7 Locuri de Munca HR in Arad
7 Locuri de Munca HR in Arad
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi HR in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Agent Suport Tehnic Clienți - Arad |
Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană "tehnică" și îți place să rezolvi problemele altora repede și bine?HR Design recrutează pentru clientul său - o companie de instalări, mentenanță și dezvoltare rețea de stații fixe pentru alimentare mașini electrice, din Arad - un Agent Suport Tehnic Clienți! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să nu te plictisești când ai de gestionat activități diverse sau informații specifice* să îți placă activitățile repetitive și cele noi, diferite Competențele cheie pe care le căutăm:* ai studii superioare* ai cel puțin 2 ani experiență într-o poziție similară* ai cunoștințe de operare pe calculator (pachetul MS Office) și de limba engleză nivel mediu-avansat* cunoști foarte bine și ai lucrat cu software de tip back-end și Java Script sau JSon (ideal) Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1/ oferi as
HR Design Consulting
Personal Executive Assistant |
Candidatul ideal Cautam un SUPEREROU!O persoana proactiva, energica, cu bune abilitati organizatorice si de comunicare, atenta la detalii, descurcareata, orientata spre solutii, care sa isi doreste sa creasca alaturi de noi! Daca ai experienta asemanatoare, in domeniul horeca, organizare de evenimente sau evenimente artistice, esti persoana potrivita pentru noi!Descrierea jobului Ca Personal Executive Assistant vei acoperi mai multe domenii: recrutare de personal (inclusiv coordonarea proceselor realizate de agentii de recrutare), project management (dezvoltarea si imbunatatirea proiectelor curente si demararea unor proiecte viitoare, chiar si proiecte europene), monitorizare rapoarte financiar-contabile pentru toate firmele din grup, purchasing (research, ofertare, achizitii), marketing (domeniul horeca si nu numai).Daca esti pasionat/a de social media, iti place sa creezi si sa implementezi campanii de promovare, content video și foto si sa mentii relația cu publicul prin content in
GENIUS HR S.R.L.
Area Sales Manager |
Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.R.L.
Reprezentant Tehnic De Vanzari |
Candidatul ideal Atribuţii să promoveze marca şi produsele firmei în conformitate cu standardele acesteia să dezvolte zona de clienţi de care răspunde să preia şi să avizeze comenzile clienţilor să acorde facilităţi, cu respectarea politicii comerciale a firmei să întocmească rapoarte săptămânale să participe activ la mărirea portofoliului de clienţi sa dezvolte clientii existenti să ofere consultanţă şi să realizeze prezentări/ demonstraţii de produs clienţilor Descrierea jobului să preia comenzile, să livreze marfa şi documentele aferente să realizeze target-urile impuse prin vizite zilnice la clienţi să studieze în profunzime orice material (cataloage, site-uri, fise tehnice etc.), astfelîncât să îşi însuşească cunoştinţe temeinice în ceea ce priveşte produsele pe care leprezintă să întocmească toate rapoartele şi formularele solicitate de companie intocmeste desene si schite necesare proceselor tehnologice coordoneazǎ procesele tehnologice de prelucrǎri mecanice pe m
DALA DSC HR S.R.L.
Specialist Salarizare / Referent Resurse Umane |
Candidatul ideal Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Experiență anterioară relevantă în domeniul salarizării și resurselor umane. Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa;Descrierea jobului Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi!PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Administrarea completă a procesului de salarizare, inclusiv colectarea și verificarea pontajelor pentru calcularea salariilor, Răspunderea pentru întocmirea și actualizarea politicilor și procedurilor de salarizare și resurse umane, în conformitate cu practicile recomandate și cerințele legislative. Furnizarea de asistență și consultanță angajaților în probleme legate de salarizare, b
VERBITA SRL
Specialist Salarizare - Referent Resurse Umane |
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității
SC VERBITA SRL
Vezi alte joburi relevante
Trainer Program Educational |
Candidatul ideal Trainer Program EducaţionalDespre programŢi-ar plăcea să le vorbeşti fetiţelor din clasele a V-a şi a VI-a lucruri pe care tu nu ai avut cu cine să le discuţi?Avem nevoie de tine să le prezinţi acestor fetiţe schimbările fizice şi emoţionale prin care trec în perioada pubertăţii. Tu le poţi ajuta să facă faţă mai uşor acestor schimbări şi să se simtă pregătite pentru noua etapă din viaţa lor.Nu îţi face griji, prezentarea şi PowerPoint-ul sunt deja făcute de noi. Tu trebuie să vii doar cu energia pozitivă!CerinţeSă te încadrezi în una din categoriile de mai jos:•Studentă sau absoventă de studii superioare în unul dintre domeniile: medical, pedagogic, biologie, psihologie, sociologie sau orice alt domeniu ce implică şi modul de pedagogie;•Voluntariat în lucrul cu copiii sau implicare anterioară în proiecte de educaţie, sănătate pentru copii şi tineret;Dorinţa de a lua parte la educarea noilor generaţii;Plăcere de a vorbi în public, în faţa fetiţelor din clasele a V-a şi
CAREGIVERS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 7 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: