Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1321 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1321 Locuri de Munca It System Administrator - Joburi It System Administrator

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi It System Administrator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Equipment Certification Specialist – Europe /​ Asian And Midd


Candidatul ideal Skills & Knowledge Deep knowledge and understanding of purpose and role of TIC (testing, inspection, certification) in assurance sector of markets. Knowledge of International standards in particular those related to Accreditation of Conformity Assessment Bodies. Knowledge of Quality Management Systems standards and auditing techniques. Good general knowledge of SGS Industrial markets. Must have good communication skills at all levels, speak and present assertively. Strong numerical skill. Proficient in MS office suite, particularly Excel, Power BI, SharePoint and related tools. Team player with a real ability to network and collaborate across all network cultures. Good time management and presentation skills, analytical skills and a deep understanding of industry trends. Ability to work independently managing multiple simultaneous opportunities and projects.Experience Minimum 5-year experience in TIC (testing, inspection, certification)/ Technical Services / Operations
SGS ROMANIA SA

Helpdesk Specialist (bilingual: Italian/​english) - Hybrid


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are willing to learn and apply new technologies* Have good technical skills and knowledge (basic level)* Have analytical skills with demonstrated problem-solving ability* Have excellent communication skills* Are willing to work from our office in BucharestIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you will be responsible for providing outstanding technical support for our client. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our awa
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Specialist Resurse Umane Cu Limba Germana In Medias


Candidatul ideal Hai in echipa noastra!Vorbesti limba germana? Esti in cautarea unui loc de munca? Hai sa facem Echipa!Suntem in cautarea unui super coleg pentru locatia din Medias.Candidatul ideal: Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului Abilități de comunicare si lucru in echipa Atent la detalii și abilități de rezolvare a problemelor Cunoștințe de operare Microsoft Office Studii superioare Limba germana nivel conversational Experienta profesionala minim 1 anDescrierea jobului Colaboreaza si sprijina angajatii pentru a asigura buna desfasurare a activitatii din locatie Gestioneaza documentele si dosarele de angajare (semnare contracte de munca, acte aditionale, declaratii, etc) Acorda asistența la procesele de onboarding, recrutare interna si exit interviuri Utilizeaza software-ul de resurse umane si monitorizeaza pontajul lunar Coordoneaza si organizeaza diverse intalniri si evenimente Reprezinta compania la evenimentele de recrutare si Employer Branding Redacteaz
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Specialist Servicii De Implementare Si Suport Solutii Mobile


Candidatul ideal Business Unit: Cyber SecurityDepartament: Soluții MobileScopul postului:Oferă servicii de implementare și suport tehnic clienților legate de soluțiile de tip UEM și produsele dezvoltate de certSIGNCerințe: Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic) Experiență profesională de minim 5 ani în activități de tip HelpDesk și call center Cunoștințe medii în utilizarea de plaforme de tip ticketing Abilități în operarea pe calculator Cunoștințe despre arhitecturi de dispozitive mobile, PC-uri și rețele Cunoștințe de instalare, configurare și mentenanță dispozitive mobile și PC-uri Cunoștințe despre sisteme de operare Android, iOS, Windows, MAC OS, Linux Cunoștințe despre sisteme de operare server (Windows, MS AD si MS CA / SCEP și NDES) Cunoștințe de bază pentru echipamente transfer de date (switch-uri, router-e, firewall-uri) Experiență în utilizarea Microsoft Office Cunoștințe limba engleză – nivel avansat. Certificări Google nivel Associate si Prof
CERTSIGN SA

