Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

393 Locuri de Munca Consultant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

393 Locuri de Munca Consultant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Ne dorim sa te alaturi echipei noastre de telemarketing!Ce cautam? O persoana comunicativa, serioasa, perseverenta, cu o atitudine pozitiva si orientata spre cariera, care sa se alature Departamentului dе retentie/loializare clienti.Descrierea jobului Carе sunt principalеlе activitati din Dеpаrtаmеntul Retеnțiе/Loiаlizаrе Cliеnți? Contactаrеа clienților din bаza dе date în vederеа prеzentării noilor ofеrtе și a promoțiilor еxistеntе; Promovarеa pаchetеlor dе sеrvicii cliеnților еxistеnți, în vederea loializării acestora;Ce beneficii iti oferim? Contract pe perioada nedeterminata; Pachet salarial atractiv alcatuit din parte fixa si tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate; Training platit de companie; Programul este flexibil si poti opta pentru 6 sau 8 ore; Vei lucra in regim HYBRID; Pana la 25 zile concediu de odihna, in functie de vechimea totala in munca; Zi libera platita, cu ocazia Zilei de Nastere Evenimente organizate de companie, cu diverse ocazii; Medi
MELLON ROMANIA SA

Consultant Vanzari - Showroom Baneasa


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom BaneasaȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consul
EMAG

Consultant Vanzari - Baneasa,​ Colosseum


Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai mare retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului;La randul nostru iti vom oferi urmatoarele:1. Salariu fix in functie de experienta in domeniu (optica medicala);2. Tichete de masa in sistem electronic;3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale;4. Abonament medical clinica privata;5. Extra zile de concediu in functie de vechimea in companie;6. Bonus recoma
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Consultant Vanzari Farmacii


Candidatul ideal - Experiență anterioară în merchandising, preferabil în industria farmaceutică (reprezinta un avantaj);- Cunoștințe solide privind produsele farmaceutice și regulamentarile specifice.- Abilități excelente de comunicare și negociere.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra independent.- Capacitatea de a gestiona eficient timpul și de a prioritiza sarcinile.Descrierea jobului Organizarea și aranjarea strategică a produselor in punctele de vânzare alocate;Asigurarea implementării materialelor de marketing și a campaniilor promoționale în spațiile de expunere.Monitorizarea stocurilor și a datelor de vânzări pentru a evalua performanța produselor.Colaborarea cu reprezentanții de vânzări pentru a identifica oportunități de creștere a vânzărilor.Comunicarea eficientă cu personalul magazinului pentru a menține relații pozitive și pentru a obține suport în implementarea strategiilor de merchandising.Raportarea periodică a activităților desfășurate și a observațiilor
TERAPIA SA

Consultant Call Center


Candidatul ideal Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie. Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .Descrierea jobului In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri : Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO . Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților. Înregistrarea și
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal experienta intr-o functie similara studii superioare abilitati in domeniul vanzarilor - reprezinta un avantaj comunicare si capacitati de relationare atitudine pozitivă, entuziastă, deschisă, jovială persoana creativa, dinamica, organizata multi-tasking adaptabilitate autonomie si initiativa cunostinte bune Word, Excel, Outlook make & manage social media content dorinta de promovare abilitati in domeniul vanzarilorDescrierea jobului contabilitate primara facturare indosariere documente postare articole de blog,social media, newsletter analiza mediului concurential documentarea produselor si serviciilor comercializate de companie preluare email-uri/solicitari oferte redactarea ofertelor/devize pachet salarial atractiv bonuri de masa bonus de performanta mediu de lucru profesionist, organizat specializare la locul de munca propunere/implementare proiecte individuale oportunitate in dezvoltarea profesionala opurtunitate de participare la traning-uri
BUILDING SERVICE S.​R.​L.​

Consultant Software Medical /​ Farmaceutic


Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii:Energic, motivat, ambitios si rezistent la stres.Cu aptitudini excelente de comunicare, negociere si deschis spre gasirea solutiilor cele mai bune pentru partenerii nostri.Ne plac oamenii care invata repede si inteleg bine domeniile de activitate in care activeaza, cu toate specificurile lor.Daca ai background in implementare de solutii informatice si cunostinte de SQL, este excelent; daca nu, te vom invata noi.Vrem sa stii sa coordonezi echipe si sa urmaresti proiecte pe tot parcursul lor.Ne dorim foarte mult sa ai capacitatea de a-i invata pe altii si de a putea gasi solutii rapid.Este important sa ai permis de conducere si sa fii dispus la deplasari in tara destul de dese.Descrierea jobului - Implementare sisteme informatice la beneficiari.- Asistenta tehnica pentru utilizare.- Preluarea cererilor de modificare si/sau dezvoltare de la utilizatori.- Formularea temelor de proiectare pentru devzoltari si/sau modificari ale sistemelor informatice.-
SOFTEH PLUS SRL

