acasă.Vei avea parte de formare profesională continuă, evenimente de team-building care să te inspire și posibilitatea de a avansa rapid pe scara profesională.Nu rata ocazia de a te dezvolta alături de noi.Pentru mai multe detalii și pentru a te alătura aventurii noastre, contactează-ne la numărul de telefon afișat. (0756.200.108)Hai să facem diferența împreună!
EXPERT CONNECTION SRL

Reprezentant Vanzari Zonal – Zona De Vest


Candidatul ideal Reprezentant vânzări zonal – zona de VestFomco GPS este în căutarea unei unei persoane energice, cu abilități de relaționare cu clienții, pentru postul de Reprezentant zonal de vânzări – zona de Vest (SM, BH,AR,TM,HD)Cu suportul unei echipe tinere și dinamice de dezvoltatori, Fomco GPS oferă soluții optime în managementul flotelor, oferind date precise și de calitate, prin care fiecare utilizator își poate organiza activitatea zilnică versus cheltuielile aferente, obținând economii semnificative.Soluțiile noastre sunt folosite pentru optimizarea managementului flotelor auto, urmărirea costurilor, controlul combustibilului, optimizarea traseelor.Responsabilități:Efectuarea de vizite la clienți (existenți și potențiali);Gestionarea apelurilor și e-mailurilor primite de la clienți;Introducerea informațiilor în baza de date proprie;TU ești candidatul ideal pentru noi, dacă:Ești dispus să faci deplasări zilnice pe terenDeții permis cat. BAi o experiență de minim 6 luni în d
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Director Vanzari Culturi Speciale - Regiunea Vest


Candidatul ideal Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor. Experienta in vazarea de produse si servicii axate pe culturi speciale. Abilitati bune de vanzare, negociere, comunicare si relationare Cunostinte tehnice in sectorul agricol reprezinta un avantaj Loialitate, perseverenta si determinare Disponibilitate la deplasariDescrierea jobului Prospectarea zonei alocate in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti pe zona de culturi speciale in regiunea deservita. Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu clientii sai in conformitate cu politica comerciala in vigoare. Planificarea si urmarirea activitatii de vizitare a clientilor, discutii cu acestia pentru identificarea corecta si completa a necesitatilor lor. Mentinerea relatiilor cu clientii in vederea optimizarii procesului de vanzare. Realizarea unor analize de piata privind competitia. Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare, trimestiale sau anuale privind vanzarile. Urmarirea gradului de satisfactie post-va
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzariTi se potriveste acest job daca:Ai 1 an de experienta in vanzari (poti aplica si in cazul in care nu ai experienta)Esti pasionat de moda, creativ si ai un simt estetic dezvoltat;Ai studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Esti responsabil, ai abilitati excelente de comunicare, esti deschis la nou si orientat catre rezultate;Ai cunostinte medii de operare PC si cunosti limba engleza;Ai un aspect ingrijit.Descrierea jobului Consilier vanzariDescrierea job-ului:Vei participa activ la vanzare respectand toate etapele acesteia;Vei desfasura activitati administrative in cadrul magazinului (curatenie, receptie marfa etc);Te vei ocupa de gestiune (contabilitate primara).Beneficiile job-ului:Pachetul salarial: 2000-2800 (fix si bonuri de masa) + comision vanzariInvestim in oameni si oferim programe de training;Oferim posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul companiei;Reduceri de pana la 50% pentru articolele vestimentare din magazinele
GRAFTEX PRODCOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 647 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari Showroom Home&deco


