Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

425 Locuri de Munca Limba Germana in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

425 Locuri de Munca Limba Germana in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Germana in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Limba Germana in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Profesor colaborator biologie


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai; Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se dezvolte profesional.Se va
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

ROMANIAN/​ENGLISH - Game presenter online casino/​ ROMANA/​ENGLEZA - Prezentator jocuri tip cazino


Scurta descriere a companiei PTR Live Technologies SRL, a subsidiary of “Playtech” - the world’s leading online gaming software supplier, is operating in Romania since 2016 and provides live streaming services for some of the world’s leading gaming operators. We are a sustainable and innovative company of more than 1000 professionals, on the lookout for new talents to join us in our Bucharest office! Cerinte - Experienta NU este necesara;- Abilități excelente de comunicare și prezentare;- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri. Responsabilitati - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătoril
PTR LIVE TECHNOLOGIES

Supply Chain Officer with Italian


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture

Operator back office cu limba italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Italiana B2- C1, engleza minim B2Experiența într-un domeniu similar minim, nice to have (Contact Center, Call Center, back office)absolvent de studii medii (absolvite): in Romania (cu diploma BAC), in Italia (10 clase + atestat scoala profesionala)cunoștințe excelente ale pachetului Office și e-mailutilizarea instrumentelor de Trouble Ticketingrabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a invata mereu lucruri noi minim diploma de bacalaureat Responsabilitati operare in baze dat
Randstad Romania

Content Moderator (Italian Language)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Italian language proficiency at level C2;English language proficiency at level B2;Detail-oriented and able to work independently. Responsabilitati Fearlessly patrol and moderate Italian content;Navigate the virtual landscape with precision and vigilance, vanquishing spam content; Alte informatii 30% night shift bonus;Free transportation for night shifts;Access to the Benefit platform for various perks and discounts;Opportunity to work in a dynamic and international environment. Beneficii Asigurare medicala Traini
Randstad Romania

Hr Data Scientist With French/​german


Candidatul ideal • Strong level of knowledge acquired over time in a professional analytics/data science position.• Minimum B2 level of French or German and English.• Extensive experience applying statistical, data science and advanced analytics techniques to answer business questions, incl. using storytelling and having the ability to explain complex and contentious subject matter.• Strong knowledge, ability to apply and explain statistical concepts and techniques, both descriptive and inferential, incl. modelling, time-series analysis, with the ability to select the most appropriate techniques for a given use case.• Ability to recognize and interpret business requirement and translate this need into technical design of an analytics solution.• Architectural and/or feature knowledge of one or more of the listed Languages or Packages: Python, R, MATLAB, STATA, SPSS, SAS, PowerBI, Tableau.• Experience applying advanced statistical methods and techniques.• Evidence of post qualifying and
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

General Ledger with Italian


Short company description Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value
Accenture

Order Management with English and Italian


Short company description SwiconGroup is one of the leading members of the IT arena for almost a decade, since 2017 present also in Romania. Requirements • Bachelor’s degree• 1-2 years of related experience in business operations related function, preferably finance, accounting or compensation of related experience in business operations related function, preferably finance, accounting, or compensation• English (advanced level) and Italian (minimum B2 level)• Good Microsoft Office tools knowledge• Act as trusted partner for customers• Accountable and responsible : commits and delivers with integrity, transparency and quality• Strong knowledge of process area and ability to provide suggestions for process improvements• Passion for customers: act as trusted partner for customers and partners Responsibilities As a Customer Operations Agent with English/Italian, you will be responsible for:• Manage Indigo Post Sales processes and monitor operations deliveryThe processes may include any of
Swicon IT Services

Trainee Procurement with Italian


Short company description Michelin, a leader in the field of tires, is dedicated to sustainably enriching of the mobility of goods and people through the production, distribution and marketing of tires for each type of vehicle. It also offers innovative business support services, digital mobility services and publishes travel, hotel and restaurant guides, maps and atlases. Michelin has over 4500 employees in Romania: 3 factories (2 in Zalău and 1 in Florești - Prahova), as well as a commercial network, and a center for shared services, in Bucharest. The office in Bucharest also hosts the coordination center for the Central Europe region.In 2020-2022, Michelin Romania obtained the Top Employers certification, from the renowned Top Employers Institute, for its Human Resources processes and policies, created for the benefit of its employees.LET’S INSPIRE MOTION FOR LIFEWhere do success and ideas come from? We strongly believe they come from collective intelligence.Our talents, people and
Michelin Romania

Operator back office - Italiana


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Italiana minim B2- C1- studii liceale (absolvite)- cunoștințe pachet Office și e-mail- rabdare, empatie, orientare catre client, punctualitate, disponibilitate pentru a invata mereu lucruri noi Responsabilitati - Monitorizează evidentele zilnice identificând și gestionand eventualele probleme;- Colaborează cu responsabilul si colegii din echipa pentru rezolvarea problemelor din aria de activitate;- Gestiunea solicitărilor în legătură cu tranzacțiile frauduloase; Alte informatii Program:Hibrid, din Bucuresti, de
Randstad Romania

Supply Chain Process Team Leader with Italian


Short company description Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° value
Accenture

Customer Support Agents with Italian (Prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Cunoasterea limbii italiene la nivel C1Cunoasterea limbii engleze la nivel B2Diploma de Bacalaureat (sau diploma pentru finalizarea studiilor din strainatate)Experienta necesara in Call Center/ Customer Support etc. minimum 4-6 luni Responsabilitati Oferirea de suport telefonic/scris clientilor unei companii aeriene. Alte informatii Tichete de masaAsigurare medicala privataDecont transportLocatie: Bucuresti, Sector 4 (full de la birou)Program: 5 zile pe saptamana (2 libere), L-D intre 10:00-19:00. Salariu 3700 RO
Randstad Romania

Profesor matematica


Scurta descriere a companiei Centrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta. Cerinte  Ai studii finalizate sau in curs de finalizare in domeniul in care vrei sa predai Cunosti foarte bine materia din programa scolara si poti demonstra asta in cadrul unui test susținut la interviu; Esti responsabil 100% în ceea ce faci; Iti doresti sa inveti si să te dezvolti permanent; Poti lucra cu tipologii diferite de elevi; Esti organizat si punctual; Îti doresti o colaborare pe termen lung ( cu contract de munca sau de colaborare).Căutăm o persoană punctuala, responsabila, diornică sa se dezvolte profesional. Respon
Centrul de meditatii si dezvoltare personala

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 3130 RON/Luna

Profesor Limba Engleza


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Entuziasm și plăcere de a lucra cu elevii; Dorința de a te dezvolta profesional; Implicare în activitățile clasei și ale școlii; Deschidere spre dialog și asumarea responsabilității. Noțiuni și experiență aplicată de managementul clasei.Constituie avantaje dacă ai: Definitivatul; Modulul psihopedagogic I, II; Experiență de predare 3-5 ani; Certificare IB sau alte certificari internaționale.Descrierea jobului Ce responsabilități vei avea? Organizarea și derularea procesului educațional la clasă; Coordonarea și supravegherea copiilor la alte activități; Utilizarea și combinarea de mijloace și metode moderne de predare; Participarea la activități de voluntariat și extracuriculare (ex. tabere, vizite diverse, ore derulate în alte locații); Comunicare și oferirea de feedback către părinți.Ce îți oferim? Oportunitatea de a munci într-o echipă tânără și entuziastă, într-o școală modernă; Clase cu număr redus de elevi; Posibilitatea de a te perfecționa
FUNDATIA TARA MINUNILOR

Senior Test Manager (German)


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Order to Cash with German


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Content Moderator with German or French


Short company description We are GenpactGenpact (NYSE: G) is a global professional services and solutions firm delivering outcomes that shape the future. Our 125,000+ people across 30+ countries are driven by our innate curiosity, entrepreneurial agility, and desire to create lasting value for clients. Powered by our purpose – the relentless pursuit of a world that works better for people – we serve and transform leading enterprises, including the Fortune Global 500, with our deep business and industry knowledge, digital operations services, and expertise in data, technology, and AI.Get to know us at genpact.com and on LinkedIn, X, YouTube, and Facebook.Genpact in RomaniaWith more than 4,000 employees in our Bucharest, Cluj-Napoca, and Iasi offices, we take pride in being the largest employer and talent developer in the business services industry. Our service portfolio includes eight domains: Finance and Accounting, Order Management, Procurement and Supply Chain, Sales Operations, IT S
Genpact

HR Support with German


Scurta descriere a companiei BearingPoint Romania has been present in the management and technology consultancy services since 2007. We have a team of more than 900 employees in Bucharest, Brasov, Cluj-Napoca, Iasi, Sibiu, and Timisoara. We were ranked the #1 Employer in the Consulting industry and one of the best 15 Romanian employers to work for in 2024 by undelucram.ro.We look for passionate and talented people interested in a rewarding career in business or technology – graduates from technical or business universities, young professionals who want to boost their career start, and senior professionals with deep industry experience or technical knowledge.BearingPoint Products is all about innovative IP-driven software and digital solutions developed to solve unique business challenges for our international clients. Created by experts – who love technology and who master their craft. Every product team contributes to the success of our Products unit from end to end. We cover all area
BearingPoint

Major Daily Retail Agent with German


Short company description We don't just make history we make the future. Ford put the world on wheels over a century ago, and our teams are re-inventing icons and creating groundbreaking connected and electric vehicles for the next century. We believe in serving our customers, our communities, and the world. If you do, too, come move the world and make the future with us. Requirements - Fluency in spoken and written German language. Should be able to hold seamless conversations in German over phone and chat with internal and external parties- Working knowledge of English language - Candidate should be able to understand in-person conversations in English as part of training modules or regular discussion, and also read emails/documents written in English. Basic fluency in language will sufficient- Knowledgeable about the automotive finance or banking industry – is advantage - Previous experience in roles with banking or non-banking financial firms is preferred. - Good at working with nu
Ford Business Solutions Romania

!!!Content Moderator with German ( Entry LEVEL) !!!


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Germana-C1- Engleza- B2- Gandire analitica- Prezenta la sediu, Bucuresti, Pipera Responsabilitati Moderatorul de Conținut va fi responsabil de analizarea și moderarea conținutului în diverse formate (video, text, imagine, audio) pe platforme de socializare, asigurând conformitatea cu politicile clienților. Beneficii Bonus la angajare Abonament medical Tichete de masa
Randstad Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 425 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.