Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca Consultant in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Tax Consultant - Ey Express


Candidatul ideal Junior Tax Consultant - EY ExpressGet interviewed now, START your new role in SEPTEMBERWith us, you’ll learn everything there is to know about VAT, direct taxes, transfer pricing, accounting, business tax advisory, people/ individual tax advisory, and more.Ready to start your career journey?Do you have a university degree, preferably in Economics?Are you driven and motivated to start a career in professional services?Do you have a good command of English and Romanian?Are you curious in understanding client needs and organizational structure?Are you also friendly with Excel and have some basic accounting knowledge?Does paying attention even to the smallest of the small details come easy to you?Then join the EY Express recruitment campaign!Descrierea jobului Junior Tax Consultant - EY ExpressWhat’s in it for you?At EY, you’ll learn A LOT through experience, on a variety of projects for a diverse range of BIG clients.Get free certifications and enjoy national & internatio
ERNST YOUNG SRL

Consultant Comunicare


Candidatul ideal Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; Capacitate de analiză și sinteză; Creativitate, curiozitate, inițiativă, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilitatea de a lucra cu termene limită; Capacitatea de a urmări și îndeplini obictivele conform cerintelor agreate; Atitudine proactivă, adaptabilitate, integritate și flexibilitate; Abilități interpersonale; Atenție la detalii, discernământ asupra sensurilor cuvintelor, astfel încît să poată elabora cele mai pertinente mesaje de comunicare; Cunoașterea limbii române la un nivel peste medie din punct de vedere gramatical, orgtografic, ortoepic; Disponibilitate de învățare și perfecționare; Cunoasterea limbii engleze nivel avansat, scris și vorbit. Cunoașterea unei alte limbi străine constituie avantaj; Competențe: Microsoft Office, canva, copywriting, editare, newsletter; cunoastera altor programe de grafică poate constitui avantaj; Abilitatea de a utiliza platforme online; Capacitatea de a gestiona diferi
HYGIA CONSULT SRL

Consultant Vanzari Showroom Cluj


Candidatul ideal Cerinte Consultant Vanzari:- Abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;- Dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa;- Persoana autodidacta, cu gandire pozitiva, proactiva, orientata catre clienti si rezultate;- Cunostinte operare PC (Ms Office).*Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantajDescrierea jobului Descriere / Atributii & Responsabilitati job Consultant Vanzari:- Intampinarea clientilor intr-o maniera profesionista si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Marirea portofoliului de clienti prin promovarea produselor societatii- Intocmirea ofertelor de pret, administrarea eficienta a relatiei cu clientii, precum si derularea intregului proces de vanzare- Verificarea disponibilitati stocului si oferirea termenelor de livrare precise pentru produse- Gestionarea si rezolvarea reclamatiilor cu privire la produsele promovate* Oferim un
GARANTI PREST SRL

Consultant Imobiliar - Segment Rezidential Si Comercial


Candidatul ideal Căutăm colegi pentru birourile noastre dinBucurești, Cluj, Oradea, Timisoara, Baia Mare, Sibiu!Pozițiile disponibile sunt următoarele: Consultanți imobiliari pentru segmentul rezidențial(vânzări și închirieri). Consultanți imobiliari pentru segmentul comercial(spații pentru birouri și spații comerciale).Ce te recomandă: Abilitățile tale de comunicare și persuasiune. Orientarea ta către clienți și nevoile acestora. Ușurința cu care acumulezi informații și înveți lucruri noi. Capacitatea de a te familiariza rapid cu un sistem informatic intuitiv și performant și cu mijloacele digitale de promovare imobiliară(portaluri, aplicații, grupuri social media). Disponibilitatea ta de a presta atât activități de birou, cât și muncă de teren. Experiența în Consultanța imobiliară. Ne-am dori să o ai, dar lipsa experienței nu te descalifică. Determinarea, ambiția, spiritul antreprenorial, verticalitatea.Nu există limite de vârstă și sunt acceptate și candidaturile celor care doresc o
GDN IMOBILIARE ROMANIA S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Trio Recruitment isi mareste echipa!!!Cautam alaturi de noi, coleg / colega cu experienta relevanta in gestionarea conturilor de clienti:Ce trebuie sa ai:studii superioare finalizateexperință în vânzări B2B (minim 2 ani)abilități excelente de negocierecunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și ERP.disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:prospectează piața pentru identificare clienți noiinițiază și închide procesul de vânzareasigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală.redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne.completează și transmite informații relevante către restul echipelorreprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente
TRIO RECRUITMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Servicii Clienti Limba Romana


