Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Maramures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabilitate Primara in Maramures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Maramures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabilitate Primara in Maramures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Angajez Contabil Economist


Firma de contabilitate - angajez contabil a in Baia Mare. Accept si absolventi cu studii in domeniu, dornici sa invete si sa se dezvolte. Pachet salarial in functie de experienta. Responsabilități: - înregistrarea documentelor contabile; - păstrarea evidenței plăților și a încasărilor; - întocmirea declarației TVA; - întocmirea declarațiilor privind impozitele și taxele datorate Bugetului de Stat; - întocmirea balanțelor de verificare; CV-uri si informatii:
Eurocont

Contabilitate !!!


căutăm contabila PROGRAM FLEXIBIL(OPT ORE), pentru contabilitate și gestiune, conditii de munca foarte bune pentru informatii sunati la tel ***** - arata telefon -sau mail !!!
daytona

Media netă estimată pe baza celor 5733 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Contabil


Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - profil economic - Minim 5 ani experienta in domeniul financiar-contabil. - Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel-nivel avansat, power point, outlook). - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile. - Persoana cooperanta, echilibrata. - Seriozitate, punctualitate. - Excelente abilitati de comunicare. - Atentie la detalii. - Spirit de echipa si excelente abilitati de lucru sub presiune, analiza si respectarea termenelor - Experienta in domeniul productie si cunoasterea unui ERP - reprezinta avantaj. Responsabilitățile vor fi următoarele: - Introducerea tuturor documentelor contabile in ERP: facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari ,plati etc. - Activitati casierie, completare Registru de casa, efectuare incasari, - Verificarea incasarilor si a debitelor. - Reconcilieri fise de cont furnizori si clienti. - Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre conducere. -
PGA Electric SRL

Media netă estimată pe baza celor 2508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil


Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
SC Nord Eco Solutions SRL

Media netă estimată pe baza celor 5424 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte operare baze de date Experienta emitere documente logistice (facturare,avizare, receptie marfa ) Experienta casierDescrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Se subordoneaza sefului de depozit Participa activ la inventare periodice Noi oferim. Salariu + bonus+bonuri de masa program fix de lucru zilnic 8,30 - 17 Posibilitati de promovare
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Contabilitate Primara Si Casier


Candidatul ideal Contabilitate primara: Angajam contabil - contabilitate primara Cunoasterea limbii engleze la nivel conservational reprezinta avantaj Persoana dornica de a-si dezvolta si aprofunda cunostintele profesionaleCasier pentru magazin: lucrul cu casa de marcat servirea clientilorDescrierea jobului Salariu atractivBonusuri de performanta
ROYAL-R SRL

Facturist/​a - contabil/​a - Baia Mare


Companie verificată
Aplica rapid
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor?Locuiesti in Baia Mare? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm!Te angajam pe perioada determinata de 2 ani.Ce vei face:Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum;Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse;Operare în programul de contabilitate WinMentor.Ce cerem de la tine:Cunoștințe de contabilitate primară;Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email;Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională.Domiciliu stabil in Baia Mare Ce îți oferim:Transport asigurat pe raza orașului Baia Mare;Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate;Reducere la achiziția de produse Misavan.Bonuri de masa de 40 lei/ zi, prime de sarbatori.Cine suntem noi:Cu o experienţă de 23 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către ma
Misavan Trading SRL

Operator CNC – Utilaje de productie cabluri electrice


Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul ideal:Persoane practice, responsabile, dornice sa dobandeasca experienta in operarea echipamentelor de productie a cablurilor electrice Descrierea jobului:Operarea echipamentelor de productie (linii de izolare/extrudare, impletire, trefilare)Efectueaza operatiuni de incarcare materie prima pe tamburSupervizeaza parametrii de functionare a masinilorVerifica vizual calitatea produsului (zgarieturi, defecte) si masoara cablul in timpul produceriiDescarca tamburii cu produsul finitSeteaza viteza de lucru si metrajul din panoul de comanda, conform Protocolului tehnologic  Oferim:Contract de munca pe perioada nedeterminataLoc de munca stabilPlata salariului la timpTichete de masa in valoare de 30 ron/zi lucratoarePachet salarial motivant corelat cu performantele realizateProgram de munca se desfasoara in 3 schimburi. Pentru detalii sunati la telefonul afisat!Fabrica este situata pe str Fabricii Nr 7 Baia Mare.
PGA ELECTRIC SRL

