Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2393 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2393 Locuri de Munca in Ilfov - Joburi in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Grafician Dtp


Candidatul ideal Departamentul nostru are nevoie de tine pentru a oferi clientilor cele mai bune simulari grafice si pentru materiale promotionale.Esti potrivit echipei noastre daca: ai experienta minim 1 an intr-un job similar, dovedita printr-un portofoliu ai cunostinte avansate de Corel, Ilustrator si Photoshop,Corel este obligatoriu. experinta intr-o agentie de publicitate constituie un atuu ai experienta pregatire fisiere print - adaptare grafica ai simt estetic ai abilitati de comunicare, organizare si planificare ai capacitate de lucru sub presiunea unor termene limita ,lucrezi repede si bine esti atent la detalii si cunosti importanta lor esti o fire calma ai abilitatea de a identifica si a intelege cu usurinta nevoile si dorintele colegilor si superiorilor stii sa-ti organizezi timpul astfel incat cel petrecut la munca sa fie cat mai productivDescrierea jobului Responsabilitatile tale in echipa noastra vor fi: verificarea fisierelor si pregatirea acestora pentru imprimare real
TODAY ADVERTISING SRL

Specialist In Achizitii (limba Germana)


Candidatul ideal Calificările dumneavoastră:· Dețineți pentru această funcție studii superioare· Convingeţi prin cunoștinţe bune dе limba germană (nivelul minim B1) şi dе limba engleză· Stăpâniți programele MS-Office şi, în caz ideal, deţineţi cunoştinţe dе SAP· Aveţi, dе preferat, experienţă în comerţul online· Aveţi spirit organizatoric, abilităţi dе planificare şi prioritizare, precum şi iniţiativă proprie· Dețineți abilități dе comunicare bine dezvoltate şi lucraţi bine în echipă· Sunteţi flexibil pentru deplasări în interes dе serviciuDescrierea jobului Sarcinilе dumneavoаstră:În cаlitаtе de Speciаlist în аchiziţii suntеţi persoanа rеsponsаbilă pentru:· Gеstionаrеа portofoliului de produsе аlocat· Gеstionаrea şi actualizаrea în permanenţă a bazei de date a furnizorilor şi a produselor· Operarea modificărilor şi listărilor de preţuri în sistem· Gestionarea relaţiilor cu furnizorii interni şi externi· Gestionarea relaţiilor cu magazinele· Întocmirea diverselor rapoarte· Analiza pieţ
HORNBACH CENTRALA SRL

Consilier Clienti Asigurari


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste in urma rezultatelor foarte bune! Avem nevoie de mai multi membrii in echipa!Căutăm o persoană foarte bună pentru a gestiona asigurările clienții noștri. Avem deja clienții!!! Tot ce trebuie să faci este să ai grija de acestia.Domeniul asigurarilor este reglementat prin lege, iar pentru a activa in acest domeniul este necesar parcurgerea unui training si promovarea examenului pentru obtinerea certificarii de broker in asigurari (obtinerea codului RAF). Acest examen are teste grila cu 1 raspuns corect si este similar examenului teoretic pentru obtinerea permisului de conducere auto.Ne mandrim cu faptul ca acoperim toata plaja de asigurari, iar experienta pe care o oferim la job va ofera posibilitatea de a lucra in asigurari la cel mai inalt nivel fara stressul de a cauta clienti noi. Noi avem un flux constant de clienti noi pe care dorim sa ii pastram.Oferim un salariu fix motivant afișat si in anunț la care se adaugă un bonus lunar de performa
TRUST BROKERS - BROKER DE ASIGURARE SRL

