Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

747 Locuri de Munca Merchandiser in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

747 Locuri de Munca Merchandiser in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Merchandiser in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Merchandiser in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari Industrie - Bucuresti


Candidatul ideal Experienta in domeniul tehnic sau experienta in vanzari Permis auto categoria B (minim 1 an) Disponibilitate pentru deplasariDescrierea jobului Responsabilitatile principale: Promovarea si vanzarea produselor alocate din oferta TEMAD Mentinerea unei relatii profesionale productive cu clientii existenti in portofoliu Acordarea de suport tehnic clientilor Mercantizarea produselor in magazine conform standardului companiei Prospectarea continua a pietei si identificarea potentialilor client Respectarea politicii de vanzari a companiei TEMAD Beneficii: Pachet financiar compus din salariu fix si comision din incasari Masina de serviciu Telefon de serviciu Asigurare medicala privata Tichete de masa Cursuri de perfectionare
TEMAD CO SRL

Asistent Vanzari Penti Baneasa Mall


Candidatul ideal Cel puțin liceul , preferabil facultate / absolventı unıversıtate, utilizarea eficientă a programelor MS Office, obiectiv: carieră ın comerțul cu amănuntul, ınsusırea principiuluı de satisfacere a clienților, deschidere catre schimbare, avand ca rezultat dezvoltarea abilităților de comunicare, munca ın echıpa, pozitiv, energic, prietenos, cunostınte despre moda,sı ıntretınere personală, Program flexibilDescrierea jobului consiliaza clientii in alegerea produselor, cu initiativa, prin recomandari individualizate indeplineste planul de vanzari, in conformitate cu standardele de calitate ale companiei promoveaza produsele, serviciile si ofertele companiei si participa direct la fidelizarea clientilor - desfasoara activitati de gestionare a marfii : receptie, incasare, retururi, rapoarte periodice, stocuri, inventare participa la activitati administrative - aprovizionarea de marfa, amenajarea vitrinelor, mentinerea curateniei in magazin se informeaza permanent despre produ
PENTI WORLD SRL

Asistent De Vanzari Afi Cotroceni


Candidatul ideal Candidatul ideal: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic, în continuă schimbare Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture și pentru deplasări Experiența în domeniul retail constituie un avantaj Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnic Descrierea jobului Căutați un job care să vă împlinească?Vă așteptăm în echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor dm Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în mai multe țări europene Program flexi
DM DROGERIE MARKT SRL

Consilier Vanzari - Panouri Fotovoltaice


Candidatul ideal Must have: studii superioare finalizate; experiență în vânzări B2B; nivel conversațional de limbă engleză; abilități excelente de negociere; abilități de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM; disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B.Nice to have: experiență anterioră într-unul dintre domeniile: Instalații Electrice, IT&C, Construcții/Materiale Construcții.Descrierea jobului Ne mărim echipa de vânzări B2B în București și căutăm coleg(ă) cu excelente abilități de vânzare și de comunicare în limba Română și Engleză, atent(ă) la detalii, cu capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor.Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi; inițiază și închide procesul de vânzare; asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală; redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne; completează ș
STRATOSPARK

Asistent Vanzari Penti Plaza Romania


Candidatul ideal - Abilitati excelente dе comunicare si o atitudine orientata spre client;- Atitudine pozitiva, dorinta dе a invata lucruri noi, insistent, proactiv;- Abilitatea dе a face mai multe activitati in acelasi timp.- Disponibilitate dе relocare magazin pentru anumite perioade dе timp.Descrierea jobului - Asigurа vаnzarеа sеrviciilor ofеritе dе cаtre companiе;- Cunoаstе si ofera informatii dеsprе carаctеristicilе pаchеtеlor dе sеrvicii ofеrite;- Identificа nеvoilе clientilor si ofеra consultanta;- Raspundе clientilor intr-o mаniеrа promptа si politicoasa.​Bonusuri si beneficii:- Bonusuri lunare in functie de rezultatele individuale;- Zile de weekend lucrate platite;- Tichete de masa;- Training pe produse, tehnici vanzare si abilitati de comunicare si lucru in echipa.
PENTI WORLD SRL

Achizitor Produse Congelate


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Consilier Vanzari (f/​m) - Benvenuti Cora Lujerului Bucuresti


Candidatul ideal Vino în echipa benvenutienilor dacă:- ești o persoană dinamică, comunicativă, energică,- ai spirit de echipă,- vrei să înveți secretele pantofilor și să evoluezi profesional,- ești pasionat de fashion,- vrei un job relaxant, cu o atmosferă modernă, plină de culoare și bună dispoziție.Descrierea jobului Consultanță și vânzare către clienți, amenajare vitrine și magazin, preluare și verificare cantitativă și calitativă a produselor, menținerea magazinului curat și ordonat, dezvoltarea abilităților în domeniul fashion.Oferim salariu lunar atractiv + bonus în funcție de vânzări, contract pe termen lung, mediu de lucru modern, o echipă tânără și optimistă, training-uri, diverse beneficii.
BENVENUTI SRL

