Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

215 Locuri de Munca Inginer Vanzari in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

215 Locuri de Munca Inginer Vanzari in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inginer Vanzari in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inginer Vanzari Utilaje Constructii


Candidatul ideal - experienta in vanzari produse industriale- experienta in comunicare si negociere- dorinta de dezvoltare personala- disponibilitate deplasariDescrierea jobului - realizeaza vanzari de utilaje constructii, generatoare electrice si solutii energetice- se ofera salar motivant + bonusuri din vanzari.- posibilitate avansare- masina serviciu/laptop/telefon.
ENDRESS GROUP ROMANIA SRL

Inginer Vanzari,​ Profil Electric,​ Automatizari


Candidatul ideal Studii superioare, profil electrotehnic, automatizari, electronic sau energetic;Experienta, de minim 2 ani, in domeniul distributiei de materiale electrice si pentru automatizari sau in domeniul instalatiilor electrice de distributie si/sau al tablourilor electrice de automatizari ( instalari sau mentenanta);Cunostinte medii de limba engleza ( documentatiile tehnice / cataloagele / cartile tehnice pot fi in limba engleza);Cunostinte de operare calculator; Office ( Excel, Word, Power Point, Outlook ), Internet;Experienta in utilizare softurilor de tip Eplan, EcoStruxure, SoMove, Dialux, ETS constituie un avantaj;Permis de conducere categoria B;Abilitati tehnice in instalatii electrice, electronice si de automatizari si placerea de a avea si activitati practice;Interesul de a avea un job stabil, permanent, intr-o firma care functioneaza din anul 1991, cu un program de opt ore/un schimb/ cinci zile pe saptamana, cu rare deplasari la clientii din zonaDescrierea jobului Int
EEE SA

Specialist marketing si vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:-Diplomă de licență- Experiență într-o poziție de specialist în marketing/vanzari; -Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, vânzări etc; Descrierea jobului:-Activități specifice de marketing și comunicare-Propunerea și implementarea ideilor, conceptelor și instrumentelor de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății și atragerea de noi clienți; - Menținerea comunicării cu clienții și atragerea de noi clienți, relaționarea cu partenerii de business; -Realizarea rapoartelor de vânzări și a altor tipuri de rapoarte;- Implementarea diverselor promoții; - Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor și a rezultatelor obținute. Beneficii:-Salariu fix si comision-Tichete de masa-Asigurare medicala-Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut, într-o companie în plină dezvoltare; -Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Clarismart Consulting SRL

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza Reprezentant vanzari B2B pentru companie de telecomunicatii din Timisoara Responsabilitati:- indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare- dezvoltarea portofoliului de clienti- indeplinirea rapoartelor de activitate-deplasare in aria judetului Timis Candidat ideal:- studii tehnice profil telecomunicatii/calculatoare sau similar, constituie avantaj- intelegerea tehnologiei networking, tehnologia informatiei, securitate cibernetica -cunoasterea limbii engleze. Beneficii:-salariu fix+ comision din vanzari-autoturism de serviciu, telefon si laptop SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent vanzari teren Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Timisoara Trimiteti CV aici sau pe whatsapp la nr. de tel. afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant Vanzari/​merchandiser - Modern Trade - Timisoara


Candidatul ideal - aptitudini de a lucra independent, organizat, capabil de a se auto motiva pentru îndeplinirea obiectivelor;- adaptarea la un program de lucru flexibil, prelungit, precum si disponibilitatea de a se deplasa in afara localității de reședința, aproximativ 10 zile pe luna, in medie 2500 km lunar;- abilități de comunicare, negociere si vânzare, spirit comercial;- de preferat cu experiență anterioara: consultant vânzări in rețele de DIY: DEDEMAN, LEROY MERLIN, ARABESQUE/MATHAUS, BRICO DEPOT, etc. precum si in rețele de hypermarket-uri, raion bricolaj: CARREFOUR, CORA, AUCHAN, REMARKT, etc.;- domiciliul stabil in Timișoara;- minim studii medii, abilități de utilizare terminale mobile;- experiență in conducerea automobilului (cat. B).Descrierea jobului Responsabilități:- vânzarea directa a produselor (facturare, livrare produse);- desfășurarea activităților de merchandising;- dezvoltarea relației cu clienți si personalul din magazinele vizitate;- realizarea obiectivelor.Bene
Confidenţial

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Visual Merchandiser Manager


Candidatul ideal VMM - Visual Merchandiser ManagerDescrierea jobului VMM
PRIMARK MAGAZINE S.​R.​L.​

