Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

567 Locuri de Munca in Galati - Joburi in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

567 Locuri de Munca in Galati - Joburi in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Supply Chain Manager


Candidatul ideal Academic degree, preferably a master degree in a relevant field Technical background is a plus 5 to 7 years of management experience in Supply Chain Management, Procurement or Operations Management, preferably in an international matrix organization Knowledge of English, advanced (written, spoken) Strong organizing, planning and delegation skills Analytical skills, strong problem-solving ability, and excellent presentation skills Intercultural sensitivity & communication skills Prefers to work in a fast-paced, growing company, communicating openly and building trust quickly Working location: GalatiDescrierea jobului Main Responsibilities Directing and coordinating the supply chain functions within the Romanian BU by aligning with the Group strategy Driving synergized resource optimization, lower total costs and better conditions for the BU / Alewijnse Group Providing customized reporting and recommendations in support of ongoing business decisions or initiatives Co-cre
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 467 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Vanzari /​ Proiectant Mobilier


Candidatul ideal Cautam o persoana cu abilitati excelente de comunicare cu clientul si cu viziune in domeniul designului de mobilier.Experienta in domeniul productiei de mobilier este obligatorie.Cerinte:- abilitati foarte bune de comunicare- organizare foarte buna- cunoasterea unui soft de proiectare- inventivitate, creativitate, capacitate rapida de invatare- abilitati de vanzare- cunostinte utilizare pc nivel avansat- experienta in utilizarea Microsoft Office- limba engleza nivel mediu-avansat- experienta in marketing si social media- carnet de conducere cat. BDescrierea jobului Responsabilitati:- consilierea clientilor (telefonic, in showroom sau la domiciliul acestora), oferirea tuturor informatiilor necesare despre produsele noastre, prezentarea de mostre si proiecte realizate- alcatuirea ofertelor de pret- urmarirea comenzilor in productie si la montaj- creare continut de promovare pentru social mediaBeneficii: - salariu atractiv- comision din vanzari, bonusuri- decontare transp
EXPO MOB SRL

Agent Aprovizionare Automate Bauturi


Candidatul ideal Angajam operator automate vending!Cautam o persoana dinamica, serioasa, usor adaptabila.Prin aplicarea CV-ului dvs, la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.Descrierea jobului Postul presupune vizitarea in vederea alimentarii , intretinerii si incasarii a automatelor de bauturi calde sau reci amplasate in diferite locatii;In functie de zona alocata exista 2 puncte de lucru - unul in zona de Est a Bucurestiului si unul in zona de Vest.Cerinte :- permis conducere categora B, minim 2 ani experienta;- nu este necesara experienta intr-un post similar;- se asigura instruire si trainning;- seriozitate si promptitudine.Avantaje :- salariu NET porneste de la - 2800 ron + Bonuri masa 30 ron / zi ;- masina de serviciu & telefon;- bonusuri salariale in fu
NOVA PROMPT SRL

Electricieni Si Ajutor De Electricieni


Descrierea jobului Quantic angajeaza electricieni si ajutor de electricieni pentru Belgia cu plecare dupa vacanta de paste. asiguram transport si cazarea. Mai multe detalii in privat
QUANTIC ELECTRO-CONSTRUCT S.​R.​L.​

Ne Marim Echipa! Recrutam Din Toata Tara! Bucatar/​barman


Candidatul ideal Începem proiectul din acest an in Delta Dunarii, Sfantu Gheorghe, şi ne-am gandit că vom găsi persoane talentate si muncitoare care sa vina alaturi de noi. Am vrea să vă dam cat mai multe detalii, de aceea vă așteptăm să ne căutați și pe paginile noastre de social media:Instagram: https://instagram.com/serenitybeachbar?igshid=YmMyMTA2M2Y=Facebook: https://www.facebook.com/serenitydanubedeltaSite: https://serenityexperience.ro/Tik Tok: https://www.tiktok.com/@serenityexperience.ro?_t=8b4Q7i3Jx1O&_r=1Suntem convinsi ca vi se va parea interesant si ca, daca veti cauta cu atentie, e un loc acolo pentru fiecare dintre voi. Provocarea e interesanta si diferita, de aceea ne mărim echipa cu oameni entuziasmaţi si interesanţi care să îşi dorească să descopere la ce sunt mai buni: bar/bucatarie/plaja/ospitalitate.Descrierea jobului Nu uita sa: Te asiguri ca esti cat mai confortabil cu ceea ce faci! Sa zambesti! Sa fii amabil! Clientii nostri sunt prietenii nostri! Sa dai tot ce
DELTA WAVE BY WAVE S.​R.​L.​

