Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

60 Locuri de Munca Italiana in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

60 Locuri de Munca Italiana in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Italiana in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori Con Conoscenza Lingua Italiana (call Center Iasi)


Candidatul ideal 4WARD EXPERIENCE srl ricerca 10 Consulenti per attività in sede a Iasi (Cladirea Noc Soseaua Nationala) che abbiano i seguenti requisiti:Buona conoscenza della lingua italiana scritta e parlata;Esperienza nelle attività di customer care;Dimestichezza nell'utilizzo del PC;Propensione al lavoro di squadra.Descrierea jobului Si offre:Un ambiente di lavoro sereno e non stressanteFormazione retribuitaContratto a tempo indeterminato;Stipendio di sicuro interesse;Buoni pasto da 30 Ron e assicurazione Medlife;Bonus legati agli obiettivi raggiunti;Disponibilità, se gradite, per ore di straordinario.
4WARD EXPERIENCE S.​R.​L.​

Operator Dispatch-companie Minicab - Limba Engleza


Candidatul ideal 247 Airport Transfer, a fast-growing minicab company, is hiring minicab controllers:PROFILE OF THE CANDIDATEThe successful candidate is a self-confident good English speaker, with high adaptability and meticulosity, structured and organized with a keen eye on details and speed in making decisions.Must have requirements:EXPERIENCE: 1 year as a controllerSKILLS:medium spoken and written Englishable to sustain attention to detailgood digital skillsable to react fast in identifying solutionsATTITUDES: meticulous, organized, adaptable under stress, reliable, flexible, solution orientedNice to have requirements:EXPERIENCE: other experiences in working with customers and coordinating peopleSKILLS: customer service communication techniquesATTITUDES: patient, friendly, inquisitive, driven to learnOTHER:Willing to work 5 days/week in morning, afternoon and night shifts (we provide flexibility and can negotiate the terms)Location: Iași officeBONUS for recommendations: €400 payabl
ROEN CONNECTION SRL

Educator/​invatator Scoala De Vara


Candidatul ideal 1.Pasiune pentru educație și copii: Este fundamental ca persoana selectată să aibă o dragoste autentică pentru lucrul cu copiii și să fie motivată de dorința de a contribui la dezvoltarea lor.2. Creativitate și inovație: Școala de vară este adesea mai puțin formală decât curriculumul regulat, oferind astfel oportunitatea de a integra metode de învățare mai creative și interdisciplinare. Candidatul ideal ar trebui să fie capabil să implementeze lecții care sunt captivante, interactive și memorabile.3. Capacitatea de a comunica și de a colabora: Comunicarea eficientă este esențială, atât cu copiii, cât și cu părinții sau colegii.4. Răbdare și flexibilitate: Lucrul cu copiii, mai ales într-un mediu de vară mai relaxat, necesită o doză mare de răbdare și capacitatea de a adapta rapid planurile de lecții sau activitățile în funcție de dinamica grupului sau de evenimentele neașteptate.5. Calificări și experiență: Ideal ar fi ca persoana să aibă o pregătire formală în educați
IZI APP S.​R.​L.​

Team Leader /​ Director Dezvoltare Keller Williams Iasi


Candidatul ideal Pe cine căutăm?Pentru persoana potrivită, acesta nu este doar un loc de muncă, ci o oportunitate antreprenorială!De preferință are un istoric de leadership, este un agent producător de top, a activat în vânzări sau HR. Este dinamică, extrem de asertivă, pasionată și orientată spre oameni, care acționează cu urgență. Are abilități puternice de comunicare și se conectează natural cu ceilalți.Când cunoscuții o descriu, indică energia și pasiunea ca fiind cele mai dominante caracteristici. Dorința arzătoare este de a construi compania imobiliară dominantă din piața!Candidatul posedă o dorință puternică de a ocupa o poziție de conducere și de a influența creșterea. Este aliniat cu viziunea de aDngere a standardelor de creștere Keller Williams Iași.Obiective rol Team Leader / Director dezvoltare- Implementarea viziunii de dezvoltare a KW Iasi- Generarea de lead-uri pentru recrutarea agenților - pentru a se alătura companiei.- Recrutarea agenților imobiliari - (interviu, sele
AGENT ESTATE HUB S.​R.​L.​

Consultant Colectare Debite (lb.​ Germana)


