Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1514 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1514 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Pf Si Imm - Uverturii,​ Piata Presei,​ Chibrit


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut:Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM.Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii.Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM.Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe.Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient.Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles nevoile
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Gestiune Personal Instruire Si Relatii Sociale


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta 5 ani in gestiunea salariatilor si calcul salarial; Bune cunostinte referitoare la Codul Muncii si legislatiei in domeniu; Certificat Inspector Resurse Umane – constituie un avantaj.Descrierea jobului Participa la definirea standardelor, proceselor si instructiunilor de lucru pentru procesele gestionate de Biroul Resurse Umane; Elaboreaza si implementeaza politicile de resurse umane (recrutare, selectie, integrare, salarizare si motivare, relatii de munca) care sa asigure necesarul de personal corespunzator din punct de vedere cantitativ si calitativ; Asigura evidenta personalului si gestionarea fondului de salarii pentru salariatii companiei, conform legislatiei romanesti in vigoare; Elaboreaza propuneri de norme, proceduri, instructuni si regulamente, privind activitatile aferente obiectului propriu de activitate.
EVRYO POWER S.​A.​

Customer Support Specialist


Candidatul ideal Customer Support Specialist in Cluj-NapocaDaca esti sigur/a ca: Esti o persoana organizata si cu mare atentie la detalii; Ai foarte bune ablitati de comunicare si relationare; Esti orientat/a catre client si iti place sa lucrezi cu oamenii; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Si ne poti convinge si pe noi ca: Ai cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare (Pachet MS Office & Windows); Ai experienta de lucru in domeniul serviciilor catre clienti; Poti lucra in program de norma intreaga (8h/zi de luni pana vineri).Descrierea jobului Atunci te asteptam cu drag alaturi de noi sa: Sa mentii legatura intre clientii companiei si departamentul tehnic; Sa soliciti oferte de pret de la departamentul de vanzari si sa le transmiti clientilor; Confirmare comenzi Dupa efectuarea reparatiilor sa te asiguri ca aparatele sunt transmise spre livrare; Sa tii evidenta aparatelor care ajung in companie pentru reparatii; Sa transmiti catre facturare apar
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 760 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Esti absolvent de studii superioare; Ai experienta anterioara in cadrul departamentului HR de minim 2 ani; Ai curs de inspector resurse umane, sau master in domeniu; Ai cunostinte operare PC si experienta cu soft HR; Esti o fire creativa, inovatoare, dinamica; Esti orientat spre rezultate; Esti o persoana comunicativa , cu atitudine pozitiva ,proactiva si ai dorinta continua de invatare ; Iti place sa lucrezi in echipa ; Detii cunostinte de limba engleza(constituie un avantaj).Descrierea jobului Verificarea pontajelor; Evidenta tichetelor de masa; Intocmirea declaratiei D112; Calculul medicilor colaboratori; Supervizarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii; Transmiterea informatiilor si documentelor catre serviciul externalizat de administrare de personal si salarizare , precum si primirea documentelor; Verificarea calculului salarial si a statului de plata ; Editarea fiselor de post, regulamentului de ordine inte
GRAL MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 1439 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Do you possess excellent organizational skills with a keen eye for detail? Are you able to build relationships with employees from diverse backgrounds and establish trust in a relaxed, informal atmosphere? Then you might just be the stellar HR Admin Specialist we are looking for and we are super excited to hear from you!Are you the one? 3+years of relevant experience in similar fields with a focus on Personnel Administration processes in multinational companies Very good level of knowledge of Romanian labor legislation Fluency in English Ability to maintain confidentiality and handle sensitive information with discretion Strong communication skills, both written and verbal Ability to prioritize tasks and manage time effectively in a fast-paced environment Initiative to identify challenges and proactively propose solutions to improve HR operations Willingness to adapt to the dynamic and fast-paced nature of the advertising industry, where priorities can change quickly M
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Medic Specialist /​ Primar


Candidatul ideal Centrul medical integrat de diagnostic și tratament LOTUS-MED isi extinde echipa, cautand medici primari sau medici specialisti pentru urmatoarele specialitati:​- Alergologie și imunologie clinică- Cardiologie- Diabet zaharat, nutriție și boli metabolice- Neurologie- Psihiatrie- Obstetrica-GinecologieCerintele postului: Studii de specialitate Certificari si autorizatii: Certificat de Membru eliberat de, Colegiul Medicilor, Avizul Anual de Libera Practica precum si Asigurare Malpraxis.Descrierea jobului Responsabilitati:• efectueaza examenul clinic al pacientului si stabileste diagnosticul;• cunoaste si raspunde de respectarea protocolului clinico-terapeutic;• efectueaza investigatiile functionale specifice;• explica procedurile sau tratamentele prescrise pacienților; evaluaeaza si planifica cerintele de tratament;• completeaza fisa medicala a pacientului;• mentine confidentialitatea datelor medicale ale pacientilor.Va rugam sa transmiteti candidatura dvs (CV) la adresa
LOTUS - MED SRL