Culegator Zmeura


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Angajam culegatori de zmeura pentru localitatea Viziru, judetul Braila.• Venitul mediu lunar este de 2500 lei net• Suplimentar se platesc 4 lei / kg cules, peste norma zilnica de 30kg Responsabilitati Ce va mai oferim:• Decontarea transportului dus-intors persoanelor care raman pentru intreaga campanie;• Cazare gratuita impreuna cu toate facilitatile• O masa pe zi asigurata Alte informatii Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta telefonic la numerele de telefon 0732.890.627 si 0
IHM Total Consult Romania

Hardware Engineer /​ Inginer proiectant


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Studii: Superioare – profil electric / electrotehnic Experienta: minim 3 ani in proiectare electrica navala- Competentele postului:• Cunostinte utilizare softuri specifice de proiectare (E-PLAN / AUTOCAD) constitue un avantaj• Cunostinte referitoare la sisteme electrice si integrarea acestora, calculul elementelor instalatiilor electrice, tablouri electrice, actionari electrice, elemente de automatizare, tehnici moderne de realizare a instalatiilor electrice
Effective Human Resources

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Asistent Farmacie-drogherie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Electrician Naval - Conexiuni simple


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Ce anume te descrie cel mai bine?1. Ai absolvit studii medii profil tehnic (scoala profesionala sau liceu cu profil electric / electrotehnic)2. Ai abilitati de citire a schemelor electrice si a planurilor de executie3. Ai capacitatea de a executa operatiunile specifice derularii de cabluri, montarii echipamentelor electrice, inchiderii trecerilor de cabluri si efectuarii conexiunilor simple, in conformitate cu documentatia tehnica de executie, instructiunile
Effective Human Resources

Farmacist/​asistent Farmacie


Candidatul ideal Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj;- Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor avizat pe anul în curs / Certificat de membru si aviz de libera practica valabil;- Abilitati de relationare si comunicare;- Cunoștințe operare calculator la nivel mediu;- Bune abilități de comunicare;- Amabilitate și empatie față de pacienți;- Integritate și etică profesională.Descrierea jobului ASISTENT FARMACIE:-Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii;-Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse;-Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice;-Participa la receptia cantitativa si calitativa a medicamentelor din farmacie.
Confidenţial

Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist


#letsconnect We are hiring WORK AT HOME CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTS FRENCH SPEAKERS Looking for #aNewHomeForYourCareer? Then you are in the right place! We are hiring client-oriented candidates with native or near-native FRENCH (C1) skills and a good fluency in ENGLISH to join our Customer Support Specialists team providing assistance for the TRAVEL or FINANCIAL industry. We appreciate if you feel like yourself in the digital environment & you are a gifted communicator; however, call center or customer support experience might be a plus. You have to: Manage customer interactions via phone, email, and live chat Provide an optimum level of service with the aim of achieving the best resolution for the customer Advise customers on the best approach based on their needs and requests. We have to: Super-fast recruitment process (only 3 days) Paid online training Private medical plan @Regina Maria Guaranteed two salary increases during the first year Competitive monthly salary – one of th
Teleperformance Romania

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 2 ani (de preferat in industria Farma / Farma Veterinara / Pet);Capacitate de planificare si organizare eficienta a activitatii;Foarte bune abilitati de comunicare;Adaptabilitate si flexibilitate;Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor;Cunostinte operare MS Office;Carnet de conducere categoria B;Disponibilitate de deplasare 70- 80% din timp (job de teren).Descrierea jobului Dezvolta portofoliul de clienti din zona alocata: Galati, Braila, Constanţa,Tulcea, Călăraşi, Ialomiţa.Gestioneaza relatii cu clientii noi, de tip KA subdistribuitori, clienti KA furaje, retele de magazine specializate.Identifica noi oportunitati de crestere business.Evalueaza la 2 saptamani stocurile deficitare din depozitele proprii (Alloga si Filipestii de Padure) si raporteaza catre departamentul aprovizionare.
FARMAVET S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Agent Vanzari D2d


Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + bonuri de masa + comision lunar in functie de vanzari + bonus trimestrial de performanta in vanzari oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din
VODAFONE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL

Ingineri GEOTEHNICA si CONSOLIDARI


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cerințe:Absolvent studii
ABC Human Capital

Consultant Tehnic De Vanzari Bucuresti,​ Galati,​ Constanta,​ Arad,​ Oradea


Candidatul ideal Experienta in vanzari tehnice nu este necesara dar dorinta de a invata, da!Asteptam CV-ul si scrisoarea de intentie ale tuturor celor care au pe adresa [email protected] . Capacitate de organizare si planificare Foarte bune abilitati de comunicare, analiza si sinteza a informatiilor Atitudine proactiva si directionata spre indentificarea solutiilor optime Capacitatea de a intelege cu usurinta provocarile si de a anticipa nevoile clientilor Cunostinte minime de operare PC - MS Office Outlook, Word si Excel Permis auto, cat. BDescrierea jobului CONSULTANTUL TEHNIC DE VANZARI FOERCH este cel care reprezinta Compania si produsele comercializate de aceasta, atat in fata partenerilor existenti in portofoliu cat si a celor potentiali.Consultantul tehnic de vanzari va fi responsabil pentru:- Planificarea activitatii zilnice astfel incat timpul dedicat partenerilor sa fie unul productiv- Prospectarea constanta a pietei in vederea identificarii de noi colaboratori- Vizitarea, co
FOERCH SRL

Inginer Horticol - Agronom (sef De Ferma)


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare de specialitate (Facultatea de Horticultura, Facultatea de Agronomie)- Experienta anterioara intr-un rol similar de minim 2 ani- Abilitati de management si leadership- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, lucrul in echipa- Abilitati de planificare, organizare si lucrul cu termene limita- Experienta anterioara in activitati de bugetare- Cunostinte tehnice ale echipamentelor si utilajelor cu care lucreaza- Orientare catre rezultate si gasirea de solutii- Atitudine proactiva si initiativa- Flexibilitate si deschidere catre schimbare- Utilizare avansata a pachetului Microsoft Office- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului - Aplica schema de tratament stabilita, pentru prevenirea si combaterea bolilor si daunatorilor, urmarind ca perioada de vegetatie cu risc de imbolnavire sa fie acoperita integral, pentru a nu afecta calitatea vinurilor obtinute.- Urmareste evolutia plantatiilor atat din punct de vedere vegetativ cat
BECIUL DOMNESC S.​A.​

Technical Trainee @engie Servicii


Candidatul ideal Creează un nou început în carieră cu ENGIE Traineeship Program!Dacă prietenii îți zic mereu că ai spirit tehnic, dacă ești absolvent sau masterand al unei facultăți cu profil tehnic (Energetică, Știința și Ingineria Materialelor, Inginerie a Instalațiilor, Ingineria Petrolului și Gazelor și altele cu profil conex) și vrei să construiești o carieră de succes, atunci s-ar putea să fii omul nostru.Descrierea jobului Cum ar trebui să fii? Îndemânatic, meșterești mereu; Curios, dornic de învățare, să lucrezi bine în echipă; Vrei să pui în practică noțiunile tehnice pe care le-ai învățat în facultate; Ești activ și nu vrei să stai neapărat la birou; Comunici ușor, ești deschis și lucrezi bine chiar și sub presiune.Te recunoști în cele de mai sus?Atunci hai în echipa de profesioniști ENGIE Servicii, filiala de servicii energetice a ENGIE Romania!Echipele noastre așteaptă colegi noi în București, Tg. Jiu, Buzău, Galați, Brăila, Constanța, unde vei lua parte la verificarea și e
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Galati?

Salariul mediu net in Galati este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Galati?

In prezent avem disponibille 567 locuri de munca in Galati.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.