Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

47 Locuri de Munca Manager in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

47 Locuri de Munca Manager in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Business Development Manager


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte Business Development ManagerIn prezent, angajam un Business Development Manager pentru a promova business-ul si a incheia parteneriate cu clientii din aria Iasi, Suceava, Neamt, Botosani. Acesta este responsabil sa creasca si sa dezvolte vanzarile atragand in portofoliu clienti directi (B2B) sau distribuitori.Cerinte:● Experienta in vanzari in mediul industrial ● Experinta in gestionarea clientilor – companii de productie sau constructii, de a incheia parten
Effective Human Resources

Media netă estimată pe baza celor 526 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Specialist Suport Clienti Si Managementul Reclamatiilor (perioada Determinata) (226549)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate, constituie un avantaj Experienţă practică necesară: 3 ani experienţă în activitatea de distribuție a energieiDescrierea jobului Asiguri desfășurarea activității de relații clienți și management al reclamațiilor adresate de clienți, referitor la serviciul de distribuţie a energiei Asiguri interfața cu instituțiile de stat, în limita competențelor acordateRealizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale.Ce îți oferim noi: Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță, dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless Lucrezi c
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Manager Sala De Jocuri


Candidatul ideal Studii superioare, preferabil de specialitate: Economie sau Management; Persoana responsabila, cu spirit organizatoric; Abilitati de comunicare, relationare si adaptare la orice situatie; Competente de conducere si orientat catre rezultate; Cunostinte de operare PC - MS Office; Experienta in conducerea unei echipe constituie un avantaj.Descrierea jobului Mentinerea si dezvoltarea imaginii companiei; Planificarea si coordonarea eficienta a echipei din subordine; Controlarea si supravegherea activitatii locatiei; Motivarea echipei si asigurarea lucrului in echipa; Realizarea rapoartelor zilnice si lunare. Reprezinta compania in relatiile cu autoritatiile si institutiile statului pe plan local.
S.​C.​ POWER FABULOUS GAMES S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare-specializare tehnica(Constructii/Instalatii);Abilitate de comunicare si negociere cu furnizorii;Capacitatea de a gestiona bugetele si resursele proiectului;Corectitudine, seriozitate,responsabilitate si angajament;Experienta anterioara in domeniul constructiilor/departament achizitii;Experienta in coordonarea de echipe;Permis de conducere;Descrierea jobului Responsabilitati:Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale/servicii;Propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, calitate, garantie;Verifica contractele de achizitii din punct de vedere comercial si daca este cazul intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;Identifica noi furnizori atat pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata precum si pentru diversificarea si optimizarea portofoliului;Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie a tuturor materialelor/serviciilor/lucrarilor in colaborare cu Departamentul Teh
CONBAC SA

Media netă estimată pe baza celor 2128 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Regional - Agent Imobiliar


Candidatul ideal Persoana responsabila, echilibrata și deschisa spre relaționare cu agentii și clientii agentiei.Cerinte:- Abilităti manageriale- Studii superioare finalizate- Abilitati dе organizare și sinteza- Abilităti dе monitorizare si follow-up- Experienta in domeniu minim 3 ani, in special in reprezentare exclusiva.- Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Manager regional- Suport pentru agentii imobiliari din teritoriu- Follow-up pe activitatile agentilor imobiliari- Implicare in activitatea agentiei din teritoriuBeneficii:Salariu + bonusuri de performantă lunare / trimestriale / anualeMasina de serviciu, laptop, telefon
CAPITAL IMOWORK S.​R.​L.​

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate; Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor î
AGRICOVER SRL

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Coordonator Masura Mentenanta


Candidatul ideal Studii: Studii superioare in domeniul tehnic, specialzare electrotehnica/ energetică/ electroenergetica.Experienta: Experienta de minimum 3 ani in activitatii specifice sectorului distributiei energiei electrice; Experienta de minimum 3 ani in management.Cunostinte: Cunostinte temenice in domeniul electroenergeticii si a distributiei energiei electrice; Cunostinte avansate a prescriptiilor tehnice, standardelor, normelor si legislatiei din domeniul distributiei si utilizarii energiei electrice.Competente: Spirit de initiativa, creativitate si flexibilitate; Bune abilitati de organizare si gestionare a timpului; un nivel ridicat de etica de lucru si integritate morala; Bune abilitati de comunicare si coordonare; Capacitatea de a lucra in conditii de stres si in echipa; Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbarile de strategie; Executia lucrarilor la termenul si calitatea ceruta; Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Power P
ADREM INVEST SRL

Coordonator Vanzari Divizia Horticultura - Moldova


Candidatul ideal Ambiția noastră? Inovația. Misiunea noastră? Depășirea viitoarelor provocari nutriționale.Timac Agro Romania mentine angajamentul de a inova constant si de a furniza cele mai performante solutii! Dezvolta linia de business care cuprinde produsele fabricate de Grupul Roullier adresate pietei culturilor horticole (legume, pomi, vita de vie)!Puterea noastra? Sunt persoanele care împărtășesc valorile noastre: inovație, performanță, spirit antreprenorial și îndrăzneală.Esti tu cel pe care il cautam? Atunci te asteptam in cadrul echipei albastre pentru a consolida impreuna expertiza tehnica prin deschiderea unui nou drum in agribusiness-ul romanesc!Candidatul ideal :- absolvent de studii horticole/ agronomice- 4-8 ani de experienta in domeniul culturilor horticole- bun cunoscator al ariilor culturilor horticole atat tehnic cat si comercial- recunoscut ca un consultant in aria sa geografica- bune abilitati de relationare si colaborare cu fermierii din zona- pasionat de inovat
TIMAC AGRO ROMANIA SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: ROX MONDE SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ROX MONDE SRL

Manager Financiar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER FINANCIAR - AJOFM | ANOFMAngajator: ALTEX ROMANIA SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
ALTEX ROMANIA SRL

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Manager Cu Experienta


Clinique Car angajeaza Manager, activitatea de baza este in domeniul pieselor auto second hand. Candidatul ideal: - studii medii superio re - experienta de minim 1 an constituie avantaj - cunoştinţ d operar PC ( Word, Excel - oblig toriu, Power Point) - capacitate de comunicare, relationare si lucru in echipa - aptitudini organizatorice, relationare si lucru in echipa Sediul punctului de lucru se afla in sat Letea Veche, Email
CLINIQUE CAR

Manager Mentenanta Tehnician Mentenanta


Compania noastră este în căutare de profesionisti pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Inginer de Mentenanță Manager de Mentenanță cat si de tehnicieni . Candidatul ideal va avea competențe extinse în domeniul mecanicii,electricității și pneumaticii, cu experiență în gestionarea și coordonarea echipelor de mentenanță. Manager Mentenanta: Realizarea și coordonarea activităților de mentenanță preventivă și corectivă în conformitate cu standardele de siguranță și performanță. Diagnosticarea și remedierea problemelor mecanice, electrice și pneumatice ale echipamentelor. Planificarea și coordonarea resurselor pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor. Supravegherea și gestionarea echipei de mentenanță, oferind suport și îndrumare. Colaborarea cu departamentele relevante pentru a asigura mentenanța eficientă a echipamentelor. Cerințe: Diplomă în Inginerie sau domeniu similar. Experiență demonstrată în mentenanța echipamentelor industriale. Cunoștințe solide în meca
Ecim
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 47 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.