Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Financial Analyst in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Financial Analyst in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Financial Analyst in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Financial Analyst in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Financial Analyst


Candidatul ideal Grow Faster. Grow Further. There is a very high probability that Finance in eMAG is different than what you have come across so far. In order to enjoy it, you have to love taking initiative and getting to the very bottom of business cases, you have to ask questions and work together to find and define the best options eMAG has to move forward. Then, you execute. Past experience always comes in handy but, many of the projects we’re working on are brand new, so curiosity and an open mind moves us forward.We are constantly upgrading people processes for our young organization, and each and every member of our team has an important role to play in that. Our ambition is to have not only a thriving business, but also an engaged team that fosters development – or, in other words, the best learning environment in town! If you like the sound of that, then, we’d love to meet you!Let’s meet if you have these skills:​ Are passionate about Finance and you want to work in a dynamic
EMAG

Media netă estimată pe baza celor 795 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Financial Analyst


Candidatul ideal • Minimum 1 year of experience in a similar position• Planning, Budgeting and Cost Control principles knowledge• The ability to plan and prioritize workloads in order to meet deadlines• Excellent communication and analytical skills; Highly organized, analytical, task-focused and multiple priorities in a fast-moving environment• Very good accounting knowledge• Fluent in English• Very good Microsoft Office skills and excellent Excel skills• Proficiency in using the internal ERPDescrierea jobului • Prepares and analyzes the financial reporting at all levels of the organization on actual, forecasts (budget) and prior year• Manage monthly, quarterly and yearly standalone reporting to the Top Management• Prepares yearly standalone financial statements according to IFRS standards• Performs research / performance / evaluation analysis of costs variances / evolution• Support, analyze and assist in the preparation and review of the company’s annual operating budget / best estima
ROMASTRU TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 797 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Financial Analyst


Candidatul ideal Skills and relevant work experience:Required: Finance/accounting knowledge Good MS Office knowledge - Excel (Sum If, V look-up, H look-up) Good English level: B2 Stakeholder management Team playerPreffered: Experience with SAP systemDescrierea jobului The role of the Financial Analyst within RTR is to provide management reporting and transaction support to the MCBC business entities.The role will play a key supporting role in helping the entities’ finance teams deliver a timely financial close, financial forecasting and decision support to the commercial and supply chain functions.Key Responsibilities:• Provides data analytics and transactional support to the Finance Business Areas• Assists in period end close duties including journal posting, reconciliations• Provides analysis of system data, engineering stores and other to the business• Prepares key monthly reports to support key commercial or supply chain decision making• Gathers data for and uploads forecasts to bu
MOLSON COORS GLOBAL BUSINESS SERVICES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 792 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Financial Analyst (fp&a)


Candidatul ideal Ce ar trebui să ai? O experiență profesională similară de minim 3-4 ani (preferabil audit financiar, analiză sau controlling financiar); Capacitatea de a te implica în proiecte care presupun dezvoltarea de rapoarte și raportare P&L lunar; Abilități bune de analiză financiară și de business, experiență în procese de previziune, bugetare; Atitudine proactivă, capacitatea de a lucra independent, dar și în echipă; Capacitatea de a utiliza Excel la un nivel avansat; Experiență în utilizarea SAP + QlikView (reprezintă avantaj); Capacitatea de organizare, prioritizare și sintetizare a informațiilor și documentelor etc.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci? Să te implici în activitățile de închidere lunară (managerială și către Group); Să te implici în activitățile de forecastare și bugetare; Să realizezi și să dezvolți diverse raportări in zona de CAPEX - Actual vs. Budget; Să te implici in activitati de verificare si implementare IFRS 16; Să efectuezi analize financiare ad
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Financial Analyst