Junior Contract Management Specialist


Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut repede și suntem hotărâți să continuăm. Dorința de învățare permanentă și rezultatele concrete sunt cele care ne-au adus aici.Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipăContract Management SpecialistRezultatele sunt într-o continuă creștere, iar rolul departamentului Finance devine din ce în ce mai important. Rămânem cât se poate de aproape de business, indiferent de natura task-urilor pe care le avem de făcut. Structurarea tranzacțiilor recurente, creșterea eficienței și lucrul în echipe multifuncționale pe
EMAG

Specialist Birou Internari


Descrierea jobului Sa fii unul dintre Oamenii Reginei inseamna sa fii in mod autentic interesat de binele celor din jur. In rolul de Specialist Birou Internari vei avea un impact pozitiv in viata pacientilor, prin pregatirea si transmiterea informatiilor de care acestia au nevoie pentru un traseu medical cat mai usor.Sa-ti povestim pe scurt despre rol:· Vei informa pacientul cu privire la costurile si cheltuielile aferente episodului de internare si ii vei transmite oferta comerciala;· Vei programa pacientul la consultul pre-natal/ pre-anestezic, in functie de disponibilitatea medicului;· Vei opera in sistem internarile si externarile;· Te vei ocupa de intocmirea dosarului medical;· Vei trata solicitarile pacientilor si medicilor care se prezinta direct la biroul de internari;· Vei emite facturile si vei incasa sumele de plata.Ca sa te integrezi usor in echipa noastra te-ar ajuta sa...· Ai o atitudine proactiva;· Comunici si sa colaborezi eficient in echipa;· Fii orientat catre gasirea
CENTRUL MEDICAL UNIREA SRL

Research Specialist – Yardi Matrix


Candidatul ideal Research Specialist – Yardi MatrixCome join our market intelligence department, Yardi Matrix, as a Research Specialist!If you are a student or new graduate, this is a great role for you as you will be given room to grow, train,and develop your English language, analytical and technical skills in a friendly, relaxed, and professionalenvironment.Your main responsibilities will be to collect, verify, and add information about real estate propertiesfrom across the United States to our database. Starting from a property address, you will need toidentify certain characteristics (year built, area), contacts related to the property (owner, manager,leasing agent), previous transactions that involved the property, its financial and vacancy status. Marketdata will be gathered via telephone, email, and web research, maintaining a high level of customerservice and professionalism.The department has over 100 people, some specialized in research and transactions analysis, others onca
PROPERTY SHARK SRL

Treasury Back Office Specialist


Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operationsIn ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportuniti
PROCREDIT BANK SA

Specialist In Obtinerea Si Mentinerea Autorizatiilor


Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate; Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara; Experienta in intocmirea documentatiilor solicitate de autoritati; Experienta in derularea proceselor cu diferitele autoritati; Cunostinte foarte bune de operare PC: Microsoft Ofice (Word, Excel "Tabelul Pivot’’); Aptitudini de calcul, comunicare si organizare; Spirit analitic, atentie la detalii; Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte in paralel; Atitudine proactiva, flexibila si orientare spre obtinerea rezultatelor.Descrierea jobului Intocmirea si depunerea documentatiilor necesare pentru obtinerea autorizatiilor de functionare/prelungire, respectiv a avizelor de functionare; Mentinerea legaturii cu autoritatile pe tot parcursul procesului de autorizare/avizare; Mentinerea legaturii cu firmele care ofera suport de specialitate; Culegerea şi centralizarea informaţiilor si documentaţiilor necesare completãrii dosarelor de autorizare/vizare/licenţiere, pentru companie; Gestionar
TINERVIS GROUP SRL

Sales Controlling Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Bachelor or Master's Degree in Business Administration, Economics, Finance/Accounting and at least 3 years' experience in a similar position Advanced English MS Office proficiency Knowledgeable in SAP (CO, FI, MM) Strong analytical skills and a hands-on attitude, willing to learn new things, open-mindedDescrierea jobului Assuring reporting accuracy for both financial data and non-financial KPIs Deviation analysis vs budget and previous year, explain differences in performance Prepare regular forecasts, annual plan and subsequent budget reviews Prepare on-demand reports on sales, stocks, losses, personnel and operational costs, working & paid hours and other relevant KPIs, interpret information and make recommendations Assisting in designing, developing and implementing effective controlling tools and procedures, support in simplification and reporting automation processesYour benefits Working contract for an undetermined period, with an attractive salary and me
KAUFLAND ROMANIA SCS

