Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

413 Locuri de Munca Contabil Primar in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

413 Locuri de Munca Contabil Primar in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic si financiar-contabil;Experienta 1-2 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune;Cunostinte operare PCExperienta în întocmirea documentelor financiar contabileExperienta în facturareExperienta în gestionarea relației cu instituțiile bancareAtitudine pozitiva si proactiva;Abilitati de comunicare, organizare si planificare;Persoana etica, analitica si atenta la detalii, orientata spre obiective si respectarea termenelor;Descrierea jobului Urmărirea plăților pe extras Facturare conform extras Monitorizează contractele cu furnizorii, realizarea plăților și a facturilor Menține evidenta contabila primara Arhivare documente Raportare lunara a situației financiare Activități de HR pentru angajații instituției Alte activități curente administrative Mentinerea relatiei cu bancaRealizare liste - creante intarziate, notificarea clientilor restantieriDaca te alaturi echipei noastre iti oferim: un l
SPEECH CENTER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5578 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Account Receivable (referent Financiar - Contabilitate)


Candidatul ideal JW Marriott Bucharest Grand Hotel is looking for its next ACCOUNTS RECEIVABLE CLERK!Explore our endless world!Co-workers who feel like family. An environment that says welcome. A place of work that has far more to offer. Together, we’re living life to the fullest. Join the #1 leader in hospitality worldwide and be inspired every day.Our most successful Accounts Receivable Clerk is someone who has: Finance and Accounting studies Attention to details and good organization skills; Advanced English level; Customer oriented; Advanced computer skills; Previous experience in an accounts receivable position is considered a plus.Descrierea jobului As an Accounts Receivable Clerk you will: Prepare advance payment invoices and close them at the end and dispatch them; Audit and clean all C/L accounts; Post bank statements to Fidelio on a daily bases; Prepare on monthly bases the invoices for contract’s companies; Charge the monthly revenue charges.Would you like a place that offer
MARRIOTT INTERNATIONAL HOTELS INC.​ MARYLAND USA SUCURSALA BUCURESTI ROMANIA

Trezorier - Economist /​ Departament Contabilitate- Financiar


Candidatul ideal -Experienta intr-un departament financiar in special in cash-flow si sisteme de plati - min.2ani-Abilitati in utilizarea calculatorului si a unui soft de contabilitate ( PREFERABIL WIZCOUNT )-Atent(a) la detalii si capacitate de sinteza/analiza-Abilitati de comunicare si lucru in echipa-Persoana responsabila pe activitatile pe care le va indepliniDescrierea jobului -inregistrarea zilnica a tranzactiilor contabile ( in special registrul de casa ,biletele la ordin , extrasele bancare)- verificarea tuturor documentelor inaintea introducerii in sistemul de contabilitate- actualizarea situatiei de plati pentru furnizori pentru tot grupul de societati- evidentieaza si pregateste instrumentele de plata pentru depunerea lor la banci pentru tot grupul de societati- efectuarea platilor interne/ externe si a schimburilor valutare in sistemul de plati on-line pentru tot grupul de societati- mentine legatura cu bancile cu care lucram pentru tot grupul de societati- rapoarte contabi
SOPRES S.​R.​L.​

Contabil - Entry Level


Candidatul ideal SCURTA DESCRIERE:Super echipa Credius isi asteapta cu nerabdare colegul/colega, pentru a da impreuna startul unei experiente profesionale inedite, ce va avea un rol important in dezvoltarea profesionala a acestuia/acesteia. Iar pentru ca deviza "Sharing is caring!" ne ghideaza in cea mai mare parte a timpului, suntem pregatiti si entuziasmati sa oferim din experienta si informatiile noastre celui/celei ce ne va calca pragul si va arata dorinta si deschidere spre invatare si cunoastere.CERINTE:Vrei sa cunosti mai multe detalii? Vei afla mai jos ce este important pentru noi: Esti proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic in domeniile: contabilitate, finante-banci sau management; Experienta in domeniu de minimum 2 ani in cadrul unui sistem bancar, sau IFN reprezinta avantaj; Iti doresti dezvoltarea competentelor in cadrul unei echipe tinere; Iti place sa lucrezi in Excel; Esti pasionat de cifre si ai o atentie sporita la detalii.Descrierea jobului RESPONSABI
CREDIUS IFN S.​A.​