A snapshot of your day: You will contribute to handling the controlling processes of Competence Hub in a fast ramping-up environment. How you'll make an impact: Execute the forecast activities and deep involvement in month end closing processesCost center controlling in close alignment with the function leadsAnalysis of deviations months over months and assessment of adequacy of budgets and strategic planningPreparation of management reportingIdentify and implement opportunities for process standardizations and improvementsFinance contact for digitalization initiatives Undertaking other reporting and planning tasks as possible and required What you bring: Bachelor or master's degree in business administration, accounting, finance or a comparable educationProfessional experience (2-5 years) in the finance area, ideally controllingFirst experiences in current business intelligence tools (e.g. SAP Analytical Clouds) and interest to expand these skills Familiar in using MS Office applicati
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 884 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Financial Analyst


Scurta descriere a companiei Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC. Cerinte • Experienta profesionala de minim 3 ani pe o pozitie similara;• Studii superioare în domeniul economic sau financiar-contabil;• Cunoștințe solide în analiză/raportare financiară și contabilitate;• Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu;• Cunostinte avansate de utilizare Excel;• Abilități foarte bune de analiză și interpretare a datelor financiare, cu atenție la detalii;• Capacitatea de a comunica eficient conce
KreativeHR Services

Media netă estimată pe baza celor 790 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Financial Analyst


A Snapshot of Your Day As Financial Analyst in Grid Technology Business Controlling you will be involved in month-end closing, monthly forecast, ACT vs Forecast deviations as well as planning activities for business area functions. You will work with cross-functional and cross-organizational teams in- and outside Grid Technologies. How You'll Make an Impact Supporting month-end close as well as planning processes with accuracy and efficiency.Defining and analyzing financial (and operational) KPI to actively guide the business area functions. Providing guidance and governance for controlling and accounting related topics. Identifying processes that can be automated and performed more efficiently. Driving digitalization in cooperation with the Data, Processes & Systems team. What You Bring Several years of relevant professional experience in budgeting, forecasting, financial analysis, reporting and controlling in a multinational controlling environment.Strong analytical and problem-s
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 917 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Junior Financial Analyst


A Snapshot of Your DayAs a Junior Financial Analyst, you will have a deep involvement in activities related to billing, month-end closing, monthly forecast and ACT vs Forecast deviations.How You'll Make an Impact Understanding and operating the hourly writing and billing process within Business Controlling Creating and analyzing reports for Plan/actual deviations and aggregate all needed data from the relevant tools (SAP etc.) Supporting the month-end closing processes Supporting monthly forecasts Interaction/communication with various stakeholders (Function Team leads; regular users; support functions; Business Controlling peers) What You Bring Bachelor's degree in business, accounting, finance, economics, or related field Level of experience: 2-4 years in finance field Confident handling of MS Office and SAP knowledge Fluent knowledge of spoken and written English; basic knowledge of German is a plus Outstanding presentation, reporting and communication skills Knowledge of financial
Siemens Energy

Senior Financial Analyst (M/​F/​D)


A snapshot of your day: As a member of the Regions & Business Administration Team, you'll support the team by driving the automation process related to several financial activities: cost allocation, accrual and deferral postings, issuing invoices, reporting etc. How you'll make an impact: You'll be the driver for automation in the daily transactional topics, by creating Excel Macros and RPA robots. You'll drive process optimization and digitalization in your area of responsibility and foster continuous improvements to increase e.g. cost transparency, accuracy and efficiency.You'll be responsible to perform various financial tasks, especially cost allocation & charging activities. You'll create and improve relevant reports and work closely with your Controlling partners in RBA. You'll proactively manage quality in reporting and ensure strict compliance with corporate guidelines and standards. What you bring: Bachelor`s degree in business, accounting, finance, economics Proven ex
Siemens Energy

Senior Financial Analyst (M/​F/​D)


A snapshot of your day: As a member of the Regions & Business Administration Team, you'll support the team by driving the automation process related to several financial activities: cost allocation, accrual and deferral postings, issuing invoices, reporting etc. How you'll make an impact: You'll be the driver for automation in the daily transactional topics, by creating Excel Macros and RPA robots. You'll drive process optimization and digitalization in your area of responsibility and foster continuous improvements to increase e.g. cost transparency, accuracy and efficiency.You'll be responsible to perform various financial tasks, especially cost allocation & charging activities.You'll create and improve relevant reports and work closely with your Controlling partners in RBA.You'll proactively manage quality in reporting and ensure strict compliance with corporate guidelines and standards. What you bring: Bachelor`s degree in business, accounting, finance, economicsProven exper
Siemens Energy

