Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1568 Locuri de Munca Devops Engineer - Joburi Devops Engineer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1568 Locuri de Munca Devops Engineer - Joburi Devops Engineer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Seo Specialist


Candidatul ideal Your experience should include... •1+ years of experience as an SEO Specialist or similar role •Proficient working knowledge of various SEO tools: SEMRush, SearchMetrics, Ahrefs, Botify, Majestic SEO, Screaming Frog, Google Search Console, speed monitoring tools •Up-to-date knowledge with the latest SEO trends •Proficient knowledge of Excel •Analytical skills and the ability to interpret data to drive actionable insights and recommendations. •Ability to work collaboratively in a team and communicate efficiently •A positive, can-do attitude and a strong desire to learn •Good English skills – both verbal and written You might also have... •AI prompt experience is considered a plusDescrierea jobului SEO Specialist Location Details: Romania, Remote At GoDaddy the future of work looks different for each team. Some teams work in the office full-time; others have a hybrid arrangement (they work remotely some days and in the office some days) and some work entirely remotely.​
GODADDY

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2662 RON/Luna

Collection Specialist


Candidatul ideal Studenti an terminal sau absolventi - preferabil studii economice sau juridice; Minim 1 an experienta profesionala (experienta in call center constituie avantaj); Engleza - nivel mediu; Orientare catre client; excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune; Capacitate analitica si atentie la detaliu; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipa;Descrierea jobului Responsabilitati: Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient Telefoneaza/preia apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia Informeaza si instruieste clientii in legatura cu metodele de plata, scadentele de plata, valoarea ratelor lunare Solutioneaza eventualele reclamatii telefonice formulate de catre clientii cu care interactioneaza si depune toate eforturile necesare, colaborand cu colegii din departament Ia decizii si face intelegeri de plata tinand cont
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare, preferabil cu specializarea în Marketing. Experiență în marketing de minim 5 ani. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat, iar cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj. Cunoștințe solide de business și marketing. Permis de conducere categoria B. Viziune de business și abilități de coordonare a proiectelor și oamenilor. Capacitatea de a dezvolta strategii de marketing adecvate business-ului. Abilități excelente de negociere, coordonare și planificare. Abilitatea de a lucra în echipă și de a construi relații interumane.Descrierea jobului Responsabilități și atribuții: Coordonarea întregii activități și echipei de marketing (inclusiv marketing online). Elaborarea strategiei și politicilor de marketing ale companiei în funcție de obiectivele generale ale managementului și asigurarea implementării acestora. Menținerea relațiilor cu celelalte departamente ale companiei. Responsabil pentru producția materialelor de marketing: ședin
STORM MEDIA TECHNOLOGY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1216 de salarii introduse în Salario: 4035 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Accounting Specialist


Candidatul ideal What will make you successful? 🚀 Bachelor's/College Degree in Economics, Finance, or Accountancy preferred. 2-3 years of general accounting or accounts payable experience. Proficiency with ERP Systems, preferably Oracle. Strong Excel skills and attention to detail. Previous experience in an international and culturally diverse organization. Demonstrated integrity and ethical behavior. Advanced/native level English proficiency. Organized, communicative, analytical and customer order orientated.Descrierea jobului What kind of work will you be doing? 📊 Prepare monthly schedules and reports for month-end. Compile Balance Sheet reporting package for Management review. Generate and submit Financial Statements to the Consolidation team. Coordinate Intercompany AR/AP activities monthly. Process standard and recurring journal entries. Prepare invoice requests for recharges. Lead general accounting activities for month-end closing. Coordinate Intercompany Receivables and P
VERTIV ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 3296 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Specialist Monitoring


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Esti familiarizat cu structura si functionarea produselor de creditare Cunosti limba engleza si MS Office la nivel mediu; Detii bune abilitati de comunicare, abilitatea de a rezolva probleme; Esti o persoana atenta la detalii, dai dovada de flexibilitate si atitudine orientata spre client.Descrierea jobului Cunoaste, in detaliu, caracteristicile gamei de produse de creditare oferite de Banca Identifica nevoile clientilor si ofera consiliere financiara (propune solutia optima pentru nevoile identificate, in conformitate cu respectarea normelor si procedurilor interne in vigoare); Intreprinde actiuni/activitati, periodic si/sau ori de cate ori este nevoie, in vederea contactarii clientilor care prezinta intarzieri in ceea ce priveste indeplinirea obligatiilor asumate prin contractul semnat cu banca; Urmareste modul de rezolvare a reclamatiilor si solicitarilor, in colaborare cu departamentele/directiile implicate din Centrala; Intocme
CREDIT EUROPE BANK ROMANIA SA

