Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

22 Locuri de Munca Juridic in Ilfov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

22 Locuri de Munca Juridic in Ilfov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare juridice;- Experienta pe un post similar minimum 3 ani;- Abilitati de operare in programele Microsoft Office;- Limba engleza nivel conversational;- Capacitate de convingere, persuasivitate si siguranta de sine;- Atentie la detalii, aptitudini de calcul, atentie concentrata;- Responsabilitate, constiinciozitate, capacitate de respectare a termenelor;- Disponibilitatea de deplasare catre instantele specifice ariei de activitate.Descrierea jobului - Asigura desfasurarea in conditii de legalitate a tuturor activitatilor desfasurate de companie si punctele de lucru ale acesteia:- Acorda suport compartimentelor din cadrul firmei, ofera informatii juridice clientilor;- Redacteaza si avizeaza acte si documente cu caracter juridic si asigura arhivarea acestora;- Asigura interfata in relatia cu autoritatile locale si nationale;- Reprezinta compania in fata instantelor judecatoresti si urmareste desfasurarea proceselor in instanta;- Se implica activ in activit
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION
Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg / unei colege Consilier Juridic cu responsabilitati de Ofiter GDPR si cu bune cunostinte legislative in ceea ce priveste AML.Experienta pe un rol similar: minim 2-3 ani;Limbi straine : engleza nivel mediu / avansat; limba germana - reprezinta un avantaj.Cunostinte PC : word, excel, outlook;Capacitate de a gestiona proiecte multiple;Bune abilități de comunicare verbală și scrisă;Gândire analitică, atenție la detalii;Atitudine proactivă, orientare spre soluții;Persoana organizata;Experienta anterioara intr-o companie cu multe sucursale prezinta un avantaj.Participarile la cursuri/conferinte pe teme de GDPR reprezinta un avantajDescrierea jobului Descrierea jobuluiContribuie la elaborarea sau actualizarea politicilor, procedurilor si normelor interne cu privire la Regulamentul General de Protecţie a Datelor (GDPR);Indeplineste toate cerintele functiei specificate in legislatia relevanta (Regulamentul (UEprivind protecţia persoanelor fizice in
INTERTOP LEISURE
Candidatul ideal - Studii superioare absolvite in Drept/Contabilitate- Cunoasterea limbii romane, atentie distributiva- Discretie si seriozitate la locul de munca- Persoana disciplinata si corecta- Cunoştinţe bune de operare PC si de utilizare a imprimantei;- Simt analitic;- Bune abilităţi de comunicare;- Atentia la amanunte constituie un atribut esential al candidatului ideal.Descrierea jobului - redactarea documentelor specifice, formulare de somatii de plata, constituire dosare recuperare debite- tinerea evidentelor specifice activitatii biroului;- organizarea documentelor si arhivarea acestora- activitati de secretariat
ECOSYSTIMA CONSTRUCT
Candidatul ideal SC Interdrinks Romania SRL – cauta colaborator cu propria entitate juridica (PFA, SRL, etc.) sau dispus sa isi constituie, in calitate de partener/asociat in dezvoltarea unei afaceri cu domeniu de activitate prelucrarea si comercializarea cafelei, respectiv preluarea Managementului de Promovare si Vanzare a marcii Kappa Kaffe.Profil partener:- atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;- bun organizator cu spirit antreprenorial, pasiune si disponibilitate in cresterea/extinderea unui business existent in domeniul cafelei (implementare politici de marketing, promovare companie prin toate mijloacele specifice - pagina WEB, social media, magazin online, vanzari directe si dezvoltarea de cafenele);- constituie un plus important, experienta in prajirea cafelei si vanzarile catre si din industria HORECA, precum si o pasiune “exagerata pentru cafea”.