Economist -contabilitatea Conturilor De Banca Si Casa


Candidatul ideal Studii superioare economice Experienta de minim 1 an Bune cunostinte de operare PCBune abilitati de comunicare si relationare cu o buna capacitate de analiza si sinteza.Descrierea jobului Contabilizarea incasarilor si platilor efectuate prin conturile bancare deschise de societateInregistreaza zilnic in contabilitate extrasele de contInregistreaza zilnic in contabilitate operatiunile cu numerar desfasurate prin casierieEfectueaza alocarea platilor si incasarilor pe facturile achitate / incasateCalculeaza si inregistreaza lunar diferentele din reevaluare pe conturile de banci pe care le gestioneaza precum si diferentele de curs la plata / incasare;Efectueaza alocarea TVA-ului la incasare aferent platilorParticipa la inventarierea patrimoniului si la auditul financiar al societatii;
ANTENA TV GROUP SA

Contabil - Perioada Determinata 2 Ani


Candidatul ideal - Studii universitare (economice) finalizate;- Certificari in contabilitate – reprezinta un avantaj;- Experienta anterioara pe un post similar – minim 2 ani;- Cunostinte operare MS Office;- Cunostinte limba engleza la nivel mediu;- Capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;- Bune abilitati de comunicare (verbala si scrisa);- Capacitate de adaptare si relationare;- Experienta in utilizarea softul contabil Navision;- Atitudine pozitiva si proactiva.Descrierea jobului Responsabilitati:- Asigura evidenta contabila a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si a disponibilitatilor banesti ale companiei;- Inregistreaza si verifica incasarile si platile in lei si valuta conform extrasului de cont;- Inregistreaza facturi (furnizori interni/externi);- Intocmeste ordine de plata aferente facturilor aprobate;- Intocmeste rapoarte de reconciliere a datelor furnizori, clienti, disponibilitati bancare;- Inregistreaza note contabile de estimare;- Arhiveaza fizi
SPHERA FRANCHISE GROUP S.​A.​

Economist /​contabil


Candidatul ideal Cautam un Economist /Contabil pentru a se alatura echipei noastre. Cerinte:Studii superioare cu specializare in domeniul financiar-contabil, experienta de minim 2 ani in domeniu;Cunostinte de legislatie financiar-contabila (nu este necesara calitatea de Expert Contabil);Cunostinte in realizarea evidentelor contabile, operare soft contabilitate (constituie un avantaj experienta in Saga);Persoana atenta la detalii cu abilitati bune de organizare si planificare;Experienta intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj.Descrierea jobului Intocmirea evidentei contabile complete pentru mai multe societati;Intocmirea si verificarea balantei contabile, a declaratiilor lunare si a bilantului contabil;Asistenta clientilor cu privire la aspecte economice si fiscale.Beneficii:Pachet financiar constituit din salariu fix si tichete de masa, bonusuri de performanta/proiecte;Asigurare medicala privata, decontare transport;Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala (parti
EXCLUSIV CONSULT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist /​ Contabil


Candidatul ideal Echipa VIVACITY angajeaza!Colegul nostru va avea: Studii superioare economice finalizate – de preferat contabilitate sau finante; Cunostinte solide de contabilitate si legislatie fiscala; Atentie la detalii și abilitati de prioritizare a sarcinilor multiple; Abilitati bune de comunicare; Organizat, punctual si cu o gandire analitica; Cunostinte de lucru in programul SAGA - constituie un avantaj ; Cunostinte de operare Microsoft Office; Cunoasterea limbii engleze/spaniola la nivel conversational ;Descrierea jobului In cadrul echipei te vei ocupa de: Verificarea si inregistrarea periodica si sistematica a documentelor contabile; Intocmirea si actualizarea registrelor contabile; Verificarea si inregistrarea corecta a tranzactiilor financiare; Intocmire facturi pentru clienti si urmarirea incasarii acestora; Reconcilieri ale conturilor contabile; Intocmirea declaratiilor fiscale; Suport permanent pentru celelalte departamente; Intocmire diverselor rapoarte si situatii inte
VIRES CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2572 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil Senior


Candidatul ideal Candidatul IdealÎnregistrează corect și la timp în programul de contabilitate, toate operațiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor, pe centrele de cost stabiliteVerifică documentele și rapoartele de contabilitate primară (dispoziții de încasare/plată, ordine de deplasare, decont de cheltuieli, foi de parcurs, registrul de casă, registrul de bancă, evidența plăților salariale)Verifică/corectează înregistrările contabile și întocmeşte rapoarte de controlÎntocmeşte planul general de amortizare şi efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizareaEfectuează reconcilieri de solduriAsigură prelucrarea și transcrierea în Registrele Contabile și Jurnalele Contabile a documentelor contabile justificativeContribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, sem
BRENNEKA INSTALL SRL