Candidatul ideal Persoana deschisa, proactiva, si dornica sa invete;Aptitudini de comunicare, negociere si problem solving;Limba germana-nivel mediu/avansat;Punctualitate si flexibilitate;Atentia sporita la detali;Competente de operare PC.Descrierea jobului Recuperarea debitelor restante de la clienti persoane fizice sau juridice;Telefonarea/preluarea apelurile clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorate de acestia;Negocierea si monitorizarea termenelor si a conditiilor de plata.Beneficii:Program de lucru full-time L-V 8 ore;Contract de munca pe perioada nedeterminata;Concedii conform legislației;Decont de transport;Asigurare medicala privata;Integrare intr-o echipa tanara si dinamicaBonuri de masă;Prime de sărbători;Pachet salarial compus din salariu fix si bonusuri de performanță.
FIRE CREDIT SRL

Travel Agent - German And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written German and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Content Moderator with German- Hybrid Iasi!


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Talent Acquisition Administrator (german-speaking)


Candidatul ideal Role description:The Talent Acquisition Administrator plays a vital role in assisting the Talent Acquisition Team by providing sourcing and administrative tasks that empower Talent Acquisition Partners to focus on meaningful interactions with Hiring Managers, Key stakeholders and candidates. By efficiently managing tasks and processes, the Talent Acquisition Administrator contributes to an enhanced candidate experience and a more streamlined recruitment workflow. The internal title for this role is a Sourcing Partner.Descrierea jobului Role accountabilities:This role will be responsible in providing administrative tasks such as interview scheduling, advertising, offer creation, candidate management and reporting.You will also be responsible for proactively sourcing active and passive candidates by leveraging all recruiting channels to provide a pipeline of candidates. Candidate management is also expected by screening applications, conducting phone interviews, and keep
ARCADIS EXCELLENCE CENTER ROMANIA S.​A.​

Junior Back Office with German


Short company description We share one common purpose – empowering communities to progress.We are change makers, and we are not afraid of thinking big. Are you one of us? Requirements -German & English skills-Researching skills and ability to be a person of action-Excellent communication and organizational skills-Well-organized, motivated, responsible and team player-Must be skillful in Microsoft Office package Responsibilities -Performing day-to-day back office tasks related to banking activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures-Offering support to the customers in German on topics related to various invoices or documents-Sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication relationships with all involved departments Other info Note: Please be informed that for including you in the recruiting process we will need your specific consent according to General Regulations on the Protection of Persona
UniCredit

Locuri De Munca Germania,​ Italia,​ Austria


Candidatul ideal Serios, apt de muncaDescrierea jobului Firma acredita de ITM, cu vechime de 10 ani pe piata muncii, cauta personal necalificat, la fabrica de ambalat mancare( pizza inghetata), depozite Amazon ( impachetat diferite produse ) si fabrica de ciocolata in Germania. Oferim un pachet motivant de munca: salarii atractive, ore suplimentare platite cu 12 euro/ora, cazare in pensiuni sau apartamente, contracte de munca cu angajare in Germania. Limba germana si studiile nu sunt obligatorii, necesita dorinta de munca si seriozitate. Plecarile sunt sigure, nu se face preselectie. Este obligatorie prezenta la sediul nostru pentru semnarea si completarea documentelor necesare.
DEUSCHE SAISONARBEIT KRAEFTE S.​R.​L.​

Responsabil Curatenie - Germania


Candidatul ideal Cerințe: carnet de conducere categoria B, limba engleză la nivel de bază-conversațional (minim A2) experiența în curățenie reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Curățenia temeinică a apartamentelor și a caselor de vacanță din Ostseeresort Olpenitz.Beneficii: aproximativ 1600 € net (pentru un salariu brut de 2000€, cu contract de muncă), locuințe subvenționate care includ utilități (300€ camera single, 500€ camera de cuplu), posibilitatea de a se lucra în cuplu, asigurarea de sănătate și contribuția pentru pensie acoperite, de 2 ori pe an, compania plătește bilete de avion dus-întors pentru vizite acasă, posibilitatea de a avansa în cadrul companiei.
DIE FERIENHAUS AGENTUR

Account Manager with German full remote


Scurta descriere a companiei Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.Unde ne găsești:Sediul nostru din București:Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705 Cerinte Very good communication skills: C1 German;Presentation, feedback, debriefing skills;Ability to facilitate discussions in the sessions held;Internal/external customer orientation. Responsabilitati Answer customer requests via chat messages/ phone calls;Willingness to search for required information from customer with a strong focus on solving client’s requests;Encouraging customer loyalty and promoting additional services or relevant upgrades;Manage inquiries related to new orders, modifications to existing orders, and other services with professionalism and efficiency. Alte informatii Competitive salary;Remote wor
Trenkwalder Romania

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Profesor Invatamant Primar Si Prescolar


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator- invatator.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Liceu Pedagogic/ Facultatea de Psihologie si Stiinte ale Educatiei - specializarea PIPP);• un bun nivel al limbii engleze;• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de educator-invatator;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”.Posibilitate de colaborare imediata!
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Profesor Business/​administrarea Afacerilor /​prof.​ Matematica


Candidatul ideal Paradis International College își mărește echipa! Suntem în căutare de educator, profesor de informatica si profesor de administrarea afacerilor.Un salariu motivant, șansa de a lucra în singura școală Cambridge din regiunea Moldovei, colegi care știu cu adevărat ce înseamnă să facă echipă sunt doar câteva dintre atuurile școlii!Dacă ai:• studii absolvite în domeniu (Facultatea de Administrare a Afacerilor, Facultatea de Matematica)• un foarte bun nivel al limbii engleze (nivel C1);• deschidere în a lucra cu copiii și responsabilitate,atunci ești candidatul ideal.Descrierea jobului Responsabilități specifice postului de profesor;Toate beneficiile care pot veni facand parte dintr-o echipa de succes„Paradis International College își asumă extrem de serios datoria de îngrijire a tuturor elevilor săi și suntem extrem de atenți cu privire la referințe, verificarea istoricului profesional și a cazierului pentru a ne asigura că toți elevii noștrii sunt în siguranță ”
ASOCIATIA PARADISUL COPIILOR

Hr Assistant With German And English (on-site/​hybrid)


Candidatul ideal Good knowledge of English and German (B2 upwards); Good knowledge of Microsoft Office (Word, Excel); Ability to meet deadlines; Good analytical skills; Positive attitude and solution-oriented thinking; Proactive, flexible and adaptable; Team-oriented.Nice to have: Bachelor’s degree or certification in Human Resources would be a plus; Experience working in customer service would be an advantage.Descrierea jobului This role focuses on managing databases and records for client’s employees, as well as working alongside HR teams to provide assistance and support.The HR Assistant with German and English is responsible for: Providing support to employees via email, chat or by phone and deliver suitable solutions in a timely manner; Managing end-to-end HR processes (hiring, onboarding, offboarding, terminations, resignations); Assisting with gathering information for leaves of absence, medical leave, paid/unpaid leave, maternity/paternity leave, etc.; Processing data entry or
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Service Delivery Manager With German


Descrierea jobului We are HCLTech, one of the fastest-growing large tech companies in the world and home to 225,000+ people across 60 countries, supercharging progress through industry-leading capabilities centered around Digital, Engineering and Cloud. The driving force behind that work, our people, are diverse, creative, and passionate, raising the bar for excellence on a regular basis. We, in turn, work hard to bring out the best in them as we strive to help them find their spark and become the best version of themselves that they can be.Service Delivery Manager’s II main objective is to deliver seamless services to Xerox customers. Develop strong internal and external customer relations and networks with the purpose of driving same account growth initiatives and enhanced margin and P&L performance. They are also in charge of a variety of tasks, such as leading project teams, rectifying reliability issues, monitoring progress and tracking KPIs and SLA's. Service Delivery Manager
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Lucrator In Depozit La Aeroportul Din Leipzig,​ Germania - Tura De Noapte (gn)


Descrierea jobului Clientul nostru lucreaza la extinderea business-ului si are nevoie de 500 de angajatiCauti un loc de munca stabil, orientat viitorului si evident bine platit?Atunci nu mai pierde timpul si aplica acum ca sa poti incepe lucrul cat mai curand pentru a-ti garanta un venit sigur tie si familiei tale!SARCINILE TALE:Te concentrezi pe inspectia calitatii si sortarea coletelor.Scanezi pachete folosind scanerul manual si te asiguri ca ele vor ajunge la destinatia corecta.Ulterior vei pregati containerul de transport aerian incarcand pachetele.CERINTE:Stapanesti limba engleza SAU germana la nivel mediu conversatinal (B1, scris, citit, vorbit).Poti dovedi prin acte activitatiile tale din ultimii 5 ani, fara o intrerupere mai lunga de 28 de zile intre 2 sau mai multe activitati.Esti dispus(a) sa te muti in Leipzig, Germania.Disponibilitatea de a lucra doar in tura de noapteBeneficii:Cazare gratuita pentru primele 6 luniUn salariu atractiv de €16.50/ora, in mediu de 1.800 net pe
GI GROUP DEUTSCHLAND GMBH
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 60 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.