Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

62 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

62 Locuri de Munca Coordonator in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager De Librarie Pitesti


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia PitestiCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Pitești - Argeș Mall? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Pitesti- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeni
SET-CORPORATION SRL

Adjunct Manager Magazin Pitesti


Sumar Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Managerul de magazin conteaza pe tine sa oferi suport in indeplinirea tuturor indicatorilor de performanta; Colegii conteaza pe tine sa contribui activ in coordonarea activitatilor si in dezvoltarea si motivarea lor; Echipa conteaza pe tine sa te implici activ pe sala de vanzare si sa ajuti la imbunatatirea proceselor din magazin; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Venit mediu brut lunar de 9050 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de mas
Lidl Romania

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Ika /​business Developer Ka (ag,​ Tr)


Candidatul ideal Minim studii medii ( diplomă de bacalaureat ), studii superioare reprezintă avantaj Onestitate, seriozitate, perseverență și capacitate mare de muncă Permis de conducere categoria B Experiență profesională pe o poziție similară și în domeniul FMCG, constituie avantajDescrierea jobului Planifică, organizează şi efectuează activităţile de valorificare a produselor şi serviciilor societăţii prin utilizarea platformei electronice MOBISOL (raportare în program a plasărilor secundare, decont de cheltuieli, orice alte informații legate de activitatea lor zilnică) Efectuarea de vizite în magazinele-client KA Realizarea targetului lunar și anual (vizite și plasări secundare) conform obiectivelor stabilite de companie Account management-menținerea relației cu persoanele de decizie locale Disponibilitate produse marca Hell Energy conform matricei de listare cont/cluster Comunicarea oricărui fel de problemă sau oportunitate sesizată în magazine (pierdere spaţiu de expunere, posibi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Production Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical higher education – Engineering;Relevant previous experience;Social and intercultural sensitivity;Good knowledge of production management systems;Leadership and assertiveness skills;Good negotiation and communication skills;English language – advanced;Target and result orientation;Motivation and resilience;Self-organization;Conflict management. Responsibilities Ensures cost efficiency and delivery capability in area of responsibility (complete and on-time order execution);Ensures quality performance, planned produ
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Angajam Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ordonata, punctuala, dornica sa invete si sa se dezvolte alaturi de o echipa orientata spre performanta.Abilitati de comunicare si interactiune atat cu pacientii, cat si personalul clinicii.Abilitati organizatorice si atentie la detalii.Cunostinte operare MS Office.Descrierea jobului Primirea si inregistrarea pacientilor la sosirea in clinica.Programarea si confirmarea prezentei pacientilor.Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei primite.Efectuarea procedurilor de facturare si incasare a platilor.Contabilitate primara.Gestionarea bazei de date a pacientilor.Expedierea in bune conditii a tuturor documentelor si coletelor expediate prin curier.
EXCES IMAGE SRL

Coordonator Supply Chain - Full-Time


#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești : Domeniul logistic este pasiunea ta și ești în căutarea unui job care să fie mai mult decât un simplu loc de muncă? Ți-ar plăcea să te ocupi de organizarea transporturilor, de gestionarea aspectelor contabile din departamentul de logistică sau de verificarea îndeplinirii în mod corect a livrării și depozitării produselor? În plus, îți dorești să îți petreci mare parte din zi într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care ți se permite să greșești și ești ajutat să înveți? Ai ajuns în locul potrivit. Este momentul să faci parte dintr-o familie unită, care te susține să duci la următorul nivel pasiunea ta. Pentru că meriți să descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, coerența, exemplaritatea și performața nu sunt simple valori care descriu o companie sau un job. Sunt chiar felul în care noi ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi. Cum ești : Organizat – elaborezi planuri bine puse
Leroy Merlin

Branch Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate: de preferat in Economie/Drept Studii post universare: MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj Minimum 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne, intrucat se cunosc referintele interne Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client Certificare in distributia de asigurari conform cerintelor legale in vigoare prezinta avantaj Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing Cunostinte de drept comercial si civil, si de legislatie bancara Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Certificare in distributia de asigurariDescrierea jobului Principalele responsabilități: Coordonezi activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile Contribui la gradul de satisfacere al clientilor si implementezi s
UNICREDIT BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari & Asistent Manager


Candidatul ideal -Cautam noi colegi pe postul de ASISTENT MANAGER in magazinele noastre din Sun Plaza Bucuresti , Veranda Bucurresti si Supernova Pitesti cu experienta .-Căutam si noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru ca asistent vanzari , inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Prog
DECIMAS RUM SRL

Regional Sales Manager/​director Vanzari Zona


Candidatul ideal Ne marim echipa de vanzari si cautam colegi noi pentru pozitia de Regional Sales Manager/ Director vanzariDorim sa angajam 5 colegi pentru: Bucuresti, Ialomita, Constanta, Arges si BistritaCandidatul ideal: persoana cu experienta relevanta in managementul vanzarilor / echipelor de vanzari, persoana dinamica,ambitioasa, pragmatica, orientata pe rezultateCerinte• Experienta minim 3 ani in domeniul bauturilor alcoolice (vin, bere, bauturi spirtoase) si nealcoolice (ape, racoritoare, energizante)• Experienta in FMCG• Experienta minim 2 ani pe pozitii de management in vanzari, inclusiv pe pozitie similara in distributie indirecta si directa• Studii universitare• Cunostinte de operare Word, Excel, Power Point• Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati-Realizarea tintelor de vanzari/distributie pe clientii din teritoriul alocat-Identifica noi distribuitori la nivel regional si negociaza conditiile de colaborare cu acestia, cu scopul dezvoltarii unor rela
PERFECT ELMA DISTRIBUTION SRL

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Telephone Account Manager,​ Mle


Candidatul ideal Candidatul ideal:Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.Cunostinte si competente: Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator; Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu; Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate; Cunostinte legate de Internet si servicii de date; Procesare text, tabele, grafice; Cunostinte legate de Internet si service de date.Way of working: Hybrid.Descrierea jobului Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee mai clara asupra rolului: Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare
VODAFONE ROMANIA SA

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Key Account Manager Oltenia


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)? Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vânzările companiei din zona arondata pentru solutiile de constructii ce privesc hidroizolatiile si acoperisurile plane in general. Administrezi si dezvolti portofoliul de c
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Manager Relatii Clienti - Raiffeisen Leasing


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Arges, Valcea si Olt.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului
RAIFFEISEN BANK SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 62 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.