Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

80 Locuri de Munca Manager Restaurant in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

80 Locuri de Munca Manager Restaurant in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Restaurant in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Technical Project Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Requirements5+ years of experience in Technical Project Management area;Work experience in deployment;Work experience in identifying and tracking project objectives, calendar and action elements at the territory level and escalation;Ability to manage multiple technical programs and effectively work collaboratively with stakeholders in varied geographic areas;Adept problem solving and critical-thinking skills;Advanced level of English. Responsabilitati Project overviewWe are looking for new colleague to joins us as Technical Project Manager to be part of a complex project in collaborati
Randstad Digital Romania

Regional Sales Manager (transilvania)


Candidatul ideal Manager-ul Regional are rolul de a elabora, implementa politicile comerciale in vederea cresterii profitului companiei pe zona alocata pe care o va superviza. Coordoneaza activitatatea de vanzare in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei.Descrierea jobului Seteaza targetele pentru fiecare distribuitor si agentii acestuiaVerifica si aporba planificarea comenzilor si ridicarea instrumentelor de plataVizite pe teren Top Clienti din zonaCompleteaza rapoarte de vizita client (la cererea sefului ierarhic)Urmareste realizarea planului de vanzari si profitAtingerea obiectivelor de vanzari stabiliteIncadrarea in indicatorii de performanta stabiliti (distributie ponderata, volum si valoare vanzari, implementare portofoliu, implementare politica de trade marketing)Planuri de vanzari trimestriale si anuale elaboratePolitica de vanzari si distributie implementataTargetele de vanzari realizateCota de piata imbunatatitaRTM – acoperirea intregului teritoriu
Confidenţial

Area Business Developer


Candidatul ideal AREA BUSINESS DEVELOPERExperienta in vanzari pe segmentul FMCG;Studiile superioare (constituie avantaj);Bune abilitati de comunicare si negociere;Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit;Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului AREA BUSINESS DEVELOPERGestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional;Respecta standardele de mercantizare;Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising;Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate;Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva;Prospecteaza piata in cautare de clienti noi;Monitorizeaza preturile si concurenta.
MASPEX ROMANIA SRL

Manager Zonal


Candidatul ideal Profilul tau: Studii medii/superioare constituie un avantaj Experienta de conducere ( domeniul panificatiei, Retail) de minimum 2 ani Spirit antreprenorial, gandire orientata spre performanta Bune abilitati interpersonale Organizat, motivat si cu dorinta de dezvoltare Disponibil la program prelungitDescrierea jobului Responsabilitatile tale: Conduci, motivezi colegii din subordine Optimizezi indicatorii economici Coordonezi locatiile din subordinePropunerea noastra: Salariu motivant si posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei Asigurare medicala privata
TINERVIS GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 105 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1251 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte- Persoana cu spirit antreprenorial, atitudine proactiva, excelente abilitati de comunicare, fire organizata, disciplinata si perseverenta- Interes si cunostinte despre piata magazinelor de fashion; Descrierea jobului - Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie- Transmite si urmareste documentatia necesara catre toate departarmentele implicate in proces- Livreaza rapoartele solicitate in deadline-urile prestabilite.- Operarea datelor in sistemBeneficii:- Salariu atractiv;- Bonuri de masa- Mediu de lucru placut
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3813 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager Trade - Sibiu,​ Alba,​ Cluj


Candidatul ideal Candidatul Ideal:Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - minim doi ani, reprezintă un avantaj experiența în domeniul construcțiilor.Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze: nivel conversational Cunostinte operare PC Permis conducere categoria BPreferabil cu domiciliul in Sibiu sau AlbaDescrierea jobului Descrierea jobului:Administreaza si dezvolta portofoliul de clienti din zona de activitate Urmareste realizarea planurilor de vanzări in zona alocata Analizeaza si prospecteaza permanent piata, pentru identificarea de noi clienți Urmareste realizarea obiectivelor de vanzari lunare si trimestriale Urmareste stadiul comenzilor si incasarea la timp a creantelor de la clientiCe oferim:Un mediu de lucru plăcut, cu colegi extraordinari, ce formează o echipă unită Mașină de serviciu, telefon, tableta Abonament medical premium Signal Iduna Zile libere suplimentare pentru
RAWLPLUG ROMANIA S.​R.​L.​

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Profilul tău: Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minim 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Responsabilitățile tale: Administrezi portofoliul alocat de clienţi persoane fizice, promovând produsele băncii atât în sucursală, cât și pe teren Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate țînând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a activităţii de bancassurance Prezinți oferte speciale persoanelor fizice, angajaţi ai unor companii IMM/Corporate Prospectezi ac
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Zona Sali De Jocuri Magnum 5000-6000 Net


Candidatul ideal Manager sala jocuriStudii superioare finalizate ( Economice sau Management)- Experienta in vanzari sau intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;- Capacitatea de a invata si intelege piata de profil;- Perseverenta si orientare spre rezultate;- Cunostinte operare PC - MS Office- Abilitati de comunicare, organizare si motivare a echipei;Descrierea jobului Responsabilitati:- Administrarea eficienta a resurselor punctului de lucru;- Indeplinirea cu sarguinta a sarcinilor de serviciu din fisa postului;- Monitorizarea permanenta a nivelului de realizare al obiectivelor proprii si ale salii de jocuri.- Interactioneaza in mod constant cu clientii in vederea obtinerii feedback-ului referitor la produsele oferite de societate;- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.- Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii.- Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de
MAGNUM GAMES S.​R.​L.​