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Junior Hr Consultant


Candidatul ideal Căutăm un Junior HR Consultant cu pasiune pentru oameni și pentru domeniul resurselor umane care își dorește să învețe despre recrutare, employer branding, dar și cum să construiești o cultură de organizație faină.Cum ești tu? Chiar dacă nu ai experiență în HR, ești atras(ă) de lucrul cu oamenii, psihologie și dezvoltare personală (iar dacă ai experiență în HR, cu atât mai bine); Ești creativ(ă), ai abilități de copywriting și îți place să meșteșugești cuvintele pentru a transmite mesaje cu sens și impact; Vrei să afli cine sunt Laslo Bock, Steve Boes, Laurie Ruettimann și să le testezi ideile; Ești disciplinat(ă) și foarte organizat(ă). Nu-ți stă în fire să lași lucrurile neterminate sau să procrastinezi taskurile mai dificile; Ești atent(ă) la nevoile celor din jur și te gândești mereu cum poți să îi ajuți;Descrierea jobului Ce vei face? Vei ajuta Bookster să crească, recrutând întotdeauna #oamenifainișiisteți; Vei crea conținut pentru promovoarea joburilor Bookster
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Senior Payroll Consultant


Candidatul ideal ​The opportunityAs a member of the payroll team you will ensure accurate processing of client’s payroll, as part of the TAX Service Line.Skills and attributes for success Knowledge of English at intermediate level or above Confidence in PC use (Word, Excel, PowerPoint)To qualify for the role you must have A University or Master Degree with a specialization in Economics or Law A minimum of 3 years work experience in the local payroll field (within a payroll outsourcing organization – a plus) Good knowledge of Romanian legislation in terms of domestic payroll and Labor legislation contacts knowledge in REVISALDescrierea jobului Your key responsibilities Collect and centralize all payroll supporting information (time sheets, medical and holiday leaves, salary changes, bonuses, lunch tickets, benefits in kind, new entries, leavers etc.) Recording all salary information in the HR payroll system Salary calculations based on different salary scheme, including the calculation
ERNST YOUNG SRL

Consultant Vanzari Philips


Candidatul ideal - Ești pasionat de tehnologie și dorești să te dezvolți?- Ești o persoană dinamică, ai abilități foarte bune de comunicare și prezentare și simț practic al vânzărilor?- Ai disponibilitatea de a lucra full time (Miercuri-Vineri: 12:00-20:00, Sâmbătă-Duminica: 10:00-18:00)Atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobului Vei reprezenta imaginea brandului prin abordarea şi oferirea de informaţii consumatorilor interesaţi; Vei colabora cu resprezentanţii magazinului, menţinând o relaţie apropiată cu aceştia; Vei fi responsabil cu verificarea stocului pentru produsele de la raft, precum şi de prevenirea şi comunicarea în timp util a situaţiilor Out of Stock; Vei contribui la creşterea vânzărilor în magazinul în care iţi desfăşori activitatea.Beneficii:- Salariu motivant și tichete de masă;- Bonus în funcție de vânzări;- Acces la ultimele tehnologii în domeniu;- Posibilități de avansare în cadrul companiilor.Locații disponibile: Altex Plaza,
GRUP SAPTE S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Ofertare - Contractare


Candidatul ideal Experienta similara în acest domeniu de minim 3 ani.Descrierea jobului Intocmire oferta produs,Contractare produs,Urmarire contractBeneficii:Locație : Tunari,judet IlfovSalariu:8000 Ron+bonus din vanzariMasina de serviciu + telefon de serviciu
HIDROSERV ECOTRAT GRUP SRL