Candidatul ideal Echipa DIGI este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem. Cautam colegi noi care sa ni se alature, fa primul pas in cariera ta impreuna cu noi!Cerinte: Cunostinte de operare pe calculator; Dorinta de a invata lucruri noi si adaptabilitate; Abilitati de comunicare și ascultare activa; Punctualitate si rezistenta la stres; Atentie sporita la detalii; Orientarea si gasirea de solutii pentru clienti; Atitudine proactiva si flexibilitate.Descrierea jobului Preluаrea si gestionarea apelurilor clienţilor DIGI, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie; Oferirea de informatii corecte privind serviciile companiei intr-o maniera profesionista; Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.Implicarea ta o vom rasplati cu: Salariu fix + bonus pentru atingerea perfomantelor; Program de training platit; Program de lucru flexibil; Activitatea se poate desfasura remote, de la domiciliu; Discount pentru abonamentele incheiate cu p
RCS RDS

Consultant Financiar


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: minim diplomă de Bacalaureat, studii superioare în curs sau finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Abilități analitice: Abilități bune de analiză și interpretare a datelor financiare.🔹Abilități de comunicare: Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.🔹Abilități de lucru în echipă: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă și de a contribui la succesul colectiv. Responsabilitati Activitatea de consultant financiar se desfășoară pe două fronturi distincte: planificarea obiectivelor și consultanța propriu-zisă, care implică intermedierea serviciilor disponibile pe piață. Partea de planificare presupune identificarea și cuantificarea situației actuale și a obiectivelor financiare ale individului sau familiei.Acest lucru ne
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Vanzari Motociclete


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta anterioara in vanzari minim 3 ani• Pasiune pentur domeniul moto si dorinta de a te dezvolta profesional in acest domeniu.• Carnet conducere categoria A• Cunostinte pachet MS Ofice;• Bune abilitati de comunicare si negociere;• Atitudine profesionala• Orientare catre client si capacitate de a construi relatii solide cu acestia;• Atentie la detalii si capacitate de organizare;Descrierea jobului Ce vei face:• Oferi consultanta clientilor in alegerea celor mai potrivite accesorii si echipamente moto;• Identifici nevoile clientilor si le oferi solutii personalizate;• Prezinti produsele si serviciile intr-un mod profesionist si atragator;• Gestionezi procesul de vanzare de la identificarea nevoilor clientului pana la finalizarea tranzactiei;• Consolidezi relatia cu clientii existenti si dezvolti portofoliul de clienti prin identificarea de noi oportunitati de vanzare;• Tii evidenta stocului de produse si te asiguri ca acesta este mereu actu
IMC PROPERTIES S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Junior Pentru Aur De Investitii Si Valuta - Cluj


Candidatul ideal Începe o carieră, nu doar un loc de muncăNu trebuie să ai experiență.Cu noi, vei deveni expert.Tavex este locul potrivit pentru tine, chiar dacă: Nu ai experiență Ești absolvent recent de facultate Ești studentPentru a lucra la Tavex Ai nevoie de: Dorința de a te dezvolta Gândire logică Plăcerea de a lucra cu oamenii Să te înțelegi bine cu cifreleNu ai nevoie de: Experiență Studii superioare CV Un compromis pentru timpul tău liberDescrierea jobului În calitate de consultant junior în aur de investiții și valută vei: Consilia clienții cu privire la investițiile în aur și argint Evalua conținutul de aur și argint din diverse produse Lucra cu peste 50 de tipuri de valute Efectua transferuri de baniCe beneficii îți oferă Tavex: Salariul de 5 900 RON brut Tichete de masă în valoare de 550 RON net Bonus de sign-up de 8500 RON brut după finalizarea training-ului pănă in а 6 lună Bonus lunar, variabil in funcție de profit și performanță Teambuilding-uri interesante Transparenț
TAVEX GOLD S.​R.​L.​

