Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

882 Locuri de Munca Facturare - Joburi Facturare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

882 Locuri de Munca Facturare - Joburi Facturare

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Facturare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Facturare - Consiliere Clienti /​ Back Office


Candidatul ideal Cunostinte contabilitate primaraAbilitatea de a intelege si invata produsele companieiCunostinte operare calculator : Word , Excel , OutlookAvantaj : cunostinte WinMentorAvantaj : Limba Engleza Descrierea jobului Lucreaza in principal in programul de gestiunePreia solicitari clienti , comenzi : email , telefonic , front-deskConsiliaza clientii : email , telefonic , front-deskIntocmeste documente specifice intr-un flux clarIncaseaza ocazional c/v facturi cu numerar sau card POSDesfasoara si alte activitati specifice de vanzari si logistica : AWB , inventar ,etcProgram lucru : Luni - Vineri 8 -16.30Se asigura instruire de introducere , lucrul in echipa cu operator experimentat pana la formarea deprinderilor de lucru.BENEFICIITichete de masa 40 lei / zi
PLASSON ROMANIA S.​R.​L.​

Operator facturare - agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii universitare, abso
ABC Human Capital

Operator Facturare - Incasare


Candidatul ideal Minim studi medii, cunostinte operare PC, experienta in domeniu constituie un avantaj, abilitati bune de comunicare, bine organizat, punctual, cinstit si fara cazier.Descrierea jobului Operare pe calculator si incasare contravaloare marfuri de la clienti.Beneficii: Bonusuri dе pеrformаntа, tichete de masa, salariu atractiv, asigurare medicala, contact de munca pe perioada nedeterminata, colegi tineri si dinamici, un mediu placut de lucru.
DECORA DESIGN SRL

Analist Facturare


Descrierea jobului Candidatul Ideal:Educaţia necesară: Studii superioare; Experienţă practică necesară: Minim 3 ani de experienţă în domeniul economic;Cunoştinte legislaţie: Legea nr. 85/2006 – Legea insolvenţiei;Cunoașterea limbii engleze. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Altele:Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;Acuratețe în prelucrarea datelor;Foarte bune deprinderi de organizare, planificare, prioritizare sarcini și respectare termene; Abilitâți foarte bune de prezentare, comunicare și relaționare interpersonală;Abilităţi contabile şi analitice deosebite;Nivel ridicat de angajament şi abilităţi de muncă în echipă;Abilităţi de lucru în sub presiune (respectare termene limită)Permis de conducere categoria B. *Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră. E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Operator Facturare/​contabilitate Primara


Candidatul ideal Persoana cooperanta, echilibrata.- Seriozitate, punctualitate.- Excelente abilitati de comunicare.- Atentie la detalii.- Spirit de echipa.Bune abilități MS Office , excelente în MS Excel;Experienta de lucru in Saga si Neomanager ar fi de preferat ,dar se poate invata si daca ati lucrat in alte programe de facturare/gestiune;Excelente abilități de planificare strategică și capabile să interacționeze cu toate nivelurile;Cunostinte cu fiscalitatea și contabilitatea de IMPORT/EXPORT, reprezinta avantaj;Descrierea jobului Inregistrarea zilnica a tranzactiilor (operatiuni bancare, operatiuni de casa, facturi furnizori, client, orice documente cu caracter fiscal contabil sau relationat) folosind sitemele informatice interne;Realizarea tranzactiilor bancare planificate impreuna cu managerul directContabilitate primară: registre de casă, dispoziții de plată, emitere bonuri și facturi fiscale, înregistrare NIR-uri, facturi de transport și facturi de furnizori, deconturi;Întrețin
DAXI CLEANING SRL