Reprezentant /​ Consultant /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Dorim sa angajam Reprezentant / Consultant / Consilier Vanzari Tamplarie PVC (experienta ar putea constitui un avantaj) – ZONA VATRA LUMINOASA, sector 2.Suntem in cautarea unui persoane motivate si dornice sa invete pentru a se alatura echipei noastre .Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere; Persoana organizata, ambitioasa si dornica sa invete; Capacitatea de a lucra in echipa si de a-si asuma responsabilitati; Cunostinte de operare PC;Experienta: Nu este obligatorie experienta in domeniu; te vom pregati pentru succes!Industrie competitiva: Lucrati intr-un domeniu concurential, cu o cerere mare de produse de tamplarie PVC si aluminiu.Descrierea jobului Program de lucru: Luni-Vineri 09-18 (o ora pauza de masa).Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor noastre de tamplarie PVC si aluminiu; Identificarea oportunitatilor de vanzare si dezvoltarea de relatii solide cu clientii; Intelegerea nevoilor clientilor si recomandarea solutiilor potrivite;
ROTOLI PREMIUM S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Showroom Crangasi


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom CrangasiȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consu
EMAG

Consultant Vanzari Magazin


Candidatul ideal Consultant Vanzari MagazinEsti in cautarea unui mediu placut de lucru, unde sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si aptitudinile de vanzare in vederea avansarii in cariera?Te invitam sa te alaturi echipelor din magazinele Simona’s Cookshop si Simona's.Ne-ar face placere sa te cunoastem daca:- ai experienta in vanzari, preferabil de minim 3 ani- esti o persoana sociabila, ambitioasa, organizata si care invata repede- iti place sa interactionezi cu clientii pentru a recomanda produse specifice nevoilor si dorintelor fiecaruia- esti pasionat/a de decoratiuni interioare sau de gatit si iti place sa descoperi produse home deco sau accesorii de bucatarie de calitate, ce apartin brandurilor internationale renumite- lucrezi bine atat in echipa, cat si individual.Descrierea jobului Consultant Vanzari MagazinAsisti clientii in identificarea celor mai potrivite produse, in functie de necesitatile si dorintele fiecaruia.Stapanesti foarte bine caracteristicile si detaliile
ALMAROM LIMITED S.​R.​L.​

Consultant Vanzari - Bucuresti


Candidatul ideal .Descrierea jobului .
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Consultant Vanzari - Mall Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal: Comunica si relationeza cu usurinta; Manifesta entuziam si dorinta de invatare; Sa fie atent la detalii, ordonat si cu bune abilitati de a respecta procedurile si tehnicile de vanzare invatate; Sa se implice in activitatile echipei si ale magazinului.Descrierea jobului Ce fac colegii nostri: Identifica dorinta clientilor de a cumpara si ii asista in alegerea produsului; Ofera sfaturi avizate clientilor in ceea ce priveste functiile si performantele produselor; Actioneza ca un ambasador al brandului.Ce oferim: Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu: 3000 RON Net; Tichete de masa; Asigurare medicala; Program de lucru : 10:00 - 22:00; Locatia : Baneasa Shopping City.
ERPA PREMIUM VISION S.​R.​L.​

Consultant Financiar: Bucuresti


Candidatul ideal Echipa Oney cauta coleg/a dornic/a sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitia de Consultant Financiar in orasul Bucuresti. Birourile noastre se afla in incinta magazinelor Leroy Merlin si Auchan.Locatiile in care recrutam sunt: - Leroy Merlin Pallady- Leroy Merlin Colloseum- Leroy Merlin Alexandriei- Auchan Titan- Auchan Militari- Auchan Drumul Taberei Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale. Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum
ONEY FINANCES SRL

Consultant De Vanzari In Librarie


Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Consultant Call Center


Candidatul ideal AMICredit angajeaza consultant senior produse bancare!A vinde nu este o meserie, ci o arta! Arta de a te pune in locul potentialului client si de a intelege ceea ce simte si ceea ce gandeste el.Asteptam sa ni se alature companiei toti cei care:- Se definesc prin profesionalism si maturitate in gandire- Actioneaza cu responsabilitate- Doresc sa evolueze in cariera- Nu se multumesc doar cu un salariu de baza si vor sa castige mai mult pe baza rezultatelor- Inteleg ca tehnologia este un ajutor si nu le e frica sa dobandeasca noi notiuni tehniceDescrierea jobului Ce ne dorim de la tine?- sa contactezi clientii care solicita serviciile noastre si sa le propui produsele de creditare;- sa oferi cu profesionalism cele mai bune solutii la nevoile clientilor;- sa tii legatura cu ei pe tot parcursul procesului de creditare, sfatuindu-i cu pasii pe care ii au de facut.- sa fii responsabil si sa abordezi cu maturitate ceea ce ai de facut.Ce iti oferim?- un venit net format din sala
BANKING BY AMICREDIT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 393 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.