Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

784 Locuri de Munca Devops Engineer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

784 Locuri de Munca Devops Engineer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

It Support Specialist


Candidatul ideal IT SUPPORT SPECIALISTA s an IT Support Specialist you will be responsible for:• Fulfils the role of first line support, assisting Store and Head Office personnelover the phone and ticketing system in solving content-related and ITproblems emerging in their daily work activities• Providing content-related information on the operation of computer hardwareand software in stores and headquarter• Solving technical problems reported by store and headquarter colleagues• In unusual situations or situations unrelated to first-line support competences,identifies persons responsible for solving a given problem• Provides progress updates, via the web portal, on the telephone, by email orpersonally, to persons who have reported a problem• Reports unusual or serious problems or procedural errors to the Second LineSpecialists• Building and updating the Knowledge Base to ensure the efficient operation ofthe department• Performing other tasks that result from the needs of the departmen
PEPCO RETAIL SRL

Media netă estimată pe baza celor 254 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Licitatii


Candidatul ideal Post disponibil: SPECIALIST LICITATII – noul(a) coleg(ă) face parte din echipa Operational Management.Care sunt cerintele minime ale candidatului? experienta de minim 3 ani ca specialist licitatii cunostinte tehnice in domeniul aparaturii medicale (nivel ridicat) cunostinte legislative in domeniul licitatiilor publice cunostinte de operare a calculatorului - nivel ridicat (Pachetul Office: Word, Excel, PowerPoint), CRM, ERP, SICAP (SEAP) limba engleza: nivel avansat. comunicare persuasiva si carismatica. dispus la program prelungit (atunci cand situatia o impune)Descrierea jobului Ce responsabilităti vei avea? Studiezi caietele de sarcini si analizezi documentatia de atribuire pentru participarea la licitatiile publice. Intocmesti fisele tehnice ale aparatelor medicale ofertate in vederea participarii la licitatii. Construiesti si argumentezi raspunsurile tehnice la clarificari. Asiguri suportul tehnic in fundamentarea propunerilor tehnice pentru echipa de vanzari. Int
NOVA TECH MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 36 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist MarketingCautam un specialist pasionat de marketing care sa se alature echipei noastre si sa contribuie la promovarea si dezvoltarea brandului nostru. Daca ai experienta relevanta in marketing, abilitati creative si analitice si esti pregatit sa te implici intr-un mediu competitiv, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie de specialist in marketing/comunicareCunostinte bune de BTL marketingCunostinte avansate de planificare si implementare a campaniilor de marketing offlineAbilitati excelente de comunicare si negociereDiploma de licenta in marketing, comunicare sau domeniu relevantDescrierea jobului Responsabilitati:Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor si serviciilor in conformitate cu regulamentele si politicile specifice domeniului de activitateCoordonarea campaniilor de marketing offline pentru a atrage si retine clientiiAnali
CARDINAL ENTERTAINMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1151 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Care Specialist


Candidatul ideal Bourbon Tech Solutions is part of Bourbon Group, global leader in Maritime & Offshore Services with a fleet of more than 200 vessels in the world.Bourbon Tech Solutions, based in Bucharest, Romania, provides a full range Marine & Technical Services. Our activities and teams are growing fast and we offer an enthusiastic, dynamic and trustable working environment and career path for various type of talents. Call and join us!Ideal candidate:We are looking for a Customer Care Specialist to actively support and educate our customers over the operational software they are using.Working in an international and multi-cultural company, the Customer Care Specialist will be proposed international travel opportunities, immersive experience on board an offshore vessel and exciting perspective for career development.Required soft skills: Customer oriented Ability to multitask effectively. Eager to learn Strong interpersonal skills and ability to interact with varying personalities C
BOURBON TECH SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 863 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Finance Specialist


Candidatul ideal AccountantRequirements:Bachelor’s Degree in Finance/ AccountingExposure to accounting processes minimum 2-3 yearsFluent in English is a plusSAP knowledge is a plusAccuracy and attention to detailsAbility to work under pressure and to deal with tight closing deadlinesAbility to work effectively both independently and as part of a teamDescrierea jobului AccountantJob purpose:To support the finance team, ensuring reliable and timely financial information in all aspects of daily operations and regular reporting. To ensure necessary compliance with Group, statutory and legal/ tax requirements. Act with integrity, honesty and knowledge that promote the culture of AmRest.Responsibilities:Maintains relations and collaborates with external accounting service provider to ensure timely and reliable financial dataPrepares and delivers sales reportsCooperates with auditors on any audit issues and implements recommendations. Liaises with tax authorities (all local tax issues) and ot
AMREST COFFEE SRL

Billing Specialist


Candidatul ideal Billing & CollectionsReports & AnalysisProvides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft invoice, verify correct billing entity, VAT, including support with intercompany billing process and sends invoices to clients - Posts invoices in the Elite / 3E systems / Clients e-billing systems - Monthly Collection actions carried out at the end of each month and whenever needed for achieving collections targetsDescrierea jobului Billing & CollectionsReports & Analysis​Provides details of time recorded on matters for billings, monthly and periodically billings reports to Partners for invoice issuances, monitors and follow up - Preliminary review of the proformas to do first set of changes, suggests changes if errors are identified - Prepares draft
DENTONS EUROPE

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 4850 RON/Luna

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Creativ si competitiv si dornic sa foloseasca aceste calitati in cadrul jobuluiExperiență anterioară într-un rol similar în marketing digital și comerț electronicÎnțelegere avansata a Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads Manager și a altor platforme relevanteExperiență anterioară în gestionarea eficientă a bugetelor ppc relevanteAbilitati de gestionare a bugetelor si proiectelorAbilități excelente de comunicare "Abilitatea" de a lucra în același birou cu POC, motanul nostru :) Descrierea jobului Elaborarea și implementarea strategiei de marketing digital pentru promovarea brandului si a magazinulu onlineMonitorizarea si analizarea campaniilor de publicitate online pe diverse platforme, inclusiv Google Ads, Facebook Ads, Tik Tok, LinkedIn Ads, si adaptarea lor pentru maximizarea ROIGestionarea prezenței pe rețelele de socializare și creearea unui conținut relevant și atractivColaborarea cu agenția de creație pentru productia materialelor specifice, inclusiv conțin
SPORT GURU S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 165 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Social Media Specialist


Candidatul ideal Elegance Decor caută un Specialist Social Media talentat pentru a se alătura echipei noastre. În această poziție, vei fi responsabil pentru crearea și gestionarea conținutului nostru pe toate platformele aferente, amplificând prezența noastră online și construind o comunitate.Ne dorim ca tu sa fii forța creativă din spatele brandului nostru, gata sa construiesti alături de noi povesti care conteaza.Ești pasionat pasionat de social media dar și de interior design în egala masura?Ai o abilitate naturală de a te conecta cu oamenii si de a spune acele povesti care raman?Indeplinesti urmatoarele cerinte? Experiență dovedită de minim 3 ani în social media, preferabil în industria design-ului interior, dar nu obligatoriu. Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală, cu atentie pentru detalii și creativitate. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a prioritiza sarcinile în funcție de importanță. Înțelegere solidă a algoritmilor de social media, ten
ELEGANCE DECOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 49 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Demand And Replenishment Planning Specialist


Candidatul ideal Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care sa ateste finalizarea studiilor); Grad ridicat dе flexibilitate si adaptabilitate; Excelente abilitati dе planificare si organizare; Bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Experienta anterioara in logistica sau activitati ce tin dе gestionarea fluxului dе marfuri - reprezinta avantaj; Experienta in proiecte ce au presupus actiuni dе forecast si ordering - reprezinta avantaj. Cunostinte SAP constituie un avantaj;Descrierea jobului Intocmeste diferite rapoarte si asigura suport pentru forta de vanzari, departamentele Contabilitate, Customer Service, Resurse Umane, Analiza Financiara etc, precum si pentru clientii externi (Furnizori), raspunzand cerintelor de corectitudine si timp – rapoarte zilnice, saptamanale, lunare conform programului stabilit, rapoarte interne Companiei si externe (Furnizori); Actualizeaza si intretine bazele de produse; Colaboreaza cu persoanele de contact ale Furnizorului, pentru optim
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Specialist In Asigurarea Calitatii Proceselor


Candidatul ideal Ce trebuie sa ai in vedere pentru a reprezenta cu succes aceasta pozitie in cadrul companiei noastre: Minim 2 ani experienta in domeniul asigurarii si managementului calitatii; Cunostinte solide ale ISO9001; Cunostinte bune ale MS Office, constituie avantaj experienta intr-un software ERP; Cunostinte din punct de vedere al instrumentelor de masurare si control si metode de control; Capacitatea de a lucra cu termene limita; Punctual, atent la detalii si autodidact; Bune abilitati de comunicare si relationare.Descrierea jobului Responsabilitatile tale descrise mai jos Efectuezi anchetele de calitate pentru intreaga gama de produse; Evaluezi, atentionezi si refuzi calitativ produsele care nu se incadreaza in criteriile de acceptare, astfel incat sa se evite folosirea reperelor neconforme in componenta produsului finit; Instruieste periodic angajatii cu privire la normele de calitate; Intretine si dezvolta sistemul ISO9001, monitorizeaza si evalueaza procesele din companie
WEASEL ART SRL

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Specialist Marketing - Zona Proiectare


Candidatul ideal Experiență anterioara ca specialist în marketing intr-o firma de arhitectura – proiectare, constructii;Absolvent/ă studii superioare (constituie un avantaj specializările în Marketing / Comunicare și Relații Publice, Arta Grafica sau Arhitectura);Abilități individuale atât pentru producție cat și pentru editarea fotografiilor de arhitectură;Cunoștințe avansate de limba engleză;Abilități de lucru în echipă și implicare în proiecte multiple;Cunoștințe de marketing digital, social media, marketing de conținut, copywriting;Cunoștințe în Microsoft Suite, Adobe Creative Suite si cunoștințe în grafică publicitară (Corel, Photoshop, Illustrator);Să fii creativ/ă, să ai inițiativă, capacitatea de a lucra independent, dar și într-un mediu colaborativ;Să îți dorești să înveți lucruri noi și să ai o atitudine orientată spre rezultate;Să îți poți planifica timpul astfel încât să fii eficient/ă;Să fii atent/ă la detalii și să îți placă să faci research; Interes puternic pentru domen
CONCRETE DESIGN SOLUTIONS S.​R.​L.​

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Software Integration Specialist


Descrierea jobului Ce ar trebui să ai? Bune abilități de comunicare și relaționare;Proactivitate și orientare către client intern/extern;Motivație de a lucra în echipa, dar și independent;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);Limba Engleza: Minim B2;Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.Nice to have: Cunostinte MySQL Ce ar trebui să faci? Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de sup
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Treasury Back Office Specialist!


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA

Seller Development Specialist


Candidatul ideal Cerinte: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoană dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunoștinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listat
EMAG

Seller Development Specialist With Polish


Candidatul ideal Cerințe: Experiența de minimum 6 luni în Telesales; Bune abilități de comunicare, motivație de a invata lucruri noi și de a înfrunta provocări, ușurința în inițierea și susținerea facilă a relațiilor interpersonale; Limba engleză – nivel avansat; Limba română - nivel avansat; Limba polonă - nivel mediu spre avansat; Ambiție, gândire logică, structurată, usurința de a invăța, spontaneitate, atitudine pozitivă; Cunoștinte de MS Office (Word si Excel, Outlook); Studii superioare finalizate; Persoana dinamică cu inițiativă și cu capacitate de a lua decizii prompte; Bune abilități organizatorice și orientare către detalii; Rapiditate și eficiență; Un plus: cunostinte tehnice de e-commerce, PHP.Descrierea jobului eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de
EMAG
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 784 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.