Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Economist in Targu Frumos

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Economist in Targu Frumos

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Targu Frumos si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist - Contabilitate Analitica Si De Gestiune


Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX SRL

Economist (financiar - Mures)


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Economist (contabilitate Primară)


Candidatul ideal Ești pasionat de domeniul financiar-contabil? Hai în echipa noastră în calitate de Economist 👇Cerințele jobului: Studii superioare absolvite în domeniul economic (Contabilitate, Finanțe, Economie etc.). Cunoașterea legislației fiscale și a normelor contabile din România. Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj. Capacitate de analiză și gândire analitică. Atitudine proactivă, capacitate de lucru în echipă și orientare către rezultate. Cunoștințe avansate de operare PC (Microsoft Office, aplicații de contabilitate etc.). Capacitatea de a fi o persoană organizată și cu atenție distributivă, cu un mediu de lucru ordonat și curat.Descrierea jobului Responsabilități: Gestionarea înregistrărilor financiare, asigurându-te că acestea sunt exacte, complete și conforme cu normele legale și reglementările în vigoare. Operarea plăților și încasărilor în sistemul electronic bancar și sistemele informatice interne. Gestionarea și arhivarea documentelor contabile. Gestionare
GOLDRING SA

Economist - Contabil Onesti


Candidatul ideal Candidatul IdealDaca esti o persoana entuziasta, organizata, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!CERINTE:- Studii superioare economice - specializarea contabilitate- Experienta: min. 3 ani pe un post similar- Cunoasterea foarte bună a legislatiei in domeniu- Cunostinte solide de fiscalitate- Cunostinte solide de operare PC și MS Office (Word si Excel)- Abilitati de comunicare si relationare- Atentie la detaliiNe intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei alesi vor fi contactati în vederea stabilirii unui interviu.Descrierea jobului ATRIBUTII:- Inregistreaza facturile de la furnizori si societatile afiliate, deconturile salariatilor si tine evidenta conturilor de furnizori si avansuri nedecontate la sfarsit de luna- Intocmeste facturile de servicii, bonusuri, chirii si refacturari- Inregistreaza si tine e
BARLINEK ROMÂNIA SA

Economist Senior Contabilitatea Generala (perioada Determinata) (225975)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil Cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoștințe legislative: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe lingvistice: Limba engleză – nivel avansat Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office Cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI - AA/SEM) Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi IFRS în activitatea curentă de reflectare a operaţiunilor contabile în Raportarea Statutară (RAS) şi Raportarea de Grup (GRP), pentru compania alocată Asiguri şi răspunzi de întocmirea şi predarea la termen a situaţiilor financiar
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Economist - Contabil Onești


Candidatul ideal Candidatul IdealDaca esti o persoana entuziasta, organizata, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!CERINTE:- Studii superioare economice - specializarea contabilitate- Experienta: min. 3 ani pe un post similar- Cunoasterea foarte bună a legislatiei in domeniu- Cunostinte solide de fiscalitate- Cunostinte solide de operare PC și MS Office (Word si Excel)- Abilitati de comunicare si relationare- Atentie la detaliiNe intereseaza abilitatile si competenta, ne rezervam dreptul de a selecta candidatii. Doar cei alesi vor fi contactati în vederea stabilirii unui interviu.Descrierea jobului ATRIBUTII:- Inregistreaza facturile de la furnizori si societatile afiliate, deconturile salariatilor si tine evidenta conturilor de furnizori si avansuri nedecontate la sfarsit de luna- Intocmeste facturile de servicii, bonusuri, chirii si refacturari- Inregistreaza si tine e
BARLINEK ROMÂNIA SA

Economist Senior Expertiza Contabila Si Consolidare (227021)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii universitare finalizate, cu specializare în domeniul contabilitate Experienţă practică necesară: Experienţă practică de minim 5 ani în domeniul financiar-contabil; cunoştinţe aprofundate RAS şi IFRS (obligatoriu) Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia contabilă şi fiscală în vigoare Cunoştinţe IT: Utilizator avansat MS Office şi cunoştinţe avansate de utilizare a sistemului SAP (FI/FI-AA/SEM) Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză – nivel avansat Altele: Abilităţi de prezentare Capacitate de lucru în echipă/ orientare către lucrul în echipă Grad înalt de autonomie şi o atitudine pro-activă Descrierea jobului Acorzi consultanţă, elaborezi soluţii contabile şi monitorizezi implementarea lor în cele mai bune condiţii de calitate şi în termenele agreate, pentru întocmirea situaţiilor financiare statutare Asiguri şi răspunzi de implementarea cerinţelor legislaţiei financiar-contabile şi fiscale româneşti (RAS), precum şi a celor t
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: ADMIN BAZINALA DE APA MURESExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ADMIN BAZINALA DE APA MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Ecolect MuresExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECOLECT MURES

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Gestiunea Economica - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN GESTIUNEA ECONOMICA - AJOFM | ANOFMAngajator: DARCOM SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
DARCOM SRL

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Economie Generala - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN ECONOMIE GENERALA - AJOFM | ANOFMAngajator: RENANIA TRADE SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INV. SUPERIOR FARA LICENTATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
RENANIA TRADE SRL

Functionar Economic - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ECONOMIC - AJOFM | ANOFMAngajator: CRESCENDO SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU JIU
CRESCENDO SRL
Vezi alte joburi relevante

Operatori calitate pentru Targu Mures


Companie verificată
Aplica rapid
Pentru ca ne marim echipa, cautam Operatori Calitate Ce ai de facut?-       Examinezi vizual piesele clientilor nostri-       Sortezi piesele Ce cautam la candidati?- disponibilitate de a lucra in 3 schimburi- disponibilitate de a lucra uneori in weekend- seriozitate si implicare - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim:- munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati- formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta- transport asigurat - spor de noapte, ore suplimentare- salariu corect- prima de recomandare- bonuri de masa- concediu de odihna suplimentar- abonament la clinică privată de sănătate- mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la 0722.395.328 (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companie
Formel D Romania SRL

Operator Call Center


Candidatul ideal Iți dorești un job la care să îmbini într-o echipă tânără munca și profesionalismul?Dacă raspunsul este DA, vino să le pui în practică alături de echipa noastră!Firma BRM HOME SOLUTION aflată în Târgu Mureș angajează persoаnе pе postul de Opеrаtor Cаll center. Cautăm oameni dinamici și creativi care au abilități bune de comunicare și relaționare cu clieții și colegii. Experiența anterioară nu este obligatorie. Vino, în schimb, cu energie pozitivă, abilități de comunicare și de lucru în echipă.• Persoană comunicativă, activă, cu inițiativă, dornică de a învăță lucruri noi.• Atitudine pozitivă, capacitate foarte bună dе comunicare si relaționare, atât cu clienții, cât și cu colegii.• Atenție și ascultare activă.• Orientare in vederea soluționării clienților.• Empatie.• Cunoștințe minime dе calculator.Descrierea jobului Beneficii : · Contract de munca pe perioadă nedeterminată, condiții de muncă stabile.· Salariu fix + comision în functie de target-ul realizat.· Training
BRM HOME SOLUTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 217 de salarii introduse în Salario: 2900 RON/Luna

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Consultant vanzari- Bune abilități de comunicare și convingere- Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă- Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Word, Outlook) și într-un sistem de ERP- Experienţă în domeniul instalațiilor reprezintă un plus- Constituie avantaj experiența într-o poziție similarDescrierea jobului Consultant vanzari- Asigură suport comercial/ administrativ pentru echipa de vânzări- Răspunde cererilor de ofertă adresate prin e-mail și telefon- Asigură urmărirea şi înregistrarea comenzilor de vânzare în sistemul informatic intern- Comunică și menține relația cu clienții
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Contabil Junior