Consultant Vanzari- Showroom Timisoara Sagului


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom Timisoara SaguluiȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune:
EMAG

Consilier De Vanzari (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Part-timeÎNCEPERE ImediatăCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT General Sales ManagerLOCAȚIA Shopping City TimisoaraCALITĂȚILE TALE Orientare bună către clienţi şi servicii Seriozitate şi capacitate de lucru în echipă, dar şi o atitudine pozitivă De preferat, o diplomă în comerţ sau experienţă în vânzări, respectiv în prestări serviciiDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Implicarea în procesul de vânzare prin servicii complexe şi discuţii active cu clienţii Consilierea clienţilor Participare la procesele de susţinere a vânzărilor Activităţi de pregătire pre- şi post-vânzareCEEA CE OFERIM Un mediu de lucru dinamic, bazat pe munca în echipă și pe responsabilitate individuală Diverse oportunități de dezvoltare Siguranța unei companii familiale tradiționale Bonus individual din vânzări Bonus pentru recomandare angajati Primă de Crăciun Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații Asigurare de sănătate privată Bon
PEEK CLOPPENBURG SRL

Agent Vanzari Retail Timisoara


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii medii finalizate sau in curs; Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows); Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj); Atentie la detalii; Abilitati foarte bune de comunicare si relationare; Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea; Gandire strategica pe termen scurt si lung; Flexibilitate si adaptabilitate; Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat; Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancar.Descrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospecteaza piata si identifica potentialii clienti, interesati de credite de nevoie personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in vigoare; Indeplinirea obiectivelor lunare si anuale; Propunerea de solutii si recomandari pentru co
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Vanzari Timisoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Merchandiser - Philip Morris - Timisoara


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime;Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunica
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre daca:- esti o fire deschisa, comunicativa si iti place sa lucrezi cu clientii;- esti sociabil si vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica;- vrei sa lucrezi intr-un sistem intr-o continua perfectionare care iti permite dezvoltarea ta profesionala;- ai o vechime de minim un an in vanzari;- experienta in domeniu ( constructii si instalatii ) constituie un avantaj.Descrierea jobului Atributii:- relationare cu clientii companiei;- ofertarea produselor si negocierea acestor oferte;- gestionarea bazei de clienti existente si atragerea de noi clienti;- realizarea targetelor de vanzari, si a altor obiective stabilite;- implicare in strategia echipei de vanzari;- intocmirea documentelor comerciale ( oferta, comanda, factura, aviz, etc.)- participarea la inventare sau alte procese colective efectuate in cadrul firmei.
REMBKA SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in vanzari, preferabil vanzari auto, produse de valoare mare sau produse tehniceDomiciliu stabil in Timisoara sau in zonele limitrofePersoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre clientiDornic dе un job stabil pe termen mediuAbilitati de comunicare, motivat de dezvoltare profesionalaCarnet de conducere categoria BDescrierea jobului Tratarea solicitarilor client conform politicilor companiei (timp de raspuns, identificare nevoi, oferire informatii, ofertare, drive-test, finantare, follow-up, etc) Desfasoara constant activitati de prospectare pe clienti noi si din portofoliu, conform politicii companiei pentru intregirea portofoliului de clienti eligibili Vanzare produse derivate (accesorii, garantii extinse, roti si anvelope, servicii, etc) Contractare si livrare autovehiculeBeneficii salariu de baza net de la 3.500 Ron net la 4.000 functie de experienta in vanzari si profilul candidatului comision aditional din vanzari conform grila
AUTOGLOBUS 2000 SRL

Media netă estimată pe baza celor 574 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Buyer Indirect - Wd182071


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:• Typically requires a Bachelor’s Degree;• Typically requires a minimum of 2 to 4 years of procurement experience;• Use of the following tools may be required: Office Skills, comprehensive vision, strategic thinking, drive for continuous improvement, project level thinking, positive attitude, proactive, contributing attitude;• A sense of control, good communication skills, precision, good team work, business mindset, defined personality, integrity;• English language skills.Descrierea jobului Job SummaryThe Buyer Indirect will be based in Timisoara reporting to the Indirect Purchasing & Contract ManagerThis role will be coordinating activities involved with procuring indirect materials.What a typical day looks like:• You will use different forms of caring- e-auction, sealed, open care;• Procurement of non-standard materials on aQuire basis;• Ongoing and close participation with cross-functional teams, the global IP team an
FLEXTRONICS ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 215 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.