Consultant Economic Suport & Implementare Soft 1 Erp


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare finalizate (studii economice, informatica economica/inginerie economica);- cunostinte sisteme informatice gestiune, contabilitate ;- cunostinte limba engleza (nivel mediu);- persoana deschisa, cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor;- persoana proactiva si organizata;- capacitate de sinteza, analiza, atentie la detalii;Avantaje :- cunostinte de operare si suport sisteme informatice de tip ERP (Enterprise Resource Planning)- cunostinte contabilitate : principii de lucru, legislatie, etc- cunostinte IT: baze de bate, SQL, Microsoft Office (Word, Excel, etc)Descrierea jobului Beneficii:​- salar de baza competitiv- beneficii extra salariale (pachet servicii medicale, transport urban / metropolitan, posibilitate de home office, prime de vacanta, team building activities)- alte beneficii extra salariale proportional cu vechimea in companie (ex. zile suplimentare de CO)- prog
ERP CONCEPT SOLUTIONS SRL

Reprezentant Vanzari /​ Consultant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Consultant vanzari in Cluj-Napoca Studii superioare finalizate: Facultatea de Instalatii; Experienta cel putin 2 ani intr-un domeniu similar; Capacitate de planificare, analiza si control; Ablitati de comunicare, persuasiune, empatie, initiativa, perseverenta, dinamism; Promptitudine in luarea deciziilor, responsabil, eficient; Dorinta de autoperfectionare si dezvoltare personala continua; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Cladeste relatii cu zambetul pe buze; Ofera informatii tehnice si comerciale; Analizeaza si intocmeste cereri de oferta; Asigura suport tehnic pentru parteneri; Pregateste şi transmite documentatii tehnice, carti tehnice, avize clientilor; Completeaza certificate de garantie pentru produsele vandute; Asigura largirea portofoliului de clienti si dezvolta relatia cu clientii existenti.Beneficii oferite: Salar atractiv 5000-7500 ron Tichete de masa, bonus din vanzari, Decontarea transportului pe mijloacele de transpor
SECPRAL PRO INSTALATII S.​R.​L.​

Consultant Vanzari/​brand Ambassador Obsentum Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Consultant Vanzari / Brand Ambassador Obsentum Timisoara / ClujDaca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Obsentum.Obsentum este cel mai revolutionar concept de parfumerie de nișă din Romania si deschizator de drumuri pentru piata de luxury, prezent atat in travel retail cat si in piata locala.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consilierea clientilor in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri (JoMalone, Kilian, Ajmal, Amouage, Xerjoff, Montale etc.); Atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor oferite clientilor spre vanzare; Promovarea imaginii si specificul de activitate al firmei.Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic.Este o lume ultrasen
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Consultant Financiar Oney: Cluj,​ Constanta Si Craiova


Candidatul ideal Echipa Oney cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul financiar pe pozitii de Consultanti Financiari in: CLUJ, CONSTANTA si CRAIOVAVei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS OfficeEsti atent/a la detaliiAi abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamicDovedesti initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile?Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple ( card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurari si garantii extinse) catre clienti intr-unul din magazinele Leroy Merlin/ Auchan.Semnezi contracte de finantare in locatie,verifici documentele aferente si te asiguri de corectitudinea informatiilor completate.Abordez
ONEY FINANCES SRL

