Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

672 Locuri de Munca Logistica in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

672 Locuri de Munca Logistica in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Logistica in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Credit Controller


Candidatul ideal Suntem unul dintre cele mai mari si dinamice grupuri farmaceutice din Romania, cu o cifra de afaceri anuala peste 500 milioane euro si vrem sa ne extindem echipa de Financiar.Ești pasionat de lumea financiară și vrei să îți construiești o carieră de succes? Noi suntem în căutarea unui Credit Controller dedicat și ambițios pentru a se alătura echipei noastre dinamice!Ce ne dorim sa vedem la tine: Absolvent / masterand studii economice superioare; Abilitați medii de utilizare Excel; Experiența de lucru in domeniul financiar de cel puțin 1 an; Caracter analitic si un bun spirit de observație; Bune abilitați de planificare si organizare;Descrierea jobului Responsabilități cheie: Gestionarea portofoliului de clienti existenti; Implementarea limitelor de credit in raport cu Politica de Risc a companiei; Evidenta saptamanala a situatiei soldurilor neincasate; Gestionarea documentelor primite de la clienti ( bilete la ordin, contracte de vanzare-cumparare, contracte de garanti
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 111 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Controlor Comercial


jobului Suntem unul dintre cele mai mari si dinamice grupuri farmaceutice din Romania, cu o cifra de afaceri anuala peste 500 milioane euro si vrem sa ne extindem echipa de Financiar.Daca vrei sa lucrezi cu cei mai mari producatori de medicamente din lume, te asteptam in rolul de Controlor Comercial. Cerinte:Absolvent / masterand studii economice superioare;Cunostinte de contabilitate si analiza financiara/comerciala;Abilitati avansate de utilizare Excel;Minim 3 ani experienta; Bune abilitati de planificare si organizare; Abilități analitice și de comunicare;Principalele responsabilitati:Mentine legatura cu cei mai mari producatori de medicamente din lume;Supervizeaza verificarea in ERP a listelor de produse impreuna cu preturile si discounturile, conform contractelor si a ofertelor periodice de achizitie/vanzare;Se asigura lunar ca estimarile rezultate din calculul discounturilor de primit de la furnizori in baza ofertelor setate sunt conforme cu negocierile agreate si efectueaza toat
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Bucuresti


Candidatul ideal Draga candidat(a),Iti doresti sa activezi in industria farma?Esti apreciat pentru ca inveti rapid lucruri noi si iti place sa imbini cifrele cu relationarea cu clientii?Daca raspunsul este DA, nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: orientare catre client si rezultate; experienta de lucru intr-un rol de asistent farmacie sau intr-un job similar postului nostru (telesales/ call-center); studii liceale/ superioare finalizate.Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti forma o imagine despre responsabilitatile postului de Reprezentant Vanzari prin Telefon, astfel: contactarea clientilor si promovarea produselor si serviciilor noastre conform campaniilor planificate; identificarea nevoilor clientilor si propunerea de solutii satisfacatoare; negocierea pachetelor; introducerea si validarea comenzilor in sistem; oferirea de consultanta clientului si rezolvarea, in colaborare cu celelalte departamente, a eventualelor reclamatii logistice primite de la
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Junior Credit Controller


Candidatul ideal Ești pasionat de lumea financiară și vrei să îți construiești o carieră de succes? Noi suntem în căutarea unui Junior Credit Controller dedicat și ambițios pentru a se alătura echipei noastre dinamice!Profilul candidatului ideal: Absolvent / masterand studii economice superioare; Abilitați de utilizare Excel; Experiența de lucru in domeniul financiar de cel puțin 1 an; Caracter analitic si un bun spirit de observație; Bune abilitați de planificare si organizare;Descrierea jobului Responsabilități cheie: Intocmeste si transmite saptamanal catre echipa de vanzari raportul cu soldurile neincasate ale clientilor; Intocmeste notificari de plata catre clienti cu solduri depasite de la scadenta; Evidenta biletelor la ordin si introducerea acestora pe circuitul bancar; Primeste, centralizeaza si arhiveaza documentele primite de la clienți; Realizeaza avizele de înscriere/radiere in arhiva electronica – RNPM; Intocmeste si transmite către Dep. Juridic documentele necesare pentr
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Dispecer Junior ( Fara Experienta )


Candidatul ideal Experienta nu este necesara, instruirea va avea loc la locul de munca ! sa posede cunostiinte avansate (scris/vorbit) al limbii italiene sau engleza (oricare alte cunostiinte a unei alte limbi straine constituie un avantaj) ; buna capacitate de concentrare; atentie distributiva; capabil sa lucreze intr-un mediu dinamic, si de a oferi solutii la problemele aparute in timp real; sa cunoasca pachetul Office ( Outlook, Excel, Word ) ;Descrierea jobului Ce vei face : tine legatura cu clientii interni ai companiei; tine legatura cu soferii si previzioneaza timpii cursei in desfasurare; actualizeaza cursele in platforma companiei in timp real, conform informatiilor primite de la soferi si de la clientii interni ai companiei; stabileste programul si timpii de conducere ai soferilor, stabileste impreuna cu clientii interni traseul optim pentru a duce la bun sfarsit cursele in raport de costuri/timp .
DISSEGNA LOGISTICS ROMANIA SRL

Agent De Vanzari -transport /​ Sales Agent B2b


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane care să se potrivească perfect cu echipa noastră și să aducă contribuții semnificative în domeniul transporturilor. Candidatul ideal este definit de următoarele calități: Abilități Sociale și Comunicative: Candidatul ideal ar trebui să fie extrem de sociabil și să se simtă confortabil în interacțiunile cu oamenii. Capacitatea de a comunica eficient, de a asculta și de a stabili conexiuni cu clienții este esențială. Pasiune pentru Domeniul Transporturilor: Suntem în căutarea cuiva care să fie cu adevărat pasionat de industria transporturilor, care să înțeleagă nevoile clienților și să fie motivat să ofere soluții eficiente în acest domeniu. Abilități de Organizare: Candidatul ar trebui să fie bine organizat și să poată gestiona eficient timpul și resursele. Abilitatea de a menține evidența și de a respecta termenele este crucială. Abilitatea de a Iniția Vânzări: Acest rol implică eforturi semnificative de vânzare. Candidatul ar trebui să
CRYSTAL LOGISTICS SERVICES S.​R.​L.​

Expeditor Transport - Intermediere - Rutier /​ Feroviar


Candidatul ideal Crystal Logistics Services - Transformă-ți pasiunea pentru logistica într-o carieră de succes!Crystal Logistics Services nu este doar o casă de expediții, ci un pilon al inovației în domeniul transportului rutier de marfă. Investim constant în eficientizarea proceselor și suntem recunoscuți pentru seriozitate și promptitudine.De ce să faci parte din echipa noastră?Cultura organizațională orientată către oameni: Te vei simți ca în familie.Instrumente de top la dispoziție: Acces la majoritatea platformelor de transport, software TMS și software CRM avansat.Dezvoltare profesională: Traininguri specializate și oportunități de avansare.Remunerație motivantă: Salariu atractiv, revizuit periodic în funcție de performanță.Ce căutăm în candidatul ideal? Experiență solidă în intermedierea transporturilor și o înțelegere aprofundată a industriei. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a găsi soluții logistice inteligente și de a gestiona integral transport
CRYSTAL LOGISTICS SERVICES S.​R.​L.​

Dispecer/​expeditor Transport Intern


Candidatul ideal Cerințe Experiență pe o poziție similară – minim 3 ani; Motivat/ă să-și dezvolte o carieră în domeniul Transporturilor; Nivel mediu limba engleză; Nivel mediu pachet Microsoft Office; Abilități de analiză și sinteză; Spontaneitate și flexibilitate; Orientare spre client și atenție la detalii; Bune abilităţi de comunicare, organizatorice şi capacitate de colaborare; Bună cunoaștere a pieței de transport rutier.Descrierea jobului Responsabilități Planificare și organizare transport de mărfuri intern în regim FTL / LTL; Coordonare și dezvoltare la nivel intern a transporturilor în regim FTL / LTL (consecvență în exprimare); Procesarea, verificarea și confirmarea comenzilor; Colaborarea permanenta cu furnizorii și clienții în vederea gestionării transporturilor de mărfuri; Colaborarea cu alte departamente interne pentru a desfășura transporturile de mărfuri în cele mai bune condiții; Stabilirea condițiilor ideale si respectarea cerintelor specifice pentru transporturile or
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Specialist Licitatii Si Ofertare


Candidatul ideal CERİNTE DE BAZA: Experienta de minim 1 an în managementul licitațiilor Experienta in domeniul transportului de marfuri – constituie avantaj Studii superioare Cunostinte de operare PC (MS Office- utilizator avansat MS Excel ) Capacitatea de analiza primara a cerintelor fiecarei licitatii Experienta in monitorizarea derularii procedurilor specifice licitatiilor in termenele stabilite Abilitati de comunicare si lucru in echipa Seriozitate, responsabilitate, atentie la detalii si perseverenta. Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat (scris si vorbit)Descrierea jobului RESPONSABİLİTATİ: Extragerea si sintetizarea documentatiei aferente licitatiilor Mentinerea legaturii cu persoanle de referinta din cadrul companiei, in vederea obtinerii tuturor documentelor si informatiilor necesare corecte si la timp Pregatirea documentatiei de ofertare pentru licitatii Monitorizarea procesului de depunere pentru ofertele comerciale Urmarirea derularii proiectelor in functie de cerintel
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Transport Operations Coordinator /​ International Transport Planner


