Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca Gestionar in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca Gestionar in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Gestionar in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar depozit stampile - Full-Time


Kortner & Co srl specializată în vânzări engros de ștampile și consumabile angajează gestionar depozit ștampile în Timișoara. Responsabilități: Introduce și amplasează marfa în depozit în baza documentelor de intrare Pregătește și expediază marfa către clienți Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă Asigură mişcarea stocurilor Candidatul ideal: Nivel de studii: medii (diplomă bacalaureat) Cunoștințe de legislație gestiune stocuri Cazier judiciar Cunoștințe de operare PC (MS Office) Experiența pe un post similar constituie un avantaj Ofertă: - Posibilitatea de dezvoltare profesională;- Instruire la locul de muncă; - Pachet salarial (corelat cu experiența candidatului); - Tichete de masă: 35 RON/zi lucrată; - Bonusuri: primă sărbători - Program de lucru : Luni-Vineri, Orel9-17. Așteptăm cu interes CV-ul dvs. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaro
KORTNER CO SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Order Management Analyst (Back Office)


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Bosch Service Solutions is part of Bosch Group and a leading global supplier of Business Process Outsourcing for complex business processes and services. Using the latest technology, the opportunities of the Internet of Things and speaking over 18 foreign languages, Bosch Service Solutions Timisoara provides business services in areas such as: customer experience, technical and IT support, order management, project management, production support and more. Our responsibility goes far beyond business. We're independent of stock markets and bound to the purpose of the Robert Bosch Foundation; our success directly benefits society, the environment, and future generations. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsGeneral skillsSolu
Bosch Timisoara

Asistent Vanzari Timișoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Administrativ


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Iti va fi usor sa ideplinesti task-urile zilnice daca ai: • Studii superioare absolvite - economice; • Experienta pe un post similar de minim 1 an; • Cunostinte MS Office, ERP (Navision constituie avantaj). Responsabilitati Responsabilitati principale: • Gestionarea activitatilor specifice de administrare a documentelor si actelor; • Gestionarea activitatilor de contabilitate primara: inregistrarea facturilor biroului in programul Navision; • Administrarea asigurarilor de sanatate al
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 978 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal - Experiența de lucru în vânzări (minim 3 ani) constituie un avantaj;- Înțelegerea fundamentală a principiilor de vânzări și a serviciilor acordate clienților;- Cunoștințe de Excel, Word, Sisteme ERP (obligatorie); constituie un avantaj cunoașterea limbii Engleză;- Orientarea către atingerea obiectivelor setate și depășirea cotei de vânzări;- Abilități de comunicare;- Focalizarea către nevoile clienților, rezolvarea problemelor și creșterea gradului de satisfacție al clienților;- Persoană prietenoasă, de încredere, dispusă să ajute, cu o atitudine proactivă și dorința de a rezolva responsabilitățile cu eficiență;- Abilități de bază în administrare, în special a timpului;- Diplomă de liceu (minim);- Constituie un avantaj pregătirea universitară.Descrierea jobului Căutăm un asistent de vânzări competitiv, rolul său principal fiind acordarea de suport clienților companiei, clarificarea necesităților și identificarea corectă a produselor solicitate de aceștia.Principalele
DIAMEDIX IMPEX SA

Asistent Vanzari /​ Identificare Piese Auto - Sibiu și Timis


Candidatul ideal Acest anunț se referă la postul de Asistent vanzari / identificare piese camioane, două poziții disponibile, pentru birourile noastre comerciale din Sibiu și Timișoara:Cerinte: Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei. Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacție a cliențil
MEC - DIESEL SEE SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dacă:- Ești o persoană dinamică cu spirit de inițiativă- Ești o fire competitivă dar și un team player- Vrei să inspiri, indrumi și să ajuți clienții în materie de fashionDescrierea jobului Noi iți oferim în schimb:- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată- Program de lucru flexibil în ture 8h6h- Tichete de masă 40lei/zi lucratoare- Comisioane din targetul lunar și vânzare personală- Uniformă formată din colecția în curs- Reducere de angajat în cadrul brandului- Program de training în fashion și retail- Șansa de a promova în cadrul grupului
MIROGLIO ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 861 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Constanta,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Medical Generalist - Policlinica 2


Scurta descriere a companiei Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:- asumarea raspunderii pentru actiunile lor;- cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;- comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;- sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;- acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv. Cerinte In Regina Maria, oferi pacientului tngrijire medicala de calitate si pentru a-l sprijini fizic si emotional. Esti veriga indispensabila tn relatia dintre pacient si medic. Prin ceea ce faci tn fiecare moment, pacientul si cei dragi lui s
Regina Maria

Asistent Farmacist Timișoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Departament Aprovizionare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Consilier Asistent/​debt Collection


Candidatul ideal Cel puțin 2 ani de experiență în lucru în colectarea datoriilor, ideal în sectorul financiar sau bancar. Experiența anterioară în domeniul agribusiness-ului sau cunoștințele bune despre fermieri vor constitui un avantaj. Persoană proactivă, foarte organizată, capabilă să acorde atenție detaliilor. Nivel intermediar sau avansat de limba engleză. Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Contactarea clienților și debitorilor existenți pentru a facilita plățile sau a negocia termenele și planurile de rambursare. Asistarea echipei juridice prin redactarea contractelor de împrumut și ipoteca, programarea întâlnirilor cu notarii, etc. Pregătirea calculelor inițiale pentru împrumuturile restante (penalități, dobânzi neplătite, etc.) și transmiterea lor catre manager pentru verificare. Colectarea documentelor de la clienți și organizarea corespondenței și documentației. Oferirea de suport administrativ departamentelor interne (vânzări/juridic/resurse umane). Comunicar
LANDE PLATFORM RUM S.​R.​L.​