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Aptitudinile pe care le cautam sunt: - Studii de specialitate electric/electromecanic/electronic/automatizari- Experienta in service echipamente industriale- Cunostinte de baza despre mecanica si pneumatica- Avantaj experienta in domeniul masini unelte cu CNC / PLC- Avantaj permis de conducere categorie B- Si nu in ultimul rand spirit de echipa, responsabilitate si atitudine proactivaDescrierea jobului ManPower Group Romania recruteaza Tehnician Mentenanta pentru unul dintre clientii sai, o cunoscuta companie din domeniul aerospatial.Responsabilitatile specifice job-ului sunt: - Asigura mentenanta echipamentelor de productie;- Asigura întreținerea preventiva si predictiva a echipamentelor de productie;- Participă la analiza defectelor in vederea gasirii cauzei radacina si propune solutii proactive pentru evitarea defectelor repetitive si cu impact major (timp/cost);- Propune solutii de imbunatatire in privinta functionarii echipamentelor si/sau in general a procesului
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 142 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Locație: Sindrilita, AfumatiEști o persoană proactivă, diplomată și cu excelente abilități de comunicare? Ești gata să îți aduci contribuția într-un mediu dinamic și să te implici în activități variate în domeniul resurselor umane? Dacă răspunsul tău este "da", atunci te invităm să aplici pentru poziția noastră de Specialist Resurse Umane!Experiența și competențele de care veți avea nevoie Cursuri de specializare în resurse umane; Minim 1 an de experiență în radministrare de personal și/sau recrutare; Cunoștințe solide de operare a calculatorului, inclusiv MS Office și Outlook; Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu; Cunoștințe de operare Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Care vor fi provocările tale?Administrare de personal: Faci legătura între furnizorul de servicii de personal și angajați; Gestionezi solicitările angajaților, oferind soluții și suport pentru rezolvarea acestora; Întocmești contracte de muncă, fișe de post, acte adiționale, decizi
AGROCONCEPT IMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1516 de salarii introduse în Salario: 4462 RON/Luna

Junior Marketing Specialist


Candidatul ideal Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing; Capacitatea de a lucra la fel de bine în cadrul unei echipe, cât și independent; Fire creativă și ingenioasă; Cunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint); Cunoștințe solide de analiză a datelor și abilități de raportare. Cunoștintele de lucru în aplicații de grafică constituie un avantaj (Photoshop);Descrierea jobului Contribuie la stabilirea, planificarea și implementarea newsletterelor și ale altor acțiuni de e-mail marketing, în linie cu planul de marketing; Implementează strategia de marketing potrivită canalelor de social media; Ajută la implementarea conținutului pe site-uri web (inclusiv editarea minimă a materialului); Păstrarea la curent cu tendințele și practicile optime din domeniul marketingului, social media și creației de conținut. Realizarea cercetărilor și analizelor competitorilor; Colaborează cu departamentele implicate pentru a asigura în permanență date corecte și releva
BRADY TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1022 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul Psihologiei / ResurselorUmane Experienta in domeniul resurselor umane de minim 2 ani- Cunostinte aplicate de Legislatia Muncii- Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor MS Office (Outlook, Excel, Word,Power Point);Descrierea jobului - Administrarea dosarelor de personal- Centralizarea documentelor specifice HR si inregistrarea acestora in bazele de date ale companiei;- Conceperea / actualizarea Fiselor de Post din Companie;- Gestionarea procesului de recrutare pentru personalul office: identificarea si intocmirea job description si job specification, redactarea si postarea anunturilor de recrutare, selectia candidatilor, sustinerea interviurilor cu acestia si oferirea de feedback tuturor celor implicati in urma fiecarei etape din procesOferim-pachet salarial atractiv;-tichete de masa;-contract pe perioada nedeterminata;-loc de munca stabil.Program: Luni - Vineri: 09:30 - 18:30 (include 3 pauze si pauza de m
MARELE PESCAR TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1498 de salarii introduse în Salario: 4494 RON/Luna

Specialist Servicii Clienti


Candidatul ideal Povestea ta începe aici!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT inseamna obiective comune, spirit de echipa si ajutor reciproc prin care construim impreuna un viitor sigur.Dacă ești o persoană căreia îi place să interacționeze, focusată pe identificarea de soluții și oferire de spirjin, rolul acesta este pentru tine!Pe lângă asta,Ne-ar mai plăcea să constatăm că:ești o persoană proactivă, cu inițiative noi și îndrăznețe;te adaptezi ușor la fiecare situație întâlnită;îți place să interacționezi cu persoanele și să le identifici nevoile;deții abilități dezvoltate în zona promovării și vânzării de produse și servicii.Descrierea jobului Aceste atribute te vor ajuta să:comunici eficient cu clienții băncii pe baza nevoilor pe care le identifici și să recomanzi produsele sau serviciile potrivite pentru aceștia;realizezi operațiuni cu numerar sau fără numerar în funcție de specificul tranzacției;oferi sprijin clienților pentru a
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 815 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal The ideal candidate for a job as a digital/online marketing specialist would possess a combination of skills, experience, and qualifications. Here are some key qualities and qualifications to look for:1. Digital Marketing Expertise: Strong knowledge of various digital marketing channels such as search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM), social media marketing, email marketing, content marketing, and analytics tools.2. Analytical Skills: Ability to analyze data, interpret metrics, and draw actionable insights to optimize campaigns and drive marketing effectiveness.3. Creativity: A creative mindset to develop engaging marketing content and strategies that resonate with the target audience and differentiate the brand.4. Technical Aptitude: Familiarity with web analytics tools, marketing automation platforms, content management systems, and other digital marketing tools. Proficiency in HTML/CSS and graphic design software can be an advantage.5. Commun
FLANCO RETAIL SA

Media netă estimată pe baza celor 149 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Hr - Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal HR - specialist resurse umane Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal:- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;- Absolvent/a studii superioare;- Cunoștințe avansate de legislația muncii;- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;- Competente de comunicare si relaționare;Descrierea jobului - NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, intocmeste fise de post, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente
OK CREDO CONS SRL

Billing Specialist With Hungarian


Candidatul ideal We are looking for a Billing Specialist to join our Agreement to Cash team, who will be responsible for carrying out invoicing for all customers, ensuring its completeness and transmitting invoices to customers in a timely manner.What You Will Bring Into The Role Advanced level of English & Hungarian, both oral and written. Experience in a billing or accounting department is desirable. Ability to prioritize work within the team. Strong attention to detail, rigorous. Good knowledge of the Office pack, Excel, GSuite, ERPs.Descrierea jobului Key Responsibilities: Performing routine billing and month end close work from all Iron Mountain/clients' systems. Ensure completeness of monthly billing. Ensure that billing processes and internal audit standards are followed. Ensure the application of billing processes and internal audit standards (Sox). Identify potential malfunctions and make suggestions.What We Offer Be part of an ever evolving global organization focused on
IRON MOUNTAIN SRL

Specialist Validari - Rph


Candidatul ideal Persoana potrivita acestui post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:- studii superioare (Facultatea dе Chimie, Biochimie, Inginerie Chimica, Farmacie);- are aptitudini tehnice cat mai dezvoltate, care ii permit intelegerea unor procese dе fabricatie;- experienta dе lucru in productia farmaceutica (departament Productie, Controlul calitatii ) constituie un avantaj;- cunostinte specifice legate dе buna practica dе fabricatie;- persoana responsabila, serioasa, cu spirit dе observatie, muncitoare, principiala in relatiile cu colegii;- intelege importanta responsabilitatilor care ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare, stie sa prioritizeze sarcinile in functie dе importanta lor.- Utilizare PC (MS Office-word, excel);- Gandire analitica;-Atentie la detalii.Descrierea jobului - Elaborеazа, revizuiеstе protocoale si rapoаrte de validаre cаre contin: diagrаmе de procеs, schеme logicе, analize de risc;- Comunica, analizeaza rezultatele validarii pentru a decide da
ROMPHARM COMPANY SRL

Call-center Specialist


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre dinamice în calitate de Call-Center Specialist la Editura Booklet!Dacă ești o persoană proactivă, comunicativă și îți place să interacționezi cu clienții ca să le oferi ce au nevoie, aceasta este șansa ta! Nu e nevoie obligatoriu de experiență anterioară în vânzări - căutăm o persoană cu atitudine pozitivă și motivată să învețe și evolueze împreună cu noi.Ce ne dorim de la viitoarea persoană care ni se va alătura: Să aibă o atitudine proactivă și abilități de comunicare dezvoltate; Să dețină abilități de bază în utilizarea computerului; Să își dorească obținerea succesului în vânzări și să contribuie la creșterea unei edituri de calitate.Descrierea jobului Ce vei face: Vei realiza apeluri pentru a promova produsele noastre; Oferi asistență clienților și îi consiliezi în legătură cu produsele noastre; Identifici nevoile clienților și îi ajuți să găsească materialele care li se potrivesc; Introduci comenzile în sistem și actualizezi datele clie
BOOKLET SRL

Technical Support Specialist,​ German


Candidatul ideal Über dich Deutsch und Englisch auf C1/C2 Niveau Ausgezeichnete mündliche und verbale Kommunikationsfähigkeiten sind ein Muss Ein Bachelor-Abschluss in Informatik und/oder gleichwertige Berufserfahrung. Mindestens 2 Jahre Erfahrung in einer Position im Bereich Kundenservice/Support. Windows-Kenntnisse (Windows Registry, Windows-Dienste usw.), MacOS-Kenntnisse und ein allgemeines Verständnis von Linux-Distributionen sind von Vorteil. Frühere Erfahrungen mit Zendesk sind ein Plus! Fähigkeit, Aufgaben auf Grundlage der Auswirkungen auf den Kunden korrekt zu priorisieren. Anpassungsfähigkeit an neue Technologien und Prozesse. Starke zwischenmenschliche Fähigkeiten, um in einem teamorientierten Umfeld arbeiten zu können. Kenntnisse einer beliebigen Virtualisierungsplattform, grundlegende Netzwerkkenntnisse. Frühere Erfahrungen mit RMM-Software sind hilfreich, aber nicht erforderlich. Einen guten Sinn für Humor Du hast Spaß am technischen Support. Du hast Spaß daran, Verantwo
NINJAONE GMBH

Reporting Specialist Ifn


Candidatul ideal To succeed in this role you need:2+ years’ relevant reporting experience;A keen eye for details;Proactive problem-solving skills;Effective communication and business writing skills;Fluent English;Descrierea jobului Your main responsibilities:Prepare quarterly stand-alone profitabily reports in accordance to IFRS (balance sheet, P&L per segments, products, regiune, etc)Prepare bank covenants reportsSignificant contribution in managing the relationship with the external auditor;Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredSignificant contribution in the process of preparing the IFRS financial statements;Partake in the financial analysis and on-demand reports and leave your mark on the successful conclusion of relevant corporate events;Ensure compliance with financial reporting obligations assumed by the company;Active support in the cycle of analysis and improvement of financial processes - e.g. identifies automation opportunities; involved in defining related b
AGRICOVER SRL

Specialist Relatii Publice Si Comunicare


Candidatul ideal Cerinte Experienta dovedita intr-o pozitie similara sau conexa, studii superioare finalizate Cunoasterea Limbii Engleze, la nivel mediu, scris si vorbit. Cunoasterea Limbii Franceze, constituie avantaj Capacitate excelenta de exprimare si comunicare verbala si scrisa Creativitate si initiativa, capabil sa aleaga tacticile si campaniile prin care mesajele create sa poata fi transmise cat mai eficient Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva Adaptabilitate si flexibilitate Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza Integritate si eficienta profesionala Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Competente in PC (MSOffice, INTERNET, abilitatea de a utiliza platforme online)Descrierea jobului Responsabilitati Elaboreaza si implementeaza strategia de comunicare a organizatiei si raspunde de imbunatatirea continua a acesteia in functie de viziunea, valorile si misiunea
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE

Specialist Personalizare Carduri


Candidatul ideal ​Companie: certSIGNBusiness Unit: Identitate DigitalăScopul postului:Asigurarea menținerii funcționării infrastructurii de personalizare carduri a Business Unit-ului Identitate Digitală în parametrii specificați prin folosirea eficientă a resurselor disponibile și asigurarea suportului tehnic necesar.Cerințe: Studii superioare în domenii tehnice, de preferință IT (informatică, automatică, electronică) Cursuri/atestări specifice postului: cursuri relevante în domeniul IT Experiență profesională: minim 1 an în operarea de sisteme informatice complexe, care să includă rețele de calculatorare, servere: SO Windows; Servere Web, Servere de Baze de Date Experiență în utilizarea și administrarea sistemelor hardware și software Cunoștințe necesare:- sisteme de operare Windows: administrare, securizare și operare de sisteme de operare pentru servere Microsoft-nivel mediu- baze de date relaționale- rețele de calculatoare- securitate informatică (cunoștințe și principii)- scriptin
CERTSIGN SA

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1321 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.