Junior Financial Analyst


A Snapshot of Your Day As a Junior Financial Analyst you will have a deep involvement in activities related to billing, month-end closing, monthly forecast and ACT vs Forecast deviations. How You'll Make an ImpactUnderstanding and operating the hourly writing and billing process within Business ControllingCreating and analyzing reports for Plan/actual deviations and aggregate all needed data from the relevant tools (SAP etc.)Supporting the month-end closing processesSupporting monthly forecasts Interaction/communication with various stakeholders (Function Team leads; regular users; support functions; Business Controlling peers) What You BringBachelor's degree in business, accounting, finance, economics, or related fieldLevel of experience: 2-4 years in finance field Confident handling of MS Office and SAP knowledge Fluent knowledge of spoken and written English; basic knowledge of German is a plusOutstanding presentation, reporting and communication skillsKnowledge of financial forecas
Siemens Energy

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Financial Analyst with English


Short company description ALD Automotive & LeasePlan unveil Ayvens, our new global mobility brand which unites the two companies together under a single common brand. This new brand represents another strategic milestone in the company’s development to become the leading global sustainable mobility player.With over 3.3 million vehicles managed across more than 44 countries, we provide full-service leasing, flexible subscription services, fleet management services and multi-mobility solutions to customers of all sizes, including large corporates, SMEs, professionals, and private individuals.At ALD Automotive | LeasePlan, we believe that our success is driven by our commitment to customer satisfaction. Our team is dedicated to delivering innovative solutions and technology-enabled services that help our customers focus on their everyday business. In everything we do, we’re guided by the principles of authenticity, curiosity, commitment, and collaboration. We aim to foster an organiza
Ayvens

Senior Financial Analyst Regional Service Europe & Africa


A Snapshot of Your DayYou start your day fully energized to get things done as a member of an international team. For our team, no day is like the other. While sometimes, you are focused on crunching numbers, you will also be communicating with many people, to align, seek support, learn, and provide help. The results of your work are of utmost importance to assess our businesses performance and prepare adequate business decisions. Therefore, you will feel you are making an impact every single day. Digitalization is key to our joint success - as a curious learner, you i��nd ways of improvement and proactively push the implementation for the benei��t of our team, our business, and our company.How You'll Make an ImpactYou work in an experienced and dedicated team of 7 members located in various cities and countries.As part of the GS BC community, you help to implement global BC standards and processes in the Regional Service Unit (RSU) Europe and Africa (such as for performance controllin
Siemens Energy

Financial Analyst Intern (Bucharest-Remote) - Token Metrics


Short company description Joburi studenti, programe de internship, stagii de practica si joburi entry level de la cei mai mari angajatori din Romania. Requirements • Knowledge of US Generally Accepted Accounting Principles• Bachelor's degree in business, accounting, finance, economics, or related field.• Proven experience in the financial industry.• Proficiency with spreadsheets, databases, and financial software applications.• Outstanding presentation, reporting, and communication skills.• Proven knowledge of financial forecasting and diagnosis, corporate finance, and information analysis.• Proven leadership abilities.• Deep understanding of the financial system and institutions. Responsibilities • Analyzing financial data.• Researching macroeconomic and microeconomic conditions.• Preparing accounting and other required reports and projections based on the analysis performed.• Evaluating capital expenditures and asset depreciation.• Establishing and evaluating records, statements, and
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

Financial Analyst-Planning and Controlling


Scurta descriere a companiei In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Cerinte - University degree in Economic studies;- 2 years experience in a similar position, preferable in Finance area;- Good knowledge of acting accounting principles (local, Group and IFRS), rules and principles regulating the controlling area/profession;- High computer skills related to data processing and financial analysis;- Good verbal and written communication skills in English;- Good computer skills, solid knowledge of MS Office, bank related core and other operating system used in the bank;- Constantly develop professionally in the controlling/finance area. Responsabilitati -
UniCredit Bank
Vezi alte joburi relevante

