Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

57 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

57 Locuri de Munca It specialist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversational Studii superioareDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transportBeneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Specialist Matriter


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu); Experiență anterioară pe un post similar; Cunoștințe de prelucrări prin așchiere si/sau prelucrări suprafețe; Experiență în mentenanță matrițelor; Experiența în procesul de diagnosticare și reparare ale matrițelor Bune abilități de identificare și diagnosticare ale defectelor matrițelor de injectare mase plastice; Abilități de stabilire a strategiilor de reparați; Cunoștințe de desen tehnic; Cunoștințe operare mașini de injecție mase plastic (constituie avantaj); Atestat macaragiu pod rulant și / sau stivuitorist (constituie avantaj); Abilități bune de organizare, comunicare și lucru în echipă; Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi. Descrierea jobului Efectuează lucrări de mentenanță și reparații matrițe; Efectuează operațiile necesare de dezasamblare, asamblare, și curățare a matrițelor; Realizează diagnosticarea problemelor apărute la matrițele de injectare mase plastice; Ține permanent sub observație starea matrițelor;
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare finalizate în domeniu (preferabil specializarea Marketing / Comunicare, PR); 3-5 ani experiență pe o poziție în Marketing și grafică reprezintă un avantaj; Cunoștinte de operare a pachetului MS Office (Word, PowerPoint, Excel); Cunoștintele de lucru în aplicații de grafică (avantaj: Adobe Illustrator, Corel Draw, Photoshop etc.); Instrumente dе analiză a site-urilor (ex. Google Analytics); Cunostinte solide de promovare imagine și produs, branding, analize de piață; Creativitate și simț estetic dezvoltat; Abilități excepționale de comunicare și scriere; Capacitatea de prioritizare a sarcinilor și respectarea termenelor limită; Persoană cu spirit de echipă și orientată spre rezultate; Permis de conducere categoria B;NU SE LUCREAZA REMOTEBENEFICII Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită)
ANAMAR OPTIMAC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1219 de salarii introduse în Salario: 4085 RON/Luna

Seo Specialist


Candidatul ideal We’re looking for a resourceful SEO specialist to join our large and growing marketing department, now counting over 130 specialists. You will work on a rewarding and challenging project: CommercialCafe.com, a highly trafficked real estate website with first page Google rankings for very competitive keywords. As we strive to further increase our traffic, our team is expanding.If you're eager to contribute to this dynamic project, apply now and join us!This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.What we're looking for: 3+ years proven SEO experience; In-depth experience with website analytics tools; Working knowledge of on- and off-page search engine optimization techniques, ranking factors, algorithm updates etc. Up-to-date with the latest trends and best practices in SEO; Good written and spoken English.It is considered a plus: HTML/CSS knowledge; Advanced Excel skills; Conversion optimization experie
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 2400 RON/Luna

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare – economice, în marketing, comunicare sau relaţii publice;Experienta minima in marketing – 3 ani, experienta in tehnicile de marketing B2B;Abilitati avansate de comunicare (vorbit și scris);Cunoștințe de operare PC; Adobe Photoshop, InDesign, Adobe Illustrator/Corel Draw reprezintă un avantaj;Constituie un avantaj experiența in conceperea si coordonarea de campanii Google Adwords, LinkedIn Ads, folosirea modului LinkedIn Sales Navigator, administrare website in modulul Wordpress, organizare evenimente adaptate specificului organizatiei etc;Usurinta in editarea articolelor educationale pentru blog, newsletter si publicatii online de specialitate;Creativitate, flexibilitate și originalitate;Abilităţi organizatorice, simț estetic și spirit de inițiativă dezvoltat.Experiența în coordonarea proiectelor de marketing ;Înțelegerea activităților de marketing (atât cele tradiționale, cât și cele de digital marketing) și a metodelor de cercetare de piață;Capacit
S.​D.​A.​-SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Având în vedere procesul de deschidere a unui nou depozit HENDI în GHIMBAV, suntem in cautarea unei persoane care sa intruneasca urmatoarele calitati/abilitati :Persoana seriosa si onesta;Persoana cu atitudine pozitiva, perseverenta si orientata catre rezultate;Sa detina abilitati excelente de comunicare si prezentare;O persoana care sa puna rezultatele echipei inaintea rezultatelor personale;Sa detina studii superioare sau medii;Cunoasterea limbii engleze este OBLIGATORIE;Experienta pe un post similar de minim 1 an (preferabil in aceeasi firma) este OBLIGATORIE, 3 ani este un MARE PLUS;Descrierea jobului Descrierea jobuluiContribuția cu idei noi și creative de campanie, pornind de la ghidul central (produs în focus, mesaj cheie, etichete principale);Monitorizarea stocurilor, ajutând la estimarea produsului necesar pentru fiecare activitate/campanie de marketing, colaborarea cu managerul de stoc în ceea ce privește cererile de produse;Crearea de notificări de campanie/
HENDI ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B1 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional; Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date; Realizezi do
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Buyer /​ Specialist Achizitii - Sinaia


