Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

882 Locuri de Munca Facturare - Joburi Facturare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

882 Locuri de Munca Facturare - Joburi Facturare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sef Serviciu Facturare


Candidatul ideal - studii superioare economice;- cunostinte operare MS Office (Word, Excel);- bune abilitati de relationare si comunicare, persoana amabila, pozitiva, orientata catre client;- persoana serioasa, organizata, meticuloasa, responsabila;- experienta de minim 1 an pe un post similar constituie un avantaj .Descrierea jobului Beneficii:- pachet salarial motivant;- posibilitatea unei cariere profesionale intr-o unitate moderna si stabila.
PAN - PARTENER SPEDITION ARG SRL

Receptioner-operator Facturare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane orientate către clienți și dornice să ofere o experiență excelentă clienților noștri în calitate de Recepționer - operator facturare.Ai abilități excelente de comunicare, esti empatic și ți se pare interesant domeniul auto? Aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine!Descrierea jobului Descrierea jobului – Recepționer - Operator facturareEsti cea sau cel care primește clienții și-i orientează către colegii consilieri. Răspunzi la telefon, mailuri si organizezi activitatea in recepție. Facturezi, incasezi, inregistrezi, faci bonuri de consum, etc..Cerințe:- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă- Orientare către clienți, capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii pentru a atinge obiectivele echipei- Cunoștințe minime de Contabilitate primară- Experiență anterioară într-un rol similar de relații cu clienții sau facturare este apreciată, însă nu neapărat necesară Îți oferim:- Mediu de lucru modern
SALSTAR SRL

Operator Facturare/​facturist


Candidatul ideal nivelul de studii minim Bacalaureat experienta minima de 3 ani intr-un post similar sau lucru într-un soft de facturare cunoștințe minime de contabilitate primara; cunoștințe si experiență în domeniul operațiilor cu documente primare (facturi, chitante, registru casa etc.); cunostinte de Microsoft Office, SmartBill, DocProcess; abilitati de coordonare, planificare si organizare; atentie la detalii; bune abilitati de relationare si comunicare; rapiditate in operarea pe calculator; capacitate de multitasking.Descrierea jobului Responsabilitatile postului: Intocmirea in Smartbill a facturilor pe baza comenzilor primite; Intocmirea in Smartbill a avizelor de insotire a marfii; Intocmirea de Awb-uri; Urmarirea livrarii comenzilor facturate; Comunicarea cu clientii in legatura cu confirmarea stocurilor, facturarea si livrarea comenzilor (telefonic si email); Acordarea de suport in activitatile de receptie marfa, gestiune stocuri, inventariere, corectii stoc.Programul de lucr
MEDICAL SHOPPING ZONE SRL

Operator Facturare /​ Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Atitudine pozitiva- Capacitate de autoorganizare si punctualitate- Ordine corectitudine si seriozitate- Rezistenta la stres si effort, atentie la detalii- Cunostinte bune de operare PC si a pachetului MS Office- Studii medii sau superioare- Cunostinte privind : documentele financiare, contabilitate primara si reglementarile in domeniu- Persoana stabila si fidela in relatiile angajat-angajator- Abilitati bune de comunicare cu colegii si celelalte departamenteDescrierea jobului - Emiterea facturilor si a avizelor, pe baza comenzilor, in conformitate cu legislatia in vigoare,- Inregistrarea facturilor de furnizori interni / intracomunitari,- Inregistrare bonuri de intrare si consum- Organizeaza circuitul documentelor, si inregistrarea acestora in mod cronologic in evidenta contabila,- Tine evidenta registrului de casa- Verificare inventare - lunar- Programare productie - lunar- Program de lucru de Luni pana Vineri 8-17
LIDER SERVICII SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Persoana responsabila, dinamica, organizata;Flexibilitate, spirit de initiativa;Disponibilitate de a invata lucruri noi;Punctualitate, seriozitate, corectitudine;Abilitati de comunicare si relationare cu colegii si clientii;Atentie la detalii;Responsabil; Descrierea jobului SC ADSERV SRL ANGAJEAZA OPERATOR FACTURARESarcini ce trebuiesc indeplinite:- facturare- introducere nir-uri- operare documente productie- prelucrare comenziCunoasterea programului de operare WIN MENTOR constituie un avantaj.Punctul de lucru al societatii noastre se afla in comuna Harman, judet Brasov. Se asigura transport din Brasov.PRODUCATOR DE CEAIURI SI SUPLIMENTE ALIMENTARE.www.adnatura.ro
ADSERV SRL