Operator Call Center Anvelope Si Jante


Candidatul ideal Este timpul sa ne marim echipa!Suntem motivati sa performam pentru noi, cat si pentru clientii nostri. Calatoria va fi complexa si este nevoie sa iesi din zona ta de confort. Vom invata impreuna, vom gasi solutii si vom fi determinati sa generam rezultate. Nu este usor, dar rolul nostru este sa incercam, sa investim pasiune, sa crestem si sa reusim.Te regasesti in descrierea de mai jos?- O persoana tehnica sau deschisa sa asimileze aceste cunostinte;- Abilitati de comunicare cu clientii foarte bune;- Atitudine pozitiva, flexibilitate si rezistenta la stres;- Proactivitate;- Orientare catre client si foarte mare atentie la detalii;- Perseverenta/putere de convingere;- Asumare responsabilitati;- Timbru vocal placut si usurinta in exprimare;- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator;- Experienta in domeniul auto constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitatiile tale vor fi:- Preluarea rapida a apelurilor telefonice;- Preluarea cererilor si redirectionare
WEBTRADE MARKETING SRL

Asistent Medical Remodelare Corporala Si Estetica Faciala


Candidatul ideal CLINICA DR. DANA MIRICIOIU angajeaza asistenta medicala pentru Clinica Herastrau - clinica de chirurgie estetica si remodelare corporalaCandidatii trebuie sa aiba:- Experiență în efectuarea procedurilor estetice cu IPL/Radiofrecvență/ Tratamente dermato-cosmetice- Studii de specialitate (training-uri pe aparatele estetice de remodelare corporata/cosmetica faciala/rejuvenare)- Experiență minim 2 ani pe o poziție similara;- Abilitatii de comunicare si relationare cu pacientii clinicii in vederea efectuarii consultatiilor, evaluarilor corporale- Limba engleză nivel mediu/avansat;• Consultare și colaborare cu medicul specialist în vederea stabilirii diagnosticului fiecarui pacient și a protocolului terapeutic care trebuie urmat• In baza diagnosticului, efectuaza tratamentele corporale/ faciale recomandate din schema de tratament stabilita, tratamente corporale care includ: radiofrecventa, ultrasunete, lumina inalt pulasata (IPL), laser, microdermabraziune, etcDescrierea jo
CLASSMEDISPA SRL

Operator Facturare


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;• Minim 1 an experienţă într-o poziţie similară;• Cunoştinţe foarte bune MS Office;• Experienţă de lucru în programe ERP - Navision constituie un avantaj;• Abilităţi excelente de comunicare orală şi scrisă;• Capacitate de concentrare şi ascultare activă;• Capacitate de gestionarea a unui volum de informaţii detaliate;• Persoană responsabilă, serioasă, motivată şi ambiţioasă, atentă la detalii, orientată spre îndeplinirea atribuţiilor zilnice;• Persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă de a găsi rapid soluţii şi a putea privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;• Capacitate de lucru în echipă.Descrierea jobului • Emiterea facturilor aferente comenzilor primite, verificarea corectitudinii informaţiilor facturate şi transmiterea acestora către clienţi;• Preluarea comenzilor transmise de clienţi pe platforma online şi confirmarea ulterioară a cantităţilor finale;•
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 497 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consultant Senior Regional Securitate (f/​m)


Sumar Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa coordonezi proiectele de securitate la nivel regional; Colegii nostri conteaza pe tine sa asiguri securitatea fizica in obiective si sa gestionezi toate incidentele aparute; Vei contribui activ alaturi de colegii din celelalte departamente la prevenirea pierderilor; Colegii nostri conteaza pe tine sa contribui la dezvoltarea si implementarea de strategii, politici si proceduri de securitate prin efectuarea de evaluari de risc si de vulnerabilitate; Colegii nostri conteaza pe tine sa oferi consultanta pentru asigurarea de conformitate legala cu privire la serviciile de securitate, precum si sa realizezi ana
Lidl Romania

Asistent Productie


Candidatul ideal Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic. Atent la detalii și preocupat de calitate. Abilitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă cunostinte de microsoft officeDescrierea jobului ERD PLASTIC PRODUCTION SRL cauta un Asistent productie / Asistent managerMONITORIZEAZA CONSUMUL SPECIFIC DE ETICHETE SI SE OCUPA DE TIPARIREA ACESTORA IN FUNCTIE DE COMENZILE IN LUCRU.URMARIREA STOCULUI DE ETICHETE SI ALTE MATERIALE AUXILIARE .
ERD PLASTIC PRODUCTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 5 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer Instalatii (hvac,​ Electrice,​ Sanitare)