Candidatul ideal Contabil juniorstudii superioare de profil economiccunostinte privind legislatia in vigoare in domeniul contabilitatii si fiscalitatiiexperienta de minim 3 ani in domeniul financiar contabilcunostinte de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului Contabil juniorinregistreaza, tine evidenta si raspunde de registru de casa, avansuri de trezorerie, facturi de materiale/prestari serviciiemite facturi catre beneficiarii firmeimentine o comunicare eficienta si profesionala cu partenerii firmeiparticipa activ la inventarierea periodica a bunurilor societatiiasigura arhivarea documentelor in mod organizat si accesibil
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3375 RON/Luna

Auditor Intern


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare si postuniversitare (Diploma de licenta si Master) cu specializare in studii economice, diploma certificare ca si Auditor Intern/Control Intern/Managementul Riscului. Reprezinta avantaj certificare ca si Expert Contabil sau Consultant Fiscal.2.Competente/abilitati: Capacitate organizatorica, analiza si prezentare rapoarte financiare Personalitate obiectiva ,integra,pragmatica ,analitica si impartiala Abilitati matematice,logica si atentie distributiva Capacitate de planificare si prioritizare a activitatilor specifice Spirit de observatie, dinamism, eficienta in rezolvarea atributiilor de serviciu. Abilități excelente de comunicare si negociere, relatii interpersonale; Responsabilitate,etica,onestitate, intransigenta ,conduita etica si confidentialitate Competente tehnice avansate in utilizarea suitei MS Office ( Ms Excel,Ms Word,PowerPoint) si de navigare in aplicatie Power BI , cunostinte practice SAP Respect fata de lege si loi
HELL ENERGY S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 232 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Operator Dispecer Sisteme De Monitorizare


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil și dedicat, cu bune abilități de organizare și comunicare pentru a ocupa rolul de Manager Proiect Investiții din cadrul echipei de la Investiții.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă:Ești absolvent de studii medii tehnice;Ai abilități bune de comunicare;Ai cunoştinţe de operare calculator;Ai cunoștințe despre sisteme de monitorizare și aparatură de control BMS (Building Management System) și EMS (Enviromental Management System)Disponibilitate de a lucra in schimburi (12/24).Ar fi un plus pentru tine dacă ai:Cunoștințe de limba engleză;Experiență în domeniu.Descrierea jobului Obiectivul postului: Obiectivul postului are ca scop urmărirea regimului de exploatare, utilizare, funcționare a agregatelor energetice și de utilități prin sistemele de monitorizare BMS/EMS la sediul Gedeon Richter România SA.Provocările tale vor fi:Urmărirea sistemelor de monitorizare BMS/EMS;Administrarea sistemului de Ticketing pentru r
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Contabil Evidenta Primara


Candidatul ideal Studii superioare de contabilitate , experienta anterioara in domeniul contabilitatii primare , cunostinte la curent cu legislatia fiscala , experienta intr un program de contabilitate ,cunoasterea pachetului Win Mentor constituie un avantajDescrierea jobului Verificarea inregistrarilor regasite in rapoarte si registre precum : registre de casa , registre intrari -iesiri facturi , rapoarte de gestiune , verificare transmitere efactura si etransport ,intocmirea altor rapoarte si registre la nivel intern., sprijin in efectuarea inventarierii societati
ELSAT S.​R.​L.​

Consultant Tursim


Candidatul ideal Echipa Destine Holidays își mărește echipa iar acum suntem în căutarea noului nostru Consultant în Tursim, din cadrul agenției din Târgu Mures.𝗖𝗲𝗿𝗶𝗻𝘁̦𝗲:✔ o persona entuziasta✔ studiile superioare constitute un avanataj insa nu sunt obligatorii✔ cunoștințe de operare PC✔ limba engleză la nivel conversațional✔ experiență în turism Descrierea jobului 𝗕𝗲𝗻𝗲𝗳𝗶𝗰𝗶𝗶:✔ mediu de lucru plăcut✔ posibilitate de avansare în cadrul companiei✔ pachet salarial motivant si bonusuri din vanzari✔ infotripuri în destinațiile din portofoliuAlte detalii:✔Salariul negociabil in functie de experienta✔Programul de lucru este 09:00-17:00 – luni-vineri
DESTINE HOLIDAYS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.