34 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia
34 Locuri de Munca Contabil in Alba Iulia
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Alba Iulia si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Societate comercială cu profil agricol angajam economist (mid level sau entry level) sau contabil.Cerinte:cunoscator MS Office (Excel, Word) cunoasterea Saga este un avantaj ,preferabil studii superioare economice,persoana atenta, organizata, profesional in cadrul cabinetului..Descrierea jobului Responsabilitati evidenta contabila completa la societate , inregistrarea documentelor contabile privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, salarii, deconturi, impozite si taxe, verificarea rapoartelor contabile ,salarizare si evidenta salariatilor (experienta de lucru in revisal este un avantaj) , intocmirea declaratiilor fiscale si a bilanțului anual! Oferta noastra: in perioada actuala activitatea se poate desfasura partial in regim de telemunca,salariul este motivant, cu actualizare in funcție de volumul de lucru ,mediu de lucru placut si bine organizat; echipa tanara si dinamica, cu colegi profesionisti si competenti
INTREPRINDEREA LEGUME SI FRUCTE
![]() |
Contabil / Economist |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar – contabil;Cunostinte de operare PC - MS Office si a unor programe contabile;Cunostinte de legislatie contabila si fiscala;Perseverent, ordonat, organizat, corect, tenace si motivat de rezultat;Persoana responsabila, serioasa;Experienta anterioara intr-un post similar constitue avantajÎncadrare în termene;Capacitate de a gestiona în paralel mai multe proiecte;Descrierea jobului Efectueaza activitati specifice in cadrul compartimentului financiar-contabil al companiei;Inregistreaza documente contabile privind contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;Elaboreaza situatii de plati si incasari;Evidenta si operatii aferente mijloacelor fixe;Pregatirea de rapoarte si situati
TOP TECH
![]() |
Contabil De Gestiune - Turda |
Candidatul ideal Cerinte:-studii superioare economice-experienţă în domeniu - minim 3-5 ani-cunoaşterea sistemului de operare Microsoft Office -in special Excel-cunostinte solide de legislatie in vigoare privind sistemul financiar-contabilFoarte bune cunostinte de contabilitate financiara si de gestiune in diferite domenii de activitate economica (productie, servicii, comert) ;Integritate, initiativa, motivatie, capabil sa faca fata cu succes provocarilor si termenelor limita.Descrierea jobului Atributii principale:Intocmirea evidentei contabile pe baza documentelor primare;Urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor de gestiune;Intocmirea periodica de rapoarte si analize conform cerintelor interne;Documentarea permanenta cu privire la modificarile legislatiei in domeniul contabil si al fiscalitatii;Verificarea stocurilor, precum si a operatiunilor de descarcarea acestora din gestiune;Coordonarea activi
ELECTROCERAMICA
![]() |
Assistant Manager - Alba Iulia Mall |
Candidatul ideal Locul de desfasurare a activitatii: Alba Iulia, birouri in incinta Alba Iulia Mall, strada Alexandru Ioan Cuza, nr 2BProgram fix: Luni-Vineri, 09:00 - 18:00.Descrierea jobului Responsabilitati:- Actualizeaza permanent baza de date a chiriasilor, prezinta, (daca este necesar) spatiile vacante disponibile- Prezinta periodic situatia chiriasilor temporari- Asigura calitate si rapiditate in gestionarea administrativa a contractelor, notificarilor si comunicarilor transmise catre terti sau intern- Asigura gestiunea optima si circuitul integrat al tuturor documentelor/notificarilor/contractelor centrului comercial de orice natura (inchirieri, marketing, prestari servicii, etc)- Pastreaza legatura cu departamentul Juridic pentru validarea contractelor / actelor aditionale / altor documente, dupa caz, si se asigura de transmiterea acestora catre persoanele implicate / interesate- Participa activ in cadrul sedintelor de interes general, organizeaza si pregateste intalnirile pri
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
![]() |
Adjunct Magazin - Penny Ocna Mures |