Candidatul ideal Experiență profesională solicitată, minim 5 ani în coordonarea si managementul lucrărilor de instalatii sanitare si HVAC pentru construcții civile (cladiri de birouri, centre comerciale); Intelegerea modului în care se interconectează tipurile de instalații și, specificațiile fiecărei etape a proiectului; Cunostintele si experienta anterioara in Instalatii Electrice si Curenti Slabi reprezinta un avantaj; Studii superioare tehnice - Facultatea de Instalatii; Cunoștințe PC: Autocad, MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Foarte bune abilități de comunicare și coordonare; Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Asigurarea Conformității Tehnice: Verificarea și asigurarea că toate lucrările de instalare a instalațiilor sanitare, HVAC și electrice sunt realizate conform specificațiilor tehnice, standardelor și a reglementărilor in vigoare.Inspecții și Testări: Organizarea și supravegherea inspecțiilor și testelor necesare pentru a verifica calitatea și funcționalit
GENESIS FM SRL

Sales Manager - Dezvoltator Imobiliar


Candidatul ideal Sales Manager - DEZVOLTATOR imobiliarReprezentant Vanzari / Agent Vanzari la DEZVOLTATOR imobiliarCerințe: Experienta in domeniul imobiliar minim 3 ani; Bune aptitudini de comunicare si vanzare; Cunostinte despre piata imobiliara a ansamblurilor rezidentiale din apropierea proiectului Dimri si locatii corespondente;KPI (indicatori de performanta): Respectarea programului de munca; Buna conduita morala si etica; Indeplinirea target-ului alocat pentru vanzarile lunare.Descrierea jobului Dimri Construction, companie lideră în domeniul dezvoltării imobiliare din Israel, prezenta pe piata din Romania cu proiectul Dimri Residence Prelungirea Ghencea, caută un coleg/a nou/a pentru functia de Sales Project Manager care să se alăture echipei din București, in locatia din Prelungirea Ghencea 350B, sector 6.Fisa postului Desfasoara intregul proces de vanzare ale apartamentelor din cadrul proiectului Dimri Residence, respectiv: Contacteaza potentialii clienti (lead-uri) si program
DIMRI CONSTRUCTION DEVELOPMENT SRL

Asistent Veterinar


Candidatul ideal Cu sau fara prea multa experienta, candidatul ideal trebuie sa fie o persoana sociabila, cu abilitati dе comunicare, flexibilitate si aspect profesional.Descrierea jobului Asistent Veterinar:- Participa la activitatile specifice unui cabinet veterinar- Primeste si inregistreaza pacientii- Asista medicul la efectuarea investigatiilor- Administreaza tratamente (doar la indicatiile medicului)- Programeaza pacientii pentru investigatii de specialitate- Asista medicul in situatii de urgenta- Asista medicul la efectuarea interventiilor chirurgicale- Pregateste si alege instrumentarul si materialele necesare tratamentelor- Urmareste evolutia starii pacientului in timpul si dupa aplicarea tratamentului- Completeaza documentele necesare de evidenta a medicamentelor- Completeaza documentele necesare de evidenta a pacientilor- Organizeaza si ajuta la buna functionare a pet-shop-ului aflat in incinta cabinetului- Efectueaza cosmetica felina si canina- Mentine curatenia locului de
GOLD HORSE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 32 de salarii introduse în Salario: 2650 RON/Luna

Financial Analyst


Candidatul ideal For our client, a national leader in his field of activity, we are looking for candidates with the following qualifications:Bachelors degree in Finance, Accounting, or related field.Proven experience as a Financial Analyst or similar role, of minim 4 yearsStrong analytical and problem-solving skills, with a keen attention to detail.Advanced knowledge of financial principles, practices, and regulations.Excellent communication and presentation skillsAbility to work independently and collaboratively in a fast-paced environment, eagerness to learn and develop, initiative, adaptability.High level of proficiency in Microsoft Excel, PowerPoint and other financial software. Tableau or Qlik is a plus.English – advancedACCA is a plusDescrierea jobului Be involved in the preparation of the monthly management and group reporting: P&L, BSand Cash Flow (IFRS based)Conduct thorough financial analysis, including budgeting, forecasting, and variance analysis.Prepare financial reports t
PSYHUB CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 769 de salarii introduse în Salario: 5200 RON/Luna

