Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1324 Locuri de Munca Devops Engineer - Joburi Devops Engineer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1324 Locuri de Munca Devops Engineer - Joburi Devops Engineer

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Devops Engineer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Specialist


Candidatul ideal HR SpecialistDescrierea jobului HR Specialist
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 103 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Specialist marketingEști pasionat de marketing și tehnologie? Ecommerce-ul este un domeniu pe care îl cunoști și te pasionează?Fomco Trade, unul dintre cei mai importanți jucători în industria echipamentelor de transport, caută un Specialist Marketing dedicat pentru a se alătura echipei.Viziunea Fomco Trade este să devină alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier.Scopul postului:Responsabil cu dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru consolidarea prezenței online și îmbunătățirea interacțiunii cu clienții.Responsabilități principale:Prospectarea și planificarea campaniilor de promovare:Administrarea sistemului CRM pentru eficientizarea relațiilor c
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1129 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist It Junior


Candidatul ideal Specialist IT junior Fomco Business Management este în căutarea unui Specialist IT junior.Cine suntem noi?Fomco Business Management este un brand târgumureșean, parte a grupului de firme Fomco. Dezvoltat în 20 ani de activitate. Fomco Group are o prezență importantă în mediul de afaceri atât la nivel județean cât și național. Fondată ca o afacere de familie, ascensiunea companiei s-a reflectat și în creșterea numerică a angajaților, de la 3 persoane, în primul an de activitate, la peste 250 în prezent.Compania este axată pe nevoile clienților și pe menținerea unui grad ridicat de satisfacție al acestora.Ai terminat o facultate cu profil real și ești în căutarea unui loc, unde te poți dezvolta? Ești candidatul ideal pentru noi, dacă ești o persoană de încredere, pasionată de tehnologie și de dezvoltarea profesională. Te susținem cu tot ceea ce este necesar pentru a te dezvolta: cursuri, stabilitate și siguranță pe termen lung, colectiv tânăr și entuziastÎn schimb, tu ne
FOMCO WOOD S.​R.​L.​

Banking Specialist


Candidatul ideal Banking SpecialistAre you an University graduate or an University Student (any field of study, preferably in the 3rd year of study or Master) with a good level of English?Descrierea jobului Banking SpecialistAt ProCredit Bank you can: Become a Banking Specialist, no matter your background Directly impact the development of the business environment Broaden your skills and horizons by working in multinational teams Contribute to sustainable development in Romania
PROCREDIT BANK SA

Claims Specialist


Candidatul ideal SKILLS & RELEVANT WORK EXPERIENCERequired Advanced English level Previous experience in SAP/CRM Excel proficiencyNice to have 2 years corporate experience Experience in OTC/Supply chain/logistics Time managementDescrierea jobului Claims specialist handles the claims process and monitors records involving these claims. Compiles and analyzes claims-associated data and documentation and performs related duties including tracking trends, noting patterns, and watching to detect any irregularities. They should perform or oversee investigations to validate the legitimacy of claims or verify the accuracy of invoiced amounts. Should serve as a liaison between numerous internal departments, including customer service, accounts receivable, supply chain and others.
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Customer Service Specialist Nespresso Full Time


Candidatul ideal Cultura de la Nespresso® este unică. Suntem pasionați, inovatori și, nu în ultimul rând, orientați spre client.Suntem în căutarea unui Customer Support Specialist dedicat, atent și perseverent, care să reprezinte primul contact cu clientii și membrii clubului Nespresso.În conformitate cu standardele de calitate Nespresso, acesta este responsabil de îmbunătățirea experienței clienților, asigurându-se că aceștia au toate informațiile dorite.Vei fi recompensat cu un salariu fix net cuprins in intervalul 3300-3600 lei net, în funcţie de experienţa anterioară, la care se adaugă un bonus lunar de până la 20% din salariul net, calculat în funcţie de performanţele tale. În plus, vei primi tichete de masă lunar, asigurare medicală privată, primă de sărbători şi alte beneficii Nespresso.Descrierea jobului O zi obişnuită ar decurge astfel: Începi ziua cu aroma Nespresso preferată; Oferi informații potențialilor clienți despre produsele și serviciile Nespresso; Înregistrezi noi cl
NESTLE ROMÂNIA SRL

Specialist Marketing Traditional - Hervis Sediu Central


Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul coleg/viitoarea colega sa aiba: Gandire analitica; Abilitati tehnice; Proactiv, cu spirt de echipa, atent la detalii, deschis catre nou; Cunostinte bune de limba romana si engleza;Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi urmatoarele: Urmărirea evoluţiei brandului companiei în acord cu politicile de marketing ale firmei; Urmărirea evoluţiei lansării noilor produse/servicii pe piaţă; Implementarea planului de marketing stabilit la nivelul întregii firme; Coordoarea acţiunilor de publicitate/advertising; Elaborarea şi actualizarea materialelor de prezentare ale companiei; Coordonează activitățile specifice de marketing in cadrul evenimentelor sportive si parteneriatelor (de sponsorizare) din portofoliul companiei; Menţinerea unor relaţii profesionale cu toţi partenerii interni şi externi (agenţii de publicitate, firme de sondare de piaţă etc.).Beneficii: Pachet salarial atractiv; Training-uri de specialitate; Program flexibil; Zile suplimenta
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Specialist Inregistrari /​traducator (limba Rusa Obligatoriu)


Candidatul ideal Specialist inregistrari /Traducator (limba rusa obligatoriu)Limba Rusa - nivel avansat.Limba Engleza - nivel avansat.Cunostinte de operare PC - Word, Excel.Descrierea jobului Inregistrarea produselor farmaceutice in special in tarile membre CSI . Pregatirea dosarelor pentru inregistare. Traducerea documentatiei din limba romana/engleza in limba rusa/engleza. Respectarea termenelor de elaborare a documentelor. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu autoritatile si urmarirea activitatii de inregistrare a medicamentelor. Gestionarea documentelor şi înregistrărilor legate de autorizarea dosarelor produselor farmaceutice.
ROMPHARM COMPANY SRL

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinte: Studii de specialitate electric/electromecanic /electronic /automatizari; Experienta in service echipamente industriale; Cunostinte de baza despre mecanica si pneumatica; Atentie la detalii; Initiativa si spirit de echipa.Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea si calibrarea masinilor si echipamentului utilizat de angajatii Ulma. Responsabil cu mentenanta predictiva, preventiva si corectiva a utilajelor din zona de productie. Managementul pieselor de schimb si inventarelor utilajelor si echipamentelor de productie. Participarea activa la activitatile de reparatii si intretinere zilnice, mentinand legatura cu personalul din productie. Colaborarea cu responsabilul direct in vederea gasirii solutiilor optime pentru evitarea avariilor. Mentinerea legaturii cu firmele colaboratoare care efectueaza lucrari in fabrica. Participarea la instalarea/ intretinenrea/ repararea masinilor si/ sau a utilajelor precum si mentenanta lor. Asigurarea bunei funcationari a
ULMA PACKAGING PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 131 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti Migrator


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine.Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Servicii Clienți Migrator, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:Dacă cele de mai jos te reprezintă, șansele tale să fim colegi au crescut: ești pasionat(ă) de zona vânzărilor și îți face placere să interacționezi cu clienții; te faci ușor înțeles/înțeleasă, indiferent că este vorba despre clienți, colegi sau alte persoane cu care intri în contact; prietenii te descriu drept o persoana cu atitudine pozitivă și empatică.Dacă vii de acasă cu: spirit de echipă; adaptabilitate; abilități bune de comunicare; abilități de organizare
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Vino să fii parte din echipa noastră! Ești pasionat de lucrul cu oamenii și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și prietenoasă? Cautăm o persoană proactivă, entuziastă și deschisă la noi provocări pentru a se alătura echipei noastre.Dacă faci asta de cel puțin 2 ani, te așteptăm la BGS! Dacă te regăsești în următoarele puncte, te vrem în echipa noastră: Atitudine proactivă și implicare în identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de resurse umane. Abilități excelente de comunicare și colaborare. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele limită. Empatie și atenție la detalii. Dorința continuă de a învăța și de a te dezvolta profesional. Descrierea jobului Te vei implica în următoarele activități: Administrarea activităților de angajare a personalului și a bazei de date interne. Gestionarea relației cu salariații pentru rezolvarea eficientă a problemelor legate de resurse umane. Intocmirea situatiilor
STAFF RECRUITER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1434 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Medici Specialisti/​ Primari


Candidatul ideal Medici specialisti/ primari specialitatile:- ginecologie, competenta eci tv- cardiologie, competenta eco cord- neurologie- psihiatrie- medicina interna, competenta eco general- urologie, competenta eco pelvin- dermatologie- alergologie- pneumologie- endocrinologie, competenta eco tiroida/ parti moi- orl- oftalmologie- ortopedie- reumatologie- medicina de familie.Descrierea jobului Pachet salarial motivant, program flexibil, abonamente familiale de sanatate, vouchere de vacanta, reprezinta principalele noastre beneficii oferite colegilor nostri medici.Activitatea se va desfasura intr un sediu ultracentral, ultramodern, complet utilat cu aparatura nou, competitiva.
MEMORMED SRL

Specialist Decontare & Cost Control


Candidatul ideal - Studii superioare tehnice in constructii- Experienta minim 2 ani - inginer executie- Cunostinte desen tehnic si operare PC- Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto-organizare- Capaciatate de analiza si sinteza- Cunostinte: WinDev / AutoCAD constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea costurilor vs venituri proiecteVerificarea conformitatii intocmirii productiei executate si nefacturateVerificarea conformitatii facturi vs contracte/comenziIntocmirea / suport in intocmirea rapoartelor financiare ale proiectelor divizieiElaborarea Situatiilor Lunare de lucrari (inclusiv ajustarile preturilor), inclusiv pregatirea documentelor suportIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a Productiei lunare si impartirea valorica pe centre de costIntocmirea, impreuna cu Managerii de proiect a forecastului de productieVerificarea / aprobarea Situatiilor de Lucrari ale subcontractorilorMonitorizarea financiara a subcontractorilorIntocmirea rapoartelor de cash-flow ale p
CONCELEX SRL

Senior Collection Specialist With French


Candidatul ideal Qualifications Fluent French and English is essential. Prior collections with direct debtor contact experience. Experience working with a large, global finance team or BPO firm is an advantage. Strong relationship management skills and ability to influence decision-making among senior stakeholders within a matrixed environment. Strong financial acumen and analytical thinking. Strong working knowledge of SAP S4 accounts receivable capabilities. Excellent communication skills with the ability to challenge & collaborate. Excellent Google suite & MS Office skills.Descrierea jobului As a Senior Collection Specialist, you will be responsible for managing and optimizing our collections process for our French speaking clients. You will play a critical role in ensuring the financial health of our organization by facilitating the timely and efficient recovery of outstanding debts while maintaining strong relationships with our clients. The future employee will report into the in
EXLSERVICE ROMANIA PRIVATE LIMITED S.​R.​L.​

Senior Finance Payroll Specialist


Descrierea jobului About the companyEzugi is a live dealer casino platform with multiple subsidiaries in 5 countries, providing real-time services for online gambling operators. The company has been constantly growing for the last 5 years and has subsidiaries in USA, Costa-Rica, Latvia, Malta, Bulgaria, and Israel. Ezugi is a company where teamwork and collaboration are encouraged, excellence and innovation are rewarded, and has built a reputation as a top employer for the Romanian development market. Responsibilities Work closely with company’s departments to ensure the correctness of data, as well as with internel and external auditors Review payroll processes, procedures, making changes while ensuring adequate controls are in place and followed Ensure the month end close is completed accurately and in accordance with group's timelines Responding to payroll related inquiries and resolving concerns Verification of timesheets in terms of compliance with current legislation and dome
EVOLUTION PRODUCTS RO S.​R.​L.​

Payroll Specialist With German


Candidatul ideal German and English, both orally and in writing, at minimum B2Mastery of Windows office toolsAbility to manage data in large numbers and integrate into a teamExcellent customer service skillsNice to have Payroll backgroundDescrierea jobului Responsible & fully accountable for the payroll & audit function of multiple clientsResponsible for scheduling and running the assigned client payrolls by following standard operating proceduresMaintains complete, accurate and timely client and employee records based on real time requestsMaintains complete and accurate client profile notes as well as processing instructions for each clientBalance respective payrolls based on year end calendar and remit all Third Party Remittances by defined due dates, complete all Year End balancing, filing & respective reportingUtilize all internal tools & defined processes to ensure optimal productivity, service excellence and make recommendations for best practices to customersInitiate pre and pos
AUTOMATIC DATA PROCESSING ADP ROMANIA SRL

Performance Marketing Specialist


Candidatul ideal What you must have: Minimum of 3 years of digital marketing experience and extensive experience in managing in-house digital performance marketing; Excellent knowledge of GA4, Google Ads, Facebook Ads, and we will like for you to also worked with top keyword research tools; A strong economical approach regarding campaign performances, identifying sales attribution and cross-device rentability on the sale funnel; Ability to compile and analyze search data and metrics and make decisions regarding campaign direction; Ability to perform click through rate, conversion, spend and creative analysis to identify growth/optimization opportunities; Excellent Microsoft Office skills; Bachelors degree Marketing/ Communication; Strong oral and written communication skills; Excellent analytical skills.Descrierea jobului Build your Career at FarmecFarmec currently has a career opportunity for a Performance Marketing Specialist as part of our Online Sales business unit.Our Performnace
FARMEC SA

Tehnician Mentenanta (reglare Masini Productie)


Candidatul ideal Viitorul nostru coleg trebuie sa fie o persoana atenta, organizata si responsabila, cu abilitati dе comunicare si lucru in echipa; sunt necesare aptitudini dе lucru cu documente tehnice, indemanare in utilizarea echipamentelor specifice etc.Descrierea jobului Descriеre job:- Remediaza prompt defectiunile aparute in sectorul sau de activitate;- Monteaza dispozitivele aferente fiecarei masini si le regleaza in functie de produsul realizat;- Verifica functionalitatea masinilor si solicita necesarul de piese de schimb;- Intretine instalatiile, utilajele si echipamentele din organizatie.Beneficii:- Salаriu atractiv;- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Program dе lucru in doua schimburi de luni-vineri (cu posibilitatea de a efectua ore suplimentare sambata, platite dublu);- Tichetе de mаsa in valoare de 36 lei/zi;- Prime de Paste, Craciun;- Prime de recomandare;- Prime de vechime in companie;- Cadou pentru angajati cu ocazia zilei onomastice;- Transport asigurat/d
EXPERTAROM FOOD INGREDIENTS SRL

Specialist Recrutare


Descrierea jobului Care este rolul tau?Identifici cadidatii potrivit nevoilor de angajare curente ale companiei, pe piata fortei de munca, si asiguri integrarea lor cu succes in cadrul echipelor beneficiare. Monitorizezi starea de spirit in cadrul companiei si propui proiecte pentru a creste energia si a genera implicare. Vei avea urmatoarele responsabilitati:De selectie si recrutare:- Identifici si administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Contactezi candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;- Participi activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;- Evaluezi si prezinti propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri;- Administrezi si asiguri actualizarea bazei de date cu candidati;- Informeaza candidatii cu privire
SUMIRIKO AVS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 979 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Tax Specialist


Candidatul ideal You can be our Tax Specialist if you have: 1-3 years of relevant experience in similar roles related to the Tax Department or Data Analysis; Strong interest in working with different tax related projects; Excellent verbal and written communication skills; Proficiency in English; Advanced knowledge of MS Office (Word, Excel & Powerpoint); Good SAP knowledge; Previous knowledge of cash management activities is a bonus*; Your bachelor’s degree finished; Proactive attitude and you are a great team player with an open and positive spirit;Descrierea jobului In the role of Tax Specialist, you will use your skills and learn with us to: Prepare responses to authorities, under the supervision of a manager/senior tax consultant (such as: letters for clarification, responses to controls, etc); Be involved in the preparation of periodic legislative updates; Provide support during tax audits; Implement projects according to law: efactura, etransport, saft, DAC6, etc; Be involved in
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1324 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.