Candidatul ideal Te asteptam in cadrul companiei noastre daca ai finalizat studii medii (studii superioare – constituie avantaj); ai experienta si cunostinte in domeniul comertului/retail – acest lucru contituie avantaj; ai cunostinte de baza privind utilizarea calculatorului: Word, Excel; esti disponibil sa lucrezi in ture organizate pe durata intregii saptamani: dimineata si dupa-amiaza, iar cand tura ta va fi in weekend primesti un spor suplimentar; iti place sa ai autonomie si esti indreptat catre gasirea unor solutii potrivite; ai o minte analitica, iar orientarea catre cifre si analize de date te caracterizeaza; esti o persoana careia ii place sa puna lucrurile la punct in cele mai mici detalii; esti o persoana responsabila si orientata spre rezultate; ai rezistenta la efort si un ritm alert de lucru; ai cunostinte de limba engleza nivel mediu – de preferat;Descrierea jobului Vino alaturi de PENNY.! Cautam un Adjunct Manager Magazin energic, organizat, care stie sa sustina si sa
REWE (ROMANIA)
![]() |
Consultant De Turism Alba Iulia |
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
![]() |
Operator Amanet Si Schimb Valutar |
Candidatul ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca?Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange!Ai nevoie doar de:- studii superioare;- cunostinte de operare calculator;- dorinta de a invata lucruri noi;- disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare,judetul Maramures (costuri suportate integral de companie), impreuna vom stabili perioada training-ului in functie de disponibilitatea ta.Descrierea jobului Lucrand pe acest post:- iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii;- vei sti sa gestionezi corect valorile;- vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint);- vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice;- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara;In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de:- contract de munca pe perioada nedeterminata cu
BSG Amanet & Exchange
![]() |
Operator Logistica (comercial) |
Candidatul ideal Absolvent studii medii/superioare Cunoasterea limbii engleze obligatorie (vorbit si scris), cunoasterea limbii germane constituie un avantaj Experienta profesionala in domeniul serviciilor de transport si logistica Responsabil, disciplinat, comunicativ, abilitati de lucru in echipa; Rezistenta la efort fizic si intelectual, capacitate de organizare optima a timpului, dinamic, atitudine pozitiva; Capacitatea de a respecta termene limita Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj Fara antecedente penale; Permis: categoria B.Descrierea jobului coordonarea, monitorizarea si organizarea activitatii de transport contractare de noi companii de transport operarea comenzilor de transport monitorizarea si comparearea evolutiei preturilor transportatorilor intocmirea si verificarea documentelor de transport verificarea facturilor primite, confirmarea platii si transmiterea lor departamentului de contabilitate instruirea, verificarea si monitorizarea personal
MULTI CLEANING SYSTEM
![]() |
Contabil |
Ocupatia: Contabil,Angajator: Class Expert Accounting Srl,Experienta: Experiență Medie (3-5 ani),Educatie: Universitar-invatamant Superior,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Alba Iulia
Class Expert Accounting Srl
![]() |
Referent De Specialitate Financiar-contabilitate |
Ocupatia: Referent De Specialitate Financiar-contabilitate,Angajator: Ventilclima Trade Srl,Experienta: Experimentat (>7 ani),Educatie: Universitar-master,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Alba Iulia
Ventilclima Trade Srl
![]() |
Agent Vanzari Bistrita Nasaud, Cluj Napoca, Mures, Alba |
Candidatul ideal Agent vanzari Bistrita Nasaud, Cluj Napoca, Mures, AlbaPersoana cu excelente abilitati de comunicare si negociere, sociabila, carismatica, adaptabila, flexibila, capabila sa dezamorseze rapid situatii tensionate, spirit de echipa, pasionat de IT/electrica/electronica si trend-urile domeniului.Persoana capabila sa sustina traininguri tehnice de produs si sa explice prin aplicatii practice utilizarea produselor din portofoliu.Persoana orientata catre rezultate, cu spirit antreprenorial.Dispus la deplasari pe aria acoperita - delegatii periodice.Bun conducator auto.Cunoasterea pietei de electronice/electrice/IT reprezinta avantaj.Descrierea jobului Vizitare clienti conform ruta, promovare produse comercializate, ofertare, negociere, vanzare, incasare, mercantizare, aftersales service, realizare campanii distributie, raportare periodica, traininguri tehnice de produs.Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.Atingerea si depasirea targetelor lunare sau a celorlalt