Candidatul ideal CĂUTĂM OAMENI CARE SĂ (NE) INSPIRE!Dacă ești la inceput de cariera sau proaspat absolvent si te consideri o persoana talentata in relationare si vanzare; ai viziune și îți dorești o carieră la o companie de TOP din România, atunci citești anunțul potrivit.La SomProduct fiecare rol are un impact. De aceea căutăm tineri ca tine - oameni dornici să se dezvolte personal și profesional. Explorezi, începi, eșuezi, înveți, îți îmbunătățești cunoștințele și mergi mai departe.Ce trebuie să ai la tine? Motivatia si increderea in reusita; Abilitatile de negociere; Capacitate de organizare și planificare; Abilități de comunicare si rabdare; Sa fii flexibil si sa ai spirit de inițiativă; Spirit de echipă; Dorința de a obține performanță și de a evolua profesional.Descrierea jobului Te vei ocupa de: Promovarea ofertelor si vanzarea produselor noastre; Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite din categoria mobilier si accesorii Home&Deco; Intocmirea si transmiterea ofe
SOMPRODUCT S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal)


Candidatul ideal Ai cel puțin 6 luni experiență în vânzări? Ești determinat să câștigi mai mult?Hai în echipa noastră și descoperă cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă și de accelerarea abilităților profesionale!Recrutăm în următoarele locații:✅Bucuresti (Sos. Pantelimon)✅Brașov (Str. Saturn)✅Timisoara (Blvd. Republicii)✅Iași (Str. Anastasie Panu)Ce căutămÎți oferim un job într-un mediu de lucru competitiv și prietenos, bazat pe colaborare, apreciere și dezvoltarea abilităților de comunicare și vânzare.La Orange, activitatea începe cu un Training specific, iar în primele 3 luni îți dedicăm un Mentor (un coleg experimentat), pentru învățare și suport.În echipele noastre ai întotdeauna susținerea colegilor cu mai multă experiență și a managerului tău.În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Promovarea si vânzarea produselor și serviciilor Orange; Rezolvarea solicitărilor de sprijin venite din partea clienților prin oferirea de informații și s
ORANGE ROMANIA SA

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Reprezentant Vanzari Arad/​timisoara


Candidatul ideal Candidatul ideal : Daca esti interesat sa sa-ti aduci contributia intr-o companie in care oamenii aduc plus valoare zi de zi si sunt apreciati pentru asta, daca vrei sa primesti feedback constant pentru a-ti imbunatati capacitatile profesionale si vrei un job stabil, atunci inseamna ca ne-am gasit reciproc si putem face treaba buna impreuna.Experienta de munca : Experienţă minim 3 ani în domeniul vanzarilor corporate-vânzări sau domeniul IT / telecom constituie avantaj.Studii : Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj.Descrierea jobului Scop principal : Prezintă, promovează si vinde produsele şi serviciile fixe, mobile, ICT, Cloud, FMCC si M2M furnizate de companie clienţilor din portofoliu; Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei; Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comun
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.​A.​

Buyer with German (Hybrid work)


Company DescriptionAbout Bosch Global Business Services:As the integrated and process-oriented service unit of Bosch, we provide best-in-class services to the divisions to enable the delivery of our business objectives.12,000 associates all over the world deliver services across seven process lines, serving over 300 Bosch legal entities. With our End-to-End (E2E) process organization, we overcome functional boundaries to ensure the best possible customer experience for our internal clients.At Bosch GS hub in Timisoara, you will be part of a globally connected team and your work will significantly contribute to Bosch's long term success.We believe the future belongs to you:the innovative, the passionate and the service-minded. Bosch Global Business Services | Invented for life. Empowered by us. Category ManagementWe take global responsibility for Strategic Purchasing and steering of Indirect Purchasing Categories such as Logistic Services, Professional Services, IT Equipment and Service
Bosch Timisoara

Buyer Internship with German - GBS (TM)


Job DescriptionGlobal Business Services Department is currently looking for an intern within our dynamic Purchasing team. With guidance from your mentor, you will provide support to buyers on purchase order management both for Production and Non Production Materials, involve in minor issue resolution, goods receipt entry, and assist on data extraction of spend reports for the entire team. Within our team, you will have the chance to be part of a very energetic and innovation-oriented work environment, to collaborate with internal and external stakeholders and to develop a multicultural perspective. Missions:Posting of Goods Receipts/creating inbound delivery per advanced shipment notification provided;Ensuring timely entry of goods receipt within 24h period with prioritization to raw material orders;Attaching proof of delivery/packing slip/bill of lading to GR document numbers generated;Assisting Purchasing Buyers in acquiring PPM approvals for the invoice price discrepancies, other su
Continental

Buyer with Hungarian for NPM Purchasing (TM) - determined contract 6 months


Job DescriptionFor our Non Production Material HUB Romania we search for dynamic and motivated people to join our Procurement Center team, located in Timisoara. The purchasing specialists in our NPM HUB work passionately to provide high-quality purchasing support to internal customers, and bring added value to our organization by guaranteeing the best market conditions for acquisition of products and services, in terms of costs, quality, and timing. Our purchasing HUB organization provides services to all Continental locations throughout Romania, thus enabling you to take the most challenging journey to Purchasing excellence, and opening up opportunities for professional development.Your main tasks will be to:Accurately and timely process all purchase requests according to the defined procedure;Manage the day-to-day business relationship with key suppliers through supporting activities including ordering, communication of demand/ volume/ delivery time changes, issue resolution, sharing
Continental

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - bune abilitati de comunicare si negociere- convingator in relatia cu clientii- seriozitate, punctualitate, flexibilitate- experienta in vanzari: minim un an (experienta in domeniul alimentar/ lactatelor reprezinta un avantaj)- permis de conducere categoria B- minim studii liceale- prezenta dinamica, initiativaDescrierea jobului - promovarea produselor companiei in zona desemnata- dezvoltarea retelei de distributie si a portofoliului de clienti- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei- realizarea targetelor de vanzari si incasari- incasarea facturilor la termen- discutarea si prezentarea rapoartelor lunare privind indeplinirea obiectivelorOferim:- pachet salarial competitiv corelat cu rezultatul activitatii- masina de serviciu Volkswagen- telefon mobil, tableta si chitantier electronic- cursuri de perfectionare- posibilitatea dezvoltarii personale
PRIMALACT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2830 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine; Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei
LPP ROMANIA FASHION SRL

Agent Vanzari Județul Arad ,​ Timis,​ Caras Severin


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari /​ Agent Vanzari Vopsele Auto


Candidatul ideal Daca te regasesti in descrierea de mai jos, vrem sa ne cunoastem! Esti pasionat de industria auto si iti doresti sa promovezi cele mai bune produse de vopsitorie auto din piata Experienta in vanzarea produselor tehnice Esti un bun comunicator, relationezi si negociezi excelent Esti orientat spre obiective Permis auto categoria BDescrierea jobului Rolul tau va fi de gestionare a clientilor de vopsele auto /service-urlor auto cu atelier de vopsitorie si de crestere a numarului de service-uri auto din zona alocata.Rolurile de Reprezentant Vanzari sunt disponibile pentru urmatoarele zone: 1 rol, divizia de distributie pentru Bucuresti si judetele din proximitate 4 roluri, divizia retail pentru: magazinul din Oradea (cu domiciliul in Oradea) magazinul Timisoara (cu domiciliul in Timisoara) magazinul Baia Mare (cu domiciliul in Baia Mare) magazinul Sibiu (cu domiciliul in Sibiu) Care sunt responsabilitatile tale? Gestionare portofoliului de clienti prin vizitarea acestora, i
AUTOMOTIVE REFINISH DISTRIBUTION SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal De preferat, experienta in vanzari TT si / sau HoReCa; Abilitati de comunicare si negociere; Cunostinte de operare PC; Permis conducere categoria B.Descrierea jobului Prospectare piata in vederea identificarii de noi clienti, dezvoltand zona alocata; Promovare produse Misavan: produse chimice profesionale si top profesionale de curatenie.Beneficii: Instrumente de lucru pentru a-ti desfasura activitatea (telefon, tableta, masina de serviciu); Suport pentru dezvoltare profesionala; Bonusuri care să te motiveze sa-ti realizezi obiectivele. Prima de sarbatori. Voucher de vacanta. Reducere la achizitia de produse de curatenie Misavan.
MISAVAN TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3004 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 233 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.