36 Locuri de Munca Juridic in Ilfov
36 Locuri de Munca Juridic in Ilfov
Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Juridic in Ilfov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
CONSILIER JURIDIC specializat ACHIZITII PUBLICE |
Scurta descriere a companiei S.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal: • studii superioare de specialitate finalizate (licentiat al unei Facultati de Drept); • experienta profesionala: minim 3 ani in derularea procedurilor de achizitie publica si o buna cunoastere a legislatiei in domeniu; • Cunostinte solide de drept commercial, drept civil; • Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; • Permis de conducere : categoria B. Responsabilitati Principalele responsabilitati : • Vei concepe, redacta si aviza contractele societatii sau alte acte juridice incheiate cu persoanele juridice; • Vei elabora raspunsurile la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante; • Vei formula contestaț
KLINTENSIV
![]() |
CONSILIER JURIDIC specializat ACHIZITII PUBLICE |
Scurta descriere a companiei S.C. Klintensiv S.R.L. este o companie producătoare de agenți destinați curățării și igienizării de spații și suprafețe din domeniul medical și nu numai. Portofoliul companiei cuprinde produse biocide, produse destinate igienei corporale, produse de curățenie pentru zona HoReCa, produse cosmetice. Cerinte Candidatul ideal: • studii superioare de specialitate finalizate (licentiat al unei Facultati de Drept); • experienta profesionala: minim 3 ani in derularea procedurilor de achizitie publica si o buna cunoastere a legislatiei in domeniu; • Cunostinte solide de drept commercial, drept civil; • Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office; • Permis de conducere : categoria B. Responsabilitati Principalele responsabilitati : • Vei concepe, redacta si aviza contractele societatii sau alte acte juridice incheiate cu persoanele juridice; • Vei elabora raspunsurile la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante; • Vei formula contestaț
KLINTENSIV
![]() |
Expert Achizitii Publice |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate (de preferat juridice/economice) Minim 6 ani de experiență profesională privind pregătirea ofertelor pentru achizițiile publice Diploma Expert Achiziții Publice Limbi straine: limba engleza. Spirit de echipa, flexibilitate si mobilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate; capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu colegii si clientii/furnizorii, atentie distributiva Abilitați de planificare si organizare, gandire analitica si critica, analiza, sinteza si furnizare de soluții. Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel, Internet, email) Cunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAP si cunoștințe solide in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii Buna gestionare a termenelor limita si rezistenta la stres;Descrierea jobului
TZMO ROMANIA
![]() |
Office Manager |
Candidatul ideal Ciucan & Asociații SCA recrutează Office managerCiucan & Asociații recrutează Office manager potrivit pentru rolul de Office manager în cadrul echipei.Ciucan & Asociații este o societate de tip „boutique law firm” prezentă pe piața avocaturii de business din România de peste 13 ani, reprezentând atât clienți locali cât și internaționali.Activitatea constă în asigurarea asistenței și reprezentării clienților, de la procesul de analizare a înscrisurilor și identificarea soluției legale, redactarea tuturor documentelor în dosar, într-o manieră profesionistă și eficientă și până la asigurarea asistenței și reprezentării în fața instanțelor judecătorești.CARACTERISTICI PERSONALE ALE TITULARULUI DE POST Persoană cu deprinderi avansate de comunicare și relaționare, proactivă și capabilă să facă față simultan unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate și complexitate, precum și la lucrul în condiții de stres sau deadline-uri stricte; Abilități de ascultare activă ș
SOCIETATEA CIVILA DE AVOCATI CIUCAN SI ASOCIATII
![]() |
Director General- Societate De Constructii Si Edilitare |
Candidatul ideal * orientare spre acțiune și rezultate concrete ;* capacitate de a lua decizii rapide, eficiente și cu responsabilitate ;* foarte bun organizator ;* experiență într-o funcție similară ;* capacitate de organizare a activităților ;* capacitatea de a duce obiectivele la bun sfârșit ;* orientare catre dezvoltare profesională continuă ;* capacitate de analiză si rezolvare a problemelor ;* cunostinte in domeniul constructiilor si/sau cunostinte juridice..Descrierea jobului - Stabilești sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine ;- Planifica, urmareste si organizeaza activitatea din societate ;- Identifica oportunitățile de investiții ;- Urmărește aplicarea deciziilor luate și efectuarea acestora ;- Asigura menținerea unor bune relații de colaborare între toate departamentele firmei ;- Urmareste bugetele alocate si asigura incadrarea in costurile stabilite ;- Sugereaza strategii pentru optimizarea activitatii, propune noi solutii .- Salariu motivant plus benefi
ROCO INSTAL COMUNAL
![]() |
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center |
Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe tinere si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pers
Alpha Bank
![]() |
Administrator Cont - Bucuresti |
Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare finalizate sau in curs, preferabil juridice sau economice; Preferabil experienta in promovarea produselor si serviciilor financiar-bancare; Limba Engleza - min. nivel mediu; Bun utilizator MS Office; Abilitati de negociere si vanzare, totodata pe linie de comunicare si relationare interpersonala; Orientare catre clienti si capacitatea de atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite; Persoana de increde
Alpha Bank
![]() |
Expert Fonduri Structurale |
Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte CERINŢELE POSTULUI STU
ABC HUMAN CAPITAL
![]() |
Referent Departament Comercial – Limba Engleza Nivel Avansat Obligatoriu, Rusa – Optional |
Candidatul ideal Studii economice sau juridice - constituie un avantaj. Experienta pe un post similar de minim 1 an - constituie un avantaj. Cunostinte de limba engleza – obligatoriu, rusa - optional. Cunostinte de operare PC - Word, Excel. Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare a sarcinilor Capacitatea de a lucra in echipa si de a lua decizii responsabile.Descrierea jobului Gestioneaza corespondenta comerciala cu partenerii nostri externi Deruleaza contractele cu partenerii externi si asigura urmarirea acestora Implementeaza si urmareste procedurile de export ale companiei La solicitarea superiorilor intocmeste rapoarte periodice cu date cantitative si calitative privind clientii externi ai companiei Beneficii: Mediu de lucru placut.
ROMPHARM COMPANY
![]() |
Staff Front-Office / Vanzari Produse Bancare - Bucuresti |
Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii superioare, finalizate sau in curs; Preferabil experienta in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare; Cunoasterea limbii Engleze; Bun utilizator MS Office (Word, Excel); Abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala; Orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite; Onestitate, incredere in fort
Alpha Bank
![]() |
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.Alătură-te echipei noastre de Vânzări în calitate de Consultant vânzări în magazinul IKEA BăneasaDe ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:•
IKEA ROMANIA
![]() |
Specialist Payroll |
Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal Datele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in a
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES
![]() |
Senior Economist (recuperare creante) |
Scurta descriere a companiei At Evolve today we offer complex Human Resources services, from business consulting to headhunting and recruitment. We have extensive experience in finding talented professionals, for a variety of industries, especially in the IT sector. We started with a dream: to create a Human Resources company with a strong, unique profile on the market, deeply shaped by our core values: commitment to performance, professionalism, a balanced approach and deep satisfaction for our clients. From that moment, we nurtured special relationships and we continuously evolved, being flexible, but staying true to our values. We aim higher and higher and we invite you to EVOLVE with us! Cerinte Pentru partenerul nostru - o institutie din România specializata in gestionarea eficienta a drepturile de autor in domeniul muzical, membru CISAC, BIEM si GESAC, cautam un Senior Economist (recuperare creante). Cerinte: Absolvent studii superioare economice; Experienta profesionala intr-un
EVOLVE TODAY
![]() |
Lucrator Comercial Cu Atributii De Casier |
Candidatul ideal Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: Ai studii medii finalizate; Ai experiență într-un rol similar de minimum 1 an; Iți place să lucrezi cu clienții si să le fii de ajutor; Ești organizat, atent și dai dovadă de responsabilitate în privința activităților zilnice; Dorești să înveți ce înseamnă munca cu sortimente variate și clienți diverși din mediul business; Ești confortabil cu câteva grade în minus;În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să:Descrierea jobului În rolul de #METROCHAMPION Lucrător Comercial raion Ultra Fresh, iți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să: Servești cu profesionalism și amabilitate clienții, îndrumându-i spre cele mai potrivite alegeri; Te implici în organizarea activităților specifice și instruiești colegii din aria ta de responsabilitate; Participi activ la inventarierea produselor și gestionezi stocul de marfă din aria ta de responsabilitate; P