Consilier Vanzari - Salariu Net Pana La 4000ron + Bonus


Candidatul ideal CONSILIER VANZARI MAGAZIN ETICPosturile sunt disponibile pentru Sun Plaza bune abilitati de organizare adaptabilitate si seriozitate atitudine orientata catre client flexibilitate spirit de echipa capacitate de concentrare,atentie sporita,rezistenta la stres simt estetic dezvoltat puternice abilitati de comunicare si prezentareDescrierea jobului lucru cu casa de marcat relationarea cu clientii magazinelor cresterea numarului de clienti si urmarirea actualizarii bazei de date cu clientii intocmirea la timp a diferitelor acte si rapoarte receptionarea si transferul produselor depistarea neregulilor din magazin aranjarea produselor in magazin implicarea in promovarea produselor mentinerea curateniei in magazin consilierea clientilorBeneficii: Salariu Net pana la 4000RON + bonus vanzari + concursuri. Postul este disponibil pentru magazinul ETIC (SunPlaza)SunPlazaCalea Vacaresti, Nr 391, et. 1
CARACTERO STIL SRL

Analist Suport Vanzari - Bt Pensii


Candidatul ideal Ne-am bucura sa te alaturi echipei BT Pensii si pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar placea sa ai: Studii superioare încheiate; Experienta de lucru cu documente si organizare de acte ( de preferat in domeniu bancar back office/ front office); Experienta in a lucra cu sisteme informatice integrate; Atitudine proactivă, responsabilă, orientată către acumularea de informații noi; Atenție la detalii, ordonat; Cunoștințe Microsoft Office; Abilități de comunicare și negociere.Descrierea jobului Fiind parte din echipa noastra, vei avea ocazia sa:🔎 Verifici, înregistrezi, procesezi și arhivezi documente aferente încheierii actelor de aderare;📢 Comunici cu agenții de marketing în toate privințele și acorzi suport în vederea încheierii actelor de aderare;🖋️ Comunici cu clienții în toate privințele pre și post vânzare;🎯 Urmăresti vânzările realizate de agenții de marketing si propui de măsuri pentru îmbunătățire unde este cazul;📑 Întocmiesti și verifici raportările de vâ
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerinte:- Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat;- Initiativa, perseverenta, simtul detaliului;- Cunostinte utilizare PC nivel mediu;- Abilitati de comunicare si putere de convingere;- Flexibilitate si deschidere la sugestii;- Capacitate de a lucra in echipa.Descrierea jobului Descrierea jobului:- consultantul are obligatia de a pastra legatura cu clientii existenti, dar si dea a extinde baza de clineti- de a intelege nevoile clientului, si de a il ajuta sa ia o decizie buna in ceea ce priveste mobilierul executat-daca este necesar un proiect de design, trebuie sa se asigure ca intelege indicatiile clientului si le transmite designerului- odata ce proiectul este gata, consultantul trebuie sa faca oferta de pret in baza proiectului, sa o transmita catre client si sa pastreze legatura cu acesta pana ce ia o decizie- dupa ce clientul aproba oferta de pret, consultantul impreuna cu clientul trebuie sa stabileasca toate detaliile tehnice- cand totul este sta
EURO-EVI SRL

Media netă estimată pe baza celor 2663 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Un candidat ideal pentru un job în vânzări directe către restaurante ar trebui să fie o persoană dinamică, orientată către rezultate și cu abilități excelente de comunicare și negociere. Iată câteva caracteristici și calități cheie pe care ar trebui să le aibă:Experiență anterioară în vânzări: Ar trebui să aibă o experiență solidă în domeniul vânzărilor, cu o înțelegere clară a procesului de vânzare și a ciclului de vânzare. Experiența în vânzările B2B și în sectorul alimentar sau de ospitalitate ar fi un mare avantaj.Spirit antreprenorial: Ar trebui să fie motivat să atingă obiectivele de vânzări și să fie dispus să își asume responsabilitatea pentru succesul său și al companiei.Descrierea jobului Stabilirea întâlnirilor săptămânale cu potențiali clienți: Veți fi responsabil de identificarea și contactarea potențialilor clienți din industria restaurantelor și a retailului pentru a programa întâlniri în vederea prezentării produselor și serviciilor noastre.Întreținerea
MULTI GREENS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2573 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Negociator Preturi /​ Buyer


