Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Gestionar in Fagaras

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Gestionar in Fagaras

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Fagaras si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Fagaras si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Santier


Candidatul ideal Cerinte : Peste 3 ani de experiență în gestiune de depozite de materiale de constructii sau similar Familiarizat cu un soft de gestiune Studii : Absolvent de liceu/studii superioare economice sau constructiiExperienta : Activitate de gestiune minim 3 ani incluzand receptii, consumuri si inventare Experienta/cunostinte in domeniul materialelor de constructii Stie sa lucreze in sisteme informatice de gestiune Sistem : Cunostinte de operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook); Cunostinte de operare in sistem integrat ERPDescrierea jobului Atributii specifice postului: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa de la punctul de lucru Opereaza in sistemul de gestiune miscarile de marfa: note de intrare receptie, procese verbale de neconformitate, note de receptie si constatare de diferente, bonuri de consum; bonuri de transfer Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; Urmareste miscarea stocurilor de marfa, a obiectelor de inventar, mijloacelor fixe si a scu
EREN CONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 48 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Front Office Manager,​ Vorbitor De Limba Germana


Candidatul ideal Brasov Professional Group cauta pentru sediul central din Brasov (prezenta fizica la birou, deci nu remote) o persoana cu spirit de initiativa pentru a indeplini rolul de Front Office Manager, caruia sa-i faca placere sa-si dovedeasca competenta intr-un mediu international dinamic.Candidatul ideal trebuie sa detina: Cunostinte limba germana, nivel avansat Cunostinte limba engleza, nivel mediu sau/ si avansat Cunoştinţe de operare PC Abilităţi de comunicare și interrelaționare, dinamism si spirit de echipa Abilităţi de organizare a activităţilor, a timpului şi a documentelor Capacitate de rezolvare independenta a problemelor Orientare către clientDescrierea jobului asigura suport administrativ pentru Departamentul Operational; activitati de organizare si coordonare a biroului administrativ; traduceri din limba romana-germana si germana-romanaBeneficii: Pachet salarial peste media pietei Beneficii financiare pe baza parteneriatelor Tichete de masa Decontare transport Pla
BERATUNG ADMINSERV SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Secretara - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETARA - AJOFM | ANOFMAngajator: ALUFIX SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: FAGARAS
ALUFIX SRL
Vezi alte joburi relevante

Gestionar - Autorizatie ISCIR


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Workforce recrutează gestionar cu autorizatie ISCIR pentru o companie din Prejmer. Programul este în 3 schimburi. Cerinte:Responsabilitatea munciiStudii medii finalizateExperienta operarea stivuitorului sau / si a transpaletilor electriciExperienta gestionarea stocurilor Responsabilitati:Utilizare stivuitorManipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produseGestionarea stocului si furnizarea materialelor catre productie Beneficii:Salariul motivantBonuri de masa 35 lei / ziPrima de Craciun / PasteAbonament medical MedlifeAbonament stomatologic cu discount Program de recomandare internaTransport asigurat: Brasov, Sanpetru, Bod, Harman, Sfantu Gheorghe, Chichis, Bacel, Lunca Calnicului, Prejmer, Teliu, Sacele, Tarlungeni, Carpinis, Dobarlau, Marcus, Cimernic, Barcani, Floroaia Mare, Intorsura Buzaului, Bradet, Buzaiel, Acris.
G & C TEMP SRL

Gestionar


Candidatul ideal - Inteligenta- Integritate fizica- Atentie concentrata si distributiva- Initiativa- Memorie vizuala- Spirit organizatoric- Capacitate de a lucra cu oamenii- Rezistenta mare la stres- Punctualitate- Fara antecedente penale.Descrierea jobului Responsabilitati-Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa-Pastreaza documentele justificative legate de stocuri-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei.-Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic-Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei-Respecta legislatia de gestiune a stocurilor-Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei-Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie-Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor-Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata-Preda marfa catre client conform documentelor e
CLASICO PAPER SRL

Media netă estimată pe baza celor 1862 de salarii introduse în Salario: 3001 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal GestionarIn cadrul Total Electric - distribuitor de materiale si echipamente electriceCerinte:Studii medii (liceul absolvit)Experienta pe o pozitie similara – constituie avantajExperienta in receptia si livrarea marfurilorPermis conducere CAT B obligatoriu,Cunostinte operare PCRezistenta la efort fizic, seriozitateBun organizator, ordonat, responsabilSpirit de echipa dezvoltatDescrierea jobului Gestioneaza marfa aflata in depozit, intocmind documentele necesare conform legislatiei in vigoare si procedurilor existente in societateParticipa la descarcarea/incarcarea marfii in/din depozitAranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozitEfectueaza receptia marfii la intrarea în depozitPregateste livrarile conform dispozitiilor de livrare si documentelor de insotire a marfii (avize , facturi) si ocazional face si livrarea acestora.Realizeaza diverse rapoarte referitoare la stocuriBeneficii oferite:Pachet salarial atractiv corelat cu performantaTichete de masa 25 Ron
B.​D.​ PROSECOM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1830 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar


Candidatul ideal Cerințe: Absolvent studii medii; Autorizatie ISCIR; Minimum 1 an experiență pe un post similar; Cunoștinte operare PC (Excel); Experienta de lucru intru-un sistem ERP – SAP (avantaj); Cunostinte de gestiune primară; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi.Descrierea jobului Responsabilități: Primește si recepționează materiale pe baza avizelor de livrare și a facturilor; Operează receptiile în sistem; Eliberează materiale către producție pe baza bonurilor de consum; Primește piesele finite, etichetează marfa și o pregătește pentru livrare.Beneficii: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Bonus al 13- lea salariu; Bonus pentru recomandare; Bonus pentru vechime; Bonus trimestrial de prezență; Acces la servicii medicale private printr-un abonament la Medlife sau Regina Maria; Ore suplimentare plătite cu un spor de 100%; Spor pentru orele de noapte; Tichete de masă; Tichete cadou pentru sărbătorile principale (Crăciun și Paște); Transport asigurat din Brasov și ma
JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1820 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Ești o persoană organizată, atentă la detalii și cooperantă, atunci te invităm să te alături echipei LIAMED pe postul de Gestionar depozit, în cadrul departamentului Gestiune și livrări.Cerințe:♦ Cunoștinte avansate operare PC și MsOffice;♦ Capacitate de lucru în echipă, flexibilitate;♦ Abilități de ascultare, înțelegere și comunicare;♦ Capacitate de a lucra organizat și eficient cu termene limită;♦ Atenție sporită la detalii;♦ Cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.Descrierea jobului Responsabilități:♦ Susținerea activității de livrare prin pregătirea și expedierea produselor împreună cu documentele specifice: Preluarea comenzilor și eliberarea facturilor aferente; Emiterea avizelor de expediție; Pregătirea produselor, respectând termenul de timp; Înregistrarea operațiunilor în platforma internă de lucru; Arhivarea documentelor justificative.♦ Gestionarea stocului fizic de produse, prin eficientizarea spațiului de depozitare;♦ Actualizarea constantă a stoculu
LIAMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit - S?cele


Scurta descriere a companiei Suntem este cel mai mare producător de bere din România, cu un portofoliu de mărci puternice, cu care ne mândrim și pe care le iubesc milioane de români. Prietenia, pasiunea și dezvoltarea ne însuflețesc pe toți, fie că vorbim de colegii din fabricile noastre (din Brașov, Buzău, Cluj-Napoca și Timișoara), din depozite, de pe teren sau din sediul central din București. Povestea Ursus Breweries e împletită cu povestea fiecărui om din echipa noastră. Cerinte ? Studiile medii economice - prezinta avantaj; ? Cunostinte de operare calculator - nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/ facturare - SAP - prezinta avantaj); ? Cunostinte legate de activitatea de gestiune si contabilitate primara; ? Experienta relevanta tn domeniu (logistica, gestiune, distributie, facturare) - prezinta avantaj; ? Bune abilitati numerice, de organizare, planificare si comunicare; ? Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; ? Disponibilitatea de
Ursus Breweries

Gestionar Depozit - Săcele


Candidatul ideal · Studiile medii/superioare economice - prezintă avantaj;· Cunoștințe de operare calculator – nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/ facturare - SAP - prezintă avantaj);· Cunoștințe legate de activitatea de gestiune și contabilitate primară;· Experiență relevantă în domeniu (logistică, gestiune, distribuție, facturare) – prezintă avantaj;· Bune abilități numerice, de organizare, planificare și comunicare;· Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului;· Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi);· Corectitudine și seriozitate;· Disponibil de a efectua muncă fizică normală.Descrierea jobului Responsabilități: Recepționarea și eliberarea materialelor din gestiune; Evidența computerizată a materialelor din gestiune și a miscării acestora; Depozitarea și pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Aplicarea procedurilor interne de gestiune; Pastrarea evidenței la zi a stocurilor de materiale ex
URSUS BREWERIES SA

Gestionar Depozit - Sacele


Candidatul ideal · Studiile medii/superioare economice - prezintă avantaj;· Cunoștințe de operare calculator – nivel mediu (Word, Excel, programe specifice de gestiune/ facturare - SAP - prezintă avantaj);· Cunoștințe legate de activitatea de gestiune și contabilitate primară;· Experiență relevantă în domeniu (logistică, gestiune, distribuție, facturare) – prezintă avantaj;· Bune abilități numerice, de organizare, planificare și comunicare;· Capacitate de adaptare rapidă la solicitările specifice postului;· Disponibilitatea de a lucra în schimburi (3 schimburi);· Corectitudine și seriozitate;· Disponibil de a efectua muncă fizică normală.Descrierea jobului Responsabilități: Recepționarea și eliberarea materialelor din gestiune; Evidența computerizată a materialelor din gestiune și a miscării acestora; Depozitarea și pastrarea corespunzatoare a materialelor, conform standardelor existente; Aplicarea procedurilor interne de gestiune; Pastrarea evidenței la zi a stocurilor de materiale ex
URSUS BREWERIES SA

Reprezentant Comercial /​ Gestionar Piese De Schimb Brașov


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, depozitarea și livrarea pieselor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Brașov, str. Târgului, nr. 10.Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Identifică piesele de schimb solicitate de client cu ajutorul cataloagelor electronice Face oferte de preţ, participă la n
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Studii medii; Experienta pe un post similar; Cunostinte de operare in programe de gestiune; Disponibilitate de lucru in 3 schimburi; Atestatul de Stivuitorist constituie un avantaj.Descrierea jobului Receptia cantitativa si calitativa a componentelor; Pregatirea materialelor pentru departamentul de electronice; Inregistrarea in programul de gestiune a componentelor receptionate; Gestionarea corecta a stocurilor; Participarea la inventarele prestabilite; Activitati de manipulare a marfii in depozit.
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Gestionar Depozit Materii Prime Si Produse Finite


Candidatul ideal Gestionar Depozit Materii Prime si Produse FiniteCerinte: Studii Medii sau Postliceale sau SuperioareExperienta: minim 2-5 ani in activitatea de gestiune profil constructii metalice Descrierea jobului Atributii si responsabilitati ale postului: Gestiune Materii Prime si Produse Finite care concura la realizarea produsului din cadrul sectiilor de productie ● Receptioneaza si asigura conditiile de conservare pe timpul depozitarii a produselor primite in depozitul de produse finite si a materiilor prime ; ● Efectueaza si receptioneaza produsele finite si a materiile prime,se va face cantitativ la preluare sau intrare in depozit ; ● Asigura primirea, descarcarea, evidenta produselor finite si a materiilor prime ● Opereaza in stoc miscarile de produse materii prime ; ● Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; ● Efectueaza , ori de cate ori este nevoie, inventarul produselor finitemateriilor prime si raporteaza rezultatele ; ● Participa activ la operatiunile de
ENERGOSTEEL ART S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: FLANCO RETAIL SAExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
FLANCO RETAIL SA

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GHIMBAV
JOYSONQUIN AUTOMOTIVE SYSTEMS ROMANIA S.​R.​L.​

Gestionar Depozit - Ajofm | Anofm


Ocupatia: GESTIONAR DEPOZIT - AJOFM | ANOFMAngajator: ECOFLAM SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BRASOV
ECOFLAM SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.