Economist - Contabilitate Analitica Si De Gestiune


Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX SRL

Contabil


Candidatul ideal - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii;- Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR;- Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel);- Experienta in domeniu - minim 3 ani;- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;- Persoana cooperanta, echilibrata;- Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa.Descrierea jobului - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc);- Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale;- Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).- Program de lucru - 8 ore zi;
REMCONSULTAUDIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 5508 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Economist - Dep.​ Financiar-contabilitate


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg responsabil și implicat!La Selectsoft, credem că oamenii sunt activul nostru cel mai valoros. Ne străduim să creăm un mediu de lucru stimulativ și colaborativ, unde inovația și creativitatea sunt încurajate, iar fiecare membru al echipei are oportunități de creștere și dezvoltare profesională.Dacă ești motivat să contribui la succesul nostru continuu şi să îți pui amprenta într-o companie care activează în domeniul IT, te încurajăm să aplici pentru poziția noastră vacantă.Ești perfect dacă ai: Abilitatea de a înțelegere rapid procese complexe, de a gândi critic, de a obține și procesa informații; Abilitatea de a lucra eficient, atât individual, cât și în echipă; Capacitatea de a comunica clar și eficient, atât în scris, cât și verbal; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în situații de stres sau sub presiune; Flexibilitate și adaptabilitate în fața schimbărilor și provocărilor; O atitudine pozitivă și ori
SELECTSOFT SRL

Contabil Centru Comercial - Baie Mare Value Centre


Candidatul ideal Cunostinte si experienta necesare: Diplomă de studii de trei ani în contabilitate sau domeniu conex Capacitatea de a indeplini concomitent mai multe sarcini Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic Cunoștințe MS ExcelDescrierea jobului Responsabilitati: Gestiunea clienților· Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.· Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.· Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.· Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.Gestiunea furnizorilor· Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.· Pregătești săptămânal lista plăților către furnizori si te asiguri ca
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT SRL

Operator Receptie Comenzi - Facturare


Candidatul ideal - persoana comunicativa, cu abilitati de comunicare peste medie- spirit întreprinzător și dinamic, cu capacitate rapidă de învățare;- persoană serioasă, corectă, responsabilă, care respectă reguli- studii medii sau superioare și experiență practică în utilizarea unui program de gestiune;- competențe sporite de utilizare a calculatorului (pachetul MSOffice)- cunoașterea programului Microsoft Navision reprezintă un avantaj important, dar nu obligatoriu;Descrierea jobului Atribuţii principale:- preia comenzi de la clienti sau agentii de vanzari ai firmei- realizează zilnic operațiuni de introducere date, avizare, facturare;- își însuşeşte şi respectă toate procedurile, normele, regulile interne şi politicile companiei;Beneficii:- transport asigurat- loc de munca stabil garantat de performanta companiei- majorari salariale viitoare corelate cu progresele profesionale realizate- tichete de masa
PGA ELECTRIC SRL

Director Vanzari (domeniu Financiar-bancar)


Candidatul ideal Căutăm o persoană responsabilă, capabilă să coordoneze proiectul nostru de vânzare online, punând în valoare următoarele abilități și competențe:- experiență în activitatea de creditare persoane juridice într-o bancă comercială sau într-un IFN- experiență în vânzare B2B- abilități de vânzător hunter (foarte bune abilități de prospectare), cu focus pe mediul online- cunoașterea provocărilor mediului de afaceri și a administratorilor de IMM-uri- orientare spre client- perseverență în atingerea obiectivelor- excelente abilități de comunicare și prezentare- proactivitate și spirit de inițiativă- abilități de coordonare echipă- atitudine pozitivă, responsabilitate și implicare- studii superioare finalizateDescrierea jobului Obiectivul postului constă în dezvoltarea portofoliului de clienți ai societății conform strategiei de vânzare prin atragerea de clienți în portofoliul RoCredit din mediul onlineResponsabilități:- cunoașterea soluțiilor financiare oferite de RoCredit- pr
ROCREDIT IFN S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Director Economic