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii - Sinaia studii superioare: experienta in domeniul achizitilor cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor; certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj; abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel); abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita; abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice; abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; capacitate de analiza si sinteza a informatiei putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat; Identifica, daca este cazul, furnizori pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret; Urmareste permanent stocurile si livrarile in functi
HOTEL NEW MONTANA SRL

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor. Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile; · Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata. Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasi
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist în Resurse Umane pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea operațiunilor zilnice și pentru furnizarea suportului necesar în diverse aspecte ale domeniului resurselor umane.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane (minim 4 ani); Curs inspector resurse umane; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Experiența salarizare; Cunoștințe excelente de legislația muncii; Bune abilități dе comunicare și lucru în echipa; O bună cunoaștere a proceselor HR; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine proactiva în rezolvarea problemelor și implicare în identificarea oportunităților de optimizare a proceselor.Descrierea jobului Responsabilități: Întocmește contractele de muncă, fișele de post precum și documentația pentru modificarea sau încetarea contractelor de muncă urmărind respectarea legislației în vigoare și a politicilor și standardelor companiei; Asigură
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Specialist Comert International - Limba Italiana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba italiană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Financial Client Services Specialist With German


Candidatul ideal We are looking for a Financial Client Services Specialist with German, for one of our partners in Brașov, a global supplier of innovative technical textiles for a broad range of markets and applications such as apparel, automotive, building interiors, building materials, healthcare, energy, filter media, shoe and leather goods as well as specialties.Qualifications: Completed commercial, economical or business administration studies; Professional experience in the field of accounting would be an advantage; User knowledge in the field of SAP (SD, FI, MM) would be an advantage; Knowledge of MS Office; Good knowledge of written and spoken German, knowledge of English; Analytical Thinking; Accuracy and sustainability in the execution of tasks; Customer orientation.Descrierea jobului Responsibilities: Invoicing and complaint processing; Maintenance of the relevant master data (vendors, debitors, materials, etc.) according to the process specifications for all corporate entit
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Specialist Procesare Date


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui analist raportare talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o abilitate excelentă de analiză și vă place să lucrați cu date, aceasta este oportunitatea pentru dumneavoastră.Ca analist raportare, veți fi responsabil de colectarea, analizarea și interpretarea datelor specifice activității. Veți colabora strâns cu colegii din departament pentru a obține informații relevante și veți dezvolta rapoarte și analize detaliate pentru a sprijini procesul decizional al managementului.Cerințe: Studii superioare finalizate; Cunoștințe Excel nivel avansat (Vlookup,tabele pivot, baze de date); Experiență în controlling sau contabilitate; Pasionat de cifre și analiză; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Experiență anterioară în analiză sau raportare; Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor; Excelente abilități de comunicare și prezentare; Abilitatea de a lucra independent și în echipă; Atenție la detalii ș
NOBLEPIAGIO SRL

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Kaufmännische Ausbildung mit technischem Interesse und Berufserfahrung in einem Industrieunternehmen- Erfahrung im Einkauf / Beschaffung- Fließend Deutsch und Englisch- Gute SAP- und sehr gute MS Office-Kenntnisse- Selbständige und eigenverantwortliche Person- Gute Kommunikations- und Teamfähigkeit- Reisebereitschaft Responsabilitati - Operative Beschaffung von Investitionsgütern, herstellerspezifischen Ersatzteilen und technischen Dienstleistungen (CAPEX) für Produktionsstandorte in Europa- Bestellaktivität basierend auf ERP-Anforderungen- Ausführung des Bestellprozesses im SAP ERP-System- Sicherstellung der Auftragsabwicklung bis zur Rechnungsstellung- Prüfung der Rechnungen und ggf. Freigabe- Zusammenarbeit mit Lieferanten, Lieferantenbewer
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Purchasing Specialist


Scurta descriere a companiei Konem Invest is an HR Consulting boutique firm, with a team of passionate and enthusiastic experts. Our clients enjoy the kind of personal service and price sensitivity we are able to offer as a small compan Cerinte - Commercial education background with technical interest and professional experience in an industrial company- Experience in purchasing/procurement- Negotiation skills and intercultural skills- Fluent in German and English- Good SAP and very good MS Office knowledge- Independent and self-reliant person- Good communication and team player- Willingness to travel Responsabilitati - Operational procurement of capital goods, manufacturer-specific spare parts, and technical services (CAPEX) for production sites for Europe- Ordering activity based on ERP requisitions- Execution of the ordering process in the SAP ERP system- Ensuring order processing up to invoicing- Verifying the invoices and releasing them if necessary- Cooperation with suppliers, su
Konem Invest

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 5250 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 57 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.