Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

60 Locuri de Munca Manager Restaurant in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

60 Locuri de Munca Manager Restaurant in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Production Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Technical higher education – Engineering;Relevant previous experience;Social and intercultural sensitivity;Good knowledge of production management systems;Leadership and assertiveness skills;Good negotiation and communication skills;English language – advanced;Target and result orientation;Motivation and resilience;Self-organization;Conflict management. Responsibilities Ensures cost efficiency and delivery capability in area of responsibility (complete and on-time order execution);Ensures quality performance, planned produ
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 11 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Jr.​ Category Manager


Candidatul ideal Cautam Junior Category Manager entuziast si dornic de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT. In acest rol veti lucra atat in echipa cat si autonom, veti colabora permanent cu echipa de achizitii si departamentul de vanzari. Profilul pe care il cautam: Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunostinte in domeniul Retail-ului si intelegerea specificitatii acestui sector reprezinta un avantaj; Cunostinte medii de Excel; capacitate de analiza si lucru cu baze de date in Excel; Abilitatea de a sintetiza informatiile; Spirit de echipa si orientare catre rezultate; Capacitate de adaptare rapida si de luare a deciziilor; Cunostinte de limba engleza la nivel mediu reprezinta un avantaj; Cunostinte de managementul stocurilor si bugetare reprezinta un avantaj; Deschidere pentru a lucra pe durata determinata de 10-12 luni (preluare atributii angajata CCC) cu posibilitatea de prelungire, in functie de proiectele viitoare.Valorile noastre: Fr
PRETURI PENTRU TINE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 3691 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager Roshen


Candidatul ideal Capacitate de a coordona şi conduce o echipa;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Aptitudini organizatorice, iniţiativă, flexibilitate;Structurat, disciplinat si proactiv;Studii superioare finalizate;Cunostinte de limba engleza;Cunostinte operare PC (MS Office);Permis categoria B(vechime minim 2 ani)Disponibilitate pentru deplasari in zona alocata;Domiciliu in judetele:Bucuresti/TulceaDescrierea jobului ROSHEN ROMANIA angajeaza Territorial Sales Representative pentru zonă Bihor, Buzau si Vrancea.Responsabilitati Asigura acoperirea prin distribuitori,completă si eficienta a clientilor din piata; Coordoneaza activitatea distribuitorilor de pe zona alocata si monitorizeaza regulat performantele echipelor de vanzari ale acestora asigurandu-se de atingerea obiectivelor de performanta stabilite Stabileste obiective clare pentru organizarea activitatii de vanzari in canalul Traditional Trade si negociaza cu clientii de top din aria alocata. Este responsabil de manag
ROSHEN ONE SRL

Dispecer /​ Coordonator Transport International De Marfuri


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu (limba germana, franceza, italiana constituie un avantaj);Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook;Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj;Cunoștințe specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantajDescrierea jobului - Activitati spеcifice de еxpеditiе / transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor / conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor/ flotei propriiCe oferim:- Mediu de lucru profesionist, cu orientare catre performanta- Conditii de lucru premium- Oportunitati de dezvoltare pers
AGEXIM TRANSPORT LOGISTICS S.​R.​L.​

Angajam Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ordonata, punctuala, dornica sa invete si sa se dezvolte alaturi de o echipa orientata spre performanta.Abilitati de comunicare si interactiune atat cu pacientii, cat si personalul clinicii.Abilitati organizatorice si atentie la detalii.Cunostinte operare MS Office.Descrierea jobului Primirea si inregistrarea pacientilor la sosirea in clinica.Programarea si confirmarea prezentei pacientilor.Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei primite.Efectuarea procedurilor de facturare si incasare a platilor.Contabilitate primara.Gestionarea bazei de date a pacientilor.Expedierea in bune conditii a tuturor documentelor si coletelor expediate prin curier.
EXCES IMAGE SRL

Branch Manager


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate: de preferat in Economie/Drept Studii post universare: MBA/ACCA/CFA sau ori ce tip de „masterat” prezinta avantaj Minimum 3 ani de experienta în vanzari, experienta relevanta de coordonare, cu exceptia promovarilor interne, intrucat se cunosc referintele interne Experienta recenta intr-o functie similara intr-un mediu axat pe client Certificare in distributia de asigurari conform cerintelor legale in vigoare prezinta avantaj Experienta anterioara in cadrul institutiilor financiare, un mediu de consum in permanenta schimbare Informatii cu privire la mediul economic, politic, de marketing Cunostinte de drept comercial si civil, si de legislatie bancara Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj Certificare in distributia de asigurariDescrierea jobului Principalele responsabilități: Coordonezi activitatile sucursalei utilizand in mod optim resursele disponibile Contribui la gradul de satisfacere al clientilor si implementezi s
UNICREDIT BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 24 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Project Manager Constructii Romania Si Bulgaria Cu Germana


Candidatul ideal PROFILUL DVS. :- Absolvent al unei universitatii cu profil constructii, cu experienta in domeniul managementului de proiecte;- Foarte bune cunostinte tehnice;- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare, capacitate de a lucra in echipa si mentalitate hands-on;- Persoana organizata, activa, cu calitati de lider si initiative;- Abilitati de lucru cu cifre, informatii financiare specifice managementului de proiect, stabilire si urmarire bugete;- Cunostinte foarte bune de limba germana si limba engleza;- Cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, MS. Project);- Disponibilitatea de a călători atat in Romania cat si in Bulgaria;- De asemenea promovam egalitatea profesională între femei și bărbați. Prin urmare, cererile din partea femeilor sunt deosebit de binevenite;- Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului LOCUL TĂU DE MUNCĂ:- Gestionarea proiectelor solicitante în domeniul construcțiilor de sucursale, inclusiv coordonarea și supravegherea construcțiilor;-
NEW YORKER ROMANIA

Consultanta Financiara-management


Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST S.​R.​L.​

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Regional Sales Manager/​director Vanzari Zona


Candidatul ideal Ne marim echipa de vanzari si cautam colegi noi pentru pozitia de Regional Sales Manager/ Director vanzariDorim sa angajam 5 colegi pentru: Bucuresti, Ialomita, Constanta, Arges si BistritaCandidatul ideal: persoana cu experienta relevanta in managementul vanzarilor / echipelor de vanzari, persoana dinamica,ambitioasa, pragmatica, orientata pe rezultateCerinte• Experienta minim 3 ani in domeniul bauturilor alcoolice (vin, bere, bauturi spirtoase) si nealcoolice (ape, racoritoare, energizante)• Experienta in FMCG• Experienta minim 2 ani pe pozitii de management in vanzari, inclusiv pe pozitie similara in distributie indirecta si directa• Studii universitare• Cunostinte de operare Word, Excel, Power Point• Permis conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilitati-Realizarea tintelor de vanzari/distributie pe clientii din teritoriul alocat-Identifica noi distribuitori la nivel regional si negociaza conditiile de colaborare cu acestia, cu scopul dezvoltarii unor rela
PERFECT ELMA DISTRIBUTION SRL

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager - Zona Dobrogea - Oltenia


Candidatul ideal Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniul papetarieiPersoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, fler si imaginatie;Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;Disponibilitate pentru munca de teren;Orientare catre satisfacerea cerintelor clientilor;Orientare catre rezultat;Capacitate de adaptare si invatare rapida;Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU)Descrierea jobului Viitorul coleg ar trebui, de preferat, sa fie din Bucuresti sau din imprejurimi;Efectuarea vizitelor regulate conform rutei zonei alocate;Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;Prospectarea continua a pietei in vederea identificarii si abordarii clientilor noi;Mentinerea si dezvoltarea relatilor profesionale cu clientii;Realizarea targetului lunar si incasarea facturilor emise;Intocmirea si raportarea situatiilor de activitate saptamanalaBeneficii:Mediu de lucru placut si dinamic intr-o companie in continua dezvoltare;Autoturism de serviciu pe care o poti folosi full
LEGEND COM SRL

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Key Account Coordonator Transport


Candidatul ideal Cum arata profilul viitorului coleg pe care il vrem in echipa noastra: Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă; Bune capacitati dе coordonare si organizare; Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor; Limba engleză scris si vorbit la nivel mediu/avansat (franceza/germana/spaniola/italiana constituie un avantaj); Cunostinte utilizare PC: Word, Excel, Outlook; Studii superioare incepute/finalizate; Experienta intr-o activitate similara constituie un avantaj; Cunoștințe generale specifice pieței transporturilor și a legislației constituie un avantaj;Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea viitorul coleg: Organizarea transporturilor in cele mai bune conditii, cu respectarea calitatii si termenelor cerute de standardele firmei; Urmаrirеa indеаproаpе а reаlizarii transporturilor si intocmirea actelor; Mentinerea contactului permanent cu soferii pentru a remedia eventual
ELITON TRANS SRL

Key Account Manager Oltenia


Candidatul ideal Ai experienta minima in vanzari ( ideal in domeniu constructii sau instalatii)? Esti o persoana energica, comunicativa, iti place sa intrii in contact cu oamenii, ai capacitate de sintetizare a informatiei, stii sa asculti activ si sa intelegi nevoile oamenilor din fata ta?Atunci esti un candidat valoros pentru noi!Ce iti oferim in schimbul implicarii si competentelor tale? Suport sa inveti de la cei mai buni specialisti, sa iti dezvolti competentele si abilitatile necesare pentru a-ti dezvolta o cariera intr-un domeniu de viitor. Un mediu de lucru placut, alaturi de oameni prietenosi Masina de serviciu Tichete de masa + diurna Zile de concediu suplimentare Bonus variabil in functie de performanta Asigurare medicalaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale implica sa: Fii responsabil de vânzările companiei din zona arondata pentru solutiile de constructii ce privesc hidroizolatiile si acoperisurile plane in general. Administrezi si dezvolti portofoliul de c
BMI ROMANIA SISTEME DE ÎNVELITORI S.​R.​L.​

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Manager Operational


Candidatul ideal Cum ar fi să ai o contribuție reală? Să fii tratat ca un manager cu experiență și nu ca un executant? Cum ar fi să nu te mai întrebi asta și să accepți provocarea în carieră din care să generezi rezultate cu adevărat remarcabile?Se spune că nu există ‘EU’ în ‘echipă’ – dar cu siguranță pot exista ‘rezultate’! Cel puțin spre asta țintim în căutarea noului nostru manager de echipe. Noi suntem Coșuri Cadou, o afacere online aflată în plină creștere ce ajută românii să ofere daruri într-un mod mai simplu, mai plăcut.Dacă ai minim 2 ani de experiență de management, te invităm să aplici la acest anunț. Noi venim cu autonomia de care ai nevoie, cu spațiul în care să îți pui în practică experiența și cu contextul în care să performezi.Însă până atunci, descoperă dacă te potrivești cu profilul realizat de noi pentru rolul de manager de echipă.Îți respectăm timpul și iubim eficiența, așa că începem cu câteva motive importante pentru care să te oprești aici și să NU aplici la ace
FLONY GIFT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 55 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 60 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.