Candidatul ideal Director EconomicPROFILUL CĂUTAT AL POSTULUI:Candidații ideali pentru acest post dovedesc experiența solicitată si vor prezenta următoarele comportamente și atitudini:analizează eficient problemele, identifică instrumente sau resurse pentru rezolvarea lor;stabilesc priorități și planifică sarcinile pe care le desfășoară, sunt preocupați de îmbunătățirea constantă a performanței proprii și a salariaților din subordine, concentrându-se pe eficiență și eficacitate în atingerea rezultatelor;rezultatul muncii prezintă în mod constant acuratețe;își prioritizează munca și se asigură de finalizarea la timp a sarcinilor de serviciu;capacitate de înțelegere și reacție rapidă;capacitate mare de analiză și sinteză;spirit de inițiativă;încurajează activ o atitudine colaborativă și de cooperare;se adaptează ușor, au o abordare pozitivă, contribuie și dezvoltă alternative.POST CONDIȚII SPECIFICEDirector EconomicStudii: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență de lungă durată
AEDILIS PROIECT SRL

Media netă estimată pe baza celor 410 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Consultant Vanzari Bijuterii


Candidatul ideal - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate?- Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor?- Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate?Daca ai raspuns cu DA, si ai:-Atitudine pozitiva și spirit de initiativa;-Capacitate de analiza si spirit de observatie;-Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare;-Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine;-Orientare catre identificarea de solutii;-Experienta in utilizarea calculatorului.Descrierea jobului Vino in echipa noastra si vei beneficia de:-Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata;-Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale;-Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei;-Program de lucru flexibil, in ture (Programul de luc
IRINIK SRL

Accounting Assistant - Dep.​ Financiar-contabilitate


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui coleg responsabil și implicat!La Selectsoft, credem că oamenii sunt activul nostru cel mai valoros. Ne străduim să creăm un mediu de lucru stimulativ și colaborativ, unde inovația și creativitatea sunt încurajate, iar fiecare membru al echipei are oportunități de creștere și dezvoltare profesională.Dacă ești motivat să contribui la succesul nostru continuu şi să îți pui amprenta într-o companie care activează în domeniul IT, te încurajăm să aplici pentru poziția noastră vacantă.Ești perfect dacă ai: Abilitatea de a înțelegere rapid procese complexe, de a gândi critic, de a obține și procesa informații; Abilitatea de a lucra eficient, atât individual, cât și în echipă; Capacitatea de a comunica clar și eficient, atât în scris, cât și verbal; Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în situații de stres sau sub presiune; Flexibilitate și adaptabilitate în fața schimbărilor și provocărilor; O atitudine pozitivă și ori
SELECTSOFT SRL

Consultant Vanzari Gsm Braila,​ Baia Mare,​ Tg-mures,​ Iasi,​ Pitesti


Candidatul ideal Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?Ai cunostiinte generale dе IT?Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila.Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa de soluții conform аșteptării acеstorаÎnregistrаrеа vânzărilor pe cаsa dе marcat, în programul IT intern al companiei și POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina !Posibilitati de dezvoltare a cariereiPachet salarial atractivBonusuri lunare pentru performanta in vanzariAlte bonusuri
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Consultant Tehnic Vanzari Clima Si Pompe De Caldura


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca: ai interes pentru domeniul instalatiilor pentru constructii ai experienta in activitati care presupun relationare cu clientii/furnizorii/parteneri de business consideri ca ai bune abilitati de comunicare, negociere si esti o persoana organizata in modul de lucru esti pasionat si dispus la activitate de teren (este nevoie de permis categoria B)Descrierea jobului Rolul job-ului: Dezvoltarea relatiei cu clientii si consolidarea parteneriatului cu acestia pe gama HVAC.Ne dorim ca impreuna sa oferim partenerilor proiectanti cea mai buna experienta de colaborare, propunand solutiile de instalatii potrivite. In acest sens vei promova produse si echipamente Romstal din gamele hidro-termo-sanitare, conform target-ului lunar si vei asigura consultanta
ROMSTAL IMEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.