Arad - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană facturare/Consiler vanzari Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobuluiCe vei face:Veți fi
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal Candidatul ideal, este o persoana cu studii medii sau superioare finalizate,cunostinte de operare pe calculator si a unui soft contabil ( de preferat SAGA).Descrierea jobului -Emite facturi fiscale si bonuri fiscale;-Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii din programul informatic;-Acordarea suportului departamentelor Vânzari și Financiar prin punerea la dispoziție de documente și situații specifice activității de facturare;-Întocmirea diverselor rapoarte specifice postului;-Intocmeste si verifica monetarul la sfarsitul zilei de lucru;Beneficii:-Contract de munca pe perioada nedeterminata;-Pachet salarial atractiv;-Tichete de masă in valoare de 30lei/zi;-Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;-Se asigura transport.Pentru mai multe informatii puteti suna la 0720449944
COMFORTEX TEHNO SYSTEMS SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Purchase /​ Sales Ledger Assistant /​ Operator Facturare


Candidatul ideal Job purpose:Reporting to Chief Accountant, you will be responsible for the accounts payable function, with duties including posting purchase invoices, processing supplier payments and being the main accounts point of contact for both suppliers & customers.Knowledge, Skills & ExperienceEssentialPrevious recent accounts or administrative experience.Good IT skills including Excel, Word, PowerPointMiddle level of English (speaking and writing)DesirablePrevious experience of using Sage 200 is desirable but not essentialCunoasterea sistemului Saga constituie un avantajDescrierea jobului Job description & Key Responsabilities: Purchase Ledger Matching invoices to delivery notes and purchase orders Ensuring all invoices are authorised by the relevant person where there is no purchase order Processing supplier invoices Reconciling supplier statements Taking ownership of and resolving any queries, ensuring the ledger is clean, tidy and reconciled at all times Processing weekly s
BF SYSTEMS MANUFACTURING SRL

Facturare /​ Contabilitate


Candidatul ideal persoana motivata, responsabila, organizata, studii superioare/medii de specialitate, cunoasterea temeinica a legislatiei economico/financiare si fiscale in vigoare, experienta intr-un post similar, operare PC, englezaDescrierea jobului evidenta contabila a operatiilor financiar/contabile in conformitate cu principiile generale ale contabilitatii, verifica exactitatea si corectitudinea inregistrarilor si situatiilor contabile, intocmeste situatii financiar/contabile, intocmeste si urmareste comenzi marfa;intocmire si centralizare facturi fiscale/ avize si introducerea acestora in programul de contabilitate; operare, evidenta operatiuni casierie;verifica exactitatea si corectitudinea inregistrarilor efectuate (jurnale, scadentare, registre contabile, etc);program de lucru; Luni- Vineri , orele 8.00-16.30
BLACK SEA SUPPLIERS SRL

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului Descriere job: emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Operator Facturare - Incasare


Candidatul ideal Minim studi medii, cunostinte operare PC, experienta in domeniu constituie un avantaj, abilitati bune de comunicare, bine organizat, punctual, cinstit si fara cazier.Descrierea jobului Operare pe calculator si incasare contravaloare marfuri de la clienti.Beneficii: Bonusuri dе pеrformаntа, tichete de masa, salariu atractiv, asigurare medicala, contact de munca pe perioada nedeterminata, colegi tineri si dinamici, un mediu placut de lucru.
REMAX INTERMED TREND SRL

Operator Facturare Program Saga


Candidatul ideal Candidatul ideal, este o persoana cu studii medii sau superioare finalizate,cunostinte de operare pe calculator si a unui soft contabil, cunostinte program de contabilitate SAGA.Descrierea jobului -Emite facturi fiscale si bonuri fiscale;-Emiterea facturilor și avizelor de însoțire a mărfii din programul informatic;-Acordarea suportului departamentelor Vânzari și Financiar prin punerea la dispoziție de documente și situații specifice activității de facturare;-Întocmirea diverselor rapoarte specifice postului;-Intocmeste si verifica monetarul la sfarsitul zilei de lucru;Beneficii:-Contract de munca pe perioada nedeterminata;-Pachet salarial atractiv;-Tichete de masă in valoare de 30lei/zi;-Tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun;-Se asigura transport.Pentru mai multe informatii puteti suna la 0720449944
COMFORTEX TEHNO SYSTEMS SRL

Operator Facturare Contabila


Candidatul ideal INTOCMESTE VERIFICA SI EMITE DOCUMENTE DE VAZNZARE (FACTURI PROFORME AVIZE )INTOCMESTE AWB-URI PENTRU PRODUSELE EXPEDIATE PRIN CURIERINTOCMESTE DIVERSE SITUATII SOLICITATEARNIVEAZA DOCUMENTELE PRIMIRE SI EMIVE SI LE INREGISTREAZA IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE SAGADescrierea jobului FACTURAREA SE FACE IN PROGRAMUL SMART BILLPROGRAM LUNI- VINER 08:30/18:00Şoseaua Olteniţei 115A, Popești-Leordeni 0771600752486586
PIESE UTILAJE SHOP S.​R.​L.​

Operator Facturare Magazin Online


Candidatul ideal - 80% din activitate inseamna facturare si preluarea apelurilor telefonice.Experienta in domeniul e-commerce si in administrarea unui magazin online;Persoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate;Cunostinte despre promovare marketing in zona online si offline.Descrierea jobului Editarea produselor din magazinul online si platforme market;Confirmarea cu clientii si procesarea comenzilor plasate de acestia in cadrul magazinului online;Emiterea documentelor de transport conform comenzilor primite (facturi, AWB-uri);Comunicarea empatica si eficienta cu clientii magazinului;Sustinerea unei relatii profesionale cu colegii si furnizorii;Facturarea produselor achizitionate prin intermediul magazinului online;Cunostinte de editare in limba romana.Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba de 3 luni;Discounturi la produsele firmei.
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare /​ Casier - Magazin Sportiv


Candidatul ideal Esti pasionat de sport? Atunci te asteptam in echipa noastra!Si cum atitudinea conteaza, ne dorim sa fii:- Un bun comunicator;- Deschis catre invatare si asimilare de informatii noi;- Persoana responsabila, capabila sa urmareasca rezultatele;- Meticulos si ordonat.Descrierea jobului Atributiile tale in echipa noastra vor fi:- Emiterea facturilor si bonurilor fiscale pe baza comenzilor receptionate;- Efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;- Introducerea in gestiune a produselor venite de la furnizorii interni si externi;- Verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;- Receptionarea marfii sosite de la furnizorii interni si externi;- Arhivarea documentelor primite si emise;- Comunicarea telefonica atat cu clientii, cat si cu magazinele partenere, asupra tuturor activitatilor de mai susAvem nevoie sa stii urmatoarele:- Microsoft Office (Word, Excel), la un nivel mediu;- Cunostinte de contabilitate primara - constituie un avantaj;- Limba eng
OPENBOX CONSULTING SRL

Operator Facturare Si Vanzare - Complex Doraly


Candidatul ideal - 80% din activitate inseamna facturare si vanzarePersoana cu atitudine pozitiva;Usurinta in a acumula noi cunostinte, spontaneitate.Descrierea jobului Responsabilitati:Vinde produsele firmei atat clientilor existenti cat si clientilor noi;Emite facturi clientilor care cumpara produse din magazin;Prezinta oferta firmei potentialilor client care intra in magazin;Pregateste marfa comandata de client;Aranjeaza produsele pe rafturi, fara deteriorarea acestora;Marcheaza cu preturi produsele din magazin, conform catalogului;Verifica periodic stocurile din magazine si in cazul neregulilor anunta seful de magazin;Cunoaste toate produsele si utilitatea acestora, fiind in stare sa informeze clientul despre detaliile tehnice ale produselor;Urmareste incasarea la termenele stabilite a sumelor datorate de client.Programul de lucru este:L - V - 08:00 - 17:00S: 08:00 - 15:00Beneficii:Prima de Paste;Prima de Craciun;Abonamnet medical la Regina Maria dupa expirarea perioadei de proba d
HAUSBERG ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Facturare


