Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

37 Locuri de Munca Coordonator in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

37 Locuri de Munca Coordonator in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Depozit Divizia Foodserv Arad


Candidatul ideal - Experienta minim 2 ani in organizarea, coordonarea si supravegherea activitatii de depozitare- Studii medii / superioare- Limba engleza - constituie un avantaj- Permis conducere categ. B- Abilitatea de a lucra in echipa, intr-un mediu dinamic, abilitati de comunicareDescrierea jobului - Organizează, supraveghează şi răspunde de recepţie, depozitare, pregătire marfă şi livrare din cadrul depozitului de congelate Arad.- Coordonează activitatea de depozitare asigurând reducerea la minim a greşelilor umane.- Supraveghează şi controlează funcţionarea tuturor echipamentelor logistice cu care este dotat depozitul şi informează Manager Regional Operatiuni / Manager Operatiuni orice neconformitate apărută.- Sprijină Managerul HACCP în conducerea, controlul, implementarea şi respectarea normelor HACCP de către întreg personalul din depozit.- Împreună cu Managerul HACCP, propune şi implementează politici şi reguli privind Sistemul de Management al Calităţii şi Siguranţei Alimen
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Safisol Industry – este o companie producatoare de izolatii termice si cautam un Reprezentantvanzari zonal.Cerinte: Experienta in domeniul ariei de constructii de minim 3 ani cu competente tehnice – zonade izolatii, reprezinta un avantaj; Experienta in zona de retail(magazine de constructii si bricolaj); Cunoasterea solida a tot ceea ce inseamna piata din zona de Vest – a clientilorimportanti; Persoana autonoma,cu abilitati de vanzare si organizare, focusata pe rezultate; Bune abilitati de comunicare si prezentare; Bune abilitati de negociere; Cunostiinte de limba engleza – cel putin nivel mediu; Permis de conducere categoria B si disponibil pentru deplasari in aria de responsabilitate. Activitatea se va desfasura pe urmatoarele orase: Timisoara, Oradea, Deva, Resita, Sibiu, Cluj, Satu Mare, Baia Mare, Maramures, Bistrita Nasaud, Mures, Valcea si Dolj. Descrierea jobului Responsabilitati: Alaturi de superiorul ierarhic – studiaza,identifica si abordeaza diver
SAFISOL INDUSTRY SRL

Media netă estimată pe baza celor 243 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Tehnic


Candidatul ideal Companie: AFI Europe RomaniaProiect : AFI Arad Retail ParkDepartament: Tehnic/OperationalTip job: Full time 8 ore/zi, lucru de la birouCandidatul ideal Studii superioare/medii tehnice Experienta minim 5 ani intr-o pozitie similara Foarte bune competențe de analiză, organizare, planificare, coordonare, control și capacitatea de a lua decizii Spirit de observaţie, flexibil în gândire, gândire tehnică, dinamism, eficienţă Atitudine pozitivă și proactivă, orientată spre obiective Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului Coordonarea si supervizarea activitatii departamentului de mentenanta/tehnic si a personalului tehnic din cadrul Centrului Comercial Gestioneaza operatiunile de mentenanta si coordoneaza lucrarile pentru maximizarea eficientei Pregateste programul de lucru pentru personalul tehnic din cadrul departamentului de mentenanta Pregateste planul de mentenanta, planifica si urmareste atat lucrarile programate cat si pe cele aparute i
AFI EUROPE MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 128 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Regional Sales Manager


Candidatul ideal "Ai experiență in vânzări?Ești o persoană optimistă, energică și sociabilă?Îți place să mergi pe teren, să discuți cu oamenii, stabilești ușor relații de colaborare?Ești un(o) învingător(oare), îți place să gasesti soluții și să le pui in aplicare?Vrei să te afirmi, reușești să realizezi ceea ce îți propui? Atunci este momentul să te alături Echipei Nota 11, să ne ajuți să oferim consumatorilor portofoliul de produse Nota 11 (130 produse alimentare impartite in 9 categorii, produse sanatoase cu un raport foarte bun calitate-pret)Ce vei face? Vei consolida și dezvolta distribuția produselor Nota 11 împreună cu distribuitorii din regiunea Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș Severin, Mehedinți, Gorj, Alba), vei merge pe teren cu agenții, vei organiza ședințe de vânzări cu aceștia, vei face degustări de produse, vei vizita top clienți in fiecare județ, incasa sodurile, monitoriza concurența, vei face propuneri si vei implementa proiectele aflate in derulare.Ce îți oferim?
TOPI IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Key Account Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari;Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii);Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Posesor de permis de conducere cat.BExcelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta);Initiativa;Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;Integritate profesionala;Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client;Identifica potentiali clienti in zona alocata;Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei;Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei;Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil;Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei;Este respo
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 540 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
MASPEX ROMANIA SRL

Key Account Manager - Full-Time


E-INFRA este unul dintre cele mai puternice grupuri romanesti, cu o activitate de peste 27 de ani. Prin intermediul companiilor parte a grupului, E-INFRA activează in arii precum infrastructura energetica, de telecomunicatii si civila, fiind, de asemenea, prezent si in domenii cheie ca productia de energie si energie verde, distributia de energie si gaze naturale sau telecomunicatii. Grupul reuneste activitatile Electrogrup, Nova Power & Gas, Netcity, Direct One și Wesee, companii active in domeniul proiectelor de infrastructura energetica şi de telecomunicatii. Alaturi de acestea, E-INFRA s-a dezvoltat constant si numara astazi peste 1300 de angajati. In momentul de fata cautam un Key Account Manager care sa se alature companiei Nova Power & Gas parte din grupul E-INFRA. Cerinte Minim 2 ani de experienta in functia de Key Account Manager, preferabil in domeniul energiei electrice si gazelor naturale Cunostinte solide despre piata de energie electrica si gaze naturale Abilitati
E-INFRA

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Project Manager Fotovoltaice


Recrutăm Project manager în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Analiza pieței, cercetarea preliminară, evaluarea proiectelor de energie solară și eoliană de peste mări Colectarea informațiilor despre proiect, dezvoltarea planului programului de investiții vizat și a strategiei de negociere Participă la evaluarea proiectului, evalează investițiile și alte lucrări, condițiile limită ale proiectului, analiza riscurilor Se asigură că veniturile proiectului, riscul și alte elemente să îndeplinească cerințele companiei Menține relația cu partenerii locali, departamentele de energie și gestionare, companiile de rețele electrice și unitățile de construcție Cooperează în vederea finanțării proiectului. Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență de preferat în indudstria de energie electrică Cunoștințe de limba engleză - nivel ava
Ascent Group Arad

Manager Taxi/​ Persoan Desemnata


Detin atestat de manager transport taxi, pentru Municipiu Arad
verbita

Angajam Asistent Manager


CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă;
DAMIRA IMOBILIARI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 37 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.