Kinetoterapeut /​ Maseur /​ Fiziokinetoterapeut


Candidatul ideal Centrele Medicale Kinetomedica angajeaza kinetoterapeutI , maseuze si fiziokinetoterapeutI, pentru sediile noastre din Bucuresti . Mentionam ca oferim si perioada de training gratuit pentru cei care nu au experienta sau nu stiu anumite tipuri de masaj.Pentru postul de KINETOTERAPEUT / FIZIOKINETOTERAPEUT Facultate de Kinetoterapie absolvita Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa Atentie la detalii si capacitate organizatorica Efectuarea tratamentelor de kinetoterapie, fizioterapie si masaj Monitorizarea evolutiei pacientului Efectuarea de programari pentru pacientii cabinetuluiPentru postul de MASEUR Absolvent/a a unui curs de masaj acreditat Student/a a Facultatii de Kinetoterapie sau Fiziokinetoterapie sau a altei forme de invatamant care ii da dreptul de a practica meseria de maseuza Persoana serioasa, comunicativa si dornica de a invata si de a promova serviciile noastre Abilitati organizatorice si atentie la detalii Efectuarea de masaj de relaxare, masaj
MEDIKUS EFECT S.​R.​L.​

Coordonator Import Export


Candidatul ideal Caracteristicile necesare postului de team leader:-experienta anterioara de coordonare angajati de minim 2-3 ani-mentinerea unitatii echipei prin promovarea intereselor companiei-capacitate de implicare organizare si coordonarea unei zile de lucru-abilitati digitale , lingvistice si culturale-capacitate de a conlucra intr un mediu dinamic dar totodata a care implica un nivel de stres accentuatDescrierea jobului RESPONSABILITATI / BENEFICII:Titularul postului are rolul de a asigura executarea in cele mai bune conditii a comenzilor contractate de la clienti, precum si de luare a deciziilor in negocierea preturilor si conditiilor de transport cu clientii / parteneri straini in derularea comenzii de transport intern / international;- Executa comenzile de transport transmise de clienti, fax/ email.- Pastreaza legatura cu clientii telefonic/ email.- Prospecteaza permanent piata transporturilor in vederea identificarii clientilor- Intocmeste dosarele cu toate documentele nece
PIANO LOG IMPEX SRL

Director Gradinita Autorizata Zona De Nord (pipera)


Candidatul ideal Gradinita particulara autorizata ARACIP cu sediul in Ilfov (Pipera) cauta un membru al echipei de management, care alaturi de fondatori sa coordoneze activitatea gradinitelor. Persoana cautata trebuie in primul rand sa fie un om de echipa. De asemenea, trebuie sa fie orientate catre rezultate si eficienta.CERINTE OBLIGATORII:-minim 5 ani in invatamantul prescolar si examenul de definitivat absolvit SAU grad 2 didactic -Absolvent al PIPP Descrierea jobului DESCRIEREA POSTULUI-asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare-intocmeste documentele si rapoartele tematice cerute de inspectoratul scolar, Ministerul Educatiei si autoritatile locale-reprezinta unitatea in relatiile cu autoritatile: inspectii scolare, diverse controale etc.-asigura activitatea de indrumare si control asupra activitatii intregului personal salariat-gestioneaza relatiile cu parintii-gestioneaza relatia cu furnizori
Confidenţial