S.​C.​ HEXOL LUBE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal ANGAJAM AVOCAT STAGIAR,Cunoastere limba engleza - nivel mediu/avansat,Cunostinte PC.Descrierea jobului VA RUGAM TRANSMITETI CV SI DATE DE CONTACT LA E-MAIL: [email protected]
SOCIETATEA CIVILA DE AVOCATI DRAGOMAN SI ASOCIATII
Candidatul ideal serios ,dornic de a invata si a se perfectiona,spirit de echipaDescrierea jobului redactare acte notariale
BIROUL NOTARIAL
Candidatul ideal - Studii medii finalizate- Experienţă în distribuţie – minimum 1 an- Permis de conducere cat. B obţinut de minimum 3 ani- Fără cazier judiciar şi/sau evenimente rutiere grave- Persoană responsabilă, implicată şi flexibilă- Cunoştinţe solide de legislaţie rutieră- Cunoştinţe primare de operaţiuni financiar-contabile (emitere chiţante şi încasare de bani)Descrierea jobului - Livrarea comenzilor de piese auto către clienţii companiei (persoane juridice) din zona deservita de punctul de lucru- Respectarea orarului de livrări marfă- Incasarea contravalorii mărfii livrate- Emitere chitante la clienti, cand este nevoieOferta:- Mediu de lucru plăcut într-o echipă dinamică- Salarizare motivantă
TRUCK PART SOLUTION
Candidatul ideal - Studii medii finalizate / scoala profesionala- Experienţă în distribuţie – minimum 1 an- Permis de conducere cat. B obţinut de minimum 2 ani- Domiciliu cat mai apropiat de sediu, reprezinta un avantaj pentru candidat- Fără cazier judiciar şi/sau evenimente rutiere grave- Persoană responsabilă, implicată şi flexibilă- Cunoştinţe primare de operaţiuni financiar-contabile (emitere chiţante şi încasare de bani)Descrierea jobului Posturile sunt disponibile pentru filialele noastre din:1. Str. Italia nr 1-7, Depozit 12, Chiajna, Ilfov2. Splaiul Unirii nr. 450, Sector 4, București (incinta Autovit)- Livrarea comenzilor de piese auto către clienţii companiei (persoane juridice) din zona deservită de punctul de lucru- Respectarea orarului de livrări a produselor- Încasarea contravalorii mărfii livrate și emiterea chitanțelor aferente- Preluare retururilor de la clienți cu respectarea proceduriiBeneficii:- Mediu de lucru plăcut într-o echipă tanara si dinamica- Salarizare fixa
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE
Descrierea jobului Candidatul Ideal- Experiență de peste 2 ani în activitate notarială (jurist/secretariat notarial, avocat, operator redactare acte notariale etc.) este de dorit, iar experiența în procedură succesorală notarială constituie avantaj,- Studii juridice, de preferat absolvent/ă al/a facultății de drept pentru cei fara experienta notariala, obligatoriu,- Experiență și rapiditate în tehnoredactarea actelor notariale în conformitate cu actele prezentate și cu cerințele clientului, ortografierea corectă a textelor astfel redactate,- Experiența în lucrul cu registrele, arhiva notarială și ghidurile de evaluare, constituie avantaj- Excelente abilități de comunicare și relaționare interumană, precum și o fire veselă, sociabilă, extrovertită și comunicativă sunt o necessitate,- Domiciliul în apropierea biroului notarial constituie avantaj (Mogoșoaia, Buftea, Chitila, Otopeni, Bucureștii Noi, Ion Mihalache, sectorul 1, etc.),- Orientare către client și amabilitate,- Cunoștințe bune
NOTARIS BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL
Candidatul ideal Te așteptăm cu drag în echipa Klass Wagen și îți putem oferi din toată inima:- Aprecierea și remunerația corespunzătoare a muncii bine făcute- Colectiv de muncă tânăr și prietenos- Vei fi respectat și integrat în familia noastră, ne pasă de bunăstarea angajaților și ajutăm oricând se poate pe plan personal și profesionalCe ne dorim de la tine?- Să cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu (conversațional și scris);- Să ai cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice: Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Să fii o persoană organizată și atentă la detalii;- Să ai o atitudine optimistă și prietenoasă, o persoană empatică;- Să fii o persoană integră și loială;- Sa știi să lucrezi atât individual cât și în echipă;- Permisul de conducere categ. B. nu este obligatoriu dar reprezinta un avantajPe scurt, te-ai descrie ca fiind:- isteț (sau isteață) și descurcăreț (descurcăreață)- cineva FOARTE organizat și ordonat- cineva atent la detalii- persoană de înc
Klass Wagen
Candidatul ideal Absolvent/ă studii medii/superioare;Experienţa în activitatea de secretariat;Cunoştinţe operare PC (MS Office avansat – Word, Excel, Outlook);Abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;Capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;Persoană bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactiva, bune Abilităţi de comunicare;Permis si masina auto - avantaj;Descrierea jobului Activitati de secretariat;Indosarierea si arhivarea documentelor;Copierea, scanarea si imprimarea documentelor;Atributii administrative (aprovizionare/ comanda consumabile, papetarie, protocol, etc);Primirea şi gestionarea documentelor zilnice;Intocmirea AWB pentru transmiterea corespondentei prin curierat rapid;Expediere documente Posta Romana atunci cand se impuneDepunere/ ridicare documentePastrarea relatiei cu furnizorii, clientii si colaboratorii;suport pregatire documente pentru departamentul juridic si pent
BEST ACHIZIŢII
Candidatul ideal - Experienta in coordonare procese resurse umane de minim 5 ani;- Cunostinte solide legislatia muncii;- Experienta directa de gestionare a proceselor de administrare personal si salarizare;- Cunostinte bune de operare MS Office si Payroll software;- Experinta relevanta in gestionarea proceselor de recrutare;- Atitudine proactiva si “hands on”;- Studii superioare ( umaniste /economice/juridice);- Specializari / cursuri in domeniul resurselor umane. Descrierea jobului - Organizeaza si gestioneaza toate procesele de resurse umane;- Gestioneaza procesele de recrutare- selectie si angajare a personalului;- Gestioneaza procesele de inductie si integrare a noilor angajati in companie;- Organizeaza activitatile de instruire si dezvoltare a angajatilor;- Gestioneaza intocmirea, modificarea suspendare si incetatarea contractelor individuale de munca precum si semnarea, transmiterea in Revisal si arhivarea acestora;- Gestioneaza emiterea si transmiterea adeverintelor solicitate d
EXE GREEN HOLDING
Candidatul ideal Project Manager JuniorGeneral descriptionThe person holding this position will manage the relationship with clients and other project members, ensuring that the projects meet the required specifications (time, budget, quality).Responsibilities:• Collaborates closely with other departments involved in the elaboration of the project and liaises with the client in all phases of the project• Manages a given portfolio of clients & online research projects• Analyses requirements, consults with clients on methodology, suggests changes to the client where needed, identifies and provides solutions to issues• Prepares the documentation for own projects, checks for nonconformity gaps and suggests improvements• Is accountable for delivering accurate market research data to Ipsos’ clientsNeeded skills for this position:• Excellent level of spoken and written English;• Computer literacy: MS Office package;• Structured, logical thinking; good organizing skills, self-motivation and fl
IPSOS INTERACTIVE SERVICES
Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in vanzari nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj;- cunostinte in domeniul telecomunicatiilor (constituie avantaj);- abilitati dezvoltate dе negociere si persuasiune;- traininguri in domeniul vanzarilor (constituie avantaj);- diplomatie, proactivitate si orientare catre client;- foarte bune abilitati dе comunicare;Descrierea jobului Responsаbilitati si bеneficii:- prеzеntareа si promovаrеа sеrviciilor compаniеi cаtrе persoаnеlе fizicе / juridicе;- prospеctаrеa pietеi si idеntificаrеa de noi clienti – persoane fizice / juridice;- negocierea si incheierea de contracte cu persoane fizice / juridice;- preponderent activitate de teren.Oferta (bonusuri, beneficii):- contract de munca;- bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de evolutie profesionala.
RCS & RDS
Candidatul ideal Studii economice sau juridice - constituie un avantaj. Experienta pe un post similar de minim 1 an - constituie un avantaj. Cunostinte de limba RUSA/engleza – OBLIGATORIU. Cunostinte de operare PC - Word, Excel. Capacitati bune de atentie, comunicare si de a lucra in echipa.Descrierea jobului Centralizarea datelor pentru declaratiile statistice. Prelucrarea facturilor de import. Intocmirea documentelor pentru livrari. Respectarea procedurilor specifice de import-export.Beneficii: Mediu de lucru placut.
ROMPHARM COMPANY
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: ai cunostinte economice si bancare generale; poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office; esti atent/a la detalii; ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic; ai initiativa si spirit de echipa; si, de ce nu, putina practica bancara.Descrierea jobului Probabil te intrebi:Care vor fi responsabilitatile mele?Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!Ce primesc?Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, c
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Cautam un coleg/colega absolvent al Facultatii de Arhitectura, cu experienta sau dornic sa invete.Candidatul ideal are urmatoarele calitati: Intocmire documentatie SSI Cunoasterea avansata a programelor AutoCad, Photoshop/CorelDraw, Microsoft Office; Cunoasterea programelor 3ds Max/Lumion, reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei, a normelor tehnice si juridice necesare procesului de proiectare; Cunostinte de specialitate in proiectare de arhitectura si cunostinte de urbanism; Capacitate de a lucra si comunica cu beneficiarii si colaboratorii; Capacitatea de a lucrat atat singur cat si in echipa in toate fazele elaborarii unui proiect; Fire responsabila, creativa si implicata.Descrierea jobului Responsabilitati: Proiectare de arhitectura -ntocmirea studiilor de solutie; -ntocmirea studiilor de fezabilitate; Intocmirea proiectelor tehnice (DTAC, PTh, DTOE, DDE): partea scrisa si desenata; Intocmirea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea avizelor aferente; Respo
AXA PROECT
Candidatul ideal Minimum 1 an de experiență directă în vânzări (vanzari catre institutiile si autoritatile publice locale constituie un avantaj)Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare;Dorința și disponibilitatea de a învăța lucruri noi;Disponibilitatea la deplasăriEnergic si motivat de rezultateIn cautare de oportunitati de cariera si dezvoltare personala, rezultatele exceptionale sunt recompensate pe masuraPoate fi atat persoana fizica cat si juridicaIn cazul persoanelor fizice minim studii medii cu diploma de bacalaureatDetinator permis de condudere categoria BSa se exprime in mod adecvat, sa aiba o atitudine respectuoasa, sa acorde atentie, sa asculte activ si sa incurajeze o atmosfera conversationala deschisaSa fie o persoana orientata spre rezolvarea problemelor, sa utilizeze metode pentru a genera idei si solutii, sustinute de un plan de actiuneAbilitatea de a-si seta obiective clare si ambitioase, pe care sa le urmareasca fara a fi instruit in acest sens
ASSA CONSTRUCT CONSULTING
Primăria Comunei Clinceni, judeţul Ilfov, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:inspector de specialitate – Compartimentul administrativ, cultură, sport;inspector – Compartimentul personal deservire spații și imobile de învățământ;muncitor calificat – Compartimentul personal deservire spații și imobile de învățământ.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o sta
Primării
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 22 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.