Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

79 Locuri de Munca Coordonator in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

79 Locuri de Munca Coordonator in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Coordonator in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte- Persoana cu spirit antreprenorial, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare, fire organizata, disciplinata si perseverenta- Interes si cunostinte despre piata magazinelor de fashion; Descrierea jobului - Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie- Transmite si urmareste documentatia necesara catre toate departarmentele implicate in proces- Livreaza rapoartele solicitate in deadline-urile prestabilite.- Operarea datelor in sistemBeneficii:- Salariu atractiv;- Bonuri de masa- Mediu de lucru placut
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Adjunct/​ Asistent Manager In Restaurant Burger King


Candidatul ideal Îți plac oamenii?Vrei să te dezvolți pe tine și pe ceilalți?Îți place când oaspeții tăi părăsesc restaurantul cu zâmbetul pe buze?Noile provocări îți dau energie să acționezi?Dacă da, avem vești bune pentru tine! Avem jobul perfect pentru tine!Care sunt cerințele noastre? Cel puțin șase luni experiență în managementul echipei, Disponibilitatea de a construi relații cu angajații și oaspeții nostri, Capacitatea de a gestiona costurile restaurantului, O bună cunoaștere a MS Office, în special Excel, Cunoasterea limbii engleze la nivel conversațional, O foarte bună organizare a muncii și independență în acțiune.Descrierea jobului Ce vei face? Vei conduce restaurantul în absența Managerului de Restaurant, Vei recruta și instrui noii angajați, Vei intocmi programul de lucru, Vei contribui la crearea și menținerea unei echipe unite, Vei avea grijă de confortul oaspeților noștri, Vei pune în aplicare planul de vânzări și de costuri al restaurantului, Vei asigura schimburile de
REX CONCEPTS BK ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Proiect Sibiu,​ Brasov,​ Cluj


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor (de preferat Universitatea Tehnica de Constructii);Experienta in domeniul constructiilor de minim 3 ani;Experienta in rolul de manager proiect de minim 3 ani;Experienta in coordonarea activitatilor de executie si gestionarea persoanelor aflate in subordine;Cunostinte Microsoft Office, Microsoft Project si de operare PC;Cunostinte in utilizarea programelor precum AUTOCAD prezinta avantaj;Bune abilitati de organizare;Capacitati dovedite in gestionarea si optimizarea bugetelor;Eficienta in organizare, programare si urmarirea lucrarilor pe santier.Descrierea jobului Studiaza caietul de sarcini si evaluarea posibilitatilor tehnice si economice pentru realizarea obiectivului;Participa la intocmirea ofertei alaturi de Departamentele Tehnic si Achizitii, asumându-si preturile la materiale, manopera si utilaje;Supravegheaza in permanenta executia lucrarilor si asigurara respectarea normelor si reglementarilor privind buna
ADURO S.​R.​L.​

Asistent Manager - Sibiu (cor: 334303)


Candidatul ideal Studii medii sau superioare (absolvent); Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Detinerea carnetului de conducere categoria B reprezinta un avantaj; Buna cunoastere a suitei Microsoft Office; Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere: Intocmeste oferte catre clientii firmei si monitorizeaza statusul lor. Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru facturarea si livrarea produselor. Intocmeste facturi, avize de expeditie, documente de transport etc. Urmareste incasarea comenzilor. Asigura suportul logistic necesar in realizarea livrarilor (pregatirea coletelor pentru livrare, ajutor la incarcarea si descarcarea bunurilor).Responsabilitati: Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul biroului local; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de confidentialit
MINEX GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Senior Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte RequirementsSAFe PO/PM certifiedExperience with device management tools is a plusExperience with project scheduling tools such as MS ProjectMBA or business acumenExperience in ServiceNow ticket platformsExperience with O365/ProPlusExcellent communication skills, both written and verbalExcellent leadership skillsDetailed oriented self-motivated individual who adapts well to change Have good English skills (conversation and writing). Responsabilitati Position overviewWe are looking for a Senior Project Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a challenging project. You will
Randstad Digital Romania

