Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

734 Locuri de Munca Devops Engineer in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

734 Locuri de Munca Devops Engineer in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Payroll Specialist (specialist Salarizare)


Candidatul ideal Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare. Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii, Sa ai o experienta de 3 ani in domeniul salarizarii si administrarii resurselor umane, Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii, Sa stapanesti limba engleza – nivel business mediu-avansat (scris si vorbit) Sa ai cunostinte avansate de Excel. Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, Codului Fiscal si altor acte normative cu impact in salarizare si resurse umane. Constituie avantaj cunoasterea aplicatiilor DP-Payroll, TrueHR, WizSalary. Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor salariale si a informatiilor de administrare a dosarelor de personal pentru portofoliul de clienti alocat, asigurand un flux de activitati end-to-end; Inregistrare
ACCACE SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Daca esti o persoana orientata catre detalii, cu bune abilitati de negociere si interes catre domeniul achizitiilor, te asteptam in echipa noastra.Profilul tau:Absolvent de studii superioare;Minimum 2 ani experienta pe un post similar;Cunostinte de operare MS Office (Word, Excel) la nivel mediu;Aptitudini de planificare, organizare;Bune abilitati de comunicare;Atentie la detalii, capacitate de analiza, sinteza si decizie rapida;Experienta in utilizarea unui soft de gestiune si utilizarea bazelor de date cu un numar mare de produse;Cunoasterea limbii engleze – B2.Descrierea jobului Intocmeste comparatii de pret si produse ale furnizorilor din portofoliu cu oferte ale acestora speciale si oferte ale altor furnizori si propune colaborarea cea mai avantajoasa pentru companie;Identifica noi furnizori si oferte;Intocmeste rapoarte periodice privind activitatea principalilor competitori;Intocmeste rapoarte cu privire la preturile negociate, comenzile/ frecventa acestora/ cant
CABINET MEDICAL INDIVIDUAL DR RUSU T.​ ANCA-MIHAELA MEDICINA DENTARA CHIRURGIE DENTO ALVEOLARA

Media netă estimată pe baza celor 1550 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Relatii Clienti & Picker Depozit


Candidatul ideal Abilități de operare calculator (corespondenta, MsOffice, aplicaţii specifice);Gandire sistemica, gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, orientare catre rezultate, motivatie in rezolvare de probleme, Agilitate;Abilitati de planificare si prioritizare a sarcinilor;Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare );Capacitate de planificare, organizareDescrierea jobului Preia, triaza si inregistreaza reclamatiile/ sesizarile, le documenteaza solicitand de la departamentele responsabile informatiile si documentele necesare analizarii si rezolvarii cazurilor;Formuleaza si transmite raspunsurile catre reclamanti (email/ telefon etc.);Asigura comunicarea cu reclamantii pe tot parcursul procesului de primire si solutionare a sesizarilor gestionate, pe toata caile de comunicare, dupa caz (telefonic, email etc.);Solutioneaza si raspunde in cel mai scurt timp reclamatiilor/ sesizarilor primite prin toate canalele de intrare in companie;Pregatește și a
ASKONA VISION S.​R.​L.​

Hr Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Certificarea de absolvire a unui curs acreditat de “Inspector resurse umane” (sau in curs de obtinere) Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare Cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: Contracte de munca Fise de post Documente specifice securitatii muncii Acte aditionale Documente pentru suspendari Documente de incetare Adeverinte Arhivare Depunerea Revisal conform termenelor legale Gestionarea procesului de medicina muncii Inregistrarea si actualizarea permanenta in programul de calcul salarial a modificarilor contractuale Colectarea si verificarea formularelor de concedii medicale pentru centrele de cost alocate Colectarea si verificarea documentelor justificat
ACCACE SRL

Media netă estimată pe baza celor 101 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Financial Specialist


Candidatul ideal What you offer us Graduate of Economic Studies, Accounting or related field Minimum 5 years of experience in financial analysis and accounting Advanced knowledge of operating in Excel Operating knowledge in Navision - optional Excellent attention to detail and organizational skills Strong analytical and problem-solving abilities Advanced level of EnglishDescrierea jobului What you’ll do Develops and implements internal financial control procedures Makes expenditure budgets for each department of the company, monitors the level of expenditures compared to previous years, maintains close contact with colleagues from other departments to ensure that the information reported is correct and complete, monitors budget control by careful monitoring, achievement of objectives each department, by analyzing the real results compared to the estimated ones, signals the changes and makes corrections where necessary, identifies and reports the sectors that can be improved from a fina
RINF OUTSOURCING SOLUTIONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Recruiter & Onboarding Specialist