Office Manager


Candidatul ideal Echipa Las Vegas se extinde și căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pentru echipa noastră administrativă din sediul din București.Daca te regaesti in urmatoarea descriere, te asteptam sa aplici: Persoana comunicativa, diplomata cu atitudine pozitiva; Persoana proactiva, organizata si cu capacitate ridicata pentru planificare si prioritizare a sarcinilor; Persoana orientata catre comunicarea cu oamenii; Capacitate de rezolvare independenta a situatiilor aparute; Cunoasterea pachetului Micosoft Office, Outlook la un nivel avansat; Reprezinta un plus, experienta in colaborarea cu firmelor de curierat Reprezinta un plus, experienta pe un rol similar.Descrierea jobului Responsabilitatile pricipale vor fi: ​ Preluarea, inregistrarea si distribuirea documentelor catre sediile din tara; Mentinerea comunicarii cu colegii din Brasov ce fac parte din acelasi departament; Întocmirea Awb-urilor pentru corespondenta din cadrul Companiei; Intocmirea diverselor rapoarte si tabele; Ge
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 230 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Electrician


Candidatul ideal Ce ne dorim ?Suntem în căutarea unui electrician cu experiență în instalații electrice , in montajul sistemelor fotovoltaice și branșamente.-o buna capacitate de comunicare-atestarea ANRE constituie un avantajDescrierea jobului Cu ce ne ocupam ? Executări lucrărilor de instalații electrice, distribuție paturi de cabluri, montaj doze legătură , montaj corpuri de iluminat și branșamente electriceexecutarea de panouri fotovoltaice și conexiunea acestora
ELECTRO CAM ELITE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 967 de salarii introduse în Salario: 4225 RON/Luna

Muncitor Depozit-operator Facturare


Candidatul ideal Descriere post - Muncitor depozit- Sos. ChitilaCompania noastră caută un Muncitor depozit dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Sos. Chitila. Dacă sunteți o persoană harnică, organizată și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci sunteți candidatul potrivit pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități:Pregătirea comenzilor și ambalarea produselor în mod corespunzător;Recepționarea și verificarea mărfurilor;Etichetarea și sortarea produselor în depozit;Respecta instructiunile de lucru ce se refera la manipulare, depozitare si ambalare a marfurilorMenținerea curățeniei și ordinei în depozit;Colaborarea cu colegii pentru a asigura o eficiență maximă în activitățile zilnice.Participa la inventarele periodice conform procedurilor interneCerințe:Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj;Abilități bune de organizare și atenție la detalii;Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant;Abilități fizi
FABRICA DE BEAUTY S.​R.​L.​

Electrician Intretinere Utilaje


Candidatul ideal Diploma de absolvire a scolii profesionale, de preferat liceu cu profil electric/mecanic; Experienta in productie de minim trei ani; Abilitati de comunicare, planificare si organizare foarte bune; Disponibilitate la lucrul in schimburi.Descrierea jobului Efectueaza lucrari de reparatii si intretinere la utilajele si instalatiile din spatiul de productie. Organizeaza si desfasoara interventiile pentru reducerea la minim a timpilor de oprire a utilajelor si asigura manipularea corecta a pieselor de schimb. Executa corespunzator interventiile pe care le face, atat din punct de vedere al calitatii cat si al termenului de executie al lucrarii.
FOX COM SERV DISTRIBUTION SRL

Reprezentant Vânzări


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în domeniul produselor de curățenie sau în sectorul HORECA Excelente abilități de comunicare Excelente abilități de negociere Capacitatea de a lucra independent Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări în Bucuresti & IlfovDescrierea jobului În contextul în care ne extindem echipa, căutăm un Reprezentant de Vânzări entuziast, proactiv și dedicat, cu o orientare către client si catre performanta.Ce vei face: Vei identifica si vei atrage noi clienti, construind relații de lungă durată bazate pe încredere și profesionalism Vei gestiona și optimiza portofoliul de clienți existenți Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate Vei realiza obiectivele de vânzări stabilite lunar Vei participa la evenimente pentru a reprezenta compania Vei discuta rezultatele cu GM-ul companieiCe iti oferim:Pachet salarial competitiv, compus din: Salariu fix Schema de bonusare
SELECT BUSINESS CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2899 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2393 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.