ROMPROFIX
![]() |
Casier/a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING
![]() |
Consultanti Fonduri Si Colaboratori-vanzari |
Candidatul ideal COLABORATORI:buni comunicatori care deja vand produse/servicii catre fabrici, hoteluri,clinici medicale etc prin prisma jobului actualJUNIOR:smart, bun comunicator, hardworkingSENIOR:persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului COLABORATORI:vanzatori foarte buni care deja vand catre fabrici, hoteluri, clinici; beneficiile sunt stipulate in contracte de colaborare, minim 500-1000 euro/lunaJobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medi
REI FINANCE ADVISORS
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING GAMING SA
![]() |
Economist ( Contabil Primar ) Firma Transporturi Rutiere De Marfa |
Candidatul Ideal Studii economice finalizate Finante/ Contabilitate Gindire analitica si sintetica, atentie distributiva Capacitate de lucru in echipa; capacitate de comunicare si relationare bune; abilitati de lucru cu termene limita; Capacitate de organizare a muncii; Simtul responsabilitatii; diplomatie MS Office - nivel foarte bun EXPERIENTA DE MINIM 2 ANI PE UN POST SIMILAR APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare - Aptitudini de comunicare - Aptitudini de calcul - Abilitati de negociere CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Inteligenta de nivel mediu - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii - Rezistenta mare la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate Responsabilitati - Emitere facturi - Evidenta si inregistrarea contabila a documentelor primare, facturi de achizitii si facturi de clienti ; - Evidenta extraselor bancare; - Evidenta si inregistrarea contabila a registrului de casa si a deconturilo
Daiona CD Trans
![]() |
Societate Comerciala Angajeaza Secretara |
Societate comerciala CARE OPEREAZA IN DOMENIUL CONFECTIILOR METALICE ANGAJEAZA secretara. CERINTE: - persoană serioasă, punctuală, organizată ; - bune cunostiinte de MS-Office (Word, Excel, Outlook); - atentie la detalii; - capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie; - abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; - experienta anterioara poate constitui un avantaj; - cunoastere limbii italiene constituie avantaj. RESPONSABILITATI: - activitati de secretariat si contabilitate primara cum ar fi: - inregistrarea notelor de productie,a fiselor de magazie si a bonurilor de consum, - arhivarea documentelor contabile; - inregistrarea intrărilor de marfă în baza documentelor primite (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR, importuri);- evidenta stocurilor, consumuri, etc Cv-urile se vor trimite pe adresa de mail :
Ensol
![]() |
Secretara |
Societate comerciala CARE OPEREAZA IN DOMENIUL CONFECTIILOR METALICE ANGAJEAZA secretara. CERINTE: - persoană serioasă, punctuală, organizată ; - bune cunostiinte de MS-Office (Word, Excel, Outlook); - atentie la detalii; - capacitatea de a-si asuma raspunderea pentru activitatea proprie; - abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; - experienta anterioara poate constitui un avantaj; - cunoastere limbii italiene constituie avantaj. RESPONSABILITATI: - activitati de secretariat si contabilitate primara cum ar fi: - inregistrarea notelor de productie,a fiselor de magazie si a bonurilor de consum, - arhivarea documentelor contabile; - inregistrarea intrărilor de marfă în baza documentelor primite (facturi interne, facturi externe, DVI și NIR, importuri);- evidenta stocurilor, consumuri, etc Cv-urile se vor trimite pe adresa de mail :
ensol
![]() |
Angajare Programator Baze De Date |
Angajam programator baze de date MySQL, cunoscător analiza financiar contabila. Condiții atractive.
CRISTALSOFT SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 34 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: