Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

62 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

62 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka (ag,​ Gr,​ Tr)


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Expert Quality Management Systems


Candidatul ideal Competentele tale: Studii superioare tehnice; Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara; Cunoasterea standardelor IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Buna stapanire a instrumentelor de calitate (PDCA, QRQC) instrumente de rezolvare a problemelor(5 why; ISHIKAWA); Bune cunostinte: MS Office; Limba engleza – nivel avansat; Atitudine pozitiva; Abilitati de leader; Rezilienta; Abilitati de comunicare si coordonare – flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei.Descrierea jobului Sarcinile tale: Dezvoltarea si implementarea standardelor Leoni prin instructiuni de lucru interne; Asigurarea si monitorizarea controlului documentelor; Asigurarea respectarii reglementarilor clientului, precum si cele din IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Reprezentarea si interfata in auditurile IATF 16949, ISO 45001, ISO 14001; Pregatirea activitatilor de management review in fabrica si transmiterea acestora catre Head of Country QM system & audit; Planificarea, rea
LEONI WIRING SYSTEMS PITETI SRL

Assistant Manager


Candidatul ideal Proficient in English language – eligibility requirement; Excellent knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)– eligibility requirement; University degree; Minimum 2 years experience in this position; Ability to communicate effectively with all levels of organization; Patience, flexibility, tact, reliability, strong organizational skills; Ability to prioritize and manage work that is subject to frequent change while meeting critical deadlines; Ability to handle multiple tasks and work well under pressure; Ability to monitor and write articles for various types of media (on-line, employees magazine).Descrierea jobului Preparing background information for a variety of meetings and appointments; Managing calendars; Preparing PowerPoint presentations; Preparing Memos, letters, other documents; Coordinating travel arrangements and all logistic required; Compiling and maintaining administrative and confidential files; Handling translations required; Handling all
KIRCHHOFF AUTOMOTIVE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 331 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Manager Restaurant


Descrierea jobului Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager. Locatia: Arges Mall - Pitesti.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING SRL

Department Manager Sales - Peek & Cloppenburg (pitesti)


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART as soon as possibleCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Adina RaicuLOCATION Pitesti Arges CountyWHAT WE OFFER Bonus based on the department's performance Reward program for employee referrals Employee discount in P&C stores Christmas bonus Weekend bonus Company sponsored health insurance Meal vouchers Additional vacation days according to period of employment Security of a 120 year old successful family business Personal and professional development Individual career planning A dynamic working environment based on teamwork and individual responsibilityDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Being Head of Department, with direct personal responsibility for your team Motivating and training your team Ongoing support and improvement of sales Ensuring friendly and professional customer service throughout your department Conducting regular merchandise analysis and optimising the sales floor by implementing visual merchandising gu
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Departament Comercial Pitesti


Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸 Ai înţeles că un bun manager este mai înainte de toate un lider autentic şi impactant pentru echipa sa, care ascultă cu empatie şi ştie să creeze contextual şi condiţiile necesare membrilor echipei pentru ca fiecare să-şi dezvolte potenţialul?🗸 Ai un spirit deschis, astfel încât găseşti plăcere în a proiecta şi pilota dinamica comercială a unui departament către performanţă?🗸 Ai experienţă de lucru cu clienţii şi grija faţă de aceştia şi nevoile lor sunt mereu în centrul iniţiativelor şi proiectelor tale?🗸 În plus, ești mereu în căutarea ideilor care fac diferența, adică acele idei care duc compania cu un pas înaintea tuturor, cu un mindset de învaţare şi adaptare continuă?Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești exact colegul pe care ne dorim să îl avem alături! Citește mai departe, s-ar putea să descoperi că ai ajuns în locul potrivit la momentul potrivit. Momentul în care poți începe cu adevărat #CarieraTa.Meriți să te a
LEROY MERLIN ROMANIA SRL

