Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager Bucuresti


Candidatul ideal - sa detina obligatoriu, cel putin studii medii- cunostinte in utilizarea calculatorului- abilitati de comunicare- abilitati de planificare si organizare- initiativa- insusiri de lider- onest, sociabil, dinamic.Descrierea jobului Descrierea jobului- promovarea numelui, a imaginii si a produselor companiei- produsele promovate sunt destinate vopsitoriilor auto (vopseluri, lacuri, chituri etc)- cautarea si stabilirea de contacte a potentialilor clienti- identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti- vizitarea clientilor, cu regularitate- maximizarea vanzarilor si a valorii adaugate- idei de promovare produse, oferte specifice;Beneficii:- masina de serviciu;- telefon;- participarea la training-uri;- participare la team building-uri;- zilele libere legale nu se lucreaza;- program de Luni pana Vineri (nu se lucreaza in weekend);- concediu de odihna 21 zile, cand doreste angajatul;- posibilitatea unei cariere pe termen lung.Pachetul salarial este motivant si este for
SELERON SRL

Sales Manager Of Medical Devices


Candidatul ideal All applications to reach [email protected] by 29 AprilWe are now looking for a Sales Manager to be based in our new office in Bucharest. As our Sales Manager, you'll be the key player in expanding our presence in Romanian market. Your primary focus will be on establishing and nurturing relationships with future clients and professionals in the implant industry, will be ensuring proper customer service in the scope of performing the tasks of create, maintain and expand the sales channel across the whole offering / potential customer base.What you will need - Qualifications: Minimum 1 year experience in a similar role - DENTAL IMPLANT Bachelor’s degree in business, marketing, or related field preferred. Proven experience in sales processes, specifically in dental products, or related medical sector. Strong existing network within medical sector, with a track record of successful sales. Ability to manage the sales focus from lead generation to the end of t
ULTRA DENTAL S.​R.​L.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Key Account Manager Ika


Candidatul ideal Profilul candidatului:Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client;Experienta in vanzari produse alimentare (industria carnii);Cunostinte foarte bune despre piata din industrie;Buna intelegere a comertului modern;Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate;Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor;Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativa, de teren;Cunostinte de operare MS Office;Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati:Persoana proactiva, care sa ajute la realizarea obiectivelor de vanzari in canalul modern IKA, la cresterea numarului de clienti activi prin mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si identificarea unor noi clienti si oportunitati;Identifica oportunitati pentru cresterea comenzilor pe categorii de produse si solutii de imbunatatire a portofoliului de produse;Aplica si evalueaza planurile de promovare a van
AGRICOVER SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Store Manager Sinsay Voluntari Lemon


Candidatul ideal Store Manager SinsayBeing fashion passionate with highly commercial approach to product, sales, merchandise.Minimum 1 year experience as a functional manager in store (store manager, deputy manager, VM)Proven track record in previous employment;Ability to plan, organize, and prioritize work;Ability to make decisions and solve problems;Ability to communicate verbally with people inside and outside of organization;Ability to obtain and process information;Ability to be assertive when needed;Handling pressure;Critical thinking;Experience with difficult personalities;Experience in people management and supervision;Proactive approach and experience in dealing with challenging situations;Ability to work in team and independently;Communicative in English;Descrierea jobului Store Manager SinsayResponsible for recruiting, training, coaching, supervising and assessment of the store team;Responsible for building a stable, competent and motivated sales team:Managing, supervising a
LPP ROMANIA FASHION SRL