Consultant Vanzari Auto Rulate - Cluj /​constanta/​ Bucuresti


Candidatul ideal Suntem in cautare de oameni pasionati de domeniul auto, dornici sa se alature echipei noastre de vanzari auto rulate din locatiile Autoklass Cluj-Napoca, Autoklass Constanta si Autoklass BucurestiAcest job ti se potriveste daca esti: Absolvent studii superioare Experienta in vanzari auto - minim 2-3 ani - reprezinta un avantaj Categoria B cu experienta in condus - minim 3 ani Pasionat de automobile, cu dorinta de a face cariera in domeniu Cosmopolit, increzator in sine, dinamic, harnic, cu simtul umorului, sociabil. Foarte bune abilitati de comunicare, cu dialectica adaptabila catre interlocutor, bun ascultator si observator al nevoilor si asteptarilor clientilor Persoana orientata spre rezolvarea problemelor, flexibila, sa fie de incredere, energica, sa ii placa lucrul in echipa Abilitati de organizare, adaptabilitate si seriozitate, atitudine orientata catre client, capacitate de concentrare, optimism si toleranta la frustrare.Descrierea jobului Rolul job-ului: Prosp
AUTOKLASS CENTER SRL

Consultant de Turism Cluj


Scurta descriere a companieiDertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual. Cerinte Ne place sa credem ca suntem cei mai buni in a oferi clientilor nostri vacante de neuitat. Si ne dorim in echipa noastra un astfel de om: pasionat de calatorii, dar si de oameni, impatimit al vacantelor, dar si motivat de bucuria clientilor, de zambetul pe care il au d
Dertour

Consultant Telesales


Candidatul ideal NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa pentru locatia din GILAU!Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.Ce ne dorim de la tine?-ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci.-ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback.-pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel.-sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea tu?-va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu-vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite-vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei-vei plasa si procesa comenzi in sistemul internCe beneficii te a
SOHO READY S.​R.​L.​

Consultant De Turism Sibiu&cluj&craiova & Bucuresti & Brasov


Candidatul ideal Consultant de turism Sibiu & Cluj & Craiova & Bucuresti & BrasovTUI TravelCenter ȋşi continuă povestea ȋn România!Avem o mulțime de vacanţe atractive care abia aşteaptă să fie promovate şi prezentate cât mai bine. De asemenea, avem proiecte frumoase și ambițioase care au obiceiul să te facă să te ȋndrăgosteşti de munca ta. Ne mărim echipa cu noi colegi dornici să se alăture acestei frumoase poveşti despre vacanţe şi care să le ajute să se întâmple frumos!Pasiunea pentru călătorii atrage multe persoane ȋn domeniul turismului, ȋnsă pentru a avea succes, un consultant de turism trebuie să fie ȋndrăgostit atât de călătorii, cât și de oportunitățile nesfârșite pe care le aduce fiecărui client al său.Un consultant de turism de succes trebuie să deţină un puternic impuls către vânzări, abilități organizatorice şi atenţie sporită pentru detalii, capacitate multi-tasking într-un mediu ce funcţionează ȋn ritm rapid şi competențe demonstrate în utilizarea diverselor platforme de
GERMAN TOURISTIK GROUP S.​R.​L.​

Tax Consultant with German


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Strengths that set you apart professionally:• You have successfully completed your degree in business administration, or an economics degree with a focus on finance and accounting as well as taxes or your training as a tax clerk (m/f/d)• Ideally, you have already gained some i
SalesConsulting

Experienced Accounting Consultant


Scurta descriere a companiei Exceptional client service, without exception. There are many ways to answer the question “Why BDO?”We could tell you about our more than 1,700 offices worldwide. We could mention our comprehensive service offerings, our experience across virtually every major industry, or the wide range of clients we serve, from regional businesses to global leaders.But what truly sets BDO apart is our commitment to exceeding expectations on every engagement, big or small, for every client, local or multinational. It’s about more than our depth of experience or technical excellence, more than our open, communicative culture. It’s about a firm-wide dedication to delivering service to every single client that is, without exception, exceptional. Cerinte Accounting & Financial Services TeamWe are kind. We are smart. We are forthright in our views and open in our communication. We care about people.You can work from our offices, located in the 3rd district of Bucharest and
BDO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.