Specialist Lichidare Daune Auto


Candidatul ideal Studii superioare - constituie avantaj în Tehnice: auto - constituie avantaj Experienta pe un post similar - min. 2 ani Experienta Relevanta in Industria/ Domeniul asigurari - obligatoriu Orientare colaborativa Managementul informatiei Orientare catre client (intern si extern) Eficienta si Imbunatatire continua Livrare de rezultateDescrierea jobului 1. Gestioneaza procesul de lichidare a daunelor auto preluand dosarul de dauna de la momentul constatarii/ reconstatarii si evaluarii daunelor, pana la transmiterea dosarului spre aprobare, respectand normele/ procedurile/ deciziile interne si legislatia in domeniu;2. Furnizeaza servicii prompte si de un inalt profesionalism clientilor, promovand o imagine pozitiva a companiei.3. Gestioneaza procesul de lichidare a dosarelor de dauna fara limita de valoare, conform normelor/ procedurilor interne si legislatia in domeniu;4. Asigura solutionarea dosarelor de daune in stricta concordanta cu conditiile de asigurare si legislati
GROUPAMA ASIGURARI S.​A.​

Marketplace Account Support Specialist


Candidatul ideal Știi că te potrivești dacă: Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii; Aptitudini de vânzare și negociere; Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor; Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare; Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii; Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor; Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris; Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet; Experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face în echipa noastră: Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace; Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative; Asiguri
EMAG

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Accounts Payable Specialist With German


Candidatul ideal Accounts Payable Specialist with GermanRequired Knowledge, Skills, and Abilities 2-4 year of relevant experience Previous experience in working with ERP, preferably SAP FI module Degree in the field of accounting, finance and economics is a plus Good accounting understanding Previous working experience preferably in large/global organizations Good technical knowledge of MS office Effective analytical and problem-solving skills Good attention to detailsDescrierea jobului Accounts Payable Specialist with GermanMain responsibilities Being member of the respective transition team to relocate accounting activities to Bucharest Perform assigned accounts payables activities in a timely and accurate manner Respond to vendor queries Responsible for creating/updating standard process manuals/other work documentation when required Reviewing journal entries of junior accountants to ensure accuracy Training and mentoring junior staff
SKILLD BY EJOBS

Specialist Senior Chargeback


Candidatul ideal Ce te va ajuta sa ai succes Studii superioare; Experienta de minim 3 ani in domeniul tranzactiilor cu carduri; Bune abilitati de comunicare, relationare si negociere; Buna capacitate de evaluare si sinteza a informatiilor, capacitate de organizare, managementul timpului; Cunoasterea aprofundata a reglementarilor organizatiilor de carduri Visa si Mastercard privind refuzurile la plata; Buna capacitate de adaptare la schimbare, capacitatea de lucru sub presiune, cu termene-limita; Abilitati de planificare si prioritizare a activitatii; Cunostiinte tehnice privind sistemele de autorizare a tranzactiilor cu card; Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat; Operare PC (suita Ms Office) si operare in aplicatiile specifice domeniului de activitate.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind servicii
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Tax Specialist (vat)


Candidatul ideal Let’s meet if you have these skills:✅Experience 2 years in VAT compliance, advisory, and planning, preferably in a multinational company or consulting firm;✅In-depth knowledge of VAT legislation, regulations, and principles, especially OSS and IOSS regimes;✅Self-motivated, results driven, and autonomous taking responsibility for achieving results;✅Stress and pressure resilient especially during month end closure;✅Abilities to organize, plan and prioritize;✅Analytical skills;✅Able to respect deadlines;✅Experience working in SAP system, preferably in retail area;✅English knowledge;✅Advanced excel knowledge.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strong
EMAG

Online Sales Specialist


Candidatul ideal We are seeking a dynamic and proactive Online Sales Specialist to drive our online sales strategy and expand our market presence across multiple countries. This role is fully remote and based in Romania. This role requires a strategic thinker with an understanding of online advertising platforms and sales channels. The successful candidate will be responsible for achieving key performance indicators (KPIs) related to Google Ads & Shopping, product availability on major online platforms and distributor partnerships.Descrierea jobului ​Key Responsibilities: Google Ads & Shopping Management: Oversee the localization of Google Ads and Shopping campaigns in 10 countries for our proprietary brands ToolKid, Georockers, & Rebel Cactus. Collaborate with the online marketing team to ensure timely launch of campaigns. Coordinate with in-house teams, local distributors & partners, and translators to provide translated texts for campaigns. Platform Presence Expansion: Ensure produc
WORKOUT FACTORY B.​V.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1514 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.