Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

437 Locuri de Munca Limba Engleza in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

437 Locuri de Munca Limba Engleza in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Engleza in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator introducere date cu limba italiana,​ part time,​ full remote


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cerinte comportamentale si psihologice:● Rezistenta crescuta la stres● Bune abilitati de comunicare si relationare● Atentie distributiva si concentrarea atentiei● Capacitatea de analiza si sinteza● Atitudine proactiva si gandire centrata pe rezultate● Asumarea responsabilitatii● Capacitatea de a relationa● Incredere si conduita adecvata pentru stabilitate la locul de munca● Abilitate numerica si verbalăc) Abilitati profesionale si personale:● Punctual/a● Eficient si de incredere● Atentie la detaliu si calitatea r
Randstad Romania

Executive Assistant With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work. In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence. In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work. By being part of this team you will work from Monday to Friday, 10:00 - 19:00, in a hybrid way.How you'll make an impact:Provide support to executives with global, complex organizational responsibilities. Manage calendars through coordinating and rescheduling appointments. Anticipate travel needs and coordinate arrangements, itineraries, and logistics. Own miscellaneous complex administrative tasks, includ
ACCENTURE SERVICES SRL

Profesor matematica


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se dezvolte profesional. Respon
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3130 RON/Luna

Profesor colaborator biologie


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai; Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se dezvolte profesional.Se va
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

Profesor colaborator istorie


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai; Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se dezvolte profesional. Respo
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

Profesor limba si literatura romana


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai;Student/ absolvent Litere Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se de
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

Operator call center- Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana C1, engleza B2- Experiența într-un domeniu similar tehnic minim 6-8 luni - diploma de bac- experienta lucru calculator: pachet Office - rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate Responsabilitati - suport inbound, domeniul bancar, in legatura cu probleme tehnice legate de configurari, resetari, actualizare soft- anulare tranzactii - informații privind circuitele bancare Alte informatii Program:Se lucreaza în ture, turele sunt distribuite pe tot parcursul zilei, 8 ore/zi, 5 zile pe saptaman
Randstad Romania

Supply Chain Officer With Italian


Candidatul ideal Your career is about what you want to be and who you want to be. It’s about bringing your skills, curiosity and best true self to work.In Accenture Operations we rethink the way people work and businesses perform by harnessing the power of rich data for decision-making, innovative technology, and advanced machine intelligence.In an era where people are critical to success, join a team that prioritizes human ingenuity and fosters a workforce where technology elevates people (not the other way around), freeing them up for more creative thinking and exciting work.By being part of this team, you will work in a hybrid set-up, from Monday to Friday, 09:00-18.00.How you’ll make an impact: Delivering various Supply Chain initiatives majorly focused on delivery assurance, exception management & inventory management; Determine the required materials and generating purchase orders; Scheduling and overseeing the supply and delivery of materials and products; Liaising with customer
ACCENTURE SERVICES SRL

HR Services Administrator with Italian


Short company description Honeywell is a Fortune 100 company that invents and manufactures technologies to address tough challenges linked to global macro trends such as safety, security, and energy. With approximately 122,000 employees worldwide, including more than 19,000 engineers and scientists, we have an unrelenting focus on quality, delivery, value, and technology in everything we make and do. Requirements Key skills and qualifications:Fluent Italian (at least B2) and English is a mustPreferably 1-2 years working experience (HR field experience is advantage)Minimum University degree, additional education is a plusGood in MS Office (Word, Excel, PowerPoint 2007) Experience working for Multinational company is an advantage Responsibilities Key responsibilities:contract preparation, track progress, induction and all necessary arrangementscoordinate and provide data and information to payroll for monthly closing and for other payroll related processesprovide ad-hoc reports to Local
Honeywell

Supply Chain Officer with Italian


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Content Moderator - Italian - relocare