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ne dorim ca noul nostru coleg/(ă) să:coordoneze și să supervizeze întreaga activitate a punctului de lucru arondat.aplice principiul utilizării eficiente a resurselor (umane, materiale, financiare).identifice noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piață.formeze, coordoneze și să motiveze echipa de vânzări din subordine.dezvolte parteneriate de lungă durată și la standarde ridicate.identifice nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potrivite, în concordanță cu politicile companiei.gestioneze responsabil politica de vânzare și de încasare a soldurilor.planifice, organizeze și să optimizeze procesul de livrare și de depozitare.Noi îți oferim în schimb:angajament pe termen lung, un loc de muncă stabil.un pachet salarial atractiv, compus din salariu fix, tichete de masă și bonus lunar de performanță.un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respect.perspectiva unei cariere î
BARDI AUTO SRL

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Key Account Manager - Full-Time


E-INFRA este unul dintre cele mai puternice grupuri romanesti, cu o activitate de peste 27 de ani. Prin intermediul companiilor parte a grupului, E-INFRA activează in arii precum infrastructura energetica, de telecomunicatii si civila, fiind, de asemenea, prezent si in domenii cheie ca productia de energie si energie verde, distributia de energie si gaze naturale sau telecomunicatii. Grupul reuneste activitatile Electrogrup, Nova Power & Gas, Netcity, Direct One și Wesee, companii active in domeniul proiectelor de infrastructura energetica şi de telecomunicatii. Alaturi de acestea, E-INFRA s-a dezvoltat constant si numara astazi peste 1300 de angajati. In momentul de fata cautam un Key Account Manager care sa se alature companiei Nova Power & Gas parte din grupul E-INFRA. Cerinte Minim 2 ani de experienta in functia de Key Account Manager, preferabil in domeniul energiei electrice si gazelor naturale Cunostinte solide despre piata de energie electrica si gaze naturale Abilitati
E-INFRA

Manager De Zona - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE ZONA - AJOFM | ANOFMAngajator: ISOMAT ROMANIA SRLExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PITESTI
ISOMAT ROMANIA SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Dispecer Coordonator Transport Marfa


Daca esti o persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă, cu bune capacitati de coordonare si organizare, cu inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor, ai cunostinte de limba engleză scris si vorbit la nivel mediu avansat, detii cunostinte generale specifice pieței transporturilor și a legislației, te asteptam sa te alaturi echipei noastre. Te vei ocupa de organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, urmarind indeaproape realizarea transporturilor si intocmirea actelor, mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu. Ne gasesti pe platforma Tara SA, Strada Darzul, Nr. 4, Pitesti, Jud. Arges.
Alx Transport Logistic Arg SRL

Angajez Asistenta Manager


Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.
PDNG

Asistant Manager Secretara


Cerintele Postului: Cunostinte PC, Excel, Word, Outlook, etc. Organizare conferinte, audiente, etc. Comunicare telefonica cu potentiali clienti. Cunostinte limba engleza avansat scris si vorbit. Studii superioare de preferat juridice.
COMEFIN S.​A.​

AngajĂm Asistent Manager


.ANGAJĂM ASISTENT MANAGER COMPANIE DE TRANSPORT serioasă cu experiență pe piață de 7 ani de zile ce își desfășoară activitatea în UK .Clienții noștri așteaptă de la noi servicii impecabile și totodată și noi căutăm oameni capabili să gestioneze și să ofere astfel de servicii! Vă punem la dispoziție un post de asistent manager pe un proiect hibrid cu disponibilitate de relocare. Activitatea se va desfășura timp de două săptămâni în UK pe proiectele standard iar timp de două săptămâni căutăm noi oportunități în România,unele pe proiecte active deja. PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Gestionarea corespondenței și a apelurilor telefonice,a platformelor de social media pentru rezolvarea necesităților de comunicare. Analizează rezultatele și îmbunătățește constant activitatea companiei. Comunică permanent cu conducerea companiei și cu diverse departamente. Coordonarea și implementarea procedurilor administrative și de marketing. Întocmirea,primirea,îndrumarea și actualizarea documentelor și a b
Mike Sebastian Transport
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 62 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.