Media netă estimată pe baza celor 175 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Contabil (accountant).​


Candidatul ideal Bună! Căutăm un Contabil pentru o echipă internațională. Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, iar task-urile sună interesant, te invităm să aplici :)Candidatul ideal:• Studii de Contabilitate si/sau Finante;• Experientă in contabilitate de minimum 5 ani;• Bună cunoaștere a principiilor contabile, a legislației fiscale și a proceselor operaționale;• Bună organizare, acuratețe și atenție la detalii;• Abilitatea de a lucra independent și proactiv în echipă;• Lb. engleză nivel mediu-avansat.Descrierea jobului Responsabiliăți - Contabilitate RO/INTL:• Înregistrarea intr-un soft specializat a diferitelor note contabile: angajamente, salarii, impozite, mijloace fixe, plăți în avans, cheltuieli, etc.;• Responsabil cu verificarea si validarea extraselor bancare;• Verifica și valideaza rapoartele de cheltuieli;• Reconcilieri intre conturi;• Verifica lunar corectitudinea inregistrarilor contabile;• Raspunde de corectitudinea inregistrarilor contabile si de inventarierea lun
GLOBAL HR SERVICES

Responsabil Facturare


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Responsabil Facturare, muncitor si ambitios, care sa ofere suport administrativ departamentului de Contabilitate. Daca esti o persoana analitica, bine organizata si structurata in activitate, responsabila si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa care ofera suport, asteptam cu interes sa te cunoastem!Cerinte: Studii medii/superioare economice; Minim 3-6 luni experienta pe un rol administrativ cu responsabilitati in facturare; Experienta intr-o companie de servicii constituie un avantaj; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu; Persoana sociabila, atenta la detalii, muncitoare si analitica; Bune abilitati de relationare si orientare catre rezultate.Descrierea jobului Gestionarea facturilor, chitantelor, bonurilor de consum; Verificarea zilnica a solicitarilor de factuare primite din partea departamentului Front Office; Verificarea intocmirii corecte din punct de vedere fiscal a documentelor primare; Responsabil pentru efectuarea in termen a c
Confidenţial

Contabil Sef /​ Director Economic


Candidatul ideal Angajam contabil sef / director economic. Program full-time.Cerinte:- studii superioare in domeniul financiar- contabil;- experienta pe o pozitie similara;- cunostinte solide in domeniu financiar- contabil si cunoasterea legislatiei in vigoare;- cunostinte temeinice ale codului fiscal;- abilitati manageriale;- proactivitate si capacitate de analiza si sinteza;- persoana organizata, responsabila- interesata de o colaborare pe termen lung (nelimitat)- cointeresata in depunerea unui aport la dezvoltarea societatii pe principiul avantajului reciproc (cresteri salariale, bonusuri etc)Descrierea jobului Efectuarea tuturor operatiilor specifice departamentului contabil pana la depunere declaratii si bilant.Beneficii:- salariu atractiv si posibilitaa de crestere in paralel cu dezvoltarea societatii.
BCV OFFICE TRADE GROUP SRL

Contabil


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes Studii superioare economice (Contabilitate si Informatica de Gestiune); Experienta relevanta in contabilitate, de preferat 4 ani, din care 2 in industria bancara; Buna cunoastere a principiilor contabile si a legislatiei fiscale; Atentie la detalii, abilități bune de comunicare și prezentare; Cunostinte avansate Microsoft Office Excel, Power Point; Visio; Cunostinte SAP FI/ MM / ReFX – reprezinta un avantaj; Cunostinte si tehnici de control si monitorizare – reprezinta un avantaj; Limba Engleza – nivel avansat.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Ce
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Media netă estimată pe baza celor 5510 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil In Domeniul Constructiilor


Candidatul ideal Experienta profesionala in domeniul contabilitatii financiare - minim 4 ani;Experienta in domeniul constructiilor - Constituie un avantaj;Sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;Sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;Gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza;Capacitatea de organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limita;Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, ordonat, bune aptitudini de comunicare, spirit de echipa, proactiv;Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare.Descrierea jobului Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitat
ADURO S.​R.​L.​