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Proficiency in Italian (advanced level).Minimum B2 level of English proficiency.Previous experience in content moderation is advantageous.High school diploma. Responsabilitati Stay updated with client-provided content policies and guidelines.Analyze various online content formats including videos, social media posts, web pages, and advertisements for compliance.Conduct daily examinations of content to ensure adherence to requirements.Report non-compliant content for necessary action.Offer feedback to enhance poli
Randstad Romania

Moderator de continut- lb olandeza sau lb franceza


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cerințe obligatorii: Nivel engleza C1 și limba principala min B2Disponibilitate de a lucra de la birou, NU este un job REMOTEDisponibilitate pentru job full timeDiploma de bacalaureatDisponibilitate de a lucra din București (sau dispus la relocare) Responsabilitati Această activitate implică monitorizarea anunțurilor de vânzare pe care le pun vendorii pe site(una dintre cele mai mari platforme de achiziții), aceste anunțuri trebuie sa fie puse într-o anumită categorie conform unor politici. (politici care se pot
Randstad Romania

Content moderator italiana/​franceza/​olandeza/​suedeza/​daneza-Bucuresti


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte C1 - limba primara (italiana/franceza/olandeza/daneza/suedeza)minim B2 limba engleza (primul interviu va fi in engleza)disponibiliate de a lucra in ture de la birou (M Pipera) Turele sunt: 7-16, 16-1, 12-21, 22-7 (tura de noapte este de 3-4 ori pe luna). O saptamana vei fi o tura Responsabilitati Sa vizualizezi diferite platfome de social media si sa indepartezi continutul de natura video/audio/text care nu este conform cu cerintele clientului Alte informatii Beneficii: => salariu de baza care poate varia in f
Randstad Romania

Asistent administrativ- Centru educational de limbi straine


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Content Moderator with Italian


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

Sales Development Representative (Entry Level) - with Italian


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. Become a vital part of our company's success! We're on the lookout for motivated individuals to join our sales team. Being a part of our sales force you'll play a key role in contributing to our growth and promoting innovative technology solutions. Responsibilities: High level of outbound calling to generate new demand for the channel and sales organization to pursue Engage with potential clients through various communication channels Identify customer needs and present tailored solutions Reach out to and have meaningful, productive conversations with individuals representing the buye
Veeam Software

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

Customer Success Representative,​ Velocity (Italian speaker)


Veeam(R), the #1 global market leader in data protection and ransomware recovery, is on a mission to empower every organization to achieve radical resilience through data security, data recovery, and data freedom for their hybrid cloud. Headquartered in Columbus, Ohio, with offices in more than 30 countries, Veeam protects over 450,000 customers worldwide, who trust Veeam to keep their businesses running. The Customer Success Representative (Emerging Accounts) is responsible for the renewal of customer maintenance contracts in their assigned territory/segment; this includes providing quotes directly to customers and/or their assigned channel partners. The Customer Success Representative is responsible for ensuring the best customer experience as well as customer retention, with the customer success being number one objective. The Customer Success Representative is also responsible for upselling customers to premium services and for identifying opportunities for add-on sales of Veeam pr
Veeam Software

Policy Management Officer with English or Italian or German


Role Purpose:The Policy Management Officer contributes to customer satisfaction and retention by ensuring the timely and proper execution of activities related to Policy Management tasks, with a full compliancy on internal procedures, tax and legal constraints. This includes to closely liaise and coordinate with other teams to provide seamless contract servicing to the Policyholder (other teams, local claims teams, local finance, ...) and provide the best suited support for the Policy Management Officer.Get in the driver’s seat of your careaer. Apply now!What You DoResponsible for timely execution of the Policy Management Department assigned tasks during the Policy Life cycles.Contract and Broker Management area:Collect data to calculate premiums and fees , processes credit notes (*Posting of the credit notes in order to adjust the balance disputed by the customer according to the instructions received from Local Business Units) and does the relevant bookingsCalculate bonuses, year end
ALLIANZ TRADE

Manual QA Engineer (with German)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 437 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.