Candidatul ideal -University degree.-Relevant recruiting experience of + 5 years.-Proven Recruiting experience in blue-collars recruitment.-Knowledge of foreign languages: English (advanced level).-PC operation: MS Office-Able to work autonomous-High interpersonal skills-Ability to observe and analyze behaviors-Planning & prioritizing tasks.-Customer focus (Internal & External)-Communications & networking across team/departments.-Putting team and organizational goals first.-Showing maturity & resilience.-Empathy & flexibility.Descrierea jobului Summary: Responsible for the end-to-end recruitment process guaranteeing continuity of operations by identifying new candidates sources and hedging all open positions as well as ensuring that they are fully integrated into the company and into their positions through a robust and streamlined on-boarding process.- Handling the life cycle recruitment process: candidate sourcing, posting job ads, daily candidate screening, contacting candidates, co
QUALICAPS ROMANIA SRL

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Cautam colegi noi pentru pozitia de ‘’Tehnician sisteme de securitate’’ care sa se alature echipei RASIROMCe asteptari avem de la tineSă ai studii medii;Atestat ARTS sau echivalent constituie avantaj;Autorizație ANRE constituie avantaj;Abilități de coordonator lucrare constituie avantaj;Permis de conducere cat. B;Preferabil experiență de minimum 2 ani în instalarea sistemelor dе detecție și stingere incendiu, efracție, CCTV, control acces, voce date sau în instalații de curenți tari;Preferabil experiență de cablare structurată și rețelistică, montaj pat dе cablu plastic și metal, tub PVC, etc.;Disponibilitate deplasări.Descrierea jobului Ce vei face la noiVei asigura executarea lucrarilor de instalare si punere in functiune a sistemelor de securitate in conformitate cu specificatiile din documentatia tehnica;Vei asigura testarea si instalarea echipamentelor, componentelor si sistemelor electrice;Vei asigura asistenta tehnica si rezolvarea problemelor electrotehnice int
RASIROM RA

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Regulatory Affairs Specialist- Sanofi Romania


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul medical: medicina umana, farmacie, chimie,Cunostinte computer: cunostinte avansate de MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook.Limbi: excelente cunostinte de limba englezaExperienţă pe o poziţie similară, cursuri relevante de legislaţie farmaceutică, reglementări, farmacologie, tehnică farmaceutică constituie un avantaj.Cunostinte de practici de reglementare actuate, legate de normele si reglementarile din Romania si UEO vasta si cuprinzatoare intelegere stiintifica .Intelegere buna a aspectelor farmaceutice, medicale, logistice si juridice, precum si impactul lor asupra afacerii .Calitati aptitudinale, de personalitate si educationale:Foarte bune abilitati de comunicare si interpersonale.Capacitatea de a lucra in echipa, cu respectarea nevoilor celor implicatiAbilitatea de a construi relatii intre departamente si sa sprijine un mediu de lucru colaborativFoarte bune abilitati de planificare, organizare si time management. Sentiment de
PHARMA NET SOLUTIONS SRL

Tehnician Sisteme De Securitate-config/​responsabil Proiect


Candidatul ideal Studii medii - domeniul tehnic; Necesar permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Reprezinta avantaj experienta in domenii precum:, sisteme de securitate, retelistica si retele catv; Spirit de lucru in echipa; Atentie la detalii si capacitate de concentrare in situatii de stres; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Disponibilitate si aptitudini lucru la inaltime. Avantaj atestat ARTS Inginer/Tehnician sisteme de securitate;Descrierea jobului Efectueaza site-survey si dezvolta solutia tehnica Executa legaturi la echipamentele de sisteme de securitate si configurarea acestora; Coordoneaza proiecte si echipele asignate proiectului; Comunica direct catre superiori starea lucrarii dar si problemele identificate; Asigura calitatea lucrarilor executate si respecta termenele prevazute; Responsabil de lucrarea asignata Responsabil de echipa asignataBeneficii Se ofera program flexibil, suport tehnic/comercial, laptop, salariu fix atra
VP SISTEM INTERNATIONAL SRL

Specialist Achizitii Auto (f/​m/​d) - Porsche Inter Auto


Candidatul ideal PROFILUL TĂU:Orientare catre clientAptitudini de comunicare si integrare; empatieCompetente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare)Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta)Studii superioare, absovite sau in cursExperienta in vanzari (reprezinta un avantaj)Permis de conducere validCunostinte de limba englezaEtica profesionala (confidentialitate)----Va informam ca datele conținute in CV-ul dumneavoastra, cu care aplicati pentru aceasta pozitie, sunt prelucrate in conformitate cu Nota de Informare in scopuri de Recrutare (vezi: https://www.porscheinterauto.ro/job-uri/@@poi.application.pdf/e62479b708be47d3849fe3a7bd69e628), care ofera informatii complete despre: categoriile de date pe care le prelucram, destinatarii acestor date, durata stocarii, temeiul prelucrarii si drepturile dumneavoastra.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE:Indeplinirea planului de achizitii asumat cu directorul de vanzariSa reprezin
PORSCHE INTER AUTO ROMANIA SRL