Logistic Specialist


Candidatul ideal The Logistics Specialist assumes the primary responsibility for overseeing the timely processing and fulfillment of daily pick-up orders.As a candidate: You should have a University Degree in economics, transportation, supply-chain, or equivalent. Additionally, a minimum of 2 years of previous experience as a specialist in logistics or customer service is required. Strong communication and interpersonal skills, along with proficiency in Microsoft Access, Microsoft Power BI, and various logistics software, are essential. Proficiency in MS Office, organizational skills, the ability to balance competing priorities, managing complex tasks in a fast-moving environment, handling confidential information discreetly, and a passion for finding new ways to improve and simplify working processes are also desired attributes. Descrierea jobului Responsibilities include collecting, interpreting, and analyzing various pick-up order data to propose adjustments for improved efficiency.
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 402 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Treasury


Candidatul ideal University degree (degree in finance and/or accounting);At least 3 years of work experience required – either SME or Big4;Proficiency in the use of Microsoft Office suite; SAP knowledge is a plus;Fluent in English (German is an advantage);Outstanding communication skills and organizing ability;Self-starter with good analytical skills;Ability to work independently and as a member of a regional team.Descrierea jobului Contact person for subsidiaries and headquarter with regards to intercompany financingManagement of the daily cash distribution in the groupSupport for payment transactions including authorizations, improvement of bank account structure and administrative tasks in banking systemsActive role in weekly and monthly Treasury- Reporting’s and preparation of meetings with the managementPreparation of cash forecastsLink to finance department for monthly bookings and month-end reportingKey role in treasury related projects concerning the EMEA regionContact person f
JOYSON SAFETY SYSTEMS ARAD S.​R.​L.​

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Legal Specialist


Candidatul ideal • University degree in Law;• At least 2 year experience in legal activity (such as corporate governance, commercial law, legal marketing, banking law would be a plus)• Fluent in English, spoken and written;• Computer literacy: Word, Excel, Power Point;• Well organized, detail and result oriented;• Analytical thinking;• Able to work under pressure with tight deadlines;• Ethic attitude towards the job and the company.Descrierea jobului In this position, you'll be responsible for: Ensure the collaboration with the Sales & Commercial Departments providing in-depth legal advice during negotiation process and reviewing the commercial contracts with Company`s clients and suppliers (i.e. sale-purchase for selling goods, distribution agreement). Draft, review and approve other type of contracts as per the Company business needs (i.e. lease, procurement contracts), as well as other company documents needed to carry on the day-to day activity); Legal marketing activities: Rev
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Aveți experiență și cunoștințe solide în materie de achiziții și puteți lucra fără probleme cu softuri specilizate? S-ar putea să fiți Buyer-ul pe care îl căutăm!Cerintele rolului:• Studii superioare tehnice, de preferat în domeniul lemnului;• Experiență în domeniul achizițiilor;• Experiență de lucru cu un sistem ERP;• Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziuni și planificare;• Cunoaşterea limbii engleze - nivel avansat;• Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine.Descrierea jobului ​Responsabilități cheie:• Întreține relațiile cu furnizorii existenți, efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare ;• Identifică furnizori noi de bunuri și se asigură de cel mai bun raport calitate – preț;• Întocmește și transmite cererile de informații, oferte și cotații în legătură cu respectivele achiziții;• Folosește sistemele informatice puse la dispoziție ;• Răspunde de calitatea produselor achiziționate ;• Îmbunătățește condițiile com
SC ROMBEL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1608 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Abilitati necesare: Absolvent studii superioare de Marketing – constituie un avantaj; Autonom si autodidact, flexibil și orientat spre îmbunătățiri; Bune abilități de comunicare, prezentare și creativitate; Cunoștințe de limba engleză – avansat;Cunoștințe necesare: PC – Office Editare fotografii in programe specifice; programe de editare grafică (ex. Corel Draw, Corel Paint etc.) platforme CMS (ex. Wordpress), CMR (ex. Mailchimp) administrare web content (ex. Elementor) Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics)Descrierea jobului Responsabilitati: Organizarea participării la evenimentele online si offline din domeniul medical pentru companiile din grup; Realizarea materialelor de comunicare ale companiei (cataloage, broșuri, reclame pentru revistele de profil); Conceperea conținutului si transmiterea de newsletters; Realizarea diferitelor tipuri de prezentări ale firmei, produselor si serviciilor acesteia; Administrarea paginilor de social media ale co
TEHNOPLUS MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1224 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Technical Support Specialist,​ French