METRO CASH & CARRY
![]() |
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
Junior Banker |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe pozitii de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office Esti atent/a la detalii Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai putina practica bancara Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFIDDescrierea jobului Probabil te intrebi care vor fi responsabilitatile? Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunil
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
![]() |
asistent medical pl, registrator medical, auditor IA, analist programator i, șef birou,îngrijitoare – Posturile vacante în administrația publică din România |
Spitalul de Obstetrică-Ginecologie Buftea Expiră azi LocatieIlfov NivelFuncții de conducere,Funcții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții județene CategorieFuncție contractualăAnunt Denumirea posturilor: Asistent medical PL 1 post; Asistent medical principal PL 1 post; Asistent medical PL 1 post; Asistent medical PL 1 post; Asistent medical PL 1 post; Asistent medical PL 1; Registrator medical debutant, 1 post; Auditor IA 2 posturi; Analist programator I, 1 post; Șef Birou Resurse Umane grad II, 1 post de conducere, Birou R.U.N.O.S., nedeterminată; Îngrijitoare, 1 post de execuție, spații comune, nedeterminată. Condiții specifice pentru postul de asistent medical generalist: Diploma de absolvire a școlii sanitare postliceale sau echivalentă, sau diploma de studii postliceale prin echivalare cf.HG nr.797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv,cu nivelul studiilor postliceale sanitare; Diploma de bacalaureat; Certificat d
Locuri de munca la stat
Primăria Oraș Chitila, Oraș Chitila, județul Ilfov Expiră azi LocatieIlfov NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorPrimării CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica I. Condiții specifice posturilor: Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Inspector de specialitate I Direcția de Asistență SocialăStudii universitare de licență absolvite cu diplomă respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul Sociologie şi Asistenţă Socială;Avizul de exercitare a profesiei de asistent social emis de Colegiul Național al Asistenților Sociali din RomâniaVechime în specialitatea studiilor: minimum 3 aniAbilități de comunicare, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză și asimilare rapidă a informației;Disponibilitate imediată 2. Condiţii specifice de participare la concurs pentru funcția de Inspector de specialitate debutant Direcția de Asistență SocialăStudii universitare de licență absolv
Locuri de munca la stat
![]() |
Referent de specialitate gr. i – Posturile vacante în administrația publică din România |
UNITATEA MILITARA 02384 BUCUREȘTI Expiră in 2023-06-07 LocatieIlfov NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorUnități militare CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica Ministerul Apărării Naționale prin Unitatea Militară 02384 București, cu sediul în Șoseaua de Centură nr. 44, Tunari, Ilfov, cod fiscal: 13683878, telefon: 021.351.55.39, adresă de e-mail: [email protected]; reprezentată de Colonel ing. CÎRLAN Mihai, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unui post vacant de execuție de Referent de specialitate gr. I, la biroul Achiziții Publice, pe durată nedeterminată, cu un program de lucru de 4h/zi, conform prevederilor Hotărârii nr. 1336/ 2022 – Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice. Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs1:(1) Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele d
Locuri de munca la stat
![]() |
asistent medical,Registrator medical,posturi Auditor ia,Analist programator I,Șef Birou Resurse uma – Posturile vacante în administrația publică din România |
Spitalul de Obstetrica Ginecologie Buftea, Județul Ilfov Expiră azi LocatieIlfov NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractualăAnunt Bibliografie si tematica Spitalul de Obstetrica Ginecologie Buftea organizează ,in conformitate cu prevederile Legii –cadru nr.153/2017 cu completările si modificările ulterioare și a Hotărârii Guvernului nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs in vederea ocupării urmatoarelor posturi: 1.POSTURI SCOASE LA CONCURS: Denumirea postuluiNr.posturiNivelul postuluicompartiment durata timpului de lucruperioadaAsistent medical .PL1de execuțieAmbulatoriu integrat- cabinet chirurgie generală8 ore/zi- 40 ore/săptămânănedeterminatăAsistent medical pr.PL1de execuțieAmbulatoriu integrat- cabinet chirurgie generală8 ore/zi- 40 ore/ săptămânănedeterminatăAsistent medical .PL1de execuțieAmb
Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: