Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

173 Locuri de Munca Gestionar in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

173 Locuri de Munca Gestionar in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Logistics Operations Sr.​ Analyst (back Office)


Candidatul ideal Location: Cluj-NapocaContract type: 1 year contractDepartment: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a detail oriented person, curious and eager to gain experience in procurement? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you are well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday, and Metallurgist Day P
SILCOTUB S.​A.​

Asistent Medical Stomatologie - Cluj Napoca


Candidatul ideal Salut!Sunt Dr. Andrei Stan si am creat acest anunt pentru ca echipa noastra are nevoie de inca o asistenta medicala cu norma intreaga.Suntem specializati in Implantologie si Reabilitari Totale pe implanturi dentare, asa ca peste 80-90% din munca noastra si a ta se va concentra pe implantologie/chirurgie si protetica pe implanturi.Clinica se situeaza in Marasti, pe strada Scortarilor nr. 12.Programul de munca este cu norma intreaga incepand de cele mai multe ori de la ora 8:00 si in unele zile incepand de la ora 10:00. Totul se organizeaza impreuna cu celalalte asistente in asa fel incat sa fie bine pentru toata lumea.Salariul pentru aceasta pozitie este de 3500 RON NET + bonuri de masa de 40RON/zi incepand cu luna a doua. Totul la vedere si trecut pe contractul de munca!Descrierea jobului CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINESa ai terminata facultatea sau scoala postliceala de asistente, cu actele la zi.Punctualitate si organizare. Totul trebuie sa fie facut ca la carte pentru
ROOTS DENTAL OFFICE S.​R.​L.​

Asistent Manager Cluj-napoca


Candidatul ideal Pentru sediul central din Cluj-Napoca, cautam o persoana care sa se alature echipei noastre din functia de ASISTENT MANAGER. Studii medii sau superioare; Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office; Limba engleză – nivel mediu; Persoană organizată si sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii; Să dețină bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; Capabilă să muncească în echipă; Capacitate de automotivare și spirit de inițiativă; Atitudine pozitivă, flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.Descrierea jobului Principalele responsabilităţi: Asigura activitatea de registratura generala si curierat; Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei; Asigurară un flux de informatii corect și eficient, atât intern cât și extern; Realizează activităţile administrative şi de protocol; Gestionează agenda de în
IMOCREDIT IFN SA

Back Office


Candidatul ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;- Studii superioare- Cunoasterea limbii engleze – constituie un avantaj- Foarte bune abilitati dе comunicare si dе organizare;- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)Descrierea jobului - Receptii de documente- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere e-mailuri;- Expedierea facturi si anexe catre clientul final- Expediaza corespondenta societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
PATRISTRANS VT LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 885 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:-Punem accent pe bune cunostinte de operare in MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook)-Abilitatea de a organiza diverse documente, de a analiza si de a rezolva situatii provocatoare-Bune abilitati interpersonale fata de persoanele din interiorul si din afara organizatiei-Cunoasterea limbii engleza la nivel mediu-avansat-Abilitati remarcabile de comunicare si adaptabilitate-Deschidere spre invatare si o atitudine proactiva-Vrem oameni organizati in echipa, asa ca atentia la detalii este un aspect foarte important.Descrierea jobului Descrierea jobuluiResponsabilitati principale:-Sprijini activitatea Managerului de Achizitii privind buna desfasurare a planului si procesului de achizitii, in functie de nevoile afacerii, pentru a asigura disponibilitatea constanta a materiilor prime, produselor si serviciilor necesare-Colaborezi indeaproape cu toate departamentele din cadrul companiei (Operatiuni, Marketing, Contabilitate, Logistica, Finante etc.) pent
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 3803 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vânzări


Candidatul ideal Dispune de experienta anterioara in call center sau intr-un rol similar, cu o afinitate puternica pentru vanzari. Este un maestru al pachetului Office, capabil sa navigheze cu usurinta prin diversele sale functii pentru a sustine eficient echipa de vanzari. Poseda abilitati de comunicare exceptionale in limba romana, atat verbal, cat si in scris. Este gata sa accepte provocarea unei probe la rece in ziua interviului, demonstrand adaptabilitatea si spontaneitatea in comunicare. Isi mentine calmul si eficienta, chiar si in cele mai presante situatii, fiind un model de promptitudine si disciplina.Descrierea jobului Suport integral pentru echipa de vanzari: Vei fi coloana vertebrala a echipei noastre de vanzari, oferind suport administrativ si ajutand la optimizarea proceselor de vanzare. Interactiune directa si construirea relatiilor: Mare parte din ziua ta va fi dedicata conversatiilor telefonice, unde empatia, rabdarea si spontaneitatea ta vor contribui la consolidarea
VISORO GLOBAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 891 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Front Office Assistant - Floresti


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca si Front Office Assistant.Daca esti o persoana comunicativa, organizata si dornica sa invete lucruri noi, s-ar putea sa fii colega de care avem nevoie.Ca si membru al echipei noastre, vei fi brand ambasadorul nostru fiind primul punct de contact pentru clientii nostri.Descrierea jobului Cerinte- Persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii crescut;- O capacitate mare de adaptare la cerinte noi si invatare;- Abilitati excelente de comunicare, prioritizare şi organizare;- Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;- Experienta in ofertare şi client service;- Carisma si prezenta agreabila;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat sau a altor limbi de circulatie internationala constituie un avantaj;Responsabilități principale- Primirea vizitatorilor si oferirea de solutii la nevoile acestora;- Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;- Coordonarea cu diferite depart
BLITZ NETWORK S.​A.​

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Personalitate puternica, orientata spre construirea unei cariere Atitudine corecta, capabil sa relationeze cu usurinta Bun organizatorDescrierea jobului Postul se adreseaza persoanelor ce doresc sa isi construiasca o cariera alaturi de profesionisti, intr-un domeniu nou ce ofera reale posibilitati de perfectionare a angajatului cat si o remunerare financiara raportata la performanta.Responsabilitati principale: Pastreaza contactul cu portofoliul de clienti arondat si contribuie la imbunatatirea acestuia Organizeaza vizite si prezentari la sediul clientilor Emite oferte/contracte conform pregatirii realizata in cadrul companiei Asigura legatura intre clienti si departamentul tehnic in vederea realizarii lucrarilor de mentenanta a echipamentelor comercializateBeneficii principale: Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu aflat intr-o continuua expansiune in care posibilitatea de dezvoltare a angajatului este una reala Participare la stagii de pregatire interne si interna
TITAN TECHNIK AG S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 894 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Inginer Mecanic - Back Office


Candidatul ideal Compania noastra cauta un profesionist dinamic si dedicat pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Specialist Back Office (Productie/ Vanzari), cu o perspectiva solida in domeniul ingineriei mecanice. Daca esti pasionat de domeniul tehnic aceasta este o oportunitate extraordinara!Vei face parte din echipa noastra daca ai : cunostinte solide de inginerie mecanica si capacitatea de a interpreta si comunica specificatiile tehnice diploma de licenta in inginerie mecanica sau domeniu similar abilitati bune de comunicare verbala si scrisa, in romana si engleza atitudine proactiva si orientata catre rezultate cunostinte de baza Autocad si MS Office experienta anterioara intr-un rol similar in vanzari sau backoffice constituie avantajDescrierea jobului Acestea vor fi responsabilitatile tale atunci cand te vei alatura echipei noastre: asigurarea suportului administrativ si tehnic pentru departamentul de vanzari colaborarea stransa cu departamentul de productie analiza
FEREX PARTNER SRL

Asistent Medical In Cluj-napoca


Candidatul ideal Asistent MedicalClinica Omnimedical angajeaza Asistent Medical Generalist in Cluj-Napoca(Str. Melodiei, Nr.1 - cartier Zorilor) Absolvent studii superioare UMF, Medicina Generala, sau Moasa cu diploma si drept de libera practica OAMMR. Absolventii recenti vor prezenta adeverinta de studii, urmand sa obtina ulterior dreptul de libera practica. Persoana empatica cu pacientii, respectuoasa, comunicativa, capacitate de a lucra in echipa, echilibrata psihic si dornica sa evolueze profesional. Abilitati digitale Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Situatie stabila domiciliul in Cluj-Napoca sau imprejurimi.Persoanele care nu au fost selectate/ recrutate la anunturile precedente sunt rugate sa nu mai depuna CV.Descrierea jobului Asistent Medical Comunicare cu call center-ul in vederea optimizarii programarii pacientilor activitate in relatie cu CAS recoltare analize laborator abilitati marketing medical/ reprezentant medical constituie avantaj tratamente intraveno
OMNIMEDICAL CLINIC S.​R.​L.​

Secretar birou notarial


Scurta descriere a companiei Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. Cerinte Cerințe:Experiență anterioară în domeniul notarial constituie un avantaj.Cunoștințe solide în legislația română și în procedurile notariale.Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii.Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită. Responsabilitati Responsabilități:Asistarea notarului în redactarea și întocmirea actelor și contractelor notariale.Verificarea documentelor în conformitate cu legislația în vigoare și cu cerințele notariale.Menținerea unei evidențe precise a documentelor și a arhivei biroului.Comunicarea eficientă cu clienții și asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate. Alte informatii Beneficii:Program de lucru stabil de la 8:30 la 16:30, de luni până vineri.Salariu atractiv, în intervalul
Job Consult

Asistent Vanzari - Cluj-napoca,​ Satu-mare


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: SOCAR PETROLEUM S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
SOCAR PETROLEUM S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.