Candidatul ideal About You French and English at C1/C2 Level Excellent oral and verbal communication skills are a must A Bachelor's degree in Computer Science and/or equivalent work experience. At least 2 years prior experience in a customer service/support-related position. Proficient in Windows (Windows registry, services, etc), working knowledge of MacOS, and a general understanding of Linux distributions a plus. Previous experience with Zendesk is a plus! Able to exercise good judgment of priority based on customer impact. Adaptable to new technologies and processes. Strong interpersonal skills so as to be able to work in a team-oriented environment. Understanding of any virtualization platform, basic networking. Previous experience with RMM software is helpful, but not required. A good sense of humor You enjoy the technical support environment. You enjoy taking ownership and watching your efforts make a difference! German / Italian / Spanish / Dutch is a plusDescrierea jobului
NINJAONE GMBH

Specialist Salarizare /​ Payroll


Candidatul ideal ROMANIAN SOFTWARE este in cautarea unui coleg/unei colege pe pozitia de Specialist Salarizare / Payroll. Activitate : hibrid Locatie : Bucuresti, sector 2, zona OborNe dorim sa ai: Experienta minimum 5 ani in domeniul salarizarii - preferabil experienta in firme cu peste 500 de angajati, cu activitati de volum; Cunostinte de operare a pachetului MS Office - in special .xls; Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare; Experienta in utilizarea unui soft de calcul salarial; Studii superioare finalizate; Persoana responsabila, organizata, analitica, cu atentie la detalii.Descrierea jobului Activitatea presupune: Calculul drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare; Operarea popririlor/retinerilor pe statele de plata in baza hotararilor judecatoresti; Intocmirea statelor de plata; Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare catre institutiile de stat, respectand termenele si prevederile legale; Intocmire
ROMANIAN SOFTWARE S.​R.​L.​

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Junior Specialist Achizitii /​ Buyer


Descrierea jobului Cautam un Junior Specialist achizitii non-comerciale pentru unul dintre clientii nostri. Contractul de munca este pe durata determinata de 1 an, cu posibilitate de prelungire.Esti candidatul potrivit daca ai: Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Experienta in achizitii non-comerciale constituie un avantaj Cunostinte utilizare functii Microsoft Excel: Pivot Table, Vlookup. Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Abilitati de comunicare si negociere; Atitudine proactiva, centrata pe identificarea de solutii; Dorinta de crestere si evolutie profesionala.Responsabilitati: Mentine relatii de colaborare cu furnizorii existenti si identifica noi furnizori; Negociaza cu furnizorii conditiile de achizitie, preturile si termenele de plata; Efectueaza comenzile si urmareste termenele de livrare; Verifica stocurile pentru a evita situatiile de “out of stock”; Colaboreaza cu celelalte departamente; Intocmeste rapoarte periodice.Salariu si beneficii
EUROANSWER SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal -Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane;-Studii superioare finalizate (economice, resurse umane, psihologie, drept);-Atestat Inspector resurse umane;-Cunostinte solide de legislatie a muncii, salarizare;-Cunostinte avansate MS Office;-Limba engleza nivel mediu;-Cunoasterea soft-ului Saga reprezinta avantaj;-Flexibilitate si adaptabilitate;-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;-Persoana organizata, responsabila si obisnuita sa lucreze cu dead-line-uri.Descrierea jobului Descrierea jobului-Intocmirea si administrarea dosarelor de personal;-Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale;-Gestionarea bazei de date a salariatilor (Revisal si Saga) operand la timp si in mod corect toate datele;-Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati;-Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale;-Mentinerea legaturii cu serviciul extern de SSM, Medicina Muncii,
TUTYSPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4489 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1568 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.