Manager De Zona Budesti Nord


Candidatul ideal Acest rol comercial ți se potrivește dacă:Te interesează să te dezvolți în domeniul distribuției de inputuri agricole (îngrăşăminte, produse pentru protecţia plantelor şi culturilor, seminţe).Îți place să comunici și să negociezi.Ai experiență în domeniul vânzărilor.Ai studii superioare/medii și cunoștințe de Microsoft Office.Ai înclinație naturală și disponibilitate pentru vânzare directă pe teren (permis categoria B).Locuiești în județele / regiunea Bucuresti, Ilfov, Ialomita.Descrierea jobului Responsabilităţile jobului vizează:Creşterea volumului de vânzări de inputuri agricole în zona alocată.Gestionarea contractelor de vânzari întocmite, respectând conţinutul şi modul de circulaţie al tuturor documentelor necesare.Promovarea și reprezentarea companiei în zona de activitate.Actualizarea bazei de date a fermierilor.Informare cu privire la activitatea în piaţa de inputuri agricole.Soluţionarea promptă a solicitărilor care apar în relaţia cu fermierii.Aplicarea proce
AGRICOVER SRL

Dual Master: Junior Project Manager (m/​f/​d) Digitalization


Descrierea jobului You just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Dual Master: Junior Project Manager (m/f/d) Digitalization, Zeiss in OberkochenCOMPANYStep out of your comfort zone, excel and redefine the limits of what is possible. That’s just what our employees are doing every single day – in order to set the pace through our innovations and enable outstanding achievements. After all, behind every successful company are many fascinating people.In a spacious modern setting, full of opportunities for further development, ZEISS employees work in a place where expert knowledge and team spirit reign. All of this is supported by the ownership structure and the lon
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Asistent Manager /​ Secretara - Zona Moara Vlasiei (ilfov)


Candidatul ideal Locația job-ului: Str. Statorniciei Nr 12A, Moara Vlăsiei, IlfovPentru noi, candidatul ideal: Este o persoană organizată și atentă la detalii; Este o persoană flexibilă și rezistentă la stres; Are o puternică orientare către client; Are o bună capacitate de coordonare și de a realiza multiple sarcini; Are cunoștințe de contabilitate primară; Are cunoștință de limba engleză; Cunoaște programele Office (Word, Excel, PowerPoint).Constituie avantaj: cunoașterea programului SmartBill; cunoașterea platformelor online WordPress și Merchant Pro; deținerea permisului auto categoria B.Nu aplica dacă: nu ești o persoană ordonată și atentă la detalii; nu îți place să comunici frecvent cu alte persoane.Descrierea jobului Principalele responsabilități ale job-ului vizează: Comunicare permanentă cu clienții noștri și asigurarea de asistență individuală în vânzarea produselor; Menținerea legăturilor cu diverși furnizori, colaboratori; Efectuarea recepției de marfă, etichetarea acestei
ALL INDUSTRIAL FV S.​R.​L.​

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Coordonator Transport Rutier Intern


Candidatul ideal Experienta minima de 3 ani in transporturi rutiere pe pozitia de dispecer/coordonator transportOperare PC – Excell, Word nivel mediuCunoasterea pietei de transportPortofoliu de transportatoriCunostinte privind legislatia in domeniul transporturilor de marfuriExperienta in lucru cu bursa de transportAbilitati foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activitatilorEngleza: nivel mediuProfil personal orientat spre lucrul in echipa si ritm sustinutBune abilitati de relationareDescrierea jobului Preluarea comenzilor de la client si oferirea celor mai bune solutii de livrarePlanificarea comenzilor de transportGruparea optima a comenzilor primite pe zone/ camioane astfel incat sa asigure cerintele clientilor (livrarea in termen ) si totodata incadrarea costului in bugetIdentificarea solutiilor optime de transportMonitorizarea transporturilor de la incarcare pana la momentul livrariiIntocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transportMentiner
SLS CARGO SRL

Outbound Team Leader (coordonator Sector Outbound)


Candidatul ideal Coordonatorii de sector sunt responsabili de buna desfășurare a procesului de finalizare a comenzilor în întregul depozit în fiecare zi. Principala lor sarcină este de a gestiona numărul de manipulanti ("pickers") din fiecare sector pentru a asigura un proces de îndeplinire a comenzilor fără probleme. Pentru a putea aloca munca în mod eficient, coordonatorii utilizează date actualizate din sistemele noastre informatice cu privire la numărul de comenzi din fiecare sector. Pe lângă faptul că lucrează cu date, coordonatorii de departament trebuie să fie capabili să comunice asertiv. Ei trebuie să fie capabili să explice celorlalți angajați ai depozitului funcționarea de bază a fiecărui sector și transferurile necesare de personal între aceste sectoare.• Gestionarea numărului de operatori pe sector în funcție de volumul de muncă• Monitorizarea productivității operatorilor individuali• Generarea de idei pentru a îmbunătăți mediul de lucru și procesele individuale.• Comunica
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​