Crm Specialist


Candidatul ideal We're looking for a CRM Specialist for one of our clients, a start-up company in the online gambling industry.If you have marketing skills and experience, if you have a healthy dose of curiosity, love learning about new tools and you're always looking for ways to innovate, then this is the job for you!So, don't hesitate to send us your CV :)Competences & Skills:• 3+ years’ experience in CRM or in data operation, data base segmentation and analytics• Experience in CRM within igaming industry• English - medium level• Confident with MS Office software, MS Excel, comfortable with data manipulation• Advanced analytical capabilities utilizing customer data• Ability to work independently• Proven experience in data analysis and interpretation• Familiarity with customer segmentation and personalized marketing practices• Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business modelDescrierea jobului Job responsibilities: Track CRM campaigns results (track
GLOBAL HR SERVICES

Tehnician Mentenanta/​service


Candidatul ideal Studii medii in domeniul electric/ electronic/ electrotehnic/ mecanic;Certificare tehnician sisteme de securitate (ARTS);Cunostinte de electrica, electronica, sisteme de securitate (Honeywell; Mobotix);Office nivel de baza;Aplicatii dedicate sistemelor de securitate;Experienta relevanta in domeniul de service si mentenanta cu competente certificate;Abilitati de comunicare foarte bune (comunicarea prin telefon, comunicarea fata in fata, comunicarea prin e-mail);Capacitatea de a nu genera conflicte;Capacitate de dialog;Capacitatea de a-si asuma responsabilitatea propriilor decizii; Descrierea jobului Identifica echipamentele a caror mentenanta se efectueaza si urmeaza procedura de service in vigoare;Realizeaza montarea/ demontarea echipamentelor in baza unei scheme utilizate la intretinerea echipamentului;Realizeaza demontarea/ montarea si mentenanta electromagnetilor, amortizoare, zavoare electromagnetice si contact magnetic;Realizeaza montarea si conectarea de echipame
RASIROM RA

Customer Success Specialist - Bucuresti


Descrierea jobului In Regina Maria suntem mai puternici impreuna, iar medicina extraordinara este construita prin tot ceea ce face, zilnic, fiecare dintre noi. Fii unul dintre colegii care contribuie la experienta pacientului, oferind raspunsuri prompte la solicitarile acestora si alatura-te echipei noastre.Iata ce ne dorim de la viitorul nostru coleg:· Sa aiba o atitudine orientata spre identificarea si solutionarea problemelor;· Sa fie o persoana atenta la detalii, cu bune abilitati de comunicare si organizare;· Sa ii fie usor sa se adapteze la diferite tipologii de oameni;· Sa fie empatic/a si sa relationeze cu usurinta.Cum arata o zi din viata ta in echipa de Customer Success Specialist?· Vei identifica si vei oferi raspunsuri si solutii clientilor din portofoliu;· Vei oferi suport echipelor de vanzari;· Vei gestiona actele de adeziune, conform procedurii;· Vei contacta acei pacienti care mentioneaza in formularul de feedback ca doresc sa fie contactati, inregistrezi in sistem form
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Atestat de inspector resurse umane sau studii superioare in domeniul resurselor umane;- Experienta minim 2 an in departamentul de Resurse Umane;- Cunostinte operare Charisma HR constituie un avantaj;- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;- Cunoştinţe medii de limbă engleză;- Cunoştinţe operare PC (Pachet Office), cunostinte avansate Excel;- Cunoştinţe bune de legislaţia muncii;Descrierea jobului - Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane;- Intocmeste toate documentele specific departamentului HR: pontaj, stat de plata, adeverinte, contracte de munca, acte aditionale, documente de incetare,etc. ;- Completeaza formularele specifice HR;- Intocmeste statul de plata;- Este responsabil cu intreg procesul de recrutare si selectie de personal;- Realizează şi raportează o serie de situaţii cerute de conducerea societatii;- Reprezinta societatea in fata institutiilor publice;
NICPREM IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Proiecte Sustenabilitate


Descrierea jobului Esti preocupat de responsabilitatea sociala si de mediul inconjurator? Te asteptam in echipa noastra pentru a dezvolta impreuna proiecte de impact, focusate pe educatia si sanatatea comunitatii din care facem parte. Ce ne dorim de la tine:Sa ai experienta relevanta in voluntariat/management de proiect/fundraising;Experienta profesionala in project management reprezinta un avantaj.Sa fii o persoana autonoma, organizata si perseverenta, care da dovada de initiativa si care se adapteaza cu usurinta la diferite tipologii de oameni;Sa ai o atitudine proactiva, orientata spre identificarea de solutii creative;Sa relationezi cu usurinta si sa dai dovada de empatie si deschidere spre nou.Fluenta in limba engleza. Noi apreciem oamenii care:Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive pacientilor;Sunt ambasadorii lucrului in echipa;Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respe
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Comunicare Si Relatii Publice


Candidatul ideal Cautam un coleg entuziast, creativ si plin de energie, care sa se alature cu initiative in campanii de comunicare si CSR in cadrul companiei DIGI!Ne dorim sa colaborăm cu o persoana curioasa, organizata si dornica sa se dezvolte și sa interactioneze cu colegii din companie si clientii externi.In rolul acesta, vei asigura comunicarea eficienta si interactiunile dintre angajatii organizatiei, printr-un ansamblu de actiuni de comunicare planificata, cu obiective prestabilite, prin care se mentin: informarea, performanta si increderea in organizatie.Competente Cunoasterea tehnicilor si modalitatilor de promovare a imaginii companiei; Foarte bune abilitati de negociere, persuasiune si inter-relationare; Receptivitate, orientare catre nou, creativitate; Flexibilitate si atitudine pozitiva in modalitatea de abordare si rezolvare a sarcinilor profesionale; Echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari; Proactivitate, capacitatea de a lucra in echipa;Descrierea job
DIGI ROMANIA S.​A.​

Demand Planning And Replenishment Specialist


Candidatul ideal Pentru că suntem într-o continuă dezvoltare și ne extindem cu pași repezi în România, Aurora Multimarket caută o persoană responsabilă și cu experiență pentru a se alătura departamentului de logistică pe postul Demand Planning and Replenishment Specialist în București.Dacă te regăsești în cerințele de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem. Ai experiență în utilizarea aplicațiilor software (Microsoft Office); Ai cunoștințe avansate de operare în sistemul ERP Navision/Microsoft business Centra – constituie avantajul; Ai capacitate și abilitatea necesară în a înțelege stocurile și fluxul comenzilor; Ai capacitatea de a lucra în echipă și de a îndeplini sarcinile în conformitate cu cerințele; Ai atenție sporită la detalii, ești o persoană analitică, organizată și comunicativă; Ai cunoștințe de limba engleză – conversațional și scris; Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat Descrierea jobului Ce implică postul de Demand Planning and Replenishment Speciali
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Affiliates Marketing Specialist


Descrierea jobului Hi! We're looking for an Affiliates Marketing Specialist to join our Marketing team for one of our clients, a start-up company from the online gambling industry. The mission here is managing the activity of the affiliates for the company's online platform.If you meet the requirements below, send us your CV and we'd love to meet you :)Experience:• Experience in digital marketing• Good understanding of digital tools• English fluent• Considered a plus experience in gambling industry and affiliates.Competences & Skills:• Excellent communication skills;• Advanced analytical capabilities utilizing customer data• Ability to manage multiple activities and work independently• Experience in Affiliates area is considered a plus.• Basic understanding of: HTTP, Web Browser data storage and manipulation methods (web cookies, local storage) – considered a plus• An analytical and detail-oriented person• Willing to learn new things and to adapt through a dynamic business
GLOBAL HR SERVICES

Specialist Ofertare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist Ofertare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități excelente de comunicare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Ce ne dorim de la tine:- Experiență de minimum 3 ani în domenii similare, într-o companie de prestări servicii;- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte;- Atenție la detalii și orientare către rezultate;- Abilități bune de analiză și rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati:Vei pregăti și gestiona ofertele pentru clienți conform cerințelor acestora;Vei colabora strâns cu departamentele interne pentru a asigura acuratețea și relevanța ofertelor;Vei analiza cerințele clienților și veți propune soluții personalizate;Vei menține o comunicare constantă cu clienții pentru a asigura satisfacția acestora;Vei contribui la îmbunătăți
SC DEJA VU INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1560 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Seafreight Specialist


Candidatul ideal Cautam o persoana cu experienta medie in domeniul transporturilor maritime ,carismatica, serioasa, planificata si organizata , capabila sa ne ajute sa crestem business-ul cu clientii din portofoliul nostru .Profilul canditatului:Competențe:- Atenție la detalii și acuratețe în documentare.- Abilități de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor.- Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului.- Abilitatea de a lucra în colaborare într-un mediu cu ritm rapid.- Cunoașterea Incoterms și a conformității comerciale.Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi relații solide cu clienții și partenerii de afaceri.Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune, gestionând simultan multiple sarcini și proiecte.Cunoștințe bune de operare a computerului și a software-urilor specifice industriei, precum și a Microsoft Office Suite.Calificări:- Studii universitareExperiență anterioară în domeniul transportului
EUROPRIM SHIPPING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 734 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.