Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

288 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane - Joburi Inspector Resurse Umane

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

288 Locuri de Munca Inspector Resurse Umane - Joburi Inspector Resurse Umane

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Inspector Resurse Umane si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Hr Data Analyst


Candidatul ideal Excellent collaboration and communication skills, you are comfortable dealing with people at all levels across the business to build strong relationships. Continuous improvement mindset. Resilient under pressure, you can re-prioritize and react to ad-hoc requests, whilst maintaining regular responsibilities. Experience and/or educational background in data analysis to identify trends and provide sound recommendations. Highly competent advanced MS Excel user. System implementation experience. Previous experience working in a B2B or retail business.Descrierea jobului Collating and analyzing data sets and providing insight and recommendations to support business plans. Building relationships with business areas to understand priorities and align HR data to business objectives. Be responsible for HR reporting requirements including employee data, headcount reporting, annual and bonus reporting and organizational structures. Maintaining a bank of self-service reports availa
ROMSTAL IMEX SRL

Hr Specialist Junior,​ Determinat,​ Craiova


Candidatul ideal Studii superioare; Cunostinte tehnice de legislatia muncii; Certificat Inspector Resurse Umane – constituie un avantaj; Cunostinte avansate de operare Microsoft Office; Permis de conducere, categoria B.Descrierea jobului Responsabil pentru intocmirea, semnarea si transmiterea tuturor adeverintelor solicitate de actuali/ fosti salariati pentru judetele din subordine.
EVRYO POWER S.​A.​

Asistent Resurse Umane


Candidatul ideal Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara; Studiile superioare finalizate reprezinta un avantaj; Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj; Persoana organizata, ordonata, proactiva, atenta la detalii si orientatata spre rezolvarea problemelor; Abilitati avansate de comunicare atat verbal cat si scris; Capacitate de prioritizare a taskurilor; Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp; Limba engleza la un nivel avansat reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura mentinerea relatiei cu furnizorul de servicii de medicina muncii si cu furnizorul de servicii de Securitate si Sanatate in Munca; Gestioneza programarea examenelor periodice pentru medicina muncii la angajare/solicitare pentru toti angajatii companiei; Trimite catre furnizorul de servicii de medicina muncii informatiile necesare emiterii facturilor lunare; Tine evidenta abonatilor la furnizorul de servicii medicale: abonamente noi, incetari/modificari
TRAVEL BRANDS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 200 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Analist De Resurse Umane /​contabilitate


Candidatul ideal Cautam un coleg/a care sa ocupe postul de Analist resurse umane,cu atributii si in contabilitateCerinte:Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar –contabil si legislatia muncii;Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj;O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare;Limba engleza nivel mediu –avansat ( se lucreaza cu cetateni straini);Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj;Cunostiinte MS Office ;Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Responsabilitati :estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane;organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului;elaboreaza si gestioneaza fise de post;mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca;elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului;arhivarea documentelor;efectueaza cercetari disciplinare;intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului
NEW-RECYCLING S.​R.​L.​

Junior Hr I Piatraonline


Candidatul ideal Vrei o carieră în HR și cursuri constante de perfecționare? Alătură-te celui mai mare magazin online Home & Deco din România, vei lucra într-un super showroom din București și vei avea un birou digitalizat, cu vedere spre viitor. Oferim un loc de muncă într-o companie extrem de dinamică, cu o echipa tânăra, de succes, într-o companie ce lucrează atât în România cât și în Europa.Care sunt așteptările noastre?- o bună comunicare în echipa, vei lucra aproape de colegii tăi din alte departamente;- o bună coordonare / organizare a task-urilor zilnice;- eficientă și responsabilitate- o foarte buna cunoastere a Revisalului- cursul de inspector resurse umane sau studii in domeniu- proactivitate și loialitate- minim 2 ani de experiență în acest rol.Descrierea jobului Responsabilități:-întocmire documente de angajare (oferta de muncă, contract individual de muncă, fișa postului, acord de confidențialitate, obținere repartiție de la șomaj și comunicare angajare, înregistrare revi
ROCK STAR CONSTRUCT SRL

Manager Agentie Hr


Candidatul ideal Manager Agentie HRCe ne dorim de la tine?Experiență anterioară demonstrată în domeniul leasingului de personal și a recrutării ’blue collar’Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a stabili și menține relații eficiente cu clienții, candidații și colegii de echipă;Descrierea jobului Manager Agentie HRCe vei face:Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale agenției;Planificarea și monitorizarea procesului de recrutare și selecție;Dezvoltarea și implementarea strategiilor eficiente de recrutare;Supervizarea procesului de selecție, inclusiv interviuri și evaluări;Menținerea relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea de noi parteneriate;Supervizarea, gestionarea și dezvoltarea echipei de recrutare, inclusiv evaluarea performanței și dezvoltarea profesională a membrilor echipei;
SKILLD BY EJOBS

Hr Generalist With French


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00-18:00 in a remote/hybrid setup.Skills that make your work successful: You have minimum B2 French& English language skills; You have 1-2 years experience in HR area OR you are a junior candidate who wants to learn from our professional; You communicate easily; You are a team-player; You can solve urgent matters; You are reliable and proactive.De
ACCENTURE SERVICES SRL

Hr Business Partner - Oradea


Candidatul ideal Căutăm un HR Business Partner cu experiență și proactiv pentru a alinia inițiativele și funcțiile noastre de resurse umane cu obiectivele strategice și nevoile de afaceri ale companiei.Candidatul Ideal:• Absolvent de sociologie, psihologie, economic sau alte profile conexe;• Atestat Inspector Resurse Umane;• Cunoștințe avansate despre legislația muncii;• Experiență într-un soft de Administrare HR constituie avantaj;• Bună înțelegere a procedurilor, proceselor și a Codului muncii;• Minim 3 ani experiență în administrare de personal;;• MS Office avansat;• Discernământ profesional și cunoașterea implicațiilor legale ale relațiilor de muncă;• Abilități de comunicare avansate;• Excelente abilități analitice;• Bune abilități de planificare și organizare;• Atenție la detalii;Descrierea jobului Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salaria
CEMACON - S.​A.​

Hr Recruiter


Candidatul ideal Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru rolul de HR Recruiter în cadrul companiei Aurora Multimarket.Ne-ar plăcea să ai: Minim 2 ani experiență în recrutarea de personal white/blue collar; Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relaţionare cu oamenii; Capacitate de observaţie şi analiză comportamentală; Abilități de coordonare a proiectelor de recrutare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului; Cunoștințe de limba engleză – min B1/B2; Cunoștințe de limba ucraineană – constituie avantaj; Studii finalizate în domeniul psihologiei sau al comunicării.Descrierea jobului Ce implică rolul de Recruiter: Gestionarea întregul ciclu de recrutare, de la postarea unui rol pe platformele de recrutare până la integrarea candidaților; Evaluarea candidaturilor și efectuarea de interviuri telefonice inițiale; Coordonarea și desfășurarea
AURORA ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 946 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Ms,​ Hr


Candidatul ideal Experienta pe un post similar minim 1 an.Studii medii/superioare finalizare.Bune abilitati de comunicare si negociere.Capacitatea de a lucra in echipa.Abilitati tehnice: MS Office, nivel mediu.Descrierea jobului - mentine si dezvolta relatiile cu farmaciile partenere.- preia comenzile de la clienti si promoveaza ofertele companiei.- contacteaza zilnic prin telefon farmaciile alocate cu o frecventa prestabilita.- indeplineste cu succes obiectivele de vanzari.- se oferta pachet salarial motivant plus bonusuri de performanta.
FOR PHARMA SRL

Responsabil Resurse Umane Si Contabilitate Primara.​


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul financiar-contabil și/sau resurse umaneExperiență de minim 3 ani într-un rol similarAbilități excelente de organizare și gestionare a timpuluiCapacitatea de a lucra atât independent, cât și în echipăCunoștințe bune de operare PC și pachetul MS Office, WinMentor / RevisalAtenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limităAbilități bune de comunicare și relaționare interpersonalăDescrierea jobului Firma de construcții cu o experiență de peste 10 ani este în căutarea unui Responsabil Resurse Umane și Contabilitate primara, dedicat și profesionist pentru a se alătura echipei noastre.Descrierea postului:Căutăm o persoană organizată și atentă la detalii, care să gestioneze atât activitățile de contabilitate, cât și cele de resurse umane ale companiei noastre. Persoana ideală trebuie să aibă experiență relevantă în ambele domenii și să fie capabilă să lucreze eficient într-un mediu dinamic.Responsabilități:Gestionarea dosarelor de pe
MV10 CON-IMOBILIARE S.​R.​L.​

Specialist Resurse Umane


Scurta descriere a companiei Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges. Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria. Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals. Cerinte • Cunoaş
CONNECTIONS ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 1488 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. Cerinte Te incurajam sa aplici pentru aceasta pozitie daca: - detii 1-3 ani de experienta ca specialist resurse umane sau o pozitie similara; - ai absolvit studii superioare (studii in domeniul HR constituie avantaj); - ai cunostinte de utilizare a programului SAP HR; - cunosti limba Engleza la un nivel mediu; - cunostinte de utilizare a programului Charisma HCM constituie avantaj. Responsabilitati Pe acest post tu vei fi responsabil de: - Asigurarea activitatilor de administrare de personal
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 1437 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Generalist


Candidatul ideal Experienta minima 3 ani in domeniu, domeniul constructiilor prezinta un avantaj.Studii superioare finalizate;Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), internet.Cunoasterea temeinica a legislatiei si a bunelor practici în domeniul resurselor umane;Cunostinte privind: formarea și managementul echipelor, comunicare internă, cultură organizațională, managementul conflictelor, etc;Inteligenta emoționala -empatie, echilibru emoțional, capacitate de relationare interumana;Capacitate de planificare și organizare.Descrierea jobului Realizarea tuturor activitatilor de administrare de personal: dosare personal; intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara prealabila, adeverinte, diverse documente solicitate de angajati, etc.Urmarirea si aplicarea prevederilor legale în domeniul relațiilor de munca si politicile companiei/ instructiunilor si instrumentelor
MINERALPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1466 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Junior Hr Admin


Candidatul ideal Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; Cunostinte de legislatie a muncii-– reprezinta un avantaj; Atestat inspector resurse umane – reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si organizare; Abilitatea de a face mai multe sarcini si de a stabili prioritatile sarcinilor; Atentie la detalii si abilitate de rezolvare a problemelor.Descrierea jobului Rol: Responsabil in mentinerea cu acuratete inregistrarile fizice si electronice ale personalului, respectand politicile si procedurile interne, cadrul legal, dar si confidentialitatea informatiilor.De asemenea, suport pentru toate ariile mari gestionate de catre departamentul HR. Administrarea si gestionarea dosarelor de personal, atat fizic cat si electronic (acte necesare pentru angajare si lichidare, contracte individuale de munca, acte aditionale aferente, fise de post, etc.); Furnizarea sau introducerea in sistem a datelor necesare pentru administrarea de personal (tool-uri interne gestionate
HCL ONLINE ADVERTISING SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Hr Business Partner Romania


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career? Join Cargill's global team of 160,000 employees who use new technologies, dynamic insights and over 157 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactThe Human Resources Business Partner will execute and deliver moderately complex people processes focused on people and culture strategy, implementation of solutions to improve performance and engagement, workforce plans, learning programs and talent activities. In this role, you will provide support to key stakeholders and analyze metrics for our animal nutrition plants in Craiova and Sibiu, our silos and laboratories as well as for our Bucharest Office Team totaling to a team of 270 Cargill Romania employees.QualificationsMinimum Qualifications Bachelor’s degree in a related field or equivalent experience Minimum of two years of
CARGILL AGRICULTURA SRL

Hr Analyst With French


Candidatul ideal We are looking for HR Analysts, entry-level positions for every HR enthusiast. The specialists we are looking for will have the opportunity to deepen their knowledge in one HR process or more, to deliver qualitative service to our Clients and to develop their professional career following many paths Capgemini is opening in this domain. What do you need to start? Min. 6 months experience of managing employee life cycle activities like Talent development, Mobility, Workforce administration, talent acquisition, case management, helpdesk, remuneration, etc. Strong communication skills; Fluent English and French (min. B2); Good organizational skills, ability to work in tight deadlines and fast paced environment; Good knowledge of MS Office.Descrierea jobului What duties will help you grow as an expert? Process HR requests (administrative/payroll/compensation & benefits/learning & development); Provide clarification on HR policies and procedures; Manage assigned part of the
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Hr Partner With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of our team, you will work from Monday to Friday, 09:00 AM - 18:00 PM in a remote way.How you’ll make an impact: Provide individual employee coaching and guidance on skill development and growth, connecting people to projects keeping both personal and key practice strategy and priorities at the forefront; Work closely with HR colleagues to understand talent priorities and talent programs to make emp
ACCENTURE SERVICES SRL

Generalist Hr


Candidatul ideal Studii superioare relevante. Minim 4 ani experienta intr-o pozitie de HR Generalist sau similara; Limba engleza la nivel mediu – avansat; Competente de utilizare PC si a sistemelor informatice de lucru (Word, Excel, Outlook, softuri HR) nivel avansat Demonstreaza ablitati de lucru in mod structurat si responsabil, cu atentie la detalii si atentie distributiva. Este o persoana deschisa, cu abilitati foarte bune de comunicare, rabdatoare, calma si orientata sa ofere clientului intern un suport cat mai bun; Are disponibilitatea de a asimila informatii noi si este o persoana cu un grad ridicat de autonomie.Descrierea jobului Recrutarea și selecția candidaților potriviți pentru diferitele poziții disponibile în cadrul companiei; Organizarea și coordonarea procesului de integrare a noilor angajați; Elaborarea și implementarea politicilor și procedurilor de resurse umane; Administrarea și monitorizarea programelor de dezvoltare a angajaților, inclusiv evaluarea performanțelor
PALD ENGINEERING SRL

Team Leader Payroll&hr Admin


Candidatul ideal Căutăm pe cineva cu 5-10 ani de experiență în gestionarea activităților de administrare personal și salarizare, pasionat de domeniu și dornic de dezvoltare continuă.Foarte bun cunoscător al metricilor și indicatorilor în aria de HR și a metodelor de măsurare.Abilități de leadership, bun planificator și organizator pentru el și pentru echipă, capabil să facă față mai multor priorități și să acopere cât mai multe domenii ale rolului (administrare, salarizare, relații de muncă).Capabil de comunicare cu impact și de a dezvolta relații de colaborare cu ceilalți, orientat către oameni și soluții.Gândire în perspectivă, dorință de învățare și îmbunătățire continuă pentru sine și cu inițiative în eficientizarea proceselor de administrare și salarizare utilizând instrumente și tehnologii moderne.Sunt necesare cunoștințe solide de salarizare și legislaţia muncii, la curent cu bunele practici și metode de măsurare în domeniu, experiență de lucru cu aplicații/software de resurse u
DIRECT CLIENT SERVICES SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 288 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.