Candidatul ideal General Qualifications: Minimum 1-2 years in forwarding executive, transport coordinator Excellent communication and negotiation skills Higher education in logistics and transport would be strong advantage Fluent knowledge of English Language in writing and speaking Excellent time management Knowledge of groupage transportation and/or custom procedures would be strong advantageCalificari generale: Minim 1-2 ani ca si agent transport, coordonator transport Excelente abilitati de comunicare si negociere Studii superioare în logistică și transport constituie un avantaj Cunoașterea fluentă a limbii engleze în scris și vorbit Management excelent al timpului Cunoașterea procedurilor de transport grupaj și/sau vamale sunt un avantajDescrierea jobului Duties: Fulfillment of the transport target (internal & international) Plan, organize and coordinate transport activities Plan and coordinate product distribution activities for each customer. Maintaining positive relations with
EKOL INTERNATIONAL LOGISTICS S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii- Ai studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic;- Ai experiență în achiziții și abilități de lucru cu mecanismele și practicile din domeniul achizițiilor;- Ai competenţe avansate de lucru cu pachetul Microsoft Office;- Cunoști indicatorii economici care guvernează tranzacțiile comerciale din perspectiva achizitorului;- Ai abilități de organizare, auto-organizare, planificare, respectare termene, capacitatea de analiză și sinteză a unui volum mare de informații, ai spirit de observație și atenție sporită la detalii;- Esti un bun vorbitor de limba engleza, scris si vorbit;- Ai experienta practica in industria produselor alimentare;- Ești un bun negociator și ai spirit de echipă.Descrierea jobului - Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- Faci achiziții de la furnizorii agreați în funcție de comenzile primite, soliciți termene de livrare, urmărești statusul comenzilor și anunți eventualel
JOSI LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Warehouse Manager


Candidatul ideal Proficiency with warehouse procedures and policiesExcellent problem-solving skills and leadership qualitiesAbility to work collaboratively with all levels of company staffAbility to deliver effective feedback, both written and verbalIn-depth knowledge of Microsoft ExcelDescrierea jobului - Supervise daily warehouse activities, including quality assurance, inventory control, space management, logistics, floor productivity,- Schedule and oversee warehouse team, and manage the flow and quality of work to maximize efficiency- Inspect equipment, tools, and machinery regularly, and oversee general maintenance when necessary- Meet regularly with warehouse leads to analyze productivity and develop actionable plans for loss prevention- Implement operational policies and procedures.- Implement and overseeing security operations.- Work on special projects as appointed- Manage stock control and reconcile with data storage system- Setup layout and ensure efficient space utilization
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Picker comenzi online Dr.​ Taberei


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2799 până la 2800 LEI pe lună
Angajam Lucrator comercial/Pickeri pentru un hypermarket din zona Dr. Taberei !Total beneficii salariale 2.800 lei Net.Programul de lucru este flexibil, cu două schimburi disponibile: 06:00 -14:30 si 13:30 - 22:00;Se lucrează 5 zile pe saptamană cu 2 zile libere (prin rotatie se lucrează si in weekend).Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat.
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Senior Transport Manager


Candidatul ideal The successful candidate will be enthusiastic about the new business development, automatization, technology and new ways of work.He/she has to be a proven leader during times of change, who can successfully manage a team, is a leading legislation advisor and can anticipate and deliver customer needs and improve customer experience with GXO.Descrierea jobului As a player in a fast-growing and changing industry we are looking for a Senior Manager/Director with solid transport experience to join the team. Future colleague will be able to support the team across the companies, add value and participate in the industry transformation, while improving the customers experience and delivering outstanding results.Job requirements:- Min 5 years experience in leading a transportation team- Knowledge of transport methods, costs and benefits- Excellent problem-solving skills- Experience in overseeing P&L and managed large projects and provid customer service support- Awareness of
GXO LOGISTICS FRIGO ROMANIA S.​R.​L.​

Customer Experience Manager


Candidatul ideal Job requirements:- Knowledge of transport and warehousing methods, costs and benefits- Excellent problem-solving skills- Experience in providing customer service support- Awareness of industry’s latest technology trends and applications- Proficiency in EnglishDescrierea jobului Key Responsibilities:- Take ownership of customers issues and following problems through to resolution- Answers customers’ questions, resolves problems, and maintains customer satisfaction- Involved in projects from requirements definition through deployment, identifying schedules, scopes, budget estimations, and implementation plans, including risk mitigation- Report project outcomes and/or risks to the appropriate management channels and escalate issues, as necessary, according to project plan- Manage relationships with clients and stakeholders- Develop service procedures, policies and standards
GXO LOGISTICS FRIGO ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8250 RON/Luna