Candidatul ideal Experiența anterioara in domeniul achizițiilor;Studii superioare obligatoriu;Motivat să-și atingă obiectivele prin propriile forțe;Abilități bune de comunicare si negociere;Abilitatea de a stabili si menține relații de încredere cu furnizorii;Cunoștințe solide de piață și tendințe din industrie astfel încât să se poată lua decizii în procesul de achiziție;Capacitatea de a lucra eficient si de a gestiona simultan mai multe proiecte și sarcini;Persoană activă, sociabilă, energică și mai ales pozitivă;Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare;Persoană care să-și dorească să lucreze într-un mediu plin de energie ce poate susține perfecționarea și avansarea în carieră;Bune cunoștințe de utilizare a instrumentelor Microsoft Office (Excel, Word, s.a.).Descrierea jobului Responsabilități:Vei identifica și evalua furnizorii potențiali luând în considerare calitatea, prețul și termenul de livrare;Susținerea unei relații cu furnizori actuali;Te vei asigura că acordu
DNS BIROTICA SRL

Commodity Buyer Sunroof & Glass (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare tehnico-economice; Cunoștințe tehnice despre structura vehiculelor; Proceduri si procese de cumparari; Buna cunoastere a instrumentelor informatice (Excel, Word, etc); Limba engleza, limba franceza nivel mediu/avansat; Bune competente MS Office -obligatoriu Excel, Word, PowerPoint; Cunoașterea aplicațiilor informatice specifice (SCOPP, SIGNE, SMA, etc); Bune abilități analitice și de sinteză, orientat catre detalii, autonomie, abilitați de comunicare interpersonale, adaptabilitate rapida; Adaptabilitate, autocontrol emoțional, orientare către client și către rezultat.​Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.Descrierea jobului Asigura asistenta in cadrul proiectelor de demarare vehicul si se asigura de coerenta intre datele economice ale produsului, din perimetrul sau specific; Gestioneaza aspectele econo
AUTOMOBILE-DACIA SA

Agent Vanzari De Teren


Candidatul ideal Persoana activa, sociabila, energica si mai ales pozitiva; Motivat sa-si atinga obiectivele prin propriile forte; Echilibrat, dispus sa investeasca în propria dezvoltare; Experienta anterioara în vanzari sau intr-un rol similar este un avantaj. Abilitati excelente de comunicare si negociere. Orientare catre atingerea obiectivelor si capacitatea de a lucra sub presiune. Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari în teren. Abilitati bune de organizare si gestionare a timpului. Diploma de studii superioare.Cum poti reusi sa ai succes? Iti doresti să intri intr-un domeniu in care nevoia clientului este o prioritate; Ai capacitatea de a intelege nevoile; Esti flexibil;Descrierea jobului Responsabilitati: Identificarea si contactarea potentialilor clienti in teren. Prezentarea produselor/serviciilor companiei si explicarea beneficiilor acestora clientilor. Intocmirea si urmarirea ofertelor comerciale. Intretinerea relatiilor cu clientii existenti si
DNS BIROTICA SRL

Operator Vanzari Prin Telefon- Limba Spaniola


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de vânzări și de limba spaniolă!Activitatea are loc in Bucuresti de la sediul nostru. Ești o persoană comunicativă, cu o pasiune pentru vânzări și vorbești fluent spaniola? Dacă da, atunci te căutăm!La TOTAL SUPPORT suntem în căutarea unor colegi entuziasti pentru a se alătura echipei noastre de vânzări telefonice. Împreună, vom fi responsabili de conectarea cu clienții noștri și de oferirea soluțiilor perfecte pentru nevoile lor.Descrierea jobului Ce vom face împreună: Vom discuta cu clienții noștri, le vom prezenta produsele și serviciile noastre și vom face ca fiecare interacțiune să conteze. Vom asculta cu atenție nevoile clienților și vom găsi cele mai bune soluții pentru ei. Vom râde, vom învăța și vom crește împreună într-un mediu de lucru plin de susținere.De ce ar trebui să te alături echipei noastre: Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și pasionată, care te va încuraja să te dezvolți. Vei avea oportunități de c
TOTAL SUPPORT S.​R.​L.​

Agent Vanzari 4.​000 - 10.​000 Ron Net


Candidatul ideal Alătură-te Echipei Simplex Trade Investment ca Agent de Vânzări! :)Compania este specializata in comercializarea produselor termo, hidro, climatizare, ventilare, obiecte sanitare si instalatii.Daca esti o persoana orientata catre rezultate, cu abilitati excelente de comunicare si o dorinta puternica de a obtine succesul in vanzari, aceasta este o oportunitate pentru tine sa ne cunoastem!Cerinte: Experienta in vanzari minim 2 ani; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de a dezvolta si mentine relatii solide cu clientii; Permis de conducere categoria B; Experienata anterioara in domeniul instalatiilor constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei; Dezvoltarea si mentinerea unor parteneriate puternice si de durata cu clientii; Mentinerea relatiilor cu clientii existenti si participarea activa la dezvoltarea portofoliului de clienti impreuna cu designeri/instalatori parteneri
SIMPLEX TRADE INVESTMENT SRL

Operator Call Center Vanzari - Remuneratie Motivanta


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul vânzărilorComunicare și negociere prin telefon și email.Pricepere în tehnicile eficiente de vânzare și adaptabilitate la nevoile fiecărui client.Abilități impresionante de organizare și gestionare a timpului.Motivație pentru a depăși cu brio obiectivele de vânzări.Atitudine proactivă și dorință constantă de a învăța.Aptitudini solide în lucru în echipă.Descrierea jobului Ce vei face:Vei contacta potențiali clienți prin telefon și email, promovând produsele si serviciile noastre in domeniul instalatiilor de gaz.Vei prezenta cu încredere beneficiile produselor noastre.Vei identifica nevoile clienților și vei oferi soluții personalizate.Vei participa la traininguri specializate pentru a deveni un expert în instalații de gaz.Vei atinge obiectivele de vânzări lunare.Vei menține și actualiza bazele de date cu informații relevante.Ce oferim:Salariu fix 3000 lei netComision din vânzări, motivându-te să ajungi la performanțe remarcabileBonusuri
01 PROCONSTRUCTO TOP SERVICES GROUP SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Ne extindem departamentul și suntem în căutarea unor colegi de echipa!Ce ne dorim de la viitorul coleg: Personalitate plăcută cu excelente abilități de comunicare și relaționare atât cu clienții, cât și cu colegii și superiorii Persoană dinamică, cu atitudine pozitivă și proactivă Spirit de echipă, punctual, profesional și responsabil Perseverent, organizat și performant Capacitatea de a înțelege și a realiza obiectivele trasate Amabilitate, orientare si dedicare catre client Bune abilități de negociere și vânzare, experiența în call center reprezintă un avantajDescrierea jobului Efectuarea apelurilor în vederea promovării și comercializării produselor Editurii LITERA;Oferirea de asistență și consiliere clienților; transmiterea de informații complete și corecte cu privire la produsele Editurii LITERA;Actualizarea datelor cu privire la clienții Editurii LITERA prin operarea în baza de date în format electronicOferim pachet salarial motivant bonusuri anuale de performanț
GRUP EDITORIAL LITERA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2579 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Consultant în Vânzări și Servicii Clienți


Descrierea jobului Vresiana angajează persoană pasionată de parfumuri pentru a se alătura echipei noastre în cadrul magazinului nostru din Mall Veranda!***Poziție:* Consultant în vânzări și servicii clienți*Locație:* Mall Veranda*Descrierea poziției:*- Promovarea și vânzarea produselor noastre de parfumerie și cosmetice într-un mod profesional si prietenos.- Consilierea clienților în procesul de achiziție a produselor noastre de parfumerie și cosmetice, oferindu-le o experiență plăcută și personalizată.- Asigurarea unui mediu de magazin curat, organizat și atrăgător pentru clienți.- Lucrul în echipă pentru atingerea obiectivelor de vânzări.*Cerințe:*- Experiența anterioară în vânzări și/sau în industria parfumurilor și cosmetice este un avantaj, dar nu este obligatorie.- Abilități excelente de comunicare și orientare către clienți.- Atitudine pozitivă și entuziasm pentru a oferi cea mai bună experiență clienților.- Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra și în weeken
ELIXIR TRADING S.​R.​L.​

Asistent De Vanzari


Candidatul ideal studii medii/superioare; cunostinte avansate operare PC - Excel, Word avantaj WizCount, Edinet; persoana activa, dinamica, responsabila, serioasa, disciplinata; aptitudini de lucru si comunicare in echipa; rabdare, asertivitate si tact in relatiile cu clientii; domiciliul in BucurestiDescrierea jobului preia si prelucreaza comenzile clientilor; intocmeste diverse rapoarte; prelucreaza comenzi conform rutelor de livrari si le introduce in circuitul logistic intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiune ( avize/facturi pentru iesirile de marfa/facturi de corectii pret, cantitate) si emite chitante; arhiveaza documentele emise; intretine si dezvolta relatiile de colaborare cu clientii firmei prelucreaza, intocmeste si transmite oferte solicita si incaseaza diferitele forme de plata (CEC, OP, cash); mentine evidenta corecta a platilor pe baza contractelor si a fiselor de plata pentru fiecare client;
COMTEC 2000 INC.​ S.​R.​L.​
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.