Customer Success Manager (German speaking)


What you'll doAs a Customer Success Manager (German speaking), you will be focused on driving customer loyalty, retention, and growth. This is done by creating visibility of our customer experience across the Regnology client ‘customer journey’ using a combination of KPIs, customer feedback such as NPS and insights which will be combined to track the ‘health score’ of each client account. You will act as client advocate, gathering and maintain data about clients, various cycles that impact their business and facilitate data-driven actions and decisions.You will be focused on driving awareness of the key pain points our customers are experiencing and work with the CCO to identify process improvements initiatives which will improve customers’ experience.Your key accountabilities are: Building strong and long-lasting relationships with your customers, owning the relationship through proactive and reactive engagements. Understanding the customer experience with our products and services, e
Regnology

Relationship Manager Individuals


Candidatul ideal Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Ai certificare în distribuția de asigurări conform cerințelor legale în vigoare – constituie avantaj Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ai disponibilitate pentru activitate de teren Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Ai ocazia de a face parte din echipa de vânzări UniCredit Bank, în cadrul unei sucursale, unde vei administra un portofoliu de clienți persoane fizice oferind consultanță de specialitate potențialilor clienți identificând cele mai potrivite soluții nevoilor lor.Responsabilitățile tale: Identifici nevoile financiare ale clienților și le oferi consultanță de specilitate ținând cont de portofoliu de produse al băncii Contribui la atingerea obiectivelor definite de Divizia de Retail a Băncii Asiguri buna desfășurare a
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager De Vanzari Zonal


Candidatul ideal - Studii superioare- Experienta in vanzari (de preferat minim 3 ani)- Gandire analitica- Capacitate buna de concentrare- Seriozitate, responsabilitate, punctualitate- Atitudine pozitiva, de colaborare atat cu clientii cat si cu celelalte departamente din cadrul companiei- Atitudine orientata spre gasirea de solutii- Disponibilitate pentru deplasari- Rezistenta la stres- Dorinta de dezvoltare si de a invata lucruri noi.Descrierea jobului - mentinerea unei relatii bune de colaborare cu clientii existenti (candidatul va administra relatia de colaborare dintre companie si clienti din 6 judete ale tarii - Sibiu, Alba, Arad, Timis, Hunedoara, Caras-Severin)- dezvoltarea portofoliului de clienti din zona administrata- dezvoltarea portofoliului de produse la clientii existenti- negocierea si administrarea contractelor de vanzari din zona alocata- buna cooperare cu celelalte departamente din cadrul companiei- monitorizarea permanenta a evolutiei pietei- alte activitati specific
ROOFART SRL

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Lucrator Comercial Si Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber!Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în domeniu!Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru!Ce îți oferim:-pachet salarial competitiv cu piața;-bonuri de masă în valoare de 30 lei/zi;-ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi;-daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport;-program flexibil;-pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta;-ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite;-te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta;-avem 35 locații în România, deci dacă vrei să schimbi orașul, la noi te poți reloca.Descrierea jobului Ce căutăm:-e
NOODLE PACK SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager - Sibiu (cor: 334303)


Candidatul ideal Studii medii sau superioare (absolvent); Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj; Detinerea carnetului de conducere categoria B reprezinta un avantaj; Buna cunoastere a suitei Microsoft Office; Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Descriere: Intocmeste oferte catre clientii firmei si monitorizeaza statusul lor. Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru facturarea si livrarea produselor. Intocmeste facturi, avize de expeditie, documente de transport etc. Urmareste incasarea comenzilor. Asigura suportul logistic necesar in realizarea livrarilor (pregatirea coletelor pentru livrare, ajutor la incarcarea si descarcarea bunurilor).Responsabilitati: Raspunde de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul biroului local; Raspunde de urmarirea incasarii comenzilor; Raspunde de intocmirea corecta a documentelor comerciale; Raspunde de confidentialit
MINEX GROUP INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Software Program Manager


Scurta descriere a companiei Randstad Digital is a trusted digital enablement partner that facilitates accelerated transformation for businesses by providing global talent, capacity, and solutions across specialized domains. Embracing a talent-first philosophy, we support tech experts throughout their working lives and ensure they develop the skills they need to be at the forefront of innovation. Cerinte Position overviewWe are looking for a Software Program Manager to join our Randstad Digital Romanian Team in a new challenging project in automotive field. In this project, you will collaborate closely with cross-functional teams to drive change management, effectively manage internal customers, resolve complex problems, and ensure the timely delivery of high-quality software solutions. You will also be responsible and accountable for the full program life cycle ranging from program definition up to end of life.By joining our Bucharest team, you will have the opportunity to be part of
Randstad Digital Romania

Sales Business Development Manager HVAC


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Minimum 5 years of experience in the HVAC industry;- Advanced English language skills;- Strong desire for career advancement and professional development;- Excellent communication and negotiation skills. Responsabilitati - Identifying and pursuing new business opportunities in the HVAC sector;- Negotiating contracts and managing relationships with clients, particularly key accounts and strategic clients across Romania;- Developing and implementing sales strategies to drive business growth. Alte informatii If yo
Randstad Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 80 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.