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Project Manager with AutoCAD skills


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Project overviewWe are seeking Project Manager with AutoCAD skills to join our Randstad Digital Romania team in a challenging project in the pharmaceutical field.The project is in collaboration with one of the world's leading multinational corporations - owner of many well-known consumer brands. In this role, you will collaborate with other colleagues to plan and complete manufacturing or mechanical improvement projects and will have a desire to drive improvements, automation and cost reductions, keeping safety, quality, customer service, and cost at the forefront.RequirementsMinimum 4
Randstad Digital Romania

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Depozit


Candidatul ideal Iti doresti o cariera in care poti contribui la dezvoltarea organizatiei si a proceselor de logistica pe care le coordonezi ? Ai abilitati si competente dovedite in timp de coordonare echipe si procese ? Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in continua crestere ? Atunci esti potrivit pentru rolul nostru de Warehouse Manager in Sibiu ! Studii superioare, de preferat tehnice; Limba engleza, nivel avansat este un plus Pachet Microsoft Office: nivel avansat este un plus Experienta anterioara in logistica; Persoana serioasa, responsabila, bun comunicator si mediator Bun spirit organizatoric, capacitate de analiza si sinteza Abilitati pentru coordonarea si dezvoltarea echipeiDescrierea jobului Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare; Administreaza si este responsabil pentru bugetul de venituri si cheltuieli al depozitului logistic din Sibiu Planifica activitatea operatorilor din depozit; Gestioneaza circuitul produselor-receptie
DELAMODE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 481 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​

Key Account Manager - Divizia Ferme


Candidatul ideal Vetro este un vector de schimbare pe piața veterinară națională. În spatele acestui proiect pornit acum 11 ani a stat de la început o abordare bine definită despre performanță și standarde. La Vetro, fiecare dintre noi este liber să-și îndeplinească misiunea, să crească pe plan profesional și personal, ca astfel să contribuie la dezvoltarea comunității veterinare, la bunăstarea animalelor și “părinților” de animale. Căutăm mereu ridicarea nivelului de eficiență în tot ceea ce facem. Mereu mai bine.La Vetro, suntem o echipă de oameni empatici, ambițioși și dedicați. Cultura noastră bazată pe libertate, asumarea responsabilității și transparență ne împuternicește să ne atingem obiectivele îndrăznețe.În rolul de Key Account Manager, divizia Ferme, te vei alătura unei echipe de medici veterinari care înțeleg foarte bine nevoile din domeniu și care își asumă provocarea și responsabilitatea de a fi un sprijin real prin soluții și produse de înaltă calitate și consultanță de
VETRO SOLUTIONS S.​A.​

Area Sales Manager Fotovoltaice Transilvania Sau Bucuresti


Candidatul ideal -absolvent de studii tehnice, constituie avantaj studii si experienta in domeniul fotovoltaicelor-minim 2 ani experienta in vanzari-excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare, organizare-initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor-implementare, organizare si coordonare a strategiei de vanzari in vederea atingerii obiectivelor firmei-carnet de conducere cat. B si disponibilitate la deplasari,-cunostinte operare PC-cunoasterea limbilor engleza si/sau maghiara prezinta avantajDescrierea jobului -gestionarea si dezvoltarea portofoliului de client in zona arondata-organizarea activitatii de vanzare, reprezentare-raportari periodice conform cu agenda interna-ofertare, analiza si support-executia obiectivelor de performanta conform planului lunar/trimestrial/annual-coopereaza cu celelalte departamente-analizeaza evolutia pietei si identifica noi oportunitati de vanzare
SOLARGROUP ENERGY RO S.​R.​L.​

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Sibiu, Alba, Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specific
ROOFART SRL

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1251 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 79 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.