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare/​procesare Comenzi


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și cu experiență care să se alăture echipei noastre, în calitate de Operator Facturare/Procesare Comenzi.Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiții: Experiență minimă de 2 ani în domeniul economic/contabilitate sau domenii/activități similare; Experiență în gestionarea relației cu firmele de curierat, inclusiv emiterea AWB-urilor, urmărirea comenzilor și soluționarea sesizărilor; Experiența anterioară în domeniul E-commerce reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare, atât în scris, cât și telefonic; Capacitate de organizare și planificare eficientă a sarcinilor; Cunoștințe de bază în operarea calculatorului.Descrierea jobului Principalele sarcini/responsabilități: Gestionarea documentelor emise automat de software-ul nostru (facturi și AWB-uri) pentru comenzile plasate; Preluarea și procesarea comenzilor venite de la agenții de vânzări, în conformitate cu procedurile interne; Tra
AUTO GEDAL IMPEX

Angajam Persoana La Facturare ,​cu Sau Fara Experienta


Descrierea jobului Cautăm o persoană pentru postul de facturare la Europe Auto Parts SRL, o firmă specializată în dezmembrări auto! Experiența nu este obligatorie. Programul de lucru este de 8 ore pe zi, de luni până vineri. Dacă ești interesat(ă), trimite-ne CV-ul tău la adresa de email [[email protected]]
EUROPE AUTO PARTS S.​R.​L.​

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Persoana Facturare/​consilier Vanzari - Constanta


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din Constanta în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobului Veți fi responsabil de întocmirea și gestionarea facturilor și a documentelor financiare;Veți oferi consultanță clienților în legătură cu produsele și se
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Operator Introducere Si Validare Date,​facturare


Candidatul ideal  Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office .Descrierea jobului  selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator; preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator; Centralizeaza contractele si urmareste valabilitatea acestora; efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic; Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei; Urmareste trasabilitatea facturilor fiscale si se asigura ca acestea au fost transmise si receptionate; Intocmeste, actualizeaza si verifica situatii centralizatoare cu furnizorii; Intocmeste pontajul personalului; Centralizeaza concediile personalului; Colaboreaza cu departamentul financiar central;
DEMECO SRL

Operator Calculator/​facturare - Popesti Leordeni


Candidatul ideal Experienţă dе minim 2 ani intr-o pozitie similaraStudii mediiCapacitate dе lucru si coordonare echipa, abilitati dе a lucra cu termene limitaOrganizare şi disciplinaSpirit dе echipă dar şi iniţiativă în acţiuniPersoană energică, rezistentă la stres şi activităţi repetitiveMotivaţie pentru dezvoltare, prin învăţare continuaAtitudine pozitivă, stil dе viaţă şi dе lucru echilibratCunostinte solide Charisma Enterprise- avantajCunostinte dе baza ExcelDescrierea jobului Prelucrarea comenzilor partenerilor (client/furnizori)Pregatirea avizelor centralizate/facturilor si a altor documente specific pentru livrare catre cliеnti,Emitere nir-uri pe bazа documentеlor dе rеcеptiе sau returIncasare numerar clienti depozitVеrificаre facturi si chitаntе;Arhivаre documente cu regim special si nu numaiVerificаre si gestionare a documentelor cu regim special;Raportare periodica catre seful direct a rezultatele activitatii pe care o desfasoara;Raportare periodica catre departamentele conta
PET PRODUCT SRL

Constanta - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipei noastre din Constanta în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou. Descrierea jobului Veți fi responsabil de întocmirea și gestionarea facturilor și a documentelor financiare;Veți oferi consultanță clienților în legătură cu produsele și s
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Operator Facturare


Scurta descriere a companiei La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimbă jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust. Cerinte - Experiență în facturare și/sau contabilitate primară și de gestiune a stocurilor; - Cunoașterea pachetului MS Office și Neomanager (reprezintă un avantaj); - Abilități de calcul, gândire analitică, persoană organizată; - Seriozitate și atenție la detalii. Responsabilitati - Asigură importul de comenzi în sistemul informatic;- Emite avizele și facturile de vânzare a mărfurilor;- Procesează documentele de retur marfă;- Întocmește avizele de transfer marfă, rezolvarea diferențelor apărute;- Arhivează diverse documente (facturi, comenzi, etc) pe care le gestionează;- Furnizează diverse rapoarte solicitate periodic de către conducerea companiei. Alte informatii Locatia: Pantelimon, IlfovProgram: Luni - Vineri de la 0
Compania Indiilor Orientale CIO

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare


Candidatul ideal -cunostinte minime de contabilitate primara;-experienta intr-un post similar sau lucru intr-un soft de facturare constituie un avantaj-experienta cu programul de gestiune Nexus sau similar reprezinta un avantaj;-o buna gestionare a relatiilor cu clientii / furnizorii;-cunostinte si experienta in domeniul operatiilor cu documente primare (facturi, chitante, registru casa etc.);-experienta in instalatii/logistica/facturare- reprezinta un avantaj;-abilitati de coordonare, planificare si organizare;-capacitatea de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le verifica;-capacitate de organizare a timpului de lucru;-cunostinte minime de gestiune si arhivare documente;-experienta de lucru intr-un program de gestiune contabila constitue un avantaj ;-abilitati numerice dar si abilitati de comunicare;-cunostinte de Microsoft Office;-atentie la detalii;-capacitate de multitasking;-seriozitate, rigurozitate, disciplina;-atitudine dinamica si proactiva;Descrierea jobului R
SMART HOME INSTAL IASI S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 570 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator facturare


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte - Englis
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 619 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Facturare - Responsabil Back-office


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul contabilității primare și a activităților similare.- Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală.- Abilități de organizare și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple.- Cunoștințe operare PC.- Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o disciplină relevantă reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Facturarea comenzilor și monitorizarea corespunzătoare a acestora în sistemul nostru contabil.- Realizarea și gestionarea contractelor cu clienții, asigurând respectarea termenelor și condițiilor stabilite.- Verificarea și gestionarea instrumentelor de plată.- Crearea și actualizarea listelor de prețuri conform politicilor companiei.- Raportarea salariilor în sistemul Revisal și furnizarea de date relevante către firma de contabilitate pentru procesarea corespunzătoare a informațiilor financiare.- Emiterea declarațiilor lunare către Admi
ADULT CONSTRUCT SRL

Operator Facturare-Baneasa


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Operator facturare/​ executie contracte


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Asistent Relatii Clienti - Operator Facturare Si Secretariat


Candidatul ideal In echipa Kreston Romania vei fi recunoscut si recompensat pentru realizari, te vei bucura de un pachet salariat motivant si vei primi sprijinul si indrumarea pentru a-ti atinge propriile obiective de dezvoltare.CERINTE- absolvent de studii superioare - experienta in Microsoft Office (Word, Excel)- capacitate de lucru in echipa- abilitati multitasking- abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza- atentie la detaliiDescrierea jobului In calitate de asistent relatii clienti si secretariat la biroul front office vei tine legatura cu clientii nostri din intreaga lume, vei intocmi oferte comerciale si contracte sub indrumarea managerului de departament, vei emite lunar facturi, vei intocmi registrul de casa, vei prelua corespondenta si vei fi implicat si in cateva activitati administrative de birou. Biroul de la care veti lucra este situat la intrarea in birou pentru a fi facila si partea de secretariat privind preluarea corespondentei.RESPONSABILITATI- preluarea c
KRESTON ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare - Consiliere Clienti /​ Back Office


Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primaraAbilitatea de a intelege si invata produsele companieiCunostinte operare calculator : Word , Excel , OutlookAvantaj : cunostinte WinMentorAvantaj : Limba Engleza Descrierea jobului Lucreaza in principal in programul de gestiunePreia solicitari clienti , comenzi : email , telefonic , front-deskConsiliaza clientii : email , telefonic , front-deskIntocmeste documente specifice intr-un flux clarIncaseaza ocazional c/v facturi cu numerar sau card POSDesfasoara si alte activitati specifice de vanzari si logistica : AWB , inventar ,etcProgram lucru : Luni - Vineri 8 -16.30Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formarea deprinderilor de lucru.BENEFICIITichete de masa 40 lei / zi
PLASSON ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 882 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.