Team Leader Planning


Candidatul ideal Job requirements:- Knowledge of transport, costs and benefits- Excellent problem-solving skills- Awareness of transport modelling practices- Good communication and inter-personal skills- Awareness of industry’s latest technology trends and applications- Proficiency in EnglishDescrierea jobului Key Responsibilities- Assist with the supervision of transport planners and in checking and reviewing their work.- Take ownership of customers issues and following problems through to resolution- Contribute to the development of transport strategies and procedures- Ensure all fleet assets are planned in line with legal compliance requirements- Analyze data to monitor performance and plan improvements.- Ensure the transport planning operations are in line with budgeted costs and achieve all contractual KPI’s- Manage relationships with clients and stakeholders- Develop service procedures, policies and standards- Monitor and report on transport performance metrics
GXO LOGISTICS FRIGO ROMANIA S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal studii superioare; minimum 2 ani experiență în vânzări B2B (vânzări directe sau telesales); avantaj experiența în vânzarea de servicii: cunoasterea limbii engleze; excelente abilități de comunicare și interrelaționare; orientare spre client; abilități de negociere, persuasiune; permis de conducere categ.B; disponibilitate la deplasari 4-5 zile/lună.Beneficii: salariu competitiv; tichete de masă; abonament medical; decontare servicii turistice; mediu de lucru dinamic, profesionist; oportunități de dezvoltare profesională și personală; program de lucru hibrid; mașină de serviciu.Descrierea jobului Reprezinți Logistic E van Wijk în relațiile comerciale cu potențialii clienți, din zona alocată, promovând, activ, toate serviciile oferite de compania noastră.Ești responsabil(ă) de identificarea și achiziția de clienți noi, urmărind dezvoltarea unor parteneriate, pe termen lung, cu aceștia.
LOGISTIC E VAN WIJK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Dispecer Transport Intern Si International


Candidatul ideal InMotion Logistics este o companie licentiata pentru intermedierea transporturilor rutiere interne si internationale de marfuri cu un portofoliu propriu de clienti activi si o echipa proactiva, energica. Efectuam transporturi in conditii optime: incarcari si livrari de marfa la termen.Suntem in cautarea unui coleg/a unei colege care sa ni se alature si sa completeze echipa prin personalitate si atitudine proactiva.Cerinte: Abilitati dezvoltate dе negociere si comunicare, seriozitate si punctualitate Experienta in domeniu transporturilor reprezinta un avantaj Abilitati dе organizare si gestionare a timpului Portofoliu de client(i) reprezinta un avantajDescrierea jobului Responsabilitati: Prospectarea pietei si contrаctаrеа dе noi cliеnti / furnizori Coordonarea si planificarea comеnzilor de trаnsport primitе dе lа cliеnti, prеcum si luareа dеciziilor in nеgociеrea prеturilor si a conditiilor dе transport cu clientii / pаrtenеri straini in dеrularеa procesului dе transpo
INMOTION LOGISTICS S.​R.​L.​

Angajam Manipulanti Marfa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5200 până la 6000 LEI pe lună
Angajam Manipulanti Marfa in Otopeni salariu 6000 LEI brut Ce Oferim? Salariu de incadrare + prima prezenta;Tichete de masa - 40lei/zi;Program in schimburi;Transport asigurat sau decontat. Responsabilitati: Manipularea si colectarea corecta a sacilor cu material;Gestionarea si verificarea benzii de lucru;Sortarea corecta a produselor. Cerinte: Atentie la detalii;Dexteritate.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Sofer Categoria B


Candidatul ideal Dacă ești o persoană organizată, cu spirit de echipă și dornică să facă parte dintr-o echipă profesionistă, te invităm să aplici pentru poziția de șofer curierat/transport marfa. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența noastră de livrare de succes. Puteti suna direct fara a trimite CV la Nr. telefon: 0743826124Cerințe:Permis de conducere categoria B, cu experiență de minim 2 aniAbilități bune de comunicare și orientare în interacțiunea cu cliențiiCapacitate de a lucra eficient sub presiune și de a respecta termenele limităAtitudine pozitivă, responsabilitate și atenție la detaliiAutoutilitara atribuita 3,5T cu prelata 8ewpSe lucreaza de Luni pana Vineri, cu Weekendul acasa. Exista posibilitatea de a lucra si in weekend la cerere.Se lucreaza pe România.Descrierea jobului Șoferi Transport marfăCompania noastră caută șoferi de transport marfă dedicați și responsabili pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă îți place să conduci această poziție ar
AC GLOBAL LOGISTICS S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 672 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.