Asistent Medical Generalist - Imagistica


Descrierea jobului Asistent Medical Generalist - ImagisticaDin rolul de Asistent Medical Imagistica vei contribui la colectarea informatiilor si imaginilor relevante pentru intocmirea raportului medical, necesar medicului de radiologie si imagistica medicala, in stabilirea unui disgnostic corect. Astfel, prin ceea ce faci in fiecare moment, cu empatie si rabdare, vei oferi pacientului ingrijire medicala de calitate, vei fi aproape de nevoile sale si ii vei oferi siguranta si increderea ca este pe maini bune. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Pregatesti cabinetele pentru o desfasurare optima a activitatii medicale;· Vei pregati pаciеntul si mаteriаlele nеcеsare examenului radiologic;· Ii vei oferi pacientului informatiile necesare inaintea investigatiei si il pregati fizic prin abord venos, pozitionarea acestuia pe masa de examinare, pozitionarea antenelor in functie de investigatie, in conformitate cu protocolul intern;· Vei utiliza in bune conditii aparatura;· Vei acorda asistenta
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cautam asistenti vanzari disponibili pentru magazinele din Bucuresti ParkLake, Afi Cotroceni, Timisoara Shopping City si OtopeniCanditatul ideal trebuie sa aibe:• Experienta in interactiunea cu clientul• Preferabil cunostinte de limba engleza• Excelente abilitati de comunicare• Standarde inalte de customer service• Abilitati bune de vanzare si negociereDescrierea jobului • Intampinarea si salutarea clientilor conform cu politica Suvari• Consilierea clientilor prin standarde excelente de customer service• Vanzare aditionala sau complementara in functie de fiecare oportunitate aparuta• Finalizarea vanzarii cu satisfacerea clientului• Ingrijirea imaginii magazinului atat din punct de vedere al produselor cat si al curateniei
SUVARI RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 924 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Comercial (m/​f) - Arad,​ Timisoara,​ Satu Mare


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Vanzari Best Value - Aeroport Cluj,​ Timisoara


Candidatul ideal Asistent vanzari Best Value - Aeroport Cluj, TimisoaraDaca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa profesionista si prietenoasa, te asteptam sa ne cunoastem si sa traiesti experienta duty free alaturi de Best Value!Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri din următoarele categorii: Parfumerie, Cosmetică, Bauturi, Accesorii, etc; Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce ne dorim sa stii deja? Limba engleza, nivel conversational; Orientare catre client, catre nevoile lui si catre cresterea calitatii serviciilor; Excelente abilitati de comunicare si organizare; Proactiv si orientat spre eficientizarea rezultatelor; Atitudine pozitiva; Flexibilitate; Atentie la detalii;Ce oferim noi? Mediu prietenos; Pachet salarial atractiv; Indemnizatie de transport; Tichete de masa; Prime de Sarba
MILLENIUM PRO DESIGN SRL

Asistent Medical Generalist - Debutant/​cu Experienta


Candidatul ideal Ai absolvit studiile de Asistent Medical Generalist si esti in cautarea unei oportunitati de angajare?MedLife sprijina tanara generatie de azi, pentru a deveni profesionistii de top de maine.Profilul candidatului ideal:- ai un bagaj solid de cunostinte teoretice;- ai abilitati de lucru la calculator;- ai personalitate calda, orientata catre pacient si nevoile acestuia;- ai atitudine pozitiva;- ai capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate;- esti o persoana disciplinata, responsabila si capabila sa lucreze in echipa.Descrierea jobului ​Responsabilitati: pregateste in functie de specialitate cabinetul in vederea efectuarii consultatiilor si ajuta medicul la efectuarea lor; verifica lista cu programarile si anunta coordonatorul de eventualele modificari aparute pe parcursul zilei; conduce pacientii la cabinetele de specialitate si apoi la receptie pentru achitarea consultatiei in limita disponibilitatilor; raspunde de starea de curaten
MED LIFE SA

Asistent Medical Spital


Descrierea jobului In Regina Maria, oferi pacientului îngrijire medicală de calitate și pentru a-l sprijini fizic și emoțional. Esti veriga indispensabilă în relația dintre pacient și medic. Prin ceea ce faci în fiecare moment, pacientul și cei dragi lui simt grija pe care le-o porti, de la actul medical până la vorba bună pe care le-o dăruiesti din toata inima. Regina Maria isi mareste echipa si este in cautare de asistenti medicali pentru urmatoarele sectii:AmbulatoriuChirurgie CardiovascularaPediatrieTerapie Intensiva NeonatalaMedicala/Cardiologie Chirurgie generalaNeonatologieFertilizare in VitroGastroenterologieAnestezieTerapie IntensivaObstetrica GinecologieBloc OperatorCamera de Garda Sa-ti povestim pe scurt despre rol:Vei recolta probe biologice pentru diverse analize medicale;Vei realiza proceduri medicale si vei administra tratamente la recomandarea medicului;Vei prelua si identifica pacientul pe sectie si ii vei asigura acomodarea în rezerva;Vei completa corect si complet pl
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.