Contabil Senior


Candidatul ideal Esti orientat spre antingerea obiectivelor?Esti creativ, responsabil, organizat, ai o atitudine pozitiva?Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie care te incurajeaza sa te dezvolti profesional?Atunci locul tau este aici … Ne dorim un coechipier care: A absolvit o facultate cu profil economic; Are experiență de minimum 3 ani in domeniul contabilitatii; Capacitate de analiză, atenție la detalii; Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului Cu ce ne vei ajuta, in principal: Evidenta financiar-contabila a cheltuielilor general-administrative; Urmarirea platilor catre furnizori si gestiunea contractelor comerciale; Reconcilierea extraselor de cont in relatia cu bancile corespondente; Verificarea permanenta a variatiilor conturilor de evidenta proprie a Bancii (ex: diversi debitori/ diversi creditori) Gestiunea impozitelor si a taxelor locale/bugetul de stat.
TECHVENTURES BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 175 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Contabilitate Internationala - Gl Accountant


Candidatul ideal You will bring-Education: Academic degree in finance, accounting or similar field.-Min years of experience: 2 to 4 OR 5+ years working experience in Accounting-Accounting & Reporting Skills-Financial Acumen Skills-Financial Analysis Skills-Adapting & Responding to ChangeDescrierea jobului About this opportunityWe are now looking for a General Ledger Accountant to perform general ledger, fixed asset and statutory and taxes accounting in accordance with the process documentation and standard Ericsson Business Process (EBP) Activity Description. Contribute to improvements in the Period End Closing (PEC) process (F&A PEC Expert User assignment)! The result is a correct general ledger including fixed assets in each company’s books, as well as correctly reported and paid taxes!What you will do-You will supervise pre system interfaces-Analyze and/or calculate valuation-Process journal vouchers-Perform account reconciliations-Coordinate/perform closing activities-Complete the
ERICSSON TELECOMMUNICATIONS ROMANIA SRL

Clerk Support (operator Facturare) - Zona Cernica


Candidatul ideal Absolvent studii superioare - constituie avantaj;Experienta pe un post similar;Experienta in utilizarea unui ERP – constituie avantaj;Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office;Capacitate de concentrare, organizare, calitate si atentie la detalii;Orientare catre clienti, bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala si lucru in echipa;Bune abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan, capabila sa respecte termenele limita;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Descrierea jobului Emite facturi in baza documentelor emise in depozit (note de colectare); Emite facturi de retur conform procedurilor si circuitului informational implementat; Inregistreaza reclamatiile in ERP / dupa implementare CRM preia reclamatiile si le rezolva conform procedurilor implementate; Mentine evidenta facturilor pentru verificarea confirmarii acestora la client/depozit; Introduce in baza de date, in nomenclatorul clienti, toti clientii noi pe baza fis
PRISUM HEALTHCARE S.​R.​L.​

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Contabil /​ Contabila


Candidatul ideal CONTABIL(contabilitate primara, operator introducere date)Societate comerciala , angajeaza contabil pentru operatiuni de contabilitate primara, operatorintroducere date.Cerinte: Experienta in contabilitatea primara, pe un post similar - minimum 2 ani; Cunostinte operare in program de contabilitate Saga, (constituie un avantaj); Studii medii in domeniul financiar contabil; Studii superioare in domeniul financiar contabil (constituie un avantaj); Cunostinte de operare in Excel, Word; Competente de comunicare, corectitudine, organizare, implicare cu spirit de echipa; Seriozitate, rezistenta la stres, asumarea responsabilitatii si respectarea termenelor; Recomandari (constituie un avantaj);Descrierea jobului Activitati de contabilitate primara : Inregistrarea documentelor contabile zilnice (furnizori, client, deconturi, registru de casa, registru de banca); evidenta, inregistrare, verificare documente contabile; inregistrare facturi furnizori; intocmire diverse situatii co
BODU SRL

Contabil - Program Hibrid


Candidatul ideal Inteligent, sociabil, proactiv, se descurcă foarte bine in Excel si stapaneste fiscalitateaNu are probleme cu calculele matematice și cu limba română.Poate purta o discuție simplă pe probleme curente de job, in limba engleză, scris si vorbit.Are studii superioare - finanțe, contabilitate.Vechime in munca minim 5 aniVechime in departament financiar minim 5 ani.Descrierea jobului Responsabilități:Pregatirea contabilității generale,Emiterea și evidenta facturilor și contractelor, corespondența financiara cu clienții si furnizorii, situații și raportări simple, inregistrare deconturi, arhivă electronică și fizică.Evidenta incasari si plati, evidență numerar.Aprovizionarea biroului cu consumabile.Beneficii:Alegerea programului de munca. Programul propus este 10-18Program hibrid: este posibil ocazional și lucrul de la distanțăOportunitati de dezvoltare profesionala.Mediu de lucru stimulativ si colegialSalariul va fi corelat cu experiența, nivelul de pregătire și va fi stabil
COMPANIA DE SUNET S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 413 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.