Manager De Produs - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER DE PRODUS - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. PORSCHE ROMANIA S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
S.​C.​ PORSCHE ROMANIA S.​R.​L.​

Angajam Manager /​ Coordonator Agenti Ddd - Deratizare,​ Dezinsectie,​ Cu Experienta In Domeniu


Bioecolab SRL - angajeaza Coordonator / Manager / Director - Organizare Agenti DDD - dezinfectie, deratizare, dezinsectie - CU EXPERIENTA - minima de 3 - 7 ani - cu norma intreaga. Salariul minim 5.000 Lei cu comision la fiecare lucrare efectuata. Cautam un bun Manager / Coordonator / Director care isi doreste a organiza, coordona si intemeia o echipa operativa de agenti DDD cu posibilitatea de avea libertatea alegerilor cu un program bine organizat. Cerinte: - permis conducere categoria B, studii superioare, cunostinte word/xls, prieten cu tehnologia, cunoasterea aparaturii DDD, comunicare cu beneficiarii - programari actiuni DDD, solutii tehnice in eradicarea focarelor de infectie. Se ofera: - pachet salarial atractiv, telefon, masina, Informatii suplimentare pe adresa de mail. / tel. -program Auto-organizat, mobilitate.
Bioecolab srl

Angajam Frigotehnist Si Ajutor De Frigotehnist


Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, av
Lucendi Facility Management SRL
Vezi alte joburi relevante

Specialist Ofertare Seap & Sicap


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în domeniul economic, juridic sau tehnic. Experiență demonstrată în lucrul cu SEAP/SICAP și în gestionarea achizițiilor publice. Abilități excelente de analiză, planificare strategică și luare a deciziilor. Competențe de comunicare și negociere dezvoltate. Cunoștințe solide de legislația în vigoare privind achizițiile publice. Această fișă a postului poate fi adaptată în funcție de cerințele specifice ale organizației și de complexitatea proiectelor gestionate.Descrierea jobului Atribuții principale: Analiza documentației de atribuire: Examinarea minuțioasă a documentelor de atribuire a contractelor de construcții și a cererilor de ofertă pentru a înțelege cerințele și specificațiile detaliat. Pregătirea și prezentarea ofertelor: Elaborarea răspunsurilor la documentele de atribuire în conformitate strictă cu cerințele SEAP/SICAP, asigurând acuratețea și relevanța informațiilor prezentate. Cercetare și dezvoltare de strategii: Efectuarea d
TOP WOOD SALES SRL

Operator Calculator (cu Atributii De Contabilitate Primara)


Candidatul ideal Studii mediiCunoastere operare PC- MS OfficeCapacitate de organizare si planificarePersoana cooperanta si cu spirit de echipa;Punctualitate, disciplina, atentie distributiva, spirit de observatie si o buna memorieExcelente abilitati de comunicare;Experienta dе lucru intr-un program dе gestiune si contabilitate primara (Cunoastrea programului SMARTBILL constituie un avantaj)Descrierea jobului Receptia, expedierea si urmarirea de produse la/de la furnizor;Contabilizarea şi înregistrarea facturilor si a chitantelor emise de furnizori pentru bunurile livrate ori serviciile prestate de companieVerificarea deconturilor si chitantierelor soferilorArhivarea facturilor livrate/ridicateIntocmirea condicii de prezenta si transmiterea ei in sistemIntocmirea diferitelor rapoarte contabile solicitatelocatie - depozit TUNARIBeneficii:Tichete de masăMediu de lucru motivant, tânăr, orientat spre realizări
AD AUTO TOTAL SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.