Candidatul ideal - abilitati de operare calculator;- abilitati de utilizare sisteme informatice, cunoasterea Mentor este un avantaj;- cunostinte medii de operare calculator si MS Office;- experienta relevanta pe atributii similare;- studii medii/superioare- recomandari la cerere;- meticulozitate;- seriozitate;- onestitate.Descrierea jobului Program de lucru: 8 ore+1 ora pauza de masa, in intervalul 08:00-17:00Atributii principale:- Intocmeste facturi de vanzare marfa, materiale, conform comenzilor primite;- Respecta procedurile interne si legale cu privire la emiterea facturilor si aavizelor de transfer;- Efectueaza incasari facturi, emite bonuri fiscale aferente facturilor de vanzare;- Asigura suport Departamentului Vanzari cu privire la emiterea facturilor conform comenzilor primite;- Receptioneaza in sistemul informatic marfa din gestiunile alocate (facturi achizitie , avize, transfer avize subunitati )- Intocmeste /inregistreaza avize de livrare si transfer marfa,- Verifica datele
MIT PROCESSING STRUCTURE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 876 de salarii introduse în Salario: 2712 RON/Luna

Contabilitate Primara/​facturare


Candidatul ideal Echipa ESX cauta un nou coleg/a pentru postul de Contabilitate primara/Facturare. Ne dorim in echipa noastra o persoana organizata, atenta la detalii si capabila sa lucreze cu precizie intr-un mediu cu termene limita stranse.Daca esti o persoana orientata catre rezolvarea problemelor, ai capacitatea de a lucra in echipa si de a colabora cu alte departamente, atunci acest rol este pentru tine.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor include: Intocmirea facturilor conform cerintelor si procedurilor companiei. Verificarea corectitudinii si completitudinii datelor din facturi. Comunicarea cu clientii pentru clarificari sau probleme legate de facturare. Intocmirea rapoartelor periodice referitoare la activitatea de facturare. Colaborarea cu departamentele interne pentru rezolvarea discrepantelor sau a problemelor legate de facturare. Asigurarea respectarii termenelor limita si a procedurilor interne in procesul de facturare.Beneficii: Mediu prietenos cu multiple oport
ESX INTEL WORLD S.​R.​L.​

Referent De Specialitate - Derulare Facturare


Candidatul ideal Recrutam referent de specialitate in serviciul de Derulare Facturare pentru Hidroelectrica S.A., pentru o perioada determinata de 6 luni. Ce ne dorim de la tine: Studii superioare; Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Cunostinte de operare PC(Microsoft Office); Experienta de lucru in sisteme ERP (SAP constituie avantaj); Cunostinte de limba engleza nivel mediu reprezinta avantaj.Descrierea jobului Care vor fi responsabilitatile noului nostru coleg : Emiterea facturilor pentru incasarea contravalorii energiei electrice livrate la clientii finali; Emiterea facturilor pentru certificate verzi in conformitate cu contractele incheiate; Verificarea si admiterea la plata a facturilor aferente serviciului de distributie energie electrica prestat clientului final; Realizarea compensarilor catre clientii finali; Urmarirea creantelor si notificarea clientilor; Comunicarea noilor oferte de pret clientilor; Comunicarea diverselor informatii in conformitate cu reglementa
IHM TOTAL CONSULT

Responsabil Contracte/​facturare Clienti


Candidatul ideal Compania cauta o persoana care sa gestioneze relatia cu toti clientii societatii asadar o persoana comunicativa dornica sa invete activitatea companieiDescrierea jobului Responsabilitati:- coordonare portofoliu clienti- incheiere contracte noi, acte aditionale la contractele existente- evidenta privind contractele in derulare, valoare facturata, rest de facturat- emitere facturi si transmitere catre clienti, transmitere fise partener si punctare sold- alte activitati suport pentru departamentele asimilate.Programul este de 8 h de luni pana vineri 08-00-16.00 activitatea urmand a fi desfasurata la sediul companiei situat in zona Obor, nu se accepta telemunca iar salariul este de 5300 lei net plus bonuri de masa 35lei/tichet.
IDEAL FIT INTELLIGENCE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 882 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.