Consultant vanzari /​ contabil primar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 LEI pe lună
Candidatul IdealCandidatul ideal pentru această poziție ar trebui să fie o persoană motivată, cu o atitudine proactivă și orientată către rezultate. Ne dorim să lucrăm alături de cineva care să fie pasionat de domeniul economic și să fie dornic să învețe și să se dezvolte continuu. Abilitățile excelente de comunicare și gestionare a relațiilor interpersonale sunt esențiale, deoarece aceasta este o poziție în care interacțiunea cu colegii și clienții este constantă. Candidatul ideal ar trebui să fie organizat, atent la detalii și să aibă capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant. De asemenea, apreciem înalt atitudinea pozitivă și dorința de a contribui activ la succesul echipei și al companiei în ansamblu. Punct de lucru in Afumati , Ilfov. Descrierea jobuluiAsistentă Administrativă și Contabilă Cerințe:Studii superioare în domeniul vanzărilor sau similar;Cunoștințe primare în vanzari și gestiune;Experiență sau familiaritate cu procesul de facturare;Abilități î
IDEAL GLAMOUR BUSINESS SRL

Economist /​ Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Locație: București Despre Noi:YOURJOB recrutează Economist/Contabil Junior. Un prilej excelent pentru cei pasionați de contabilitate și plăți. Dacă ai cunoștințe în domeniu și ești gata să faci parte dintr-o echipă dinamică, alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru financiar! Candidatul Ideal:Diplomă de licență în Contabilitate, Finanțe sau domeniu similar.Experiență anterioară în contabilitate și gestionarea plăților (experiența într-un rol similar reprezintă un avantaj).Cunoștințe solide de contabilitate primară și legislație fiscală.Abilități bune de comunicare și rezolvare a problemelor.Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea jobului: Contabilitate Primară:Întocmirea și actualizarea registrelor contabile.Verificarea și înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare.Menținerea evidenței corecte a documentelor contabile. Gestionarea Plăților:Procesarea plăților furnizorilor și urmărirea termenelor de plată.Monit
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Operator pariuri sportive - Sector 3,​ Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa în Bucuresti, Sector 3 (Dristor)! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompensele muncii tale;apreciem și
BETMEN TECH GAMES SRL

Operator pariuri sportive - Sector 4


Companie verificată
Aplica rapid
Betmen își mărește echipa în Bucuresti, Sector 4 (aproape de metrou Dimitrie Leonida)! Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, dornică să facă parte dintr-o echipă tânără, alătură-te echipei BETMEN și devino eroul noilor aventuri din lumea pariurilor sportive! Experiența nu este necesară. Oferim training de formare profesionala plătit, pentru a te ajuta să dobândești toate informațiile necesare în domeniul pariurilor sportive. Responsabilitati:- Vei avea misiunea de a informa clienții noștri cu privire la produsele și serviciile noastre, regulamentele de joc și campaniile promotionale;- Vei fi responsabil de plasarea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei, precum și de efectuarea plăților pentru aparatele de tip slot.- La sfârșitul zilei, vei întocmi rapoarte de contabilitate primară și vei contribui la crearea unei atmosfere plăcute pentru clienți. Beneficii:salariu fix, completat de tichete de masă în valoare de 30 de lei pe zi, pentru a te bucura de recompens
BETMEN TECH GAMES SRL

Operator Call Center - Editura de carte - Sector 1


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteObligatoriu: Experienta in call center - vanzari - minim un 1Obligatoriu: Absolvent cu diploma de bacalaureatPersoana cu bune abilitati de comunicare.Abilitati de organizare. Responsabilitati / RealizariContactarea telefonica a clientilorPregatirea si prezentarea ofertei catre client - vanzareIntroducerea comenzilor in sistem Alte informatiiPachet salarial net 3000 LEiBonus si comision in functie de vanzari - platit bianual (iunie - decembrie)Contract pe nedeterminat;Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZIAsigurare medicala - (dupa 12 luni de activitate)Program de lucru: